Ik ken user Displission goed genoeg om te durven stellen dat trucage niet eens in zijn kop op zou komen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:05 schreef Aarde het volgende:
[..]
jij bent de enige hier die dit met zekerheid kan zeggen. dat op zich al is een probleem.
ook als het geen truck is kan het nog 101 oorzaken hebben. het bewijst niet dat het magisch is ofzo.
maar als je er zo goed inbent moet je met je tarrotkaarten wel kunnen vertellen ... denk denk denk... wat mijn voornaam is.
ik geef je 10 minuten![]()
Ow, christ, een wetenschapperquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:19 schreef Aarde het volgende:
[..]
als het echt is zegt het nog niks he dat filmpje...
en wat is er precies 'kortzichtig' aan mijn conclusies en vragen...komt u maar met onderbouwd commentaar misschien heb ik er wat aan
![]()
dan moet je het niet proberen aan te tonen ook hequote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ow, christ, een wetenschapper![]()
Bewijs, blablabalbla...............magie is ongriipbaar en niet te bewijzenBeat that
![]()
Gaat ie nog met al die koffiequote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:25 schreef Aarde het volgende:
[..]
they got powers... real powers...![]()
okay dat was een opmerking van huiveringwekkend laag allooi maar kon me niet inhouden na zoveel onzin gelezen te hebben![]()
daar wil ik nog aan toevoegen dat ik zelfs durf te zeggen dat ik daadwerkelijk geloof dat hij goed met zijn kaarten overweg kan.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ken user Displission goed genoeg om te durven stellen dat trucage niet eens in zijn kop op zou komen.
Waarom niet? Jij was toch ook weer even van de straat.............Thank Godquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:25 schreef Aarde het volgende:
[..]
dan moet je het niet proberen aan te tonen ook he
quote:
Ook dat ja. Zelfde ervaringquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:26 schreef Mirage het volgende:
[..]
daar wil ik nog aan toevoegen dat ik zelfs durf te zeggen dat ik daadwerkelijk geloof dat hij goed met zijn kaarten overweg kan.
Dat heeft hij in het verleden online wat mij betreft laten zien.
![]()
lees jij selectief of interpreteer jij alles wat jij leest op een bepaalde manier zodat het in jouw straatje past ?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:29 schreef Aarde het volgende:
[..]
![]()
maar ik ga dit topic opgeven
het heeft een te hoog ons-kent-ons gehalte met een stelletje goedgelovige drollen die aan alles dat maar niet meteen te verklaren valt - en daarbij ook nog trucage kan zijn - het stempel 'magisch' willen hangen... net als met zoveel gelovigen kun je daar met rationele argumenten weinig mee aanvangen... en aangezien ik niet wil aantonen dat mijn master krachtiger en boosaardiger is dan die van jullie, zal ik het maar met rust laten voor nu![]()
sterkte met de versterking van jullie geloof - al dan niet met ongeloofwaardige danwel nietszeggende filmpjes en/of andere attributen / hulpmiddelen![]()
Je zei dat TS de enige was die zei dat het geen trucage was. Nu zijn er meer mensen die dat ook beweren en nu is het opeens een ons-ken-ons gehalte. Wat wil je nou?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:29 schreef Aarde het volgende:
[..]
![]()
het heeft een te hoog ons-kent-ons gehalte met een stelletje goedgelovige drollen die aan alles dat maar niet meteen te verklaren valt - en daarbij ook nog trucage kan zijn - het stempel 'magisch' willen hangen... net als met zoveel gelovigen kun je daar met rationele argumenten weinig mee aanvangen... en aangezien ik niet wil aantonen dat mijn master krachtiger en boosaardiger is dan die van jullie, zal ik het maar met rust laten voor nu![]()
sterkte met de versterking van jullie geloof - al dan niet met ongeloofwaardige danwel nietszeggende filmpjes en/of andere attributen / hulpmiddelen![]()
Oeh, attributen en hulpmiddelenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:29 schreef Aarde het volgende:
[..]
![]()
het punt is dat jullie het graag willen geloven - en toeschrijven aan magie.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je zei dat TS de enige was die zei dat het geen trucage was. Nu zijn er meer mensen die dat ook beweren en nu is het opeens een ons-ken-ons gehalte. Wat wil je nou?
inderdaad geen enkel rationeel denkend realistisch persoon (in TRU regelmatig aangeduid als scepticus geloof ik) zal hier iets mee kunnen - lees - dit als bewijs voor magie beschouwen.quote:Ik kan wat bewijzen waar geen scepticus iets mee kan.
*druipt af......staart tussen de benenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:34 schreef Mirage het volgende:
morwen.. ontopic !
keldertje is de andere kant op
nogmaals... wáár denk jij dat uit op te kunnen maken ?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:35 schreef Aarde het volgende:
[..]
het punt is dat jullie het graag willen geloven - en toeschrijven aan magie.
en dat kan je fatsoendelijk weerleggen zonder allemaal ongefundeerde onzin uit te gaan kramen.quote:dat is toch geen manier om bewijs neer te zetten.
Noem de nicks dan die volgens jou hier wèl de conclusie aan verbinden !quote:[..]
inderdaad geen enkel rationeel denkend realistisch persoon (in TRU regelmatig aangeduid als scepticus geloof ik) zal hier iets mee kunnen - lees - dit als bewijs voor magie beschouwen.
Ik zie hier één iemand die maar echt bralt en dat ben jij.quote:veel plezier met dit bral topic![]()
zijn aannames bewezen zienquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je zei dat TS de enige was die zei dat het geen trucage was. Nu zijn er meer mensen die dat ook beweren en nu is het opeens een ons-ken-ons gehalte. Wat wil je nou?
Als magie bestond, dan zou het niet moeilijk zijn om te bewijzen. Dat je "Aarde" kortzichtig noemt begrijp ik ook niet. Hij staat open voor mogelijke verklaringen, terwijl jullie goedgelovigen er wel in geloven dat het magie is. Als er iemand kortzichtig is, ben je dat zelf dus.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ow, christ, een wetenschapper![]()
Bewijs, blablabalbla...............magie is ongriipbaar en niet te bewijzenBeat that
![]()
een beetje wetenschaper is objectief en trekt geen conclusies tot het tegendeel bewezen is.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:40 schreef Jeweet het volgende:
[..]
Als magie bestond, dan zou het niet moeilijk zijn om te bewijzen. Dat je "Aarde" kortzichtig noemt begrijp ik ook niet. Hij staat open voor mogelijke verklaringen, terwijl jullie goedgelovigen er wel in geloven dat het magie is. Als er iemand kortzichtig is, ben je dat zelf dus.
Ik snap ook niet waarom je "wetenschapper" in je post hebt staan? Het is wel duidelijk dat je geen flauw benul dat een wetenschapper op zoek is naar de waarheid, en niet zomaar alles geloofd aan de hand van filmpjes die helemaal niks aantonen.
Magie is allesomvattend, alles wat je niet kan begrijpen. Liefde bijv...........kan jij dat bewijzen? Ik niet, niemand denk ik.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:40 schreef Jeweet het volgende:
[..]
Als magie bestond, dan zou het niet moeilijk zijn om te bewijzen. Dat je "Aarde" kortzichtig noemt begrijp ik ook niet. Hij staat open voor mogelijke verklaringen, terwijl jullie goedgelovigen er wel in geloven dat het magie is. Als er iemand kortzichtig is, ben je dat zelf dus.
Ik snap ook niet waarom je "wetenschapper" in je post hebt staan? Het is wel duidelijk dat je geen flauw benul dat een wetenschapper op zoek is naar de waarheid, en niet zomaar alles geloofd aan de hand van filmpjes die helemaal niks aantonen.
*eenschquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:42 schreef nokwanda het volgende:
Ik gaf hier alleen aan trucage uit te sluiten. wat het dan wel zou kunnen zijn is iets waarover ik me niet heb uitgelaten.
Alleen over mijn ervaring met Displissions manier van kaarten leggen. Hij heeft het namelijk best vaak bij het rechte eind.
aarde staat helemaal niet open voor andere mogelijke verklaingen dan zijn eigen irrieele aannames.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:40 schreef Jeweet het volgende:
[..]
Tenzij jij meer van hem gezien hebt dan wij is dat denk ik ook een ongefundeerde uitspraak.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:51 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
aarde staat helemaal niet open voor andere mogelijke verklaingen dan zijn eigen irrieele aannames.
Een beetje rationalist houdt ook rekening met het feit dat hij verkeerde aannames kan hebben. das rationeel namelijk, Een wetenschapper trekt geen conclusies zonder bewijs.
Aarde met al zijn schijnbaar sublieme logica is niet meer dan een zak met lucht met een heel klein piemeltje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |