Ik was om 11 uur wakker maar ook ik heb de neiging om eerst te fokken en dan te ontbijten.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:46 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds ontbijtenOok al was ik om kwart voor 9 uit mijn bed
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik was om 11 uur wakker maar ook ik heb de neiging om eerst te fokken en dan te ontbijten.
Dank je wel, maar zijn genomen met een simpele camera. Ik heb inmiddels wat namens muziekagenda kunnen regelen en da's ene beste camera!quote:
Zorg jij voor kaarsen?quote:
Get a roomquote:
Das toch hetzelfde?quote:
Volgens mij ben jij ook wel toe aan een romantisch weekend met Pat.quote:
Moet je nagaan dat zo'n 'simpele' camera toch mooie foto's kan schietenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dank je wel, maar zijn genomen met een simpele camera. Ik heb inmiddels wat namens muziekagenda kunnen regelen en da's ene beste camera!
Ga ik doen, maar ik moet het gewoon niet uitgevenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe ga is geld verdienen ofzo!
Volgens mij valt dat best wel meequote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook wel toe aan een romantisch weekend met Pat.![]()
Idd, tot maandag he?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat best wel mee. Hoewel... romantiek...
Truequote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:52 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat zo'n 'simpele' camera toch mooie foto's kan schieten
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:52 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Deze kwamen dan uit Engeland. Dus heb geen kaarsen, alleen candlelights
Da's waer.. Maar ja met al die mooie dames in Gruningen..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ga ik doen, maar ik moet het gewoon niet uitgeven![]()
Foto's zeggen helaas niets, dat is wel weer jammerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
True
Maar we groeien en groeien ieder jaar weer een stukje en zoals je ook kan zien is het gewoon een erg gezellig en druk festijn
Es heeft vast nog wel tips voor een romantsch onderonsje.quote:
Er is altijd tijd voor sex ehh... romantiekquote:
Nee dankje, mits je een vrouw bentquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Es heeft vast nog wel tips voor een romantsch onderonsje.![]()
Dan moet je bij qu zijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:56 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nee dankje, mits je een vrouw bent
3850.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Foto's zeggen helaas niets, dat is wel weer jammer.
Maar hoeveel man waren er op die foto's? Ook 4000?
Hoe kom je daar nou bij, wij zijn niet zo romantisch hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Es heeft vast nog wel tips voor een romantsch onderonsje.![]()
Bummerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij, wij zijn niet zo romantisch hoor.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
BummerIk dacht, een vrouw met ervaring, die kent de ins en outs....
*hihi*quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Da's waer.. Maar ja met al die mooie dames in Gruningen..
Jammer dat 9 van de 10 knappe figuren al voorzien zijn.quote:
en 1 van de 10 breezerslet isquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jammer dat 9 van de 10 knappe figuren al voorzien zijn.![]()
Dat was een beste bolonèse.quote:
Geen goede stad om te scoren dus.quote:
Ilanois was er ookquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat was een beste bolonèse.
Het was eigenlijk te warm voor een festival maar de mensen kwamen toch massaal en dat is natuurlijk altijd fijn! Vorig jaar o.a met The Sheer, Lange B En Frans Baas & Scrum..
Jaar daarvoor met Beef & Krezip, direct en nog heel veel ander gespuis afgelopen jaren
En jij natuurlijk!quote:
Heb nogmaals je foto's gekeken. Zitten leuke meiden tussenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat was een beste bolonèse.
Het was eigenlijk te warm voor een festival maar de mensen kwamen toch massaal en dat is natuurlijk altijd fijn! Vorig jaar o.a met The Sheer, Lange B En Frans Baas & Scrum..
Jaar daarvoor met Beef & Krezip, direct en nog heel veel ander gespuis afgelopen jaren
Prik een datum en ik kijk of mijn agenda vol isquote:
Jij ziet spoken.quote:
Volgend jaar Januari?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Prik een datum en ik kijk of mijn agenda vol is![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:10 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]Astrid ja die andere nama wil ik niet meer lezen
![]()
Jij heet toch astrid?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:10 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]Astrid ja die andere nama wil ik niet meer lezen
![]()
'T ligt niet aan mij, Pat is volkomen a-romantisch... Maar dat maakt hij méér dan goed met andere dingenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
BummerIk dacht, een vrouw met ervaring, die kent de ins en outs....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |