Typisch zo'n islamitische hangjongere die iemand die niet met 'm wil neuken gelijk maar uitscheldt voor hoerquote:
Met de hoge temperatuur. Oh ja duidelijkquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het was een kwinkslagje.. Laat maar.
.
Om nog maar te zwijgen over haar Metallica coverquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Zij is vervelend en heeft een mislukt hoofd..
Ik zei het je tochquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:06 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
Nog 1,5 maand te gaan en dan al op dvd
Precies.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:29 schreef Dada het volgende:
Om nog maar te zwijgen over haar Metallica cover
da's juist de reden van die minpuntenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:18 schreef BVO het volgende:
Dat hij dan met 300 Idols op de foto gaat en die post, is voor mij geen argument om anderen minpunten te geven en hem er heel lang in te houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:05 schreef MissBliss het volgende:
Nou wat denk je?
Kuch, kuch, kuch, kuch, kuch, kuch, kuch, kuch, kuch, kuch etc.. is niet bevorderlijk voor het slapen
Ik heb echt elk uur langs zien komen op mn wekker en vanochtend dus eindelijk in slaap gevallen en toen vond mn moeder het een goed idee om mn deur open te rammen en te zingen: 'Een ontbijtje voor het zieke meisje!'
Ja, dank je mam, maar ik sliep net
Het is een van de allerbeste films in tijdenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:30 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik zei het je toch![]()
Ik moet hem nog gaan zien trouwens
Verbaast het je?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:26 schreef Dada het volgende:
[..]
Buup![]()
Ze past wel in jouw rijtje met mooie 40+ vrouwenOf is ze jonger
Nou, ik heb ook weinig met Metallica, maar die cover is gewoon belachelijk slecht.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:31 schreef Airelle het volgende:
Waarom mag je Metallica ineens weer niet coveren. Op school ook al die alto's gelijk op hun achterste poten. Is het heilig ofzo?. Het is een slechte cover, dat wel.
Moah valt mee. Jamie Foxx doet het echt heeeeel erg goed in die film. Ik vind hem over het algemeen best vervelend in veel films, maar hierin was ie echt heel goed. Netals in Collateral. Daar speelde hij ook de sterren van de hemelquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
Is Jamie Foxx nadrukkelijk aanwezig in Jarhead? Ik vind hem erg vervelend en twijfel dus of ik Jarhead moet zien.
haar cd staat bij mij nog steeds op de verlanglijstquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou, ik heb ook weinig met Metallica, maar die cover is gewoon belachelijk slecht.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's juist de reden van die minpunten[als ik namens mezelf spreek, en los van het hoer-verhaal]
Dat interview was briljant johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
ZEG DAT NOU NIETquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Verbaast het je?![]()
Ik heb haar in levende lijve mogen aanschouwen!
Ik vond het alleen wel jammer dat ze haar haren zo kort had na haar zwangerschap.Maar daar hebben meer vrouwen last van.
Ze is 39. 25 april wordt ze 40
Ach, het is niet zozeer de Metallica cover als wel covers in het algemeen. Sowieso heb ik bij haar zoiets van een leuk poppetje dat bedacht is als de blanke Alicia Keys of de blonde Norah Jones, kortom een soort inelkaar gezette Idols pop. En daar moet ik niets van hebben. Nou ja, af en toe weer wel, ligt er maar net aan maar bij haar ga ik over mijn nekquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:31 schreef Airelle het volgende:
Waarom mag je Metallica ineens weer niet coveren. Het is een slechte cover, dat wel.
Wij doen niet aan illigale shit hier! Stomme idioot dat je bentquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
haar cd staat bij mij nog steeds op de verlanglijst
tenzij iemand 'm hier al heeft en mij even een kopietje wil sturen![]()
Ik vind dus de cover van Alanis ook goedquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dan moet je eens wat echt goede covers gaan luisteren, dan piep je wel anders..
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:36 schreef Dizer het volgende:
Ik ben echt boos op je en om offtopic te voorkomen, ga ik je hier persoonlijk over emailen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |