Zo gaar moet het ook niet gekookt worden!quote:Op maandag 30 januari 2006 13:51 schreef jogy het volgende:
Gekookte lof, ik word nog liever door mijn knieschijven geschoten dan dat ik een hap van die drapperig bittere apensnot naar binnen hachel.
tering wat ben jij moeilijk!!!quote:Op maandag 23 januari 2006 04:04 schreef t0y het volgende:
Mijn eerste post in CUL, overigens voor het eerst dat ik hier rondkijk.
Mijn lijstje:
Bloemkool
Spruiten
Rode kool
Spinazie (behalve a la crême, die is lekker)
Ovenschotel
Macaroni
Banaan/sinaasappel/peer, naja, ik lust eigenlijk geen fruit dus ik eet het ook niet
Tomaten (hier ben ik heel krom in, want tomatensoep vind ik heerlijk net als tomatensap)
Pizza (behalve margherita en ham/kaas, verder vind ik alle pizza's goor)
Ik kan nog heel lang doorgaan maar ik wil nu liever niet aan eten denken want dan krijg ik weer honger...
Maar er is één iets wat ik never nooit zal eten, en mijn moeder heeft vroeger serieus 200 gulden op tafel gelegd als ik een stuk vis zou eten. Die geur, die aanblik eeeeeeeeeeeeeeiw, walgelijk. Ik krijg hier echt letterlijk en figuurlijk kotsneigingen.
Maar daar is een verklaring voor. Vroeger zat ik op de scouting, bij de zeeverkenners. We gingen een keer op kamp en we moesten gaan zwemmen in een soort klein haventje met allemaal steigers.
Dus wij springen van die stijgers af zo het water in, spartelen een tijdje vrolijk in het rond en ik voel iets glibberigs dus ik schrik me helemaal de tyfus in, ik draai me om en zie zo een dooie vis drijven.
Dat was pas een jeugdtrauma voor mij
"Lekker, doet u mij maar een bakje sesamzaad"quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:33 schreef the_disheaver het volgende:
Sesamzaad
Ook roomkaas en kruidenkaas?quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:53 schreef RemcoDelft het volgende:
Kaas!
Gruwelijk! In alle soorten en maten! Smeerbaar, smeuig, jong, oud, belegen, gesmolten, als ingredient, alles! Pizza valt hierbij ook af als junkfood.
Ik ken idd mensen die een kaaspannekoek met Brie bestellen en er dan geen kaas opwillen maar wel brie. Net of brie geen kaas isquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:53 schreef RemcoDelft het volgende:
Kaas!
Gruwelijk! In alle soorten en maten! Smeerbaar, smeuig, jong, oud, belegen, gesmolten, als ingredient, alles! Pizza valt hierbij ook af als junkfood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |