abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34432813
Geleuf er niks van.
pi_34432905
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 00:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Geleuf er niks van.
v.Gaal en Jonker hebben goede band(Barca tijd), en AZ wil Medunjanin verhuren. Ik zie de link wel. Nu blijkt ook waarom MVV al concreet was betreffence Demouge. In ieder geval is er waarschijnlijk ook een mooie bedrag vrij, dus een fatsoenlijke opvolger zal er wel komen...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 25 januari 2006 @ 03:10:24 #103
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34435616
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 23:44 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Niemand, ze gaan misschien nog iemand huren.

Maar naar het schijnt heeft Verhaegh maar 115.000 euro opgeleverd.
als dat zo is pissen ze bij vitesse in hun broek van het lachen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_34435635
Gluscevic naar RKC zou een lachertje zijn
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_34435680
Heerenveen, Man City en Samaras proberen vandaag de deal rond te maken, voor de arbitragezaak...

http://www.ad.nl/sport/article115635.ece

pi_34435747
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 03:25 schreef MaxPower het volgende:
Heerenveen, Man City en Samaras proberen vandaag de deal rond te maken, voor de arbitragezaak...

Van Beukering en Sibon naar Heerenveen halen en het spitsenprobleem is met nog geen miljoen euro opgelost.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_34435977
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 03:38 schreef cultheld het volgende:

[..]

Van Beukering en Sibon naar Heerenveen halen en het spitsenprobleem is met nog geen miljoen euro opgelost.
Sibon heeft in zijn Heerenveenperiode misschien 5 goede wedstrijden gespeeld. Vooral mensen die geen wedstrijden van Heerenveen keken denken nog steeds dat hij het toen goed deed. Iedereen in Heerenveen lag helemaal dubbel toen we Huntelaar kregen voor Sibon. Mooi in Eindhoven laten, of aan RKC geven.

Van Beukering vind ik een vrij goede speler, alleen denk ik dat hij minimaal een half jaar nodig heeft om zich aan het niveau aan te passen. Hij is net terug van een blessure en oogt wat te zwaar.
pi_34436596
bij sparta zijn ze gek geworden, en halen ze gerard de nooijer terug.
Gezellige goser, daar niet van, maar niet 1 van de jongsste meer
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  woensdag 25 januari 2006 @ 10:12:53 #109
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_34438624
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 08:06 schreef gebruikersnaam het volgende:
bij sparta zijn ze gek geworden, en halen ze gerard de nooijer terug.
Gezellige goser, daar niet van, maar niet 1 van de jongsste meer
Niks waard die gozer. Misschien voor de sfeer ofzo, maar verder is dit een aankoop op Henk Vos niveau
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_34441798
Alsjeblieft.. geen Sibon meer in H'veen..
Ik wil me niet nog es een seizoen ergeren aan dat figuur.
  woensdag 25 januari 2006 @ 12:03:21 #111
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_34441878
Hiddink interested in England job (BBC)
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_34442472
Volgens het veelal goed ingelichte Football Italia zou Ariedo Braida van AC Milan gisteren naar Amsterdam zijn gevlogen. De algemeen directeur zou namens de Milanezen de onderhandelingen met Ajax willen openen over Wesley Sneijder. De 21-jarige middenvelder is een gewild object in Europa.

De Oranje-international zou komende zomer de Rossoneri moeten gaan versterken. Een transfer van Sneijder naar AC Milan zou Ajax veel geld opleveren, aangezien de middenvelder recentelijk nog zijn contract verlengde tot medio 2009.

Het is echer nog maar de vraag of Ajax het talent wil laten gaan. Technisch directeur Martin van Geel bouwt namelijk aan een elftal, waarin Wesley Sneijder een belangrijke schakel moet worden. Bovendien gaf de Utrechter zelf aan het liefst 'nog jaren' bij zijn rood-witte liefde te willen spelen.
pi_34442858
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 03:25 schreef MaxPower het volgende:

Zou ik erg jammer vinden, een mooie voetballer die nog veel kan laten zien. Ik hoop dat het niet doorgaat!
pi_34443548
Jesus hiddink moet echt niet uk gaan, lekker worden genaaid door die roddelblaadjes. in zo'n kutland zou ik niet kunnen werken en ik vraag me af of hij hetzelfde kunstje wel met engeland kan flikken.
  woensdag 25 januari 2006 @ 13:27:03 #115
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_34444634
Cristiano zou in belangstelling staan van NAC....
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_34444714
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 13:27 schreef Kaalhei het volgende:
Cristiano zou in belangstelling staan van NAC....
Was wel te verwachten ja.
pi_34444785
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:20 schreef TerroRobbie het volgende:
het veelal goed ingelichte Football Italia
Nou, ik weet niet van welke site je dit haalt, maar Football Italia is over het algemeen net zo goed ingelicht als voetbalzone .

edit: ah, het bericht komt ook van voetbalzone . Nou, ja, het is een leuk gerucht en wie weet wordt het waarheid.
pi_34444859
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 13:30 schreef mbn het volgende:

[..]

Nou, ik weet niet van welke site je dit haalt, maar Football Italia is over het algemeen net zo goed ingelicht als voetbalzone .
Kwam uit het ajax topic. Dont shoot the messenger
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 25 januari 2006 @ 13:39:53 #119
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34445102
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:03 schreef Kaalhei het volgende:
Hiddink interested in England job (BBC)
volgens zn zaakwaarnemer kan hij contractueel niet naar Engeland toe als bondscoach. Zijn contract kan alleen ontbonden worden voor een topclub.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_34449182
Al eerder gemeld, maar opnieuw terug in 't nieuws
quote:
Back To Ballack
Sir Alex Ferguson will be armed with a £10million kitty to solve Manchester United’s injury crisis. He has just seven days to plug the midfield gap after Paul Scholes was ruled out for the season with an eye problem while John O’Shea faces a six-week lay-off with broken ribs. Fergie is desperate for a quality central midfielder and Bayern Munich’s German international Michael Ballack, 29, tops the list. He is also tracking Real Madrid’s Thomas Gravesen with the 29-year-old Dane unsettled due to a lack of first-team opportunities. Fergie was given the go-ahead to plunge back into the transfer market by the Glazer family.
Neil Custis, The Sun
Echter wordt één en ander tegengesproken
quote:
No Funds For Fergie
Sir Alex Ferguson has been told there is no cash available to solve his midfield crisis after Manchester United's season was rocked by the double loss of Paul Scholes and John O'Shea. Scholes has been ruled out for the rest of the season with a mysterious eye condition, while Irishman O'Shea will be unavailable for up to six weeks with a couple of broken ribs. But if Fergie hoped he could spend his way out of trouble with an emergency buy in the January transfer window, his hopes were immediately dashed when he was told there were no more funds.
David McDonnell, Daily Mirror
En Silvestre weer "on his way out"
quote:
Lyon Set On Taking Mik
Gerard Houllier has admitted he wants United's Mikael Silvestre to join him at French side Lyon - but not until the end of the season. The former Liverpool chief said: "He is a player who appeals to us because he can play centre-half or full-back. However, he has already played in the Champions League and we need people now who can play in that competition.
Staff reporter, Daily Mirror
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_34449414
Door nieuwe eigenaar is opeens minder geld voor Man U.
pi_34450020
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 23:45 schreef Eilanden het volgende:
Utrecht zou nog steeds belangstelling hebben voor Grax van Troyes. Vorig jaar was er ook al belangstelling, maar de speler wilde toen met zijn team in de hoogste Franse divisie spelen
Doet het redelijk met Troyes dit seizoen, maar er is wel kans dat ie vertrekt naar Utrecht. Denk wel dat er meer Franse teams interesse hebben!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34450387
Evander Sno van Feyenoord naar Everton (huurbasis)

Jamal Akachar transfervrij naar AFC Ajax

Nick van der Velden van RKC (nu verhuurd aan Dordt) naar AGOVV, Emmen of Zwolle

Lindsay Wilson van PSV naar Kilmarnock

Dimitri Habran van Doxa Drama naar MVV

David Mendes da Silva van NEC naar AZ

Iwan Redan van Willem II naar Numancia

Mamadou Zongo gratis naar VVV-Venlo

Ebbe Sand van FC Schalke 04 naar Bröndby IF

Kostas Chalkias van Portsmouth naar União Leiria

John Obi Mikel van FK Lyn naar Chelsea (Man Utd haakt dus af)

Marco Marchionni vanaf de zomer van Parma naar Juventus

Bron: Hank
www.thuisuiteten.nl
pi_34450535
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:16 schreef methodmich het volgende:

Jamal Akachar transfervrij naar AFC Ajax

Nick van der Velden van RKC (nu verhuurd aan Dordt) naar AGOVV, Emmen of Zwolle

Lindsay Wilson van PSV naar Kilmarnock

Iwan Redan van Willem II naar Numancia

Ebbe Sand van FC Schalke 04 naar Bröndby IF

Kostas Chalkias van Portsmouth naar União Leiria

John Obi Mikel van FK Lyn naar Chelsea (Man Utd haakt dus af)

Marco Marchionni vanaf de zomer van Parma naar Juventus

Mendes da Silva speelt nog steeds bij NAC, dus om van NEC naar AZ te kunnen moet 'ie eerst van NAC naar NEC...

Akachar weer naar AJAX? die jongen (toch de taxichauffeur?) is zelfs bij Cambuur mislukt... (al speelden daar nog een aantal andere zaken (privé) mee)

John Obi Mikel, ik wil het nog steeds wel eens zien.. groot talent, ongetwijfeld maar hij heeft mij nog niet kunnen overtuigen.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_34450538
quote:
leuke clubnaam
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_34450592
quote:

Heeft Hank jou exclusief verteld dat Mendes bij NEC speelt?
pi_34450622
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:21 schreef cultheld het volgende:

[..]

Heeft Hank jou exclusief verteld dat Mendes bij NEC speelt?
Och, klein tikfoutje. Moet natuurlijk NAC zijn, maar dat snapt de oplettende lezer zo wel.
www.thuisuiteten.nl
pi_34450644
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Akachar weer naar AJAX? die jongen (toch de taxichauffeur?) is zelfs bij Cambuur mislukt... (al speelden daar nog een aantal andere zaken (privé) mee)
AFC Ajax, zaterdag.
www.thuisuiteten.nl
pi_34450724
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:23 schreef methodmich het volgende:

[..]

AFC Ajax, zaterdag.
aha... vond het al een opzienbarende transfer
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
pi_34450824
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:22 schreef methodmich het volgende:

[..]

Och, klein tikfoutje. Moet natuurlijk NAC zijn, maar dat snapt de oplettende lezer zo wel.
pi_34450906
Precies, maar snorkels als cultje vallen daar dan over omdat ze jaloers zijn op Hanks percentage goede voorspellingen.

Andrew Sinkala, Youssouf Mokhtari en Rolf-Christel Guié-Mien mogen transfervrij weg bij Köln. Kunnen naar respectievelijk Aachen, Bochum en Freiburg.

Ook Hank.
www.thuisuiteten.nl
pi_34450955
Ok, nog één van Hank:
Vogel naar Manchester United
pi_34451002
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:31 schreef cultheld het volgende:
Ok, nog één van Hank:
Vogel naar Manchester United
Zie je, je kan het niet hebben. Jammer. Als je nou lief doet, geven we je misschien ooit het paswoord wel en kan je ook meelezen bij Hank.
www.thuisuiteten.nl
pi_34451199
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:33 schreef methodmich het volgende:

[..]

Zie je, je kan het niet hebben. Jammer. Als je nou lief doet, geven we je misschien ooit het paswoord wel en kan je ook meelezen bij Hank.
Door Hank himself geschreven.
http://www.channel4.com/sport/football_italia/jan25g.html

Camoranesi mag weg bij Juve

http://www.channel4.com/sport/football_italia/jan24e.html
pi_34458951
Stanley Tailor van IJsselmeervogels op proef bij Port Vale

En op de Panhuis zijn ze er vrij zeker van:
quote:
Overigens gaat Vito Wormgoor, na Vitesse zo goed als afgewezen te hebben, volgend jaar naar Ajax.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 25 januari 2006 @ 20:34:56 #136
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34459112
quote:
Huurbasis is zeker? Gaat niet om een verkoop?
A.M.A.B
pi_34459180
Ja, ze willen hem niet kwijt, maar in het kader van een leerproces mag hij best elders eens snuffelen of minuten maken.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 25 januari 2006 @ 20:38:05 #138
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34459252
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 20:36 schreef methodmich het volgende:
Ja, ze willen hem niet kwijt, maar in het kader van een leerproces mag hij best elders eens snuffelen of minuten maken.
Logisch en verstandig.
A.M.A.B
pi_34463749
Samaras blijft dus bij Heerenveen....
  woensdag 25 januari 2006 @ 22:44:58 #140
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_34464432
quote:
Snap die associatie niet.. VVV heeft al een goede voorhoede, nu al helemaal met Derksen, of zijn ze daar niet zeker van?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_34477058
Jatto Ceesay naar AEK Larnaca

Salou (zulte-waregem) kan naar de top 3 van België, Standard, brugge of rsca

Bron: Frank (de neef van Hank)
pi_34477366
Bakatti (sch) naar ADO
  donderdag 26 januari 2006 @ 14:43:49 #144
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_34481571
Östlund naar Middlesbrough, Roda JC, Vitesse, Sparta Rotterdam, Malmö FF of Hammarby
Dennis Gentenaar terug naar NEC

Bron: Drank, fles van Hank
pi_34484981
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:43 schreef Kaalhei het volgende:
Dennis Gentenaar terug naar NEC
NEC is nog in overleg met Feyenoord over Babos. NAC ook trouwens.
Als dat niet lukt, dan komt Gentenaar pas in beeld.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  donderdag 26 januari 2006 @ 16:28:17 #146
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_34485502
Roda wil Ibrahim Salou, net als enkele Belgische topclubs.

Bron: De bank van Hank.
pi_34494383
Vreven heeft nee gezegd tegen een aanbod van Nec
pi_34494455
Gelukkig voor NEC dan maar.
That's all folks!
pi_34520945
Andrés D'Alessandro heeft ruzie bij Wolfsburg en hoopt te mogen vertrekken naar Spanje of Italië.

Werder Bremen wil voor volgend seizoen linksback Sylvain Monsoreau van Olympique Lyon

Bron: der Hank
www.thuisuiteten.nl
pi_34521009
Sibon naar Heerenveen volgens Dave, de neef van Steef.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 17:05:32 #151
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_34522757
Portsmouth wil Bennie McCarty van Porto (The Independent)
Chelsea wil Flinders van Barnsley als extra keeper (Daily star)
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_34527518
Sibon niet naar Heerenveen, maar naar RKC.
pi_34542868
Waar haal je die Sibon informatie vandaan? Ik lees net dat RKC Ricky van de Bergh als vervanger voor Hoogendorp wil halen.

Sibon is niet het type spits wat RKC zoekt volgens mij.
pi_34543100
RKC heeft gister Anthony Lurling al uit Duitsland weggeplukt als vervanger van Hoogendorp.. zouden ze er nog één bij willen halen?? ze hebben immers Hans vd Haar en Jochen Jansen ook nog...
pi_34544787
Saidi en Gibbs naar Den Haag
  zaterdag 28 januari 2006 @ 13:17:58 #157
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_34546688
Ghaly naar de spurs
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 13:18:12 #158
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_34546696
Lazovic naar PArtizan Belgrado
pi_34546939
Brazilaan voor Heerenveen. De Friezen onderhandelde vrijdag met Afonso Alves, middenvelder van Malmö FF en ploeggenoot van Jari Litmanen, waar ook Ajax belangstelling voor had.
Viper 4 life
pi_34547151
Villarreal striker Diego Forlan has emerged as a target for Barcelona.
Viper 4 life
pi_34547172
Sjors Brugge van Go Ahead Eagles naar SC Heerenveen.
That's all folks!
pi_34547245
Juventus have made a £1.5 million bid for Chelsea defender William Gallas
Viper 4 life
pi_34547279
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 10:39 schreef Vandalist het volgende:
Waar haal je die Sibon informatie vandaan? Ik lees net dat RKC Ricky van de Bergh als vervanger voor Hoogendorp wil halen.

Sibon is niet het type spits wat RKC zoekt volgens mij.
Sparta laat Ricky niet gaan. Dat gaat dus niet door.
pi_34551671
Nourdin Boukhari naar Trabzonspor.
pi_34552355
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 15:54 schreef Radegast het volgende:
Nourdin Boukhari naar Trabzonspor.
Per direct?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_34556545
Maxwell naar Inter

http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=76275/sc=9176e1

Nu zal de deal waarschijnlijk wel eens lukken
pi_34557293
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 16:25 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Per direct?
Geen idee!

http://www.internetspor.com/v3/futbol/haber.php?haberID=20736
pi_34557358
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 13:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Serieus? Aardig snel dan, als dat doorgaat.
www.thuisuiteten.nl
pi_34562491
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 13:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Yess!
Weer een middenvelder, daar had SCH al een groot tekort aan..
  zondag 29 januari 2006 @ 00:19:48 #170
43497 Afunados
Get Therapy
pi_34567191
op www.venlonaren.nl staat het volgende in het gastenboek:

laatste nieuws:Rik Platvoet per direct naar MVV Bron bestuurslid

Lijkt me wel een goede, Rik terug in de Geusselt
pi_34582382
Peter Madsen van Koln naar Southampton.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_34591675
Andres D´Allesandro misschien naar River, Paletta niet door Maccri
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_34598827
Perez naar Ajax, aldus Hugo
pi_34602219
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:20 schreef Thetallguy het volgende:
Perez naar Ajax, aldus Hugo
Hier het bijbehorende artikel uit het AD van morgen:

http://www.ad.nl/columns/nijnatten/article123394.ece
sig verwijderd door FA
pi_34607349
quote:
Battle On For Vogel
Sir Alex Ferguson is making a £4million deadline-beating bid to sign AC Milan's Johann Vogel. The Swiss 28-year-old is seen as the man to solve United's midfield crisis - for the next three months. Then, Ferguson will move for Marseille's brilliant Frenchman, Frank Ribery.
Bill Thornton, Daily Star
  maandag 30 januari 2006 @ 11:26:42 #176
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34607697
Saïdi naar Stade Rennes
Gibbs naar ADO
Östlund naar Southampton
Ghali naar Spurs
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  maandag 30 januari 2006 @ 11:58:00 #177
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34608626
Cheyrou (Auxerre), Abikanari (Feijenoord Ghana), Harper (Reading) of Safri (Norwich City) naar Feijenoord.
A.M.A.B
  maandag 30 januari 2006 @ 13:27:00 #178
43497 Afunados
Get Therapy
pi_34611124
Volgens de Gazzetta wil Fiorentina Babel voor 6 miljoen van Ajax overnemen
pi_34611329
quote:
Op maandag 30 januari 2006 13:27 schreef Afunados het volgende:
Volgens de Gazzetta wil Fiorentina Babel voor 6 miljoen van Ajax overnemen
Fiorentina heeft tijdens de onderhandelingen over Lobont geïnformeerd naar Babel, meer niet. Haatrecht heeft echter iets nodig om Babel (+ bijbehorende marktwaarde) in de picture te brengen.
pi_34611707
Fred Benson naar Celta de Vigo
pi_34611751
quote:
Op maandag 30 januari 2006 11:58 schreef Cart_man het volgende:
Cheyrou (Auxerre), Abikanari (Feijenoord Ghana), Harper (Reading) of Safri (Norwich City) naar Feijenoord.
Abikanari lijkt me wel een leuke!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 30 januari 2006 @ 14:05:52 #182
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34612188
quote:
Op maandag 30 januari 2006 13:50 schreef Suijk het volgende:

[..]

Abikanari lijkt me wel een leuke!
Als hij werkelijk zo heette, ja. Typvoudje. Het is Abubakari.
A.M.A.B
  maandag 30 januari 2006 @ 14:10:32 #183
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_34612328
Kafes naar de Spurs.
Volgens mij kan je gewoon de naam van de Spurs bij ieder gerucht zetten tegenwoordig..
-
pi_34614143
Rijaard van ado naar Excelsior.
pi_34620461
Frank Ribery van Marseille naar Man Utd (Star, Jan 30)
Deco van Barcelona naar Man Utd (People, Jan 29)
Freddy Adu van DC United naar Man Utd (Star, Jan 26)
  maandag 30 januari 2006 @ 19:13:10 #186
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_34621844
volgens TT Stam naar Ajax
pi_34621864
30/1/2006 - Bijna rond: Saidi naar Stade Rennes, Gibbs naar ADO, Ghaly naar Spurs, Ostlund naar Southampton. Boussabon mag NIET weg
(Gepost door K)

De Telegraaf meldt dat de transfers van Saidi, Gibbs, Ghaly en Ostlund vandaag rond zouden moeten komen. Saidi kan naar het Franse Stade Rennes, Gibbs gaat zo goed als zeker naar ADO Den Haag, Ghaly hoopt rond te komen met Tottenham Hotspur en Ostlund maakt de overstap naar Southampton.
Feyenoord Netwerk
Ook voor Ali Boussabon zou interesse zijn, maar die mag van Erwin Koeman niet tussentijds vertrekken.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_34621881
Ostlund is al rond, die anderen bijna
pi_34621893
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:13 schreef Chielus het volgende:
volgens TT Stam naar Ajax
Dat is geen gerucht.
Ander topic dus.
pi_34621940
quote:
Op maandag 30 januari 2006 11:58 schreef Cart_man het volgende:
Cheyrou zou een goede versterking zijn. Safri is meer zo'n mwah-verhaal.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 30 januari 2006 @ 20:43:19 #191
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_34625757
feyenoord heeft al een heel elftal verkocht/verhuurd
pi_34633128
Barton naar Man Utd
  dinsdag 31 januari 2006 @ 00:14:00 #193
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_34635414
Barreto naar Feyenoord,
Perez per direct naar Ajax ALS az een vervanger (Martens van RKC) nog binnen kunnen trekken.
Saidi naar Lecce ipv Rennes
pi_34639008
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 00:14 schreef Chielus het volgende:
Barreto naar Feyenoord,
Waar heb je dit vandaan?
pi_34639045
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 07:44 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Waar heb je dit vandaan?
uit het geruchten circuit denk ik
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_34639050
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 07:55 schreef gebruikersnaam het volgende:

[..]

Ja, maar het is een verschil of het van de kruidenier op de hoek is, die vanaf 15.00 uur borreltjes neemt, terwijl deze user om 16.59 uur kwam binnenlopen en een half zatte kruidenier zag en hoorde.
Of dat het van een vage bekende is die bij VI werkt.
Of iets er tussen in
  dinsdag 31 januari 2006 @ 07:58:55 #197
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_34639066
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 07:55 schreef gebruikersnaam het volgende:

[..]

NEC spreekt dit via Omroep Gelderland tegen en zegt dat er niemand bij NEC vertrekt
pi_34639076
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 07:58 schreef Eilanden het volgende:

[..]

NEC spreekt dit via Omroep Gelderland tegen en zegt dat er niemand bij NEC vertrekt
Merci
  dinsdag 31 januari 2006 @ 08:38:31 #199
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34639377
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 07:59 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Merci
Je schrok?
A.M.A.B
  dinsdag 31 januari 2006 @ 08:41:16 #200
529 twi