zalm is heerlijkquote:Op maandag 23 januari 2006 16:04 schreef Fiorenza het volgende:
De meeste vis (vooral zalm), zuurkool en bruine- /tuinbonen
goed klaargemaakt zijn ze ook lekker met bv mais erbij door de salade heenquote:Op maandag 23 januari 2006 16:57 schreef faberic het volgende:
[..]
zalm is heerlijk
zuurkool gewoon lang koken dan is het niet zuur meer
bruine bonen: waarom zou je die in godsnaam eten
Een groentenburger van de mac is toch best wel te pruimen hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 17:51 schreef coltje87 het volgende:
Ik snap ook nog steeds niet waarom mensen naar de Mac gaan, dat proeft echt naar niks.
iets veel ranzigers bestaat er niet imhoquote:Op maandag 23 januari 2006 18:45 schreef NanKing het volgende:
[..]
Een groentenburger van de mac is toch best wel te pruimen hoor.
Gelukkig is het dan jouw opinie en niet het mijnequote:Op maandag 23 januari 2006 18:46 schreef Aarde het volgende:
[..]
iets veel ranzigers bestaat er niet imho![]()
ik werkte bij de mac toen die dingen er voor het eerst inkwamen...quote:Op maandag 23 januari 2006 19:01 schreef NanKing het volgende:
[..]
Gelukkig is het dan jouw opinie en niet het mijne.
Doet me denken aan een restaurantje in Venezuela. Had ik paella besteld, ligt er een complete krab in mijn paella. Dat stonk zo en zag er zo goor uit dat ik nooit meer paella heb gegetenquote:Op maandag 23 januari 2006 16:33 schreef nein het volgende:
Ik ben nog iets vergeten!! Paella! Daar maak je mij ook niet blij mee.
Ok, dan kan ik het ergens wel begrijpen jaquote:Op maandag 23 januari 2006 19:08 schreef Aarde het volgende:
[..]
ik werkte bij de mac toen die dingen er voor het eerst inkwamen...
een tijdje voordat het officieel gelanceerd werd kregen we ze.
een magnetron, dat ding erin.... je wilt niet weten wat een meuren ook zow ranzig... sindsdien geen groenteburger mee voor mij
![]()
Lijkt mij ook niet zo lekker, een bord op eten.quote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 19:43 schreef golfer het volgende:
Lijkt mij ook niet zo lekker, een bord op eten.![]()
Ik had wel een keer een magnetronmaaltijd van de AH, tagliatelle met vierkazensaus. Vreselijk! Terwijl ik normaal gek ben op pasta met kaassaus.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:45 schreef Isabeau het volgende:Nee, borden lust ik idd ook niet
Heb jij wel eens iets in een restaurant gehad waarvan je echt dacht "Niet te (vr)eten!!" ?
Vaak zat.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:45 schreef Isabeau het volgende:
Heb jij wel eens iets in een restaurant gehad waarvan je echt dacht "Niet te (vr)eten!!" ?
Dat vind ik juist één van de lekkerste magnetronmaaltijden!quote:Op maandag 23 januari 2006 20:15 schreef Angeles het volgende:
[..]
Ik had wel een keer een magnetronmaaltijd van de AH, tagliatelle met vierkazensaus. Vreselijk! Terwijl ik normaal gek ben op pasta met kaassaus.
Ik vind 'm zo zoetig en flauw, vierkazensaus moet voor mij lekker pittig en zout zijn, en die stukjes paprika vind ik ook niet lekker erin. Wel jammer.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dat vind ik juist één van de lekkerste magnetronmaaltijden!
Beetje OT, maar kan je zelf niet gewoon wat brokjes oude kaas erbij gooien en laten smelten?quote:Op maandag 23 januari 2006 20:39 schreef Angeles het volgende:
[..]
Ik vind 'm zo zoetig en flauw, vierkazensaus moet voor mij lekker pittig en zout zijn, en die stukjes paprika vind ik ook niet lekker erin. Wel jammer.
Jeetje, wat ben jij lastig. Misschien kun je beter een lijstje maken met wat je wel lust, ben je sneller klaarquote:Op maandag 23 januari 2006 19:42 schreef Little_Angel het volgende:
courgette
witlof
asperges
prei
spinazie
roggebrood
olijven
vis ( behalve kibbeling en lekkerbekjes)
soep; tomaat en champignon.
Komkommer
pastagerechten
bietjes
Kool
lever
augurken
selderij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |