duh, ik werd wel vaker verliefd, maar dit is echt andersquote:Op zondag 25 december 2005 18:44 schreef Dead-Doll het volgende:
Hoe kun je verliefd zijn op iemand die je niet kent? Weet je uberhaupt wat het begrip "verliefd zijn" inhoudt?
Je bent ook pas 12.quote:Op zondag 25 december 2005 19:11 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
duh, ik werd wel vaker verliefd, maar dit is echt anders![]()
Mongool.quote:Op zondag 25 december 2005 19:42 schreef Renesite het volgende:
oh, weer open maar - ff wat reacties verwijderd...
Weer een breezer! ik begin het te snappen!quote:Op zondag 25 december 2005 19:54 schreef RoOoYtJuH het volgende:
ik heb zoiets ook al is gehad maar toen wist ik ook dat ze vet lief was enzo, ookal kende ik er niet maar ik heb er horen praten enzo.
quote:Op zondag 25 december 2005 19:55 schreef tonks het volgende:
Weer een breezer! ik begin het te snappen!
jij bent zooo grappig!quote:Op zondag 25 december 2005 19:55 schreef tonks het volgende:
[..]
Weer een breezer! ik begin het te snappen!
Pieker piekerquote:Op zondag 25 december 2005 20:57 schreef Plupke het volgende:
Tja, er is al zoveel verteld van wat je moet doen, maar je voert het toch niet uit?![]()
Ja dat is mijn ex, door mij zit ze in een rolstoelquote:Op zondag 25 december 2005 20:20 schreef Relneger18 het volgende:
is het hier nou nog steeds bezig, Sinds de opening van dit topic heb ik mezelf
de tel nummer en een date geregeld met deze mokkel.
[afbeelding]
Ze wou niet aan je kleine pikkie zitten, dus stak je maar een mes in haar rug?quote:Op zondag 25 december 2005 21:01 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja dat is mijn ex, door mij zit ze in een rolstoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |