oftewel een plaats waar mensen elkaar ontmoeten, en waar je gezelschap vindt. Dat betekent dus dat deze nieuwe slowchat voor iedereen toegankelijk is, en niet alleen toebehoort aan de oude 'kliek' . Gewoon gezellig met elkaar kletsen dus met ruimte voor ieders bijdrage. En ook met nadruk op gezellig, het bashen, klagen en zeuren behoort tot de verleden tijd. Ook gaan we strenger letten op postopkrikken, en daar gaan we ook op modereren. Dit zal dus een plek zijn waar je ook regelmatig de modjes tegenkomt. Voor pronken met postaantallen hebben we een apart topic lopen, dus ook dat is absoluut niet gewenst.quote:U hebt gezocht op lounge:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
lounge (de ~ (m.), ~s)
1 hal van een hotel => lobby
2 gezelschapszaal op een boot
En de winnaar is: *tromgeroffel*: _moder8or_quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ehm wie weet kan ik er wel een prijsvraagje aan verbinden tegen die tijd
You never never knowquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:13 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En de winnaar is: *tromgeroffel*: _moder8or_
Wat is de afkorting van J'dorp?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Naja je wilt toch wel helemaal naar J'dorp komen en genieten van een door Fok!User georganiseerd festival?
Trouwens ik kan wel eens wat aan de crew voorstellen over het organiseren van zoiets!
Ik ben snelquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Trouwens volgens mij mag de TT niet zo
Es70 je was me net voor![]()
Julianadorpquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Naja je wilt toch wel helemaal naar J'dorp komen en genieten van een door Fok!User georganiseerd festival?
Trouwens ik kan wel eens wat aan de crew voorstellen over het organiseren van zoiets!
Julianadorp (Onder de rook van Den Helder)..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:19 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat is de afkorting van J'dorp?
Ja dusquote:
Aha.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Julianadorp (Onder de rook van Den Helder)..
Trouwens ff een TR geplaatst dan zal het zo wel verholpen worden![]()
Ik zal binnenkort ook eens muziekagenda laten zien op fok.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:21 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Aha.
Trouwens. Waarom open je niet een topic op FOK!Om te promoten, of mag dat weer niet?
Wist alleen nog dat het ook N-H (quote:
U is fantastischquote:
Goed bezig dusquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort ook eens muziekagenda laten zien op fok.
En daarbij tegen de tijd dat ik het programma zo goed als rond heb dan ga ik pas promoten
Lekker toch, lang leven de weekendenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:24 schreef Renesite het volgende:
Dan ga ik nu ontbijten, ben nét mijn bed uit![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:24 schreef Renesite het volgende:
Dan ga ik nu ontbijten, ben nét mijn bed uit![]()
*oink*quote:
Jups gaat erg goed in zijn algemeenquote:
Kom je vanavond ff naar A'dam?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
*oink*
Hoef pas om 3 uur te beginnen(werk) dus het mag (een keer in de maand ofzo op zaterdag)
Je gaat toch wel foto's maken hèquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jups gaat erg goed in zijn algemeen
Programma is bijna klaar maar ja nog even wachten op de laatste bevestigingen en ik kan je garanderen dat het geramd staat voor een onwijs leuke dag!!
Da's een waardeloze tijd om te beginnenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
*oink*
Hoef pas om 3 uur te beginnen(werk) dus het mag (een keer in de maand ofzo op zaterdag)
Euhhhhquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kom je vanavond ff naar A'dam?
Weet ik nog niet dit jaar. Afgelopen jaar wel egdaan en die staan ook op de site natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:26 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je gaat toch wel foto's maken hè![]()
Hmm Jammerquote:
Wat is er vanavond te doen in de stad danquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Afgezien van mijn financiele situatie en aankomende dingen geen goed planquote:
Ik heb opnamens in de plantage. Radio 2 die wat dingen gaat vragen over een festival die ik mede run.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat is er vanavond te doen in de stad dan. Of houdt je gewoon van biggetjes
.
Hehe ga is geld verdienen ofzo!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Afgezien van mijn financiele situatie en aankomende dingen geen goed plan![]()
wat valt er te doen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tsja weinig denk.quote:
Op welke site?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Weet ik nog niet dit jaar. Afgelopen jaar wel egdaan en die staan ook op de site natuurlijk.
Maar goed wil het sowieso allemaal wat proffesioneler aanpakken.
ik had je niet eens gemistquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:39 schreef _moder8or_ het volgende:
Ben ik weer. Had even nieuws geplaatst op mijn site
Sorry
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Op welke site?Je maakt me wel even nieuwsgierig
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik had je niet eens gemist![]()
Site doet het niet?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kwaliteitsfoto
Maar goed wwwpuntjulianapoppuntnl en dan foto's
Mij wel he?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik had je niet eens gemist![]()
Ik moet nog steeds ontbijtenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mij wel he?Ik was even ontbijten.
![]()
Bij mij doet hij het zonder directe link ook gewoon hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Directe link dan maar:
http://www.julianapop.nl/index.php?menu_id=81&album=24
Zitten leuke foto's bijquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Directe link dan maar:
http://www.julianapop.nl/index.php?menu_id=81&album=24
Ik was om 11 uur wakker maar ook ik heb de neiging om eerst te fokken en dan te ontbijten.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:46 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds ontbijtenOok al was ik om kwart voor 9 uit mijn bed
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik was om 11 uur wakker maar ook ik heb de neiging om eerst te fokken en dan te ontbijten.
Dank je wel, maar zijn genomen met een simpele camera. Ik heb inmiddels wat namens muziekagenda kunnen regelen en da's ene beste camera!quote:
Zorg jij voor kaarsen?quote:
Get a roomquote:
Das toch hetzelfde?quote:
Volgens mij ben jij ook wel toe aan een romantisch weekend met Pat.quote:
Moet je nagaan dat zo'n 'simpele' camera toch mooie foto's kan schietenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dank je wel, maar zijn genomen met een simpele camera. Ik heb inmiddels wat namens muziekagenda kunnen regelen en da's ene beste camera!
Ga ik doen, maar ik moet het gewoon niet uitgevenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe ga is geld verdienen ofzo!
Volgens mij valt dat best wel meequote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook wel toe aan een romantisch weekend met Pat.![]()
Idd, tot maandag he?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat best wel mee. Hoewel... romantiek...
Truequote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:52 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat zo'n 'simpele' camera toch mooie foto's kan schieten
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:52 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Deze kwamen dan uit Engeland. Dus heb geen kaarsen, alleen candlelights
Da's waer.. Maar ja met al die mooie dames in Gruningen..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ga ik doen, maar ik moet het gewoon niet uitgeven![]()
Foto's zeggen helaas niets, dat is wel weer jammerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
True
Maar we groeien en groeien ieder jaar weer een stukje en zoals je ook kan zien is het gewoon een erg gezellig en druk festijn
Es heeft vast nog wel tips voor een romantsch onderonsje.quote:
Er is altijd tijd voor sex ehh... romantiekquote:
Nee dankje, mits je een vrouw bentquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Es heeft vast nog wel tips voor een romantsch onderonsje.![]()
Dan moet je bij qu zijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:56 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nee dankje, mits je een vrouw bent
3850.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Foto's zeggen helaas niets, dat is wel weer jammer.
Maar hoeveel man waren er op die foto's? Ook 4000?
Hoe kom je daar nou bij, wij zijn niet zo romantisch hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Es heeft vast nog wel tips voor een romantsch onderonsje.![]()
Bummerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij, wij zijn niet zo romantisch hoor.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
BummerIk dacht, een vrouw met ervaring, die kent de ins en outs....
*hihi*quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Da's waer.. Maar ja met al die mooie dames in Gruningen..
Jammer dat 9 van de 10 knappe figuren al voorzien zijn.quote:
en 1 van de 10 breezerslet isquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jammer dat 9 van de 10 knappe figuren al voorzien zijn.![]()
Dat was een beste bolonèse.quote:
Geen goede stad om te scoren dus.quote:
Ilanois was er ookquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat was een beste bolonèse.
Het was eigenlijk te warm voor een festival maar de mensen kwamen toch massaal en dat is natuurlijk altijd fijn! Vorig jaar o.a met The Sheer, Lange B En Frans Baas & Scrum..
Jaar daarvoor met Beef & Krezip, direct en nog heel veel ander gespuis afgelopen jaren
En jij natuurlijk!quote:
Heb nogmaals je foto's gekeken. Zitten leuke meiden tussenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat was een beste bolonèse.
Het was eigenlijk te warm voor een festival maar de mensen kwamen toch massaal en dat is natuurlijk altijd fijn! Vorig jaar o.a met The Sheer, Lange B En Frans Baas & Scrum..
Jaar daarvoor met Beef & Krezip, direct en nog heel veel ander gespuis afgelopen jaren
Prik een datum en ik kijk of mijn agenda vol isquote:
Jij ziet spoken.quote:
Volgend jaar Januari?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Prik een datum en ik kijk of mijn agenda vol is![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:10 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]Astrid ja die andere nama wil ik niet meer lezen
![]()
Jij heet toch astrid?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:10 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]Astrid ja die andere nama wil ik niet meer lezen
![]()
'T ligt niet aan mij, Pat is volkomen a-romantisch... Maar dat maakt hij méér dan goed met andere dingenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
BummerIk dacht, een vrouw met ervaring, die kent de ins en outs....
Hihiquote:
Dacght dat het over eurosonic gingquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jij ziet spoken.
Trouwens wel gezien op Eurosonic (moest het geluid enzo voor ze doen, puik bandje
Nee johquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:13 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Dacght dat het over eurosonic ging![]()
I love to take picturesquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nice
Ik dacht er nog ff aan om een camera mee te nemen naar A'dam, maar goed geen zin in sleuren met spullen dus die blijft lekker thuis
Ohja ik ook zeker weten, maar goed grote camera enzo.. En moet ik hem eerst ergens anders nog even ophalen dus laat die lekker thuis en ga d'r gewoon ff een fijn dagje uit van maken!quote:
Ja hoi, hier spreekt de automatische beantwoorder van René zijn agenda.quote:
sarcasmusquote:
Ahaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee joh
Julianapop.nl mijn festivalletje
Inderdaadquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ohja ik ook zeker weten, maar goed grote camera enzo.. En moet ik hem eerst ergens anders nog even ophalen dus laat die lekker thuis en ga d'r gewoon ff een fijn dagje uit van maken!
Specificeer?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:11 schreef es70 het volgende:
[..]
'T ligt niet aan mij, Pat is volkomen a-romantisch... Maar dat maakt hij méér dan goed met andere dingen.
Duidelijk niet aan mij besteed, ik dacht dat je uit de kast kwamquote:
18 Juni 2006.quote:
Hij heeft absoluut geen 2 linkerhandenquote:
Ik vroeg niet wat het wasquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
18 Juni 2006.
Wat is dat? Festival van een dagje en genieten van een hoop drank cola, bandjes, mooi weer & gezellige dorpers.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Hij heeft absoluut geen 2 linkerhanden.
Bedrijfskosten hèquote:
Ff teruglezen, kom je vanzelf een linkje tegenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:19 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik vroeg niet wat het wasdat kon ik zelf ook wel bedenken
Zo las ik het. en je datum staat er ook bij dus dubbel genieten.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:19 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik vroeg niet wat het wasdat kon ik zelf ook wel bedenken
Je hoort mij niet mopperenquote:
hahaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zo las ik het. en je datum staat er ook bij dus dubbel genieten.
11e feb staan we als het goed is aan de vooravond van onze launchquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:21 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]. Dat klinkt mooi in mijn oren
Ja lach er maar om, ik traumaquote:
Dat geloof ik graagquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
worden mooooie foto's in France deze zomer![]()
Waar in France zit gij?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
worden mooooie foto's in France deze zomer![]()
Hoe is het qu, beetje bekomen en wat beter geslapenquote:
Nice ik heb afgelopen jaar / jaren nog even een stukje lager gezeten: nabij Alès.quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja lach er maar om, ik trauma
Alweer Frankrijk?quote:
Tuurlijk! daar heb ik tekort vanquote:
Ik nog meerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tuurlijk! daar heb ik tekort van
quote:
Nee joh! Dan ga je mee naar Denemarken!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, voorheen in het noorden, nu het zuiden, volgend jaar Italië ws. en dan hopende op het feit dat mijn vader ver wil rijden Kroatië als ik uberhaupt dan met paps en mams mee ga![]()
Doegiesquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:29 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ga lunchen. Tot vanmiddag/avond
Neem het vliegtuig, kost ook geen drol meer tegenwoordig.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, voorheen in het noorden, nu het zuiden, volgend jaar Italië ws. en dan hopende op het feit dat mijn vader ver wil rijden Kroatië als ik uberhaupt dan met paps en mams mee ga![]()
is voor ons maar 400km, hoogstensquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee joh! Dan ga je mee naar Denemarken!
Been here done that!quote:
Roskilde!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
is voor ons maar 400km, hoogstensGaan we misschien wel een weekje heen
![]()
O jaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Neem het vliegtuig, kost ook geen drol meer tegenwoordig.
tot 12 uur in mn bed gelegen, en wel redelijk geslapen jaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe is het qu, beetje bekomen en wat beter geslapen.
Oh god een caravan...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
O ja
Vliegtuig
Ookal heb je een mooie caravan achter je auto hangen, hups, vliegtuig!3.5 weken een hotelletje? Och, waaai not
![]()
Ik denk niet dat jij met 4 personen voor minder dan 1000 euro op vakantie kan gaan (excl. eten enzo,)
Dat maakt het wel minder.. Gewoon mondeoquote:
Middelstequote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:34 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Een peugeot toch? (linker). maar nu ben ik weg
Niks mis met kamperen hoorquote:
Om de een of andere reden trekt een caravan me totaal niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Niks mis met kamperen hoor. Okay, sleurhut heeft niet de voorkeur, maar kamperen is okay
.
Ik ben er vanaf mijn 10e ingegroeidquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Om de een of andere reden trekt een caravan me totaal niet.
ik vanaf mn 1e levensjaarquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben er vanaf mijn 10e ingegroeid![]()
![]()
Tsja dan is het je aangeleerd.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben er vanaf mijn 10e ingegroeid![]()
![]()
Och, thuis ken et ook gzellie zijnquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:45 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik ben nog nooit op vakantie geweest met mn ouders ofzo alleen excursies met school.
Hier nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Och, thuis ken et ook gzellie zijn![]()
McDonalds en foto's maken is ook leuk.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:45 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik ben nog nooit op vakantie geweest met mn ouders ofzo alleen excursies met school.
Tijd om je vleugels te spreiden.quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
McDonalds en foto's maken is ook leuk.![]()
De beertjes zitten hier nu op de tafel...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:52 schreef Jaguarized het volgende:
Hey class, alles goed?Kut van je laptop.
Heb je je beertjes al terug?
En wat ga je er mee doen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:54 schreef classpc het volgende:
[..]
De beertjes zitten hier nu op de tafel...
Gezelliequote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:54 schreef classpc het volgende:
[..]
De beertjes zitten hier nu op de tafel...
Enkeltje vuilnisbeltquote:
Ja weet ik veel?quote:
Ik heb geen ideequote:
Nouja, dat vind ik eigenlijk een beetje zonde...quote:
Ik heb geen idee hoeveel jij weetquote:
In de kast voor het volgende meisje dan maarquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:57 schreef classpc het volgende:
[..]
Nouja, dat vind ik eigenlijk een beetje zonde...
Da's ook weer zo cheap he...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:58 schreef es70 het volgende:
[..]
In de kast voor het volgende meisje dan maar.
In de zin van, ik vraag ook alleen maar.quote:
Centrum eindhoven? Kom maar op met de shopresultaten btw....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:59 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, het shoppen is gelukt. Ik ben wel vijf keer aangesproken door die lamme takken van de 'enquete'.. bah...
Mag ik vragen wat je gekocht hebt?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:59 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, het shoppen is gelukt. Ik ben wel vijf keer aangesproken door die lamme takken van de 'enquete'.. bah...
Wat wil je er dan meequote:
Je had toch al ontbeten?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
In de zin van, ik vraag ook alleen maar.
Ik weet niet wat ik er mee wil. Maar ik vind het zonde om ze weg te gooien.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat wil je er dan mee.
Mijn dochter heeft het knuffeltje dat ik ooit van mijn eerste vriendje kreeg, een roze konijntje met hele lange oren.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:59 schreef indahnesia.com het volgende:
shopresultaten?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Centrum eindhoven? Kom maar op met de shopresultaten btw....
jeugdsentiment wordt een familie-erfstukquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat wil je er dan mee.
Mijn dochter heeft het knuffeltje dat ik ooit van mijn eerste vriendje kreeg, een roze konijntje met hele lange oren.
z'n toekomstige exquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:58 schreef es70 het volgende:
[..]
In de kast voor het volgende meisje dan maar.
jah, af en toe koop ik eens wat. Zo had ik al eerder LED verlichting in de aanbieding gekocht.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:03 schreef Jaguarized het volgende:
Nu al?Een maand van tevoren..
Schiet mooi op.
Da's vervelend ja...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:02 schreef _moder8or_ het volgende:
Blijken de batterijen nog niet helemaal vol te zijn. Wordt je ook bepaald goed ziek van
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, af en toe koop ik eens wat. Zo had ik al eerder LED verlichting in de aanbieding gekocht.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeugdsentiment wordt een familie-erfstuk![]()
Dat is tegenwoordig overal zo hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:04 schreef classpc het volgende:
[..]
Da's vervelend ja...
Doet me een beetje denken aan HP Printers, waar je van die halve testcartridges krijgt
Da's nou niet bepaald positief hequote:
Ik hoorde dat je bij Canon nog volle kreeg...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig overal zo hoor
Als je ze aan een ander meisje geeft dan vraag je er natuurlijk zelf omquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:04 schreef classpc het volgende:
[..]
Da's nou niet bepaald positief he
Bij Canon krijg je wel volle, alleen is het jammer dat ze snel op zijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:05 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je bij Canon nog volle kreeg...
Nouja, dan heb ik denk ik een slechte bron.
quote:
mja... het gaat.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:05 schreef _moder8or_ het volgende:
Classpc, alles goed met u?
het vordert... je hebt nog 10 dagenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb eergister het het tweede en derde artikel voor de vakantie gekocht..
![]()
Toch maar geen foto's?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:06 schreef _moder8or_ het volgende:
Heb zojuist een baan gereseveerd om te tennissen
Ohjaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het vordert... je hebt nog 10 dagen
Goed hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:06 schreef classpc het volgende:
[..]
mja... het gaat.
Ik moet haar eens uit m'n hoofd zetten... is tot nu toe nog niet gelukt
Misschien dat het in de loop der tijd komt.
En hoe is het met jou, mod?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en over 100 jaar is het 'De legende van het konijjn met de lange oren'
Hopelijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik nog 35, en dan zit ik hopelijk boven Europa in de lucht.
Maar dan kan je hem toch meenemen? Of moeten ze helemaal vol zijn?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jawel, wilde het doen, maar de batterijen waren blijkbaar nog niet genoeg vol.
Wil ik ook doen, dan neem ik wel mijn telelens meequote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maar dan kan je hem toch meenemen? Of moeten ze helemaal vol zijn?Kan je mooie plaatjes schieten van tennisspeelsters.
O, dan moet je hem zeker meenemenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maar dan kan je hem toch meenemen? Of moeten ze helemaal vol zijn?Kan je mooie plaatjes schieten van tennisspeelsters.
Vanavond een meisje mee naar huis nemenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:06 schreef classpc het volgende:
Ik moet haar eens uit m'n hoofd zetten... is tot nu toe nog niet gelukt
Tenzij er een sneeuwstorm is, of dikke mist, maar de kans daarop... nee, dat gaat niet gebeuren op de 25e februari..quote:
Ik zie de foto's tegemoet.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:10 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wil ik ook doen, dan neem ik wel mijn telelens mee
Jaja, ik neem hem wel meequote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:10 schreef classpc het volgende:
[..]
O, dan moet je hem zeker meenemen
blonde dame's zekerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
quote:
of naar de hoeren gaanquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Vanavond een meisje mee naar huis nemen
Nog een klein beetje hoofdpijn. Maar voor de rest kan ik mijn ogen veel beter openhouden. Gisteren was het een ware rampquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik zie de foto's tegemoet.Btw ben je alweer aangesterkt?
Ik weet het wel zeker.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Tenzij er een sneeuwstorm is, of dikke mist, maar de kans daarop... nee, dat gaat niet gebeuren op de 25e februari..
Je moet ook niet drinken op een vrijdagavond..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:11 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nog een klein beetje hoofdpijn. Maar voor de rest kan ik mijn ogen veel beter openhouden. Gisteren was het een ware ramp
waar naartoe?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker.Stuur je nog een kaartje vanuit Indo?
Dat was het niet, ik was gewoon erg beroerd/ziekquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je moet ook niet drinken op een vrijdagavond..Vanavond mag je weer.
![]()
N-Z.quote:
Hmm ok.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:13 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat was het niet, ik was gewoon erg beroerd/ziek
Is een ideequote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Vanavond een meisje mee naar huis nemen
Dan is de oplossing van D.Rose goedkoper.quote:
stuur je adres maar door, dan zal ik kijken of 't lukt.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
N-Z.Zolang kan dat niet onderweg zijn.
![]()
of een hoer van onder de 18 zoeken, die mogen geen geld vragenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:13 schreef classpc het volgende:
[..]
Is een idee
[..]
Dan is de oplossing van D.Rose goedkoper.
Ik ben ook onder de 18, mag ik dan wel naar de horen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
of een hoer van onder de 18 zoeken, die mogen geen geld vragen![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
of een hoer van onder de 18 zoeken, die mogen geen geld vragen![]()
geen idee. misschien krijg je wel kinderkortingquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:15 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik ben ook onder de 18, mag ik dan wel naar de horen?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geen idee. misschien krijg je wel kinderkorting
soms moet je gewoon slim zijn als je geen geld hebt. Ik heb trouwens genoeg geld, dat dat duidelijk isquote:
Of je bent 65, dan krijg je korting met je 65-plus kaartquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geen idee. misschien krijg je wel kinderkorting
Betalen voor sexquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
soms moet je gewoon slim zijn als je geen geld hebt. Ik heb trouwens genoeg geld, dat dat duidelijk is![]()
Stuur die van jou ook ff door.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
stuur je adres maar door, dan zal ik kijken of 't lukt.![]()
Jouw kaart staat mooi boven mijn posterquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Stuur die van jou ook ff door.Ik moet mijn postcode nog even opzoeken.
Een poster van jezelf? En dan mijn kaart daarboven?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jouw kaart staat mooi boven mijn poster
Nee, een poster van de WTCquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Een poster van jezelf? En dan mijn kaart daarboven?![]()
![]()
![]()
ik denk dat post niet altijd aankomt in mijn wijk, maar proberen kan altijd. Ik zal't op mail zetten.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Stuur die van jou ook ff door.Ik moet mijn postcode nog even opzoeken.
Ik ben nou eenmaal een vrouwquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jij denkt ook alleen maar aan nuecken
World Trade Center?quote:
ach, de een is getrouwd, een heeft een huis in Indonesië, en nog een ander gaat gewoon naar de hoeren.. Tja..quote:
Weet je het zekerquote:
Denk jij daar nooit aan dan? zie je wel zo gay als ik weet niet watquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]Die in New York staat stond
[..]
Of die alleen maar aan nuecken denken
In welk jaar leef jij?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Stond?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:21 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Denk jij daar nooit aan dan? zie je wel zo gay als ik weet niet wat![]()
Mannen gebruiken ook altijd het excuus ik ben een manquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Weet je het zeker. Nette dames horen daar namelijk niet aan te denken
.
Ieder z'n ding wil je zeggenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ach, de een is getrouwd, een heeft een huis in Indonesië, en nog een ander gaat gewoon naar de hoeren.. Tja..
1649..quote:
betaald krijgen voor sex dan?quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:21 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Denk jij daar nooit aan dan? zie je wel zo gay als ik weet niet wat![]()
Nee, k kom net onder m'n steen vandaan.quote:
er is dus verschil tussen een vrouw en een nette damequote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Weet je het zeker. Nette dames horen daar namelijk niet aan te denken
.
I knew itquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee, k kom net onder m'n steen vandaan.
Zooo heeey....dat is nog eens verdediging.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Modje is geen gay hoor. echt een pure hetero! Zie je zo!
Loungeee...quote:
Ik ben ook niet netjesquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:21 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Mannen gebruiken ook altijd het excuus ik ben een manen ik ben niet net dus ja nooit geweest ook
Was het te doorzichting?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zooo heeey....dat is nog eens verdediging.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil ook mailquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:24 schreef Jaguarized het volgende:
Mail @ pindah
in 't kortquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee, k kom net onder m'n steen vandaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |