Hihiquote:
Dacght dat het over eurosonic gingquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jij ziet spoken.
Trouwens wel gezien op Eurosonic (moest het geluid enzo voor ze doen, puik bandje
Nee johquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:13 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Dacght dat het over eurosonic ging![]()
I love to take picturesquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nice
Ik dacht er nog ff aan om een camera mee te nemen naar A'dam, maar goed geen zin in sleuren met spullen dus die blijft lekker thuis
Ohja ik ook zeker weten, maar goed grote camera enzo.. En moet ik hem eerst ergens anders nog even ophalen dus laat die lekker thuis en ga d'r gewoon ff een fijn dagje uit van maken!quote:
Ja hoi, hier spreekt de automatische beantwoorder van René zijn agenda.quote:
sarcasmusquote:
Ahaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee joh
Julianapop.nl mijn festivalletje
Inderdaadquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ohja ik ook zeker weten, maar goed grote camera enzo.. En moet ik hem eerst ergens anders nog even ophalen dus laat die lekker thuis en ga d'r gewoon ff een fijn dagje uit van maken!
Specificeer?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:11 schreef es70 het volgende:
[..]
'T ligt niet aan mij, Pat is volkomen a-romantisch... Maar dat maakt hij méér dan goed met andere dingen.
Duidelijk niet aan mij besteed, ik dacht dat je uit de kast kwamquote:
18 Juni 2006.quote:
Hij heeft absoluut geen 2 linkerhandenquote:
Ik vroeg niet wat het wasquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
18 Juni 2006.
Wat is dat? Festival van een dagje en genieten van een hoop drank cola, bandjes, mooi weer & gezellige dorpers.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Hij heeft absoluut geen 2 linkerhanden.
Bedrijfskosten hèquote:
Ff teruglezen, kom je vanzelf een linkje tegenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:19 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik vroeg niet wat het wasdat kon ik zelf ook wel bedenken
Zo las ik het. en je datum staat er ook bij dus dubbel genieten.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:19 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik vroeg niet wat het wasdat kon ik zelf ook wel bedenken
Je hoort mij niet mopperenquote:
hahaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zo las ik het. en je datum staat er ook bij dus dubbel genieten.
11e feb staan we als het goed is aan de vooravond van onze launchquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:21 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]. Dat klinkt mooi in mijn oren
Ja lach er maar om, ik traumaquote:
Dat geloof ik graagquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
worden mooooie foto's in France deze zomer![]()
Waar in France zit gij?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
worden mooooie foto's in France deze zomer![]()
Hoe is het qu, beetje bekomen en wat beter geslapenquote:
Nice ik heb afgelopen jaar / jaren nog even een stukje lager gezeten: nabij Alès.quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja lach er maar om, ik trauma
Alweer Frankrijk?quote:
Tuurlijk! daar heb ik tekort vanquote:
Ik nog meerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tuurlijk! daar heb ik tekort van
quote:
Nee joh! Dan ga je mee naar Denemarken!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, voorheen in het noorden, nu het zuiden, volgend jaar Italië ws. en dan hopende op het feit dat mijn vader ver wil rijden Kroatië als ik uberhaupt dan met paps en mams mee ga![]()
Doegiesquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:29 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ga lunchen. Tot vanmiddag/avond
Neem het vliegtuig, kost ook geen drol meer tegenwoordig.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, voorheen in het noorden, nu het zuiden, volgend jaar Italië ws. en dan hopende op het feit dat mijn vader ver wil rijden Kroatië als ik uberhaupt dan met paps en mams mee ga![]()
is voor ons maar 400km, hoogstensquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee joh! Dan ga je mee naar Denemarken!
Been here done that!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |