abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 januari 2006 @ 07:33:59 #201
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_34403511
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:50 schreef Xennia het volgende:

[..]

Jeetje, wat ben jij lastig. Misschien kun je beter een lijstje maken met wat je wel lust, ben je sneller klaar
Het is niet zo dat ik ze met combinaties niet lust hoor.
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_34406532
Oh ja, koffie !

En ik kan heel slecht tegen pittige dingen. En dus is iets al gauw pittig .
pi_34408189
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 10:57 schreef ijsmeis het volgende:
Oh ja, koffie !

En ik kan heel slecht tegen pittige dingen. En dus is iets al gauw pittig .
koffie??

ik ben niet dol op kolen en bieten... eet ze wel als ik t op t bord krijg...
wat ik echt absoluut niet eet zijn gekookte rode bieten
suck my asshole taco bender
pi_34420535
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 07:33 schreef Little_Angel het volgende:

[..]

Het is niet zo dat ik ze met combinaties niet lust hoor.
Dus je lust het eigenlijk wel, maar doet gewoon moeilijk?
pi_34420702
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:22 schreef Xennia het volgende:

[..]

Hej, tis een vrouw. Die doen om 1 of andere reden altijd moeilijk.
pi_34422992
quote:
Op maandag 23 januari 2006 19:56 schreef Vork het volgende:
Wat ik echt niet eet (en hoofdzakelijk ook komt doordat ik het ook gewoon echt niet te vreten vind) zijn: alle soorten beest en zuurkool.
Weleens zuurkoolschotel met banaan geporbeerd???
Jummy is dat zeg, ken een paar mensen die niet dol op zuurkool zijn, maar die dat toch wel weer erg graag eten.

Dus zuurkoolstamppot maken, gewoon zuurkool en aardappel, overschaal pakken, de helft van de zuurkool erin, daarop rul gebakken gehakt(gekruid naar smaak) daarop in schijfjes gesneden banaan, lekker veel, dan afdekken met zuurkoolstamppot, panneermeel erop, fikse laag, wat boter erop, eerst even 20 minuten in de gewone over, dan nog eventjes onder de gril voor een lekker knapperig korstje erop, serveren met appelmoes en je hebt wat overheerlijks...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 19:57:44 #207
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34423053
Potver erodome, dat klinkt lekker Op hoeveel graden doe je dat? Ik ga 't zeker een keer maken
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_34423240
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 19:56 schreef erodome het volgende:

[..]

Weleens zuurkoolschotel met banaan geporbeerd???
Jummy is dat zeg, ken een paar mensen die niet dol op zuurkool zijn, maar die dat toch wel weer erg graag eten.

Dus zuurkoolstamppot maken, gewoon zuurkool en aardappel, overschaal pakken, de helft van de zuurkool erin, daarop rul gebakken gehakt(gekruid naar smaak) daarop in schijfjes gesneden banaan, lekker veel, dan afdekken met zuurkoolstamppot, panneermeel erop, fikse laag, wat boter erop, eerst even 20 minuten in de gewone over, dan nog eventjes onder de gril voor een lekker knapperig korstje erop, serveren met appelmoes en je hebt wat overheerlijks...
mijn eerste reactie:

dat lijkt me echt een van de smerigste dingen ooit... ...en zuurkool vind ik normaal gesproken best lekker...
(:
  dinsdag 24 januari 2006 @ 20:05:53 #209
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34423323
Het lijkt me juist lekker omdat je ook mandarijntjes door de zuurkool kan doen

Zuurkool en fruit is ok
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_34423346
zuurkool combineert prima met fruit
ik gooi er weleens ananas in
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 24 januari 2006 @ 20:07:25 #211
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34423377
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
zuurkool combineert prima met fruit
Dat zeg ik
pi_34423595
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 19:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Potver erodome, dat klinkt lekker Op hoeveel graden doe je dat? Ik ga 't zeker een keer maken
180 graden, heteluchtoven....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 20:14:21 #213
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34423623
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:13 schreef erodome het volgende:

[..]

180 graden, heteluchtoven....
Thnx

Jammer dat ik dit niet eerder wist! Vanavond zuurkool op én ik had banaan in huis

Nouja, volgende keer!
pi_34423668
nou, dit kan ik ook nog even toevoegen:

De combinatie zoete vruchten en warm (hartig) eten.... (zie hierboven), nee, daar zijn echt maar HEEL weinig dingen van die ik echt lekker vind. Behalve de gebakken banaan van de chinees dan, das lekker
(:
pi_34423684
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:03 schreef nein het volgende:

[..]

mijn eerste reactie:

dat lijkt me echt een van de smerigste dingen ooit... ...en zuurkool vind ik normaal gesproken best lekker...
Dat was mijn allereerste reactie ook toen ik het voorgeschoteld kreeg de eerste keer, had echt zoiets van hoe kan dat nu lekker zijn, maar goed, toch geprobeerd onder het mom je moet alles een keer geprobeerd hebben in je leven en het bleek meer dan geweldig lekker te zijn.
Zeker met goede appelmoes erbij!

Deze wordt ook weleens gedaan met ananas trouwens ipv met banaan, maar het zoete van de banaan tegenover de zuurkool vind ik gewoon heel erg lekker, bij ananas ligt dat toch meer in 1 lijn met elkaar.
pi_34423691
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 19:56 schreef erodome het volgende:

Vork is vegetariër

Ik heb zelf regelmatig zuurkoolschotels uit de oven, maar om daar nou appelmoes bij te serveren....Daar zou ik nou nooit opgekomen zijn en ik ben dòl op appelmoes.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_34425118
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vork is vegetariër

Ik heb zelf regelmatig zuurkoolschotels uit de oven, maar om daar nou appelmoes bij te serveren....Daar zou ik nou nooit opgekomen zijn en ik ben dòl op appelmoes.
Nou, dan heb je wat nieuws

Is serieus een lekkere combi...
pi_34425276
fruit in warm eten is dan een van de weinige dingen die een normaal goede maaltijd echt stevig kunnen verpesten, voor mij dan.
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
pi_34426841
Ik heb ook vrijwel nooit fruit door het warme eten, maar bij een Thai heb ik ooit wel eens (flink pittige) rode curry met kip gegeten en naast gele paprika zaten daar ook rode druiven, mango en ananas doorheen en dat was echt heel erg lekker.

Roedjak manis bij het Indische eten vind ik ook heel lekker, maar dat vindt mijn vriend niet zo super, helaas.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_34427226
Ik vind fruit vaak erg lekker door het eten. Je moet het niet overal indoen, maar soms zijn met name perzikken, ananas en banaan een enorme verrijking.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 24 januari 2006 @ 21:47:52 #221
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34427263
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind fruit vaak erg lekker door het eten. Je moet het niet overal indoen, maar soms zijn met name perzikken, ananas en banaan een enorme verrijking.
Op de pannenkoek of door de kaasfondue
pi_34427342
Eet alleen absoluut geen witlof, van bloemkool of taugé word ik ook niet echt vrolijk, verder lust ik eigenlijk alles wel.
Sweet and innocent...
pi_34427407
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:56 schreef blackmage het volgende:
fruit in warm eten is dan een van de weinige dingen die een normaal goede maaltijd echt stevig kunnen verpesten, voor mij dan.
Inderdaad. Fris fruit moet gewoon fris smaken. Dus zelfs geen ananas door de kipkerrie.

Ohwja, stukjes paprika pluk ik ook het liefst overal uit.

Ben toch lastiger als ik dacht
Sweet and innocent...
pi_34427454
Taugé vind ik zo'n "net niet" groente. Het smaakt eigenlijk nergens naar en is ook niet vies, maar teveel tauge (vooral in de tjap tjoy van de chinese afhaal) is ronduit een verpesting van een gerecht.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 21:52:52 #225
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34427497
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:51 schreef Isabeau het volgende:
Taugé vind ik zo'n "net niet" groente. Het smaakt eigenlijk nergens naar en is ook niet vies, maar teveel tauge (vooral in de tjap tjoy van de chinese afhaal) is ronduit een verpesting van een gerecht.
Het ligt er ook aan in welk gerecht je het gebruikt, en inderdaad de hoeveelheid. Niet teveel.
pi_34427541
Een paar stukjes doe ik inderdaad niet moeilijk over, maar zo'n heel gerecht vol, gadverdamme...
Sweet and innocent...
pi_34427586
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:51 schreef Isabeau het volgende:
de chinees hier heeft een fantastische vegi loempia.... barstensvol tauge, wat groente en ei.... mjummie

voor de rest weet ik nooit zo goed wat ik ermee moet

door de bamimix is het wel weer ok
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
pi_34427602
Tauge vind ik ook niet echt lekker nee.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_34427756
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:53 schreef Innocence het volgende:
Een paar stukjes doe ik inderdaad niet moeilijk over, maar zo'n heel gerecht vol, gadverdamme...
Dus jij plukt altijd de stukjes uit je gerechten? Fijn is dat als je met iemand in een restaurant zit

ik lust alleen geen spruitjes
  dinsdag 24 januari 2006 @ 21:59:08 #230
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34427789
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:58 schreef Masculine het volgende:

[..]

Dus jij plukt altijd de stukjes uit je gerechten? Fijn is dat als je met iemand in een restaurant zit
Ik neem aan dat iemand in een restaurant dan niet een gerecht bestelt met ingredienten waar hij/zij niet van houdt.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 22:03:20 #231
36461 Joppy
geen colaboy
pi_34427813
Pinda's en alles waar die dingen in zijn verwerkt, pindakaas, pindasaus enzo. Dat krijg ik dus echt niet weg
Voor de rest eet ik vrijwel alles
Let the beat control your body!
pi_34428093
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:58 schreef Masculine het volgende:

[..]

ik lust alleen geen spruitjes
Ik zeg dat ik een paar stukjes niet erg vind, dat eet ik gewoon op hoor. Maar zal dus ook niet een heel gerecht vol taugé bestellen om het vervolgens te gaan ontleden.

Doe het wel bij paprika trouwens, maar geloof niet dat een kok in een goed restaurant overal paprika stukjes in hoeft te gooien. Dat vind ik meer iets voor goedkope diepvriespizzas...
Sweet and innocent...
pi_34431646
ik vind dat hier wel een onderscheid moet gemaakt worden tussen wat je ECHT niet door je strot krijgt, of iets wat je gewoon minder lekker vindt.

Ik vind bijvoorbeeld olijven niet echt lekker, maar ik eet het wel. Oesters krijg ik gewoon mijn strot niet in. Dat spuug ik gewoon uit. En ik denk dat oesters zo het enige zijn wat ik niet eet.
pi_34431784
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:50 schreef Xennia het volgende:

Jeetje, wat ben jij lastig. Misschien kun je beter een lijstje maken met wat je wel lust, ben je sneller klaar
ik vond dat lijstje nog meevallen.
Wel vind ik het bizar dat mensen geen brood lusten. wat kan daar nu vies aan zijn .

Al de groenten die ze opsomt, zijn volgens mij wel dé groenten die bij een grote groep mensen niet in de smaak vallen ... Mensen die bepaalde fruitsoorten niet lusten vind ik wel vreemd ... maar ze doen maar
  woensdag 25 januari 2006 @ 00:03:22 #235
42510 Baleog
semi kale wijsneus
pi_34432731
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 23:34 schreef maaike78 het volgende:
ik vind dat hier wel een onderscheid moet gemaakt worden tussen wat je ECHT niet door je strot krijgt, of iets wat je gewoon minder lekker vindt.

Ik vind bijvoorbeeld olijven niet echt lekker, maar ik eet het wel. Oesters krijg ik gewoon mijn strot niet in. Dat spuug ik gewoon uit. En ik denk dat oesters zo het enige zijn wat ik niet eet.
ik eet alleen wat ik echt lekker vind, waarom iets eten waar je niet van geniet?
MrSASO's ille rhyme: DA SHIZNIT 33 1/3 (y)
pi_34436613
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 00:03 schreef Baleog het volgende:

ik eet alleen wat ik echt lekker vind, waarom iets eten waar je niet van geniet?
dus als je bij iemand op bezoek gaat, en er wordt iets voorgeschoteld wat je niet echt lekker vindt, dan laat je het gewoon staan ???

ik lust écht niet graag olijven en nooit zal ik dat zelf kopen, maar als ik op bezoek ga, eet ik het braaf op.
  woensdag 25 januari 2006 @ 09:28:17 #237
42510 Baleog
semi kale wijsneus
pi_34437631
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 08:08 schreef maaike78 het volgende:

[..]

dus als je bij iemand op bezoek gaat, en er wordt iets voorgeschoteld wat je niet echt lekker vindt, dan laat je het gewoon staan ???

ik lust écht niet graag olijven en nooit zal ik dat zelf kopen, maar als ik op bezoek ga, eet ik het braaf op.
ja tenzij ik ergens op bezoek ben, mijn moeder heeft me tenslotte manieren geleerd , maar als ik iets echt niet lust laat ik het gewoon op mn bord liggen, waarom schijnheilig doen?
MrSASO's ille rhyme: DA SHIZNIT 33 1/3 (y)
pi_34437885
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 09:28 schreef Baleog het volgende:

ja tenzij ik ergens op bezoek ben, mijn moeder heeft me tenslotte manieren geleerd , maar als ik iets echt niet lust laat ik het gewoon op mn bord liggen, waarom schijnheilig doen?
wel ja, daarom dus het onderscheid, dingen die je niet lekker vindt en dingen die je gewoon niet binnenkrijgt.

moest iedereen de dingen die hij hier schrijft ECHT niet binnenkrijgen, vind ik het redelijk problematisch, voor die mensen dan.

en ja, ik heb ook goede manieren, maar oesters éét ik echt niet
  woensdag 25 januari 2006 @ 20:33:29 #239
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_34459049
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:22 schreef Xennia het volgende:

[..]

Nee, ligt eraan hoe het gewoon is klaargemaakt + met wat. . Kan ik niks aan doen, so be it.
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  maandag 30 januari 2006 @ 13:23:05 #240
105435 amarena
Just curious
pi_34610996
Ik ben niet zo'n fan van enkele soorten bonen zoals tuinbonen, bruine bonen en doperwtjes. Ze smaken zo meelig... Net als levertjes.
In een gerecht verwerkt is het gelukkig vaak nog wel te eten.
Veni vidi vici
pi_34611562
Ik lust vrijwel alles van "gewoon" eten, behalve augurken, rauwe witlof en asperges uit een potje
Met "vreemde dingen" ben ik wel wat kieskeuriger daarentegen..
  maandag 30 januari 2006 @ 13:51:23 #242
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_34611794
Gekookte lof, ik word nog liever door mijn knieschijven geschoten dan dat ik een hap van die drapperig bittere apensnot naar binnen hachel.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 30 januari 2006 @ 14:32:44 #243
3542 Gia
User under construction
pi_34613040
quote:
Op maandag 30 januari 2006 13:51 schreef jogy het volgende:
Gekookte lof, ik word nog liever door mijn knieschijven geschoten dan dat ik een hap van die drapperig bittere apensnot naar binnen hachel.
Zo gaar moet het ook niet gekookt worden!
pi_34615161
Biefstuk, draadjesvlees en/of rauwe gewokte paprika

Rauwe witlof, mjem
Nee.
pi_34615226
Spinazie, witlof, spruitjes champignons en prei lustte ik nooit als kind, maar dat heb ik allemaal leren eten en vind het zelfs erg lekker.
Ik ben nog steeds niet dol op vis en zal het zelf ook niet kopen. Ik sta echter wel open voor bekering en iedereen die denkt mij een goed stukje vis of andere zeevruchten voor te schotelen, wijs ik niet af. Inmiddels heb ik krab, tonijn en schol leren eten. Zalm en haring vind ik echt niet te eten. Mosselen vind ik net rubber en oesters staan gelijk aan zeewater naar binnen klokken.
Ik ben er niet trots op, maar mijn smaakpapillen werken wat dat betreft niet mee...

Er zijn volgens mij vrij veel mensen die niet dol zijn op vis.
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
  dinsdag 31 januari 2006 @ 05:00:09 #246
10110 NIels25
"You only live once, so l
pi_34638620
quote:
Op maandag 23 januari 2006 04:04 schreef t0y het volgende:
Mijn eerste post in CUL, overigens voor het eerst dat ik hier rondkijk.

Mijn lijstje:
Bloemkool
Spruiten
Rode kool
Spinazie (behalve a la crême, die is lekker )
Ovenschotel
Macaroni
Banaan/sinaasappel/peer, naja, ik lust eigenlijk geen fruit dus ik eet het ook niet
Tomaten (hier ben ik heel krom in, want tomatensoep vind ik heerlijk net als tomatensap )
Pizza (behalve margherita en ham/kaas, verder vind ik alle pizza's goor)
Ik kan nog heel lang doorgaan maar ik wil nu liever niet aan eten denken want dan krijg ik weer honger...

Maar er is één iets wat ik never nooit zal eten, en mijn moeder heeft vroeger serieus 200 gulden op tafel gelegd als ik een stuk vis zou eten. Die geur, die aanblik eeeeeeeeeeeeeeiw, walgelijk. Ik krijg hier echt letterlijk en figuurlijk kotsneigingen.

Maar daar is een verklaring voor. Vroeger zat ik op de scouting, bij de zeeverkenners. We gingen een keer op kamp en we moesten gaan zwemmen in een soort klein haventje met allemaal steigers.
Dus wij springen van die stijgers af zo het water in, spartelen een tijdje vrolijk in het rond en ik voel iets glibberigs dus ik schrik me helemaal de tyfus in, ik draai me om en zie zo een dooie vis drijven.

Dat was pas een jeugdtrauma voor mij
tering wat ben jij moeilijk!!!
pi_34644726
Bruine bonen en andere peuvruchten (sperciebonen incluis).

Moet ik echt van
Take on the situation, but not the torment ...
pi_34651398
Ik lust eigenlijk alles, behalve paprika, spinazie, prei en witlof
Vroeger lustte ik ook nooit macaroni, spaghetti en rijst, maar daar ben ik inmiddels overheen gegroeid
  dinsdag 31 januari 2006 @ 22:15:30 #249
106102 Mabelle
Hi.... haaaa
pi_34663286
Ik lust geen koffie en geen bruine bonen ... en dan natuurlijk alle gerechten waar bruine bonen inzitten
Verder ben ik echt een kliko ... en lust ik eigenlijk alles. Ik ben wel geen liefhebber van varkensvlees en witvis maar dat is meer een voorkeur dan het niet lusten.
Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
  dinsdag 31 januari 2006 @ 22:22:07 #250
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_34663427
Alles met groenten erin Slechte/ongezonde zaak maarja. Eet ik maar een dubbele portie vlees
It's okay to be white
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')