um:quote:op zaterdag 21 januari 2006 17:01 schreef lienekien het volgende:
en hoe is 't met je nederlands (vroeg zij valsig, met een schuin oog op de tt)?
een vriendinquote:op zaterdag 21 januari 2006 17:03 schreef xichico het volgende:
is het nou je vriendin of een vriendin?
quote:op zaterdag 21 januari 2006 17:05 schreef lord_vetinari het volgende:
maar voor nederlands had zij vast een hoger cijfer...
ironie en retorische vragen hebben jullie waarschijnlijk nog niet behandeld.quote:op zaterdag 21 januari 2006 17:04 schreef versacekitten het volgende:
[..]
um:
so: 5 10 10 6 7 8
pw: 4 8 8.7
hem ben ik al (bijna) vergeten. er zit een jongen bij me op choy lee fat en hij is echt heel cute.quote:op zaterdag 21 januari 2006 17:09 schreef martijn_fijn het volgende:
wat vind je loverboy in spé daar van?![]()
vlieft op jongen die ik niet eens ken...
verliefd op onbekende jongen
opscheppen is goed!quote:op zaterdag 21 januari 2006 17:15 schreef chriz2k het volgende:
gelukkig schep jij nu helemaal niet op.
dit begrijpt ze toch niet. en je hebt haar andere topic (werelds, overigens) zeker niet gezien?quote:op zaterdag 21 januari 2006 17:06 schreef lienekien het volgende:
[..]
ironie en retorische vragen hebben jullie waarschijnlijk nog niet behandeld.![]()
dat andere topic?quote:op zaterdag 21 januari 2006 20:56 schreef mrbean het volgende:
dat is goed.
haha, vet cool!quote:op zaterdag 21 januari 2006 23:11 schreef eix het volgende:
ik haal voor geschiedenis meestal de hoogste punten van de klas.
vooral leuk om met anderhalf uurtje leren een 9,3 te scoren voor een pta, terwijl de helft van de klas onvoldoende heeft.![]()
quote:op zaterdag 21 januari 2006 23:11 schreef eix het volgende:
ik haal voor geschiedenis meestal de hoogste punten van de klas.
vooral leuk om met anderhalf uurtje leren een 9,3 te scoren voor een pta, terwijl de helft van de klas onvoldoende heeft.![]()
whatever meid.quote:op zaterdag 21 januari 2006 23:25 schreef versacekitten het volgende:
[..]
maar ik doe het alleen om die zeikerige gymnasiasten... af te zeiken....
right. maar mn school staat in het vwo lijstje van elsevier wel op de tweede plaats, en heeft voorgaande jaren ook al in de top 3 gestaan.quote:op zaterdag 21 januari 2006 23:19 schreef paa-053 het volgende:
[..]
haha, vet cool!![]()
je komt uit limburg, je hebt geen recht van spreken![]()
jaaa, die atheneumers zijn superieurquote:op zaterdag 21 januari 2006 23:25 schreef versacekitten het volgende:
[..]
ik doe het niet extra.quote:op zaterdag 21 januari 2006 23:25 schreef versacekitten het volgende:
[..]
aaah de goede ouwe tijd, waar je op het gymnasium nog een 10 kon halenquote:op zaterdag 21 januari 2006 16:51 schreef versacekitten het volgende:
heb ik zo'n vriendin waarmee ik lol heb, alleen schept ze altijd op over haar cijfers. het lijkt wel alsof er een vloek op me rust: hoe moeilijk of makkelijke een s.o. of proefwerk ook is, zij haalt altijd een hogere cijfer dan ik. maar na de vakantie kwam daar veranderingen in: ik kreeg een pw van geschiedenis terug: 8.8 dus ik blij, en wat heeft zij? 7.7... ook met latijn pw: zij kreeg een 9.4 en ik dacht dat ik weer een 8 zou krijgen. wat bleek: een 10! ik was de enige van de klas die een 10 kreeg. ook nog voor frans pw: 8.6 en zij een 8.0![]()
ps. het proefwerk waar ik een 10 voor kreeg, latijn, maakte ik op vrijdag de 13e...
idd. en daar komt nog bij dat je nu ook voor de 1.0 moet werken (=leren).. en die 1 kreeg je op de middelbare school gewoon cadeau "voor de moeite, voor het invullen van je naam"quote:op zaterdag 21 januari 2006 23:38 schreef relneger18 het volgende:
[..]
aaah de goede ouwe tijd, waar je op het gymnasium nog een 10 kon halen...geniet er nog van meid, want later zal het niet zo makkelijk zijn om een zelfs een 9 te halen , laat staan een 10.
neuh, haar hoge cijfers.quote:op zaterdag 21 januari 2006 21:06 schreef paa-053 het volgende:
[..]
dat andere topic?
zeker ja. werelds, dus.
nou gefeliciteerd knul. jij blijft een limboquote:op zaterdag 21 januari 2006 23:29 schreef eix het volgende:
[..]
right. maar mn school staat in het vwo lijstje van elsevier wel op de tweede plaats, en heeft voorgaande jaren ook al in de top 3 gestaan.![]()
![]()
aardappelschillen in de kombuis is niet moeilijk!quote:op zaterdag 21 januari 2006 23:45 schreef paa-053 het volgende:
[..]
nou gefeliciteerd knul. jij blijft een limbo
mijn school komt niet eens in de top 500 voor. ik ben er echt heel verdrietig om, nu krijg ik vast nooit een baan![]()
heb je nog tips voor me?
mag je dat wel zeggen van mamsquote:op zondag 22 januari 2006 18:18 schreef versacekitten het volgende:
[..]
whatever if you don't fucking care![]()
weet je wel wat je zegt mannetje? en tegen wie je het hebt?quote:op zondag 22 januari 2006 18:18 schreef versacekitten het volgende:
[..]
whatever if you don't fucking care![]()
het is een vrouwtjequote:op zondag 22 januari 2006 18:19 schreef messenga het volgende:
[..]
weet je wel wat je zegt mannetje? en tegen wie je het hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |