quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's juist de reden van die minpunten[als ik namens mezelf spreek, en los van het hoer-verhaal]
Dat interview was briljant johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
ZEG DAT NOU NIETquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Verbaast het je?![]()
Ik heb haar in levende lijve mogen aanschouwen!
Ik vond het alleen wel jammer dat ze haar haren zo kort had na haar zwangerschap.Maar daar hebben meer vrouwen last van.
Ze is 39. 25 april wordt ze 40
Ach, het is niet zozeer de Metallica cover als wel covers in het algemeen. Sowieso heb ik bij haar zoiets van een leuk poppetje dat bedacht is als de blanke Alicia Keys of de blonde Norah Jones, kortom een soort inelkaar gezette Idols pop. En daar moet ik niets van hebben. Nou ja, af en toe weer wel, ligt er maar net aan maar bij haar ga ik over mijn nekquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:31 schreef Airelle het volgende:
Waarom mag je Metallica ineens weer niet coveren. Het is een slechte cover, dat wel.
Wij doen niet aan illigale shit hier! Stomme idioot dat je bentquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
haar cd staat bij mij nog steeds op de verlanglijst
tenzij iemand 'm hier al heeft en mij even een kopietje wil sturen![]()
Ik vind dus de cover van Alanis ook goedquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dan moet je eens wat echt goede covers gaan luisteren, dan piep je wel anders..
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:36 schreef Dizer het volgende:
Ik ben echt boos op je en om offtopic te voorkomen, ga ik je hier persoonlijk over emailen
Onder andere Foeke Booy, Johan Cruyff, Al Pacino en Karel Appel.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wie is er nog meer jarig 25 april?
Kijk, de zus/broer* van Kelly.quote:
Tim Immersquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:37 schreef Airelle het volgende:
Tja, zou eigenlijk niet hebben gemoeten hequote:
Aanschouwen...dus zo noemt de jeugd dat tegenwoordigquote:Ik heb haar in levende lijve mogen aanschouwen!
Helemaal mee eens, met lang haar was ze echtquote:Ik vond het alleen wel jammer dat ze haar haren zo kort had na haar zwangerschap.Maar daar hebben meer vrouwen last van.
Je moet gewoon die hele album luisteren. Het is gewoon goed!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:35 schreef Dada het volgende:
[..]
Ach, het is niet zozeer de Metallica cover als wel covers in het algemeen. Sowieso heb ik bij haar zoiets van een leuk poppetje dat bedacht is als de blanke Alicia Keys of de blonde Norah Jones, kortom een soort inelkaar gezette Idols pop. En daar moet ik niets van hebben. Nou ja, af en toe weer wel, ligt er maar net aan maar bij haar ga ik over mijn nek
Op dat punt geef ik je wel een beetje gelijk. En daarbij is het - zoals ik al zei - een slechte cover. Maar over het algemeen ben ik wel van mening dat ze wat kan. Live zingen in ieder geval welquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:35 schreef Dada het volgende:
[..]
Ach, het is niet zozeer de Metallica cover als wel covers in het algemeen. Sowieso heb ik bij haar zoiets van een leuk poppetje dat bedacht is als de blanke Alicia Keys of de blonde Norah Jones, kortom een soort inelkaar gezette Idols pop. En daar moet ik niets van hebben. Nou ja, af en toe weer wel, ligt er maar net aan maar bij haar ga ik over mijn nek
Ja, goh, best wel wat mensen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:37 schreef Airelle het volgende:
Luister eens onzekere taalondeskundige idioot! Ga anders lekker weer een paar maanden weg of zoquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:28 schreef Dada het volgende:
[..]
Typisch zo'n islamitische hangjongere die iemand die niet met 'm wil neuken gelijk maar uitscheldt voor hoer
Ik ook.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Onder andere Foeke Booy, Johan Cruyff, Al Pacino en Karel Appel.
Hoezo?
NOU JIJ JE ZIN JOH KLOOTZAK.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:40 schreef Dizer het volgende:
Luister eens onzekere taalondeskundige idioot! Ga anders lekker weer een paar maanden weg of zo
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:38 schreef Dada het volgende:
[..]
Tja, zou eigenlijk niet hebben gemoeten heMaar ja de meeste mensen die ik ken vinden haar uiterst irritant
En lelijk.
quote:Aanschouwen...dus zo noemt de jeugd dat tegenwoordig
[..]
Helemaal mee eens, met lang haar was ze echt![]()
Tania aan het bashen in een Femke-Fan-Topic.quote:Op vrijdag 24 januari 2003 00:42 schreef Tania18 het volgende:
Ik heb net even je site gekeken...en ja nu snap ik het helemaal waarom je Femke zo af zit te zeiken...dat komt gewoon doordat je er zelf zo GEWELDIG uitziet...oh zo lekker..ja dan snap ik wel dat daar niemand aan kan tippen...
Pff...haha![]()
![]()
En dan zeggen dat Femke er niet uitziet
Bedankt, hè! Nu is hij dus echt offline.quote:
aanstellerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bedankt, hè! Nu is hij dus echt offline.
Vuile kut islamiet! Ik zei toch NEE!!quote:
Hey... das toch die ene uit Sam Samquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]Ze is juist de mooiste TK-babe.
[..]Echt, hoor.
In de Tweede Kamer! Zij was ook als enige leuk gekleed!
[afbeelding]
[..]
Tania aan het bashen in een Femke-Fan-Topic.
Wallah ik zweer'tje alsh jij nog één keer sho zeght, ik zweertje ouwe ik maak jouw kapot! Ik roep al mijn mocro vriendjes en ik breek jequote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:50 schreef Dada het volgende:
[..]
Vuile kut islamiet! Ik zei toch NEE!!![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:43 schreef Bupatih het volgende:Ze is juist de mooiste TK-babe.
[afbeelding]
Wie? John Jones?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hey... das toch die ene uit Sam Sam
quote:
Prima maar als ik dan in mijn graf lig kom dan niet zeuren dat je vrouw d'r maagdenvlies kaputt wasquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:51 schreef Dizer het volgende:
Wallah ik zweer'tje alsh jij nog één keer sho zeght, ik zweertje ouwe ik maak jouw kapot! Ik roep al mijn mocro vriendjes en ik breek je
Rietje?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:53 schreef Dizer het volgende:
[..]Je weet wel wie ik bedoel
Maar ze lijkt er best wel op
quote:
Het was meer een B&H- dan een POL-discussie wat betreft Femke.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:54 schreef babette21 het volgende:
ik heb echt géén idee waar jullie POL-discussie overgaat, maar Femke is tof
Gloeiende, gloeiende.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
NEE LUL!!! Ik bedoel dus NOL BROUWER
WTF zit jij nou te miepen! Mocro's, Turken en Arabieren hebben over het algemeen grotere lullen dan die van de Nederlandersquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:54 schreef Dada het volgende:
[..]
Prima maar als ik dan in mijn graf lig kom dan niet zeuren dat je vrouw d'r maagdenvlies kaputt wasHad je kunnen verwachten he, jij achter de oudere kale politici aan, je vrouw achter de geile vrijgevochten Nederlanders aan.
Over Afganistan.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:54 schreef babette21 het volgende:
Hup eten jijquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:54 schreef babette21 het volgende:
Jij kan het weten he....met je Pimmetjesquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:56 schreef Dizer het volgende:
WTF zit jij nou te miepen! Mocro's, Turken en Arabieren hebben over het algemeen grotere lullen dan die van de Nederlanders
Gaan!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:56 schreef Airelle het volgende:
Over Afganistan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |