abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 januari 2006 @ 14:55:43 #201
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34310546
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:54 schreef Mirage het volgende:

[..]

Tenzij jij meer van hem gezien hebt dan wij is dat denk ik ook een ongefundeerde uitspraak.

Als je doelt op dat piemeltje was je me net te snel af [had het al verbeterd ]. De rest is terug te lezen in zijn post en bewijst zichzelf.

[o ja. adem in ... adem uit...] best nog wel lastig

[ Bericht 14% gewijzigd door soulsurvivor op 21-01-2006 15:04:43 ]
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
  zaterdag 21 januari 2006 @ 15:04:01 #202
135320 _Vulcanus_
Omni Tempo Maximalism
pi_34310835
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:54 schreef soulsurvivor het volgende:
On topic.
Ik vind het tweede filmpje best bijzonder. Het zou kunnen duiden dat er toch bepaalde energie van die kaart afkomt. misschien is het mogelijk om dit nog een paar keer te herhalen om toeval uit te sluiten.
Om alles uit te sluiten moet je het:
1. ook met een andere webcam proberen
2. andere deck's Tarot kaarten (hetzelfde deck maar dan nooit gebruikt, en een ander deck van een andere fabricant )
3. het door een 2e persoon uit laten voeren
It is not necessary to imitate the mathematical regularity of the metronome which would give the music thus executed an icy frigidity, I even doubt whether it would be possible to maintain this rigid uniformity for more than a few bars.
Berlioz
pi_34310927
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:44 schreef Morwen het volgende:

[..]

Magie is allesomvattend, alles wat je niet kan begrijpen. Liefde bijv...........kan jij dat bewijzen? Ik niet, niemand denk ik.

Gevoel is niet te bewijzen, dat is voor iedereen anders. En nee, ik ben niet kortzichtig, ik zie ook zeker de tastbare bewijzen van ons bestaan. Maar er is zoveel wat niet te verklaren is
Hoe bedoel je liefde bewijzen? Liefde bestaat hoor ....En wat bedoel je precies met gevoel bewijzen?

Je zegt dat magie alles is wat je niet begrijpt. Dus als jij bepaalde kennis mist, dan noem je dat magie?
  zaterdag 21 januari 2006 @ 15:06:45 #204
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34310938
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 15:04 schreef _Vulcanus_ het volgende:

[..]

2. andere deck's Tarot kaarten (hetzelfde deck maar dan nooit gebruikt, en een ander deck van een andere fabricant )
1 --> ja
2---> nee, want het zou kunnen zijn dat energie van hem in dit speciale pak kaarten zit.
3---> nee, want die energie zou ook van hem kunnen komen.

het ligt eraan wat je wil aantonen/ bewijzen.
gelijk
pi_34310987
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 15:04 schreef _Vulcanus_ het volgende:

[..]

En dan is er nog totaal geen bewijs dat het magie is. Het kan dan nog allemaal oorzaken hebben, bijvoorbeeld dat de kaart statisch is.
pi_34311024
godver, de meest verspilde 100 mb ooit.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  zaterdag 21 januari 2006 @ 15:11:01 #207
135320 _Vulcanus_
Omni Tempo Maximalism
pi_34311052
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 15:06 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

1 --> ja
2---> nee, want het zou kunnen zijn dat energie van hem in dit speciale pak kaarten zit.
3---> nee, want die energie zou ook van hem kunnen komen.

het ligt eraan wat je wil aantonen/ bewijzen.
Als de energie van hem komt, is het juist nodig om dit te bewijzen via een ander deck kaarten of een andere persoon.

Beetje flauw maar misschien is zijn webcam wel magisch, m.a.w. zijn webcam "lust" geen tarot kaarten die energie van hem bevatten.
It is not necessary to imitate the mathematical regularity of the metronome which would give the music thus executed an icy frigidity, I even doubt whether it would be possible to maintain this rigid uniformity for more than a few bars.
Berlioz
  zaterdag 21 januari 2006 @ 15:13:48 #208
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34311135
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 15:11 schreef _Vulcanus_ het volgende:

[..]

Als de energie van hem komt, is het juist nodig om dit te bewijzen via een ander deck kaarten of een andere persoon.

Beetje flauw maar misschien is zijn webcam wel magisch, m.a.w. zijn webcam "lust" geen tarot kaarten die energie van hem bevatten.
ja daarom, ligt eraan wat je wil bewijzen of uitsluiten.
wanneer het daadwerkelijk hte geval is dat wanneer hij een tarotkaart voor een vamera houd en die stoort en bij andere kaarten niet. dan moet je verschillende proefen doen om aan te tonen wat die storing veroorzaakt.
gelijk
pi_34311139
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 15:11 schreef _Vulcanus_ het volgende:

[..]

Ja óf het is een grapje van God, die hem probeert te pesten. Je kan allerlei mogelijke verklaringen bedenken die nergens op slaan, net als dat het magie zou moeten zijn
  zaterdag 21 januari 2006 @ 15:15:53 #210
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34311191
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 15:13 schreef Jeweet het volgende:

[..]

Ja óf het is een grapje van God, die hem probeert te pesten. Je kan allerlei mogelijke verklaringen bedenken die nergens op slaan, net als dat het magie zou moeten zijn
ja je kan van alles bedenken, maar dit is een geval waar je proefondervindelijk zaken kan bewijzen of uitsluiten.
Ik lees alleen maar vastliggende aannames waaruit conclusies uit getrokken worden.
smileys als deze zegt genoeg
gelijk
pi_34311197
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 15:13 schreef Jeweet het volgende:

[..]

STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
pi_34311443
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 15:15 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

ja je kan van alles bedenken, maar dit is een geval waar je proefondervindelijk zaken kan bewijzen of uitsluiten.
Ik lees alleen maar vastliggende aannames waaruit conclusies uit getrokken worden.
smileys als deze zegt genoeg
Je moet het niet zien als een vastliggende aanname als ik zeg dat ik niet denk dat het magie is. Je kan het beter zien als een hypothese die ik omtrent dit onderwerp heb. Ik geloof niet in magie, maar als iemand het tegendeel kan bewijzen sta ik er open voor. Alleen is het op geen enkele manier bewezen dat magie bestaat, ook is het niet erg aannemelijk.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 15:27:40 #213
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_34311560
je snapt het niet he..de cam gaat storen bij elk willekeurige kaart van de tarot van mijn deck die ik ervoor houdt: hoe duidelijk wil je het krijgen? Bij andere objecten doet hij dat storen niet.
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  zaterdag 21 januari 2006 @ 15:34:27 #214
135320 _Vulcanus_
Omni Tempo Maximalism
pi_34311770
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 15:27 schreef displission het volgende:
je snapt het niet he..de cam gaat storen bij elk willekeurige kaart van de tarot van mijn deck die ik ervoor houdt: hoe duidelijk wil je het krijgen? Bij andere objecten doet hij dat storen niet.
Daarom zou je het ook eens met een andere cam moeten proberen.
Je zou ook een identiek deck kunnen gebruiken maar dan gloed nieuw om te kunnen vast stellen of het aan het materiaal van de kaarten ligt.
Berlioz
  zaterdag 21 januari 2006 @ 15:36:02 #215
91333 displission
pi_34311805
jah ik snap je aan de ene kant wel, maar dat wordt voor mij wel aardig moeilijk om te doen: moet ik nu omwille van de wetenschap een tweede cam aan gaan schaffen en een nieuw deck???

ik heb het geld ook niet op mijn rug groeien
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  zaterdag 21 januari 2006 @ 15:39:21 #216
91333 displission
pi_34311886
voor mij is het een prima bewijs zo..hier laat ik het dan ook bij
  zaterdag 21 januari 2006 @ 15:40:22 #217
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_34311907
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 15:36 schreef displission het volgende:
jah ik snap je aan de ene kant wel, maar dat wordt voor mij wel aardig moeilijk om te doen: moet ik nu omwille van de wetenschap een tweede cam aan gaan schaffen en een nieuw deck???

ik heb het geld ook niet op mijn rug groeien
Heb je kenissen met een webcam ?
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  zaterdag 21 januari 2006 @ 15:40:46 #218
91333 displission
pi_34311919
niet in de buurt helaas
  zaterdag 21 januari 2006 @ 15:41:39 #219
91333 displission
pi_34311952
heb het ook nog niet getest op een andere cam..op msn krijg ik precies hetzelfde..
  zaterdag 21 januari 2006 @ 15:42:41 #220
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_34311979
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 15:40 schreef displission het volgende:
niet in de buurt helaas
Hum, dat sucked...

Naja, misschien leuk voor als je er een keer langs gaat.

Wanneer dit voor jou genoeg bewijs is dan is het inderdaad onzin om een 2e webcam aan te schaffen.
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_34312038
-- vreemde uitspraak... probeer het in een andere post nog maar eens --

[ Bericht 76% gewijzigd door Mirage op 21-01-2006 15:57:09 ]
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 15:44:58 #222
91333 displission
pi_34312048
ik ga binnenkort naar hilversum waarschijnlijk, daar ken ik wel twee mensen met een cam..dus zou ik daar ook wat beelden kunnen proberen te verkrijgen..dat is op 11 februari maar dan moet je nog even wachten.
pi_34312101
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 15:39 schreef displission het volgende:
voor mij is het een prima bewijs zo..hier laat ik het dan ook bij
Maar dan heb je voor jezelf bewezen dat je kaarten echt magisch zijn?
  zaterdag 21 januari 2006 @ 15:47:52 #224
91333 displission
pi_34312134
nee het betekend dat ik genoegen neem met de beelden die ik zag/zie. En dat ik er kracht uit ga halen..nog meer kracht.
pi_34312722
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 15:46 schreef Jeweet het volgende:

[..]

Maar dan heb je voor jezelf bewezen dat je kaarten echt magisch zijn?
Kaarten zijn niet magisch, maar magnetisch, houdt voor de camera een magneetje, gebeurd er precies het zelfde, machnetische verf gebruikt??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')