abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34309476
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:05 schreef Aarde het volgende:

[..]

jij bent de enige hier die dit met zekerheid kan zeggen. dat op zich al is een probleem.

ook als het geen truck is kan het nog 101 oorzaken hebben. het bewijst niet dat het magisch is ofzo.

maar als je er zo goed inbent moet je met je tarrotkaarten wel kunnen vertellen ... denk denk denk... wat mijn voornaam is.

ik geef je 10 minuten
Ik ken user Displission goed genoeg om te durven stellen dat trucage niet eens in zijn kop op zou komen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_34309477
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:19 schreef Aarde het volgende:

[..]

als het echt is zegt het nog niks he dat filmpje...

en wat is er precies 'kortzichtig' aan mijn conclusies en vragen... komt u maar met onderbouwd commentaar misschien heb ik er wat aan
Ow, christ, een wetenschapper

Bewijs, blablabalbla...............magie is ongriipbaar en niet te bewijzen Beat that
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_34309498
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:25 schreef Morwen het volgende:

[..]

Bewijs, blablabalbla...............magie is ongriipbaar en niet te bewijzen Beat that
dan moet je het niet proberen aan te tonen ook he
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
pi_34309522
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:25 schreef Aarde het volgende:

[..]

they got powers... real powers...

okay dat was een opmerking van huiveringwekkend laag allooi maar kon me niet inhouden na zoveel onzin gelezen te hebben
Gaat ie nog met al die koffie
Only Human
pi_34309531
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:25 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik ken user Displission goed genoeg om te durven stellen dat trucage niet eens in zijn kop op zou komen.
daar wil ik nog aan toevoegen dat ik zelfs durf te zeggen dat ik daadwerkelijk geloof dat hij goed met zijn kaarten overweg kan.
Dat heeft hij in het verleden online wat mij betreft laten zien.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_34309560
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:25 schreef Aarde het volgende:

[..]

dan moet je het niet proberen aan te tonen ook he
Waarom niet? Jij was toch ook weer even van de straat.............Thank God
Only Human
pi_34309604
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:26 schreef Morwen het volgende:

[..]

Gaat ie nog met al die koffie

maar ik ga dit topic opgeven

het heeft een te hoog ons-kent-ons gehalte met een stelletje goedgelovige drollen die aan alles dat maar niet meteen te verklaren valt - en daarbij ook nog trucage kan zijn - het stempel 'magisch' willen hangen... net als met zoveel gelovigen kun je daar met rationele argumenten weinig mee aanvangen... en aangezien ik niet wil aantonen dat mijn master krachtiger en boosaardiger is dan die van jullie, zal ik het maar met rust laten voor nu

sterkte met de versterking van jullie geloof - al dan niet met ongeloofwaardige danwel nietszeggende filmpjes en/of andere attributen / hulpmiddelen

pi_34309638
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:26 schreef Mirage het volgende:

[..]

daar wil ik nog aan toevoegen dat ik zelfs durf te zeggen dat ik daadwerkelijk geloof dat hij goed met zijn kaarten overweg kan.
Dat heeft hij in het verleden online wat mij betreft laten zien.
Ook dat ja. Zelfde ervaring
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34309675
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:29 schreef Aarde het volgende:

[..]

het heeft een te hoog ons-kent-ons gehalte met een stelletje goedgelovige drollen die aan alles dat maar niet meteen te verklaren valt - en daarbij ook nog trucage kan zijn - het stempel 'magisch' willen hangen... net als met zoveel gelovigen kun je daar met rationele argumenten weinig mee aanvangen... en aangezien ik niet wil aantonen dat mijn master krachtiger en boosaardiger is dan die van jullie, zal ik het maar met rust laten voor nu

sterkte met de versterking van jullie geloof - al dan niet met ongeloofwaardige danwel nietszeggende filmpjes en/of andere attributen / hulpmiddelen
lees jij selectief of interpreteer jij alles wat jij leest op een bepaalde manier zodat het in jouw straatje past ?
Een soort van "ik lees wat ik graag wil lezen" ?

Bovenstaand is namelijk grote kul in samenhang met dit topic.
Lees alles nog eens na.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_34309679
quote:

[..]

Je zei dat TS de enige was die zei dat het geen trucage was. Nu zijn er meer mensen die dat ook beweren en nu is het opeens een ons-ken-ons gehalte. Wat wil je nou?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34309733
quote:

[..]

Oeh, attributen en hulpmiddelen
Only Human
pi_34309752
morwen.. ontopic !

keldertje is de andere kant op

Sir Winston Churchill
pi_34309798
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:32 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Je zei dat TS de enige was die zei dat het geen trucage was. Nu zijn er meer mensen die dat ook beweren en nu is het opeens een ons-ken-ons gehalte. Wat wil je nou?
het punt is dat jullie het graag willen geloven - en toeschrijven aan magie.

dat is toch geen manier om bewijs neer te zetten.
quote:
Ik kan wat bewijzen waar geen scepticus iets mee kan.
inderdaad geen enkel rationeel denkend realistisch persoon (in TRU regelmatig aangeduid als scepticus geloof ik) zal hier iets mee kunnen - lees - dit als bewijs voor magie beschouwen.

veel plezier met dit bral topic

pi_34309894
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:34 schreef Mirage het volgende:
morwen.. ontopic !

keldertje is de andere kant op

*druipt af......staart tussen de benen
Only Human
pi_34309914
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:35 schreef Aarde het volgende:

[..]

het punt is dat jullie het graag willen geloven - en toeschrijven aan magie.
nogmaals... wáár denk jij dat uit op te kunnen maken ?
Noem eens "al die nicks".
quote:
dat is toch geen manier om bewijs neer te zetten.
en dat kan je fatsoendelijk weerleggen zonder allemaal ongefundeerde onzin uit te gaan kramen.
quote:
[..]

inderdaad geen enkel rationeel denkend realistisch persoon (in TRU regelmatig aangeduid als scepticus geloof ik) zal hier iets mee kunnen - lees - dit als bewijs voor magie beschouwen.
Noem de nicks dan die volgens jou hier wèl de conclusie aan verbinden !
quote:
veel plezier met dit bral topic
Ik zie hier één iemand die maar echt bralt en dat ben jij.

Beweert scepticus te zjin.. beweert realistisch te zijn... beweert enige wetenschappelijke kijk te hanteren... en is de grootste onzin verkondiger (terwijl het héle topic één groot bewijs van het tegendeel is) van heel het topic.
Sir Winston Churchill
  zaterdag 21 januari 2006 @ 14:40:10 #191
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34309974
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:32 schreef nokwanda het volgende:

[..]

zijn aannames bewezen zien
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
pi_34309981
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:25 schreef Morwen het volgende:

[..]

Als magie bestond, dan zou het niet moeilijk zijn om te bewijzen. Dat je "Aarde" kortzichtig noemt begrijp ik ook niet. Hij staat open voor mogelijke verklaringen, terwijl jullie goedgelovigen er wel in geloven dat het magie is. Als er iemand kortzichtig is, ben je dat zelf dus.
Ik snap ook niet waarom je "wetenschapper " in je post hebt staan? Het is wel duidelijk dat je geen flauw benul dat een wetenschapper op zoek is naar de waarheid, en niet zomaar alles geloofd aan de hand van filmpjes die helemaal niks aantonen.
pi_34310057
Ik gaf hier alleen aan trucage uit te sluiten. wat het dan wel zou kunnen zijn is iets waarover ik me niet heb uitgelaten.
Alleen over mijn ervaring met Displissions manier van kaarten leggen. Hij heeft het namelijk best vaak bij het rechte eind.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 21 januari 2006 @ 14:42:24 #194
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34310062
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:40 schreef Jeweet het volgende:

[..]

Als magie bestond, dan zou het niet moeilijk zijn om te bewijzen. Dat je "Aarde" kortzichtig noemt begrijp ik ook niet. Hij staat open voor mogelijke verklaringen, terwijl jullie goedgelovigen er wel in geloven dat het magie is. Als er iemand kortzichtig is, ben je dat zelf dus.
Ik snap ook niet waarom je "wetenschapper " in je post hebt staan? Het is wel duidelijk dat je geen flauw benul dat een wetenschapper op zoek is naar de waarheid, en niet zomaar alles geloofd aan de hand van filmpjes die helemaal niks aantonen.
een beetje wetenschaper is objectief en trekt geen conclusies tot het tegendeel bewezen is.
gelijk
pi_34310123
quote:

[..]

Magie is allesomvattend, alles wat je niet kan begrijpen. Liefde bijv...........kan jij dat bewijzen? Ik niet, niemand denk ik.

Gevoel is niet te bewijzen, dat is voor iedereen anders. En nee, ik ben niet kortzichtig, ik zie ook zeker de tastbare bewijzen van ons bestaan. Maar er is zoveel wat niet te verklaren is
Only Human
pi_34310179
1120kb/s wanadoo family
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
pi_34310190
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:42 schreef nokwanda het volgende:
Ik gaf hier alleen aan trucage uit te sluiten. wat het dan wel zou kunnen zijn is iets waarover ik me niet heb uitgelaten.
Alleen over mijn ervaring met Displissions manier van kaarten leggen. Hij heeft het namelijk best vaak bij het rechte eind.
*eensch
Only Human
  zaterdag 21 januari 2006 @ 14:51:34 #198
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34310396
quote:

[..]

aarde staat helemaal niet open voor andere mogelijke verklaingen dan zijn eigen irrieele aannames.
Een beetje rationalist houdt ook rekening met het feit dat hij verkeerde aannames kan hebben. das rationeel namelijk, Een wetenschapper trekt geen conclusies zonder bewijs.
Aarde met al zijn schijnbaar sublieme logica is niet meer dan een zak met lucht met een heel klein piemeltje. perspectief
gelijk
  zaterdag 21 januari 2006 @ 14:54:10 #199
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34310485
On topic.
Ik vind het tweede filmpje best bijzonder. Het zou kunnen duiden dat er toch bepaalde energie van die kaart afkomt. misschien is het mogelijk om dit nog een paar keer te herhalen om toeval uit te sluiten.
gelijk
pi_34310491
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:51 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

aarde staat helemaal niet open voor andere mogelijke verklaingen dan zijn eigen irrieele aannames.
Een beetje rationalist houdt ook rekening met het feit dat hij verkeerde aannames kan hebben. das rationeel namelijk, Een wetenschapper trekt geen conclusies zonder bewijs.
Aarde met al zijn schijnbaar sublieme logica is niet meer dan een zak met lucht met een heel klein piemeltje.
Tenzij jij meer van hem gezien hebt dan wij is dat denk ik ook een ongefundeerde uitspraak.

Displission.
Wat denk jij dat precies de oorzaak is van de storing ?
Denk je dat de kaarten het doen, denk je dat het de combi kaarten jij is.. denk je dat het energie is dat via de kaarten werkt.. denk je dat... wat denk je ?

En denk jij dat het op andere apparaten ook invloed uitoefent ?

Hoe ben jij er achter gekomen ( je zei bij toeval, maar hoe ?).
Sir Winston Churchill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')