Fiorentina heeft tijdens de onderhandelingen over Lobont geïnformeerd naar Babel, meer niet. Haatrecht heeft echter iets nodig om Babel (+ bijbehorende marktwaarde) in de picture te brengen.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:27 schreef Afunados het volgende:
Volgens de Gazzetta wil Fiorentina Babel voor 6 miljoen van Ajax overnemen
Abikanari lijkt me wel een leuke!quote:Op maandag 30 januari 2006 11:58 schreef Cart_man het volgende:
Cheyrou (Auxerre), Abikanari (Feijenoord Ghana), Harper (Reading) of Safri (Norwich City) naar Feijenoord.
Dat is geen gerucht.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:13 schreef Chielus het volgende:
volgens TT Stam naar Ajax
Cheyrou zou een goede versterking zijn. Safri is meer zo'n mwah-verhaal.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:58 schreef Cart_man het volgende:
Cheyrou (Auxerre), Abikanari (Feijenoord Ghana), Harper (Reading) of Safri (Norwich City) naar Feijenoord.
Waar heb je dit vandaan?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:14 schreef Chielus het volgende:
Barreto naar Feyenoord,
Ja, maar het is een verschil of het van de kruidenier op de hoek is, die vanaf 15.00 uur borreltjes neemt, terwijl deze user om 16.59 uur kwam binnenlopen en een half zatte kruidenier zag en hoorde.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 07:55 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
uit het geruchten circuit denk ik
NEC spreekt dit via Omroep Gelderland tegen en zegt dat er niemand bij NEC vertrektquote:Op dinsdag 31 januari 2006 07:55 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
uit het geruchten circuit denk ik
Merciquote:Op dinsdag 31 januari 2006 07:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
NEC spreekt dit via Omroep Gelderland tegen en zegt dat er niemand bij NEC vertrekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |