Ook grappig, mensen die op pagina 4 iets plaatsen wat eigenlijk de openingspost al wasquote:Op maandag 19 juni 2006 18:27 schreef Horsemen77 het volgende:
Gigantische kutreactie, niet echt een grapje, maar wel grappig bedoeld-> Op "Wilt u het bonnetje?"
Reactie: Nee, kan 't toch niet aftrekken van de belasting.........
![]()
![]()
![]()
Moet hij de grap nog uitleggen ofzo?quote:Op zondag 25 juni 2006 12:26 schreef 2609 het volgende:
wtf je post gewoon hetzelfde als in die 1e post
En natuurlijk als iemand een kwartier eerder weg gaat "Werk je tegenwoordig halve dagen?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
"Ook Goeiemiddag"
Als je 's ochtends een 5 minuutjes te laat binnen komt wandelen.
Hi-la-risch!!!!![]()
Dat is ook nog maar 12 keer gezegdquote:Op zondag 25 juni 2006 12:35 schreef Sebasser het volgende:
Gigantische kutreactie, niet echt een grapje, maar wel grappig bedoeld -> Op "Wilt u het bonnetje?"
Reactie: Nee, kan 't toch niet aftrekken van de belasting .........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En:
De cursus lassen voor beginners is afgelast
Brutal. Fucking. Metal.
Herhaal hem nog eens.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:20 schreef PietPrak het volgende:
Ik ken nog een grap over alzheimer..... Ik ben hem alleen vergeten
Ik had laatst iets dergelijks bij Texaco, vraagt die miep of ik het bonnetje wil, dus ik zei: "u verwacht nu natuurlijk dat ik zeg dat ik het toch niet kan aftrekken van de belastingen..."quote:Op zondag 25 juni 2006 12:35 schreef Sebasser het volgende:
Gigantische kutreactie, niet echt een grapje, maar wel grappig bedoeld -> Op "Wilt u het bonnetje?"
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
"Ook Goeiemiddag"
Als je 's ochtends een 5 minuutjes te laat binnen komt wandelen.
Hi-la-risch!!!!![]()
Cool, je hebt werknemers die 365 dagen in het jaar werken?quote:Op maandag 26 juni 2006 17:50 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]Het zijn altijd dezelfden die elke dag 'maar' 5 minuten te laat zijn. Op een week is dat 25 minuten, afgerond een half uur. Ik krijg volgende maand de verantwoordlijkheid erbij om overuren bij te houden, ik zal dus zeker die 5 minuten * 365 in mindering gaan brengen
Gigantische kutreactie, niet echt een grapje, maar wel grappig bedoeld -> Op "Wilt u het bonnetje?"quote:Op maandag 26 juni 2006 02:49 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Ik had laatst iets dergelijks bij Texaco, vraagt die miep of ik het bonnetje wil, dus ik zei: "u verwacht nu natuurlijk dat ik zeg dat ik het toch niet kan aftrekken van de belastingen..."
Zij: "ja"
Ik: "dat klopt"
![]()
Die is al een keer gepostquote:Op dinsdag 27 juni 2006 02:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Of dat men zegt dat ze er toch niets mee kunnen, het bonnetje is toch niet af te trekken.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 02:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 04:45 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Of dat men zegt dat ze er toch niets mee kunnen, het bonnetje is toch niet af te trekken.![]()
quote:
Is dit een totaal zinloze opmerking of heeft het een voorgeschiedenis in dit topic en ben ik gewoon gek? (dit is de eerste pagina van dit topic dat ik lees)quote:
N00bquote:Op zondag 27 juli 2008 20:19 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Is dit een totaal zinloze opmerking of heeft het een voorgeschiedenis in dit topic en ben ik gewoon gek? (dit is de eerste pagina van dit topic dat ik lees)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, die moderator.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:38 schreef De_Ananas het volgende:
Zeg, ben jij niet die DJ?
quote:Op zondag 27 juli 2008 20:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
N00b!
Ik bedoelde er eigenlijk mee of hij in dit topic had gepost op de vorige pagina(s) want ik ken de opmerking zelf wel. Ik moest namelijk ook keiahrd lachen erom, maar dat was ik vergeten erbij te zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We are living in a material world, and I am a material girl
In feite sta je juist voor de kassa. Mensen die afrekenen staan er achter anders hadden ze er wel een wat beter bedrag van gemaakt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:49 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik kende het grapje in de openingspost trouwens ook niet. Maargoed, ik heb nog nooit achter een kassa gezeten.
Toen was die grap er nog helemaal niet, vandaar dat ik het wel een mooie kick vondquote:Op zondag 27 juli 2008 21:54 schreef Rhythm het volgende:
Ik heb het hele topic doorgelezen, en ik zat al de hele tijd te wachten op de "Ben jij niet die ene DJ"-grap. Is Fok! onoplettend of was het toen nog niet zo erg met die grap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |