Tom.. das het spel... lekker onzinnig doen en gewoon eruit kicken wie je eruit wil hebben. Dat hij een huillie is en het erg persoonlijk opneemt is zijn probleem. Ik bedoel in het gewone Ido reeks gaan we heel gezellig met hem om hoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind het gewoon nergens op slaan.
Alsof hij de enige was die gezellig aan het rellen was van de week. Bovendien vind ik CDP een van de gezelligste posters van IDO.
Iedereen mag toch zelf weten wie hij of zij eruit wil hebben?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind het gewoon nergens op slaan.
Alsof hij de enige was die gezellig aan het rellen was van de week. Bovendien vind ik CDP een van de gezelligste posters van IDO.
Mis ik iets?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:18 schreef Airelle het volgende:
Wie stemt er VVD?
Dát doen er wel meer in ShowChat.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:17 schreef Dizer het volgende:
Dat hij een huillie is en het erg persoonlijk opneemt is zijn probleem.
Ja maar dat is allemaal gespeeldquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dát doen er wel meer in ShowChat.
Stelletje jankerds hierquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dát doen er wel meer in ShowChat.
Goed van je. Ik heb nog geen mogelijkheid gehad vandaag het nieuws te luisteren. Op m'n werk zijn het alleen maar reclame boodschappenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Whehehe, ík wist zelfs wat er was met Krajicek
Gehoord op het nieuws dan he, niet dat ik gekeken heb ofzo
Ja, dat weet ik dus niet.quote:
En niemand reageert er verder ook inhoudelijk opquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus niet.
Ik moest lachen om jouw reactie, aangezien Airelles vraag opeens uit het niets leek te komen.
Jankert.quote:
Ik denk al. Heb ik een paar dagen geen nieuws/krant/frontpage/nu.nl/radio gehoord of gelezen en moeten we alweer gaan stemmen of zoquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus niet.
Ik moest lachen om jouw reactie, aangezien Airelles vraag opeens uit het niets leek te komen.
Jees, alsof ze er opgeplakt zijnquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:23 schreef Dizer het volgende:
Je zal het mij niet gauw horen zeggen... grote mooie tieten kunnen echt snel verpest worden met zulke tepels
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:23 schreef Dizer het volgende:
Je zal het mij niet gauw horen zeggen... grote mooie tieten kunnen echt snel verpest worden met zulke tepels
[afbeelding]
Tom reargeert niet eens inderdaadquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:22 schreef mark_03 het volgende:
[..]
En niemand reageert er verder ook inhoudelijk op.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:24 schreef BVO het volgende:
[..]Ik zag eerst alleen de foto zonder jouw tekst, ik schrok al
.
Buupquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |