Een infiltrant heeft die informatie inderdaad aan me doorgespeeld, ik zou een dwaas zijn er geen gebruik van te maken.quote:
Aha. Dat zou ik ook doen, hoor. In zo'n situatie.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:51 schreef Paltos het volgende:
[..]
Een infiltrant heeft die informatie inderdaad aan me doorgespeeld, ik zou een dwaas zijn er geen gebruik van te maken..
Blieft u soms een klap voor uw bakkes?!quote:
Wilt gij motten of wa?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Blieft u soms een klap voor uw bakkes?!
Daarin ben ik het ook met je eens.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:56 schreef Paltos het volgende:
Trouwens, ikzelf voel wel een verschil in betekenis aan tussen 'vast' en 'vast en zeker' of 'zeker en vast'.
"Het zal vast wel een fout zijn."
Ik denk dat het een fout is, maar ik ben helemaal niet zeker! Ik heb het niet gecontroleerd of zo?.
"Het is vast en zeker fout."
Ik ben completely overtuigd.
Zie je? Nu ik het zeg komt het vast () snel in het woordenboek. Ja, de 'van Dale', inderdaad.
![]()
Jezelf quoten en een grapje maken!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:57 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, graag, ik verzamel ze. Dood weliswaar.![]()
one!1![]()
Ik zeg neither.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daarin ben ik het ook met je eens.
Maar ik had het dus net over het feit dat Belgen steevast (Whehe) 'zeker en vast' zeggen en Nederlanders 'vast en zeker'.
Nee, De Cock met een hoedje en een oude jas.quote:
"I like Uranus"quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:03 schreef Paltos het volgende:
Komen vrouwen echt van Venus?!?
Wat doe je dat nu toe!.
Ik wou net antwoorden: "Zo komen in ieder geval niet van Uranus.!on&!E
Het land waar KD vandaan komtquote:
Waar wil je het dan over hebben?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:11 schreef MissBliss het volgende:
Wat een gezeik over taal hier...
Geen idee, ik verveel mequote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Geen idee, ik verveel me
Ik ga straks maar naar Topgear kijken.
Er is niks op tvquote:
Dat zei mijn vrouw vannacht ook.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:29 schreef pberends het volgende:
Mijn ziel, mijn bloed, voor Bupa's penis!
quote:
Die awards-topics schieten als paddenstoelen uit de grond he.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:36 schreef Bupatih het volgende:
Pretslet Awards - Lekker winnen!
Yeah, bitch.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die awards-topics schieten als paddenstoelen uit de grond he..
Jaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dus dan ga je maar Topgear kijken.
En nu verveel ik me weer dusquote:
Ja, dat kan ik begrijpen. Helemaal door die post boven je.quote:
Maar ik zie nu datquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik begrijpen. Helemaal door die post boven je.
Ken ik al.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar ik zie nu datThe Devil's Advocate
op tv is.
Ja, ik ookquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ken ik al.
Oh ja, niksan! Die moet jij kijken
Ga breien, mens!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik ook
Maar anders verveel ik me dus weer
Kan je nu nooit eens met iets origineels komen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ga breien, mens!
Ga een kleurplaat inkleuren.
Ga scharen slijpen.
Trek je onderbroek over je hoofd.
Doe een wortel na.
Ga koken!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Kan je nu nooit eens met iets origineels komen?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |