"Lekker, doet u mij maar een bakje sesamzaad"quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:33 schreef the_disheaver het volgende:
Sesamzaad
Ook roomkaas en kruidenkaas?quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:53 schreef RemcoDelft het volgende:
Kaas!
Gruwelijk! In alle soorten en maten! Smeerbaar, smeuig, jong, oud, belegen, gesmolten, als ingredient, alles! Pizza valt hierbij ook af als junkfood.
Ik ken idd mensen die een kaaspannekoek met Brie bestellen en er dan geen kaas opwillen maar wel brie. Net of brie geen kaas isquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:53 schreef RemcoDelft het volgende:
Kaas!
Gruwelijk! In alle soorten en maten! Smeerbaar, smeuig, jong, oud, belegen, gesmolten, als ingredient, alles! Pizza valt hierbij ook af als junkfood.
Vooropgesteld dat ik ook meestal liever Italiaans of een lekker wokgerecht eet, vind ik niet dat aardappels met vlees saai en smaakloos is. Als het smaakloos is, dan is het of niet goed gekruid of dan is er een slechte kok aan \'t werk geweest of je hebt slechte producten gebruikt.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:58 schreef RenzoBrad het volgende:
Voor de rest ben ik ook niet echt dol op bijv groente aardappelen en vlees. Te standaard, te saai, te smaakloos.
Jezus, hoe kun je lamsvlees nou niet lekker vinden?quote:Op zondag 5 februari 2006 17:10 schreef ioko het volgende:
Ik eet eigenlijk alles maar wat ik echt niet lekker vind zijn:
- Champignons
- Blauwe kaas
- Schaap/lamsvlees
- Boter op brood
Ik heb er slechte associaties mee, van de smaak wordt ik al misselijk het is puur psychisch (vooral schaap, lam gaat wel)quote:Op zondag 5 februari 2006 17:17 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Jezus, hoe kun je lamsvlees nou niet lekker vinden?
Schaap is dan ook wel echt vies ja, komt door het vet dat erg snel weer stold en een vrij sterke geur en smaak heeft, is goed voor de vacht van je hond, maar wat minder in de keuken...quote:Op zondag 5 februari 2006 17:24 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik heb er slechte associaties mee, van de smaak wordt ik al misselijk het is puur psychisch (vooral schaap, lam gaat wel)
Heb ik ook hoor, lams en paardenvlees.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:24 schreef ioko het volgende:
Ik heb er slechte associaties mee, van de smaak wordt ik al misselijk het is puur psychisch (vooral schaap, lam gaat wel)
als ik niet te veel honger heb en alles nog mogelijk is, liever geenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:28 schreef nein het volgende:
En met "gewoon" bedoel ik dingen die de gemiddelde persoon toch met veel plezier smakelijk opeet
Dat heb ik vorige week geprobeerd, er zat zo'n zakje in een boodschappenpakket. Met tuinkruiden. Ik vond het zó ontzettend smerig! Maar ik snap wel dat je bloemkool dan wél lust want je proeft de bloemkool inderdaad niet meerquote:Op maandag 6 februari 2006 12:39 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Bloemkool (maar geroerbakt met zon Knorr zakje is het best te eten)
Precies! haha het smaakt dan niet meer zo naar kool ofzo. Die mix had ik ook uit het boodschappenpakket! Ik vond het erg lekker!quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:20 schreef Serinde het volgende:
[..]
Dat heb ik vorige week geprobeerd, er zat zo'n zakje in een boodschappenpakket. Met tuinkruiden. Ik vond het zó ontzettend smerig! Maar ik snap wel dat je bloemkool dan wél lust want je proeft de bloemkool inderdaad niet meer![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:06 schreef Rampestamper het volgende:
Bloemkool, gewoon!
Schaaldieren, het idee staat me niet aan, dus eet ik het niet, ik moet wel eerlijk bekennen dat ik het nooit geproefd, oftewel, wat een boer niet kent...
Paprika, lust ik in principe wel, maar het breekt me enorm op.
Champignons *ril*
Lever, komt mijn schuif niet in, vreemd genoeg wel als het niet meer als lever te herkennen is, dus leverworst, smeerworst en leverpastei lust ik dan wel weer.
Prei, lust ik allen als het in de soep zit verder.
Taugé, dat vreselijke gekraak en geknars tussen je kiezen en ook zoals het eruit ziet, echt als ik er al aan denk lopen de rillingen over mijn rug![]()
.
Verder lust ik behoorlijk veel hoor![]()
.
En die eet je ook niet?quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:47 schreef octopussy het volgende:
Met taugé krijg ik altijd associaties met spermacellen![]()
ik ben raar
Wat een vreemde gedachte. Die heb ik nog nooit gehoord....quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:47 schreef octopussy het volgende:
Met taugé krijg ik altijd associaties met spermacellen![]()
ik ben raar
Jemig...Jij zou beter kunnen vertellen wat je wel lust, dan ben je sneller klaar...quote:Op zondag 12 februari 2006 18:28 schreef Dandilion het volgende:
Dit wordt een hele lange lijst:
Een heleboel etenswaren....
Inderdaad....gatverdegatver...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:15 schreef kabouter.muts het volgende:
PUREE UIT EEN ZAKJE
Ik wist niet eens dat dat bestond toen ik het huis uitgingquote:Op zondag 12 februari 2006 19:22 schreef Serendips het volgende:
Inderdaad....gatverdegatver...
Sommige mensen schijnen dat zo'n uitvinding te vinden...Blegh![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |