Maak ik een kans Patty ?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:52 schreef patty het volgende:
[..]
ja maar jij wint niet, dat zou zó onorgineel zijn
Denk dat je die eerder zelf wintquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:35 schreef -Angel- het volgende:
Waar is de pussyboy award, zo kan ik TLK niet nomineren.
Maar dan ben ik niet officieel erkendquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Neem je dan gewoon een award
ja balen...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:41 schreef timbob het volgende:
[..]
beetje laat he
als de uitslag al bekend is.
Daar ging het niet om schat, het zijn mijn awardsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:17 schreef Maisnon het volgende:
Wel leuk trouwens dat een hele hoop niet eens gepost hebben in dit topic. Ik eis herziening, anders kun je die dildo in je reet steken. Oh wacht
Dé award van het jaar natuurlijk schatquote:
Keitofquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:37 schreef patty het volgende:
[..]
Dé award van het jaar natuurlijk schatKan je mee pronken bij al je vrienden
Ik doe niet aan democratiequote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Keitof
Hmm, ik ga even teruglezen wie er dan allemaal op mij gestemd hebben!
quote:
Bedankt, ál mijn fansquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:52 schreef cerror het volgende:
- Brons: Bupatih
Ik kan niet wachtenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:50 schreef patty het volgende:
De gouden dildo wordt zo snel mogelijk opgestuurd naar de winnaars
Je was genomineerdquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:42 schreef -Angel- het volgende:
Ik wil wel eens weten hoe je tot het oordeel bent gekomen dat de josti award tot mij toebehoorde.
ik nomineer mezelf als zeikerd en kutnoobquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:34 schreef patty het volgende:
[afbeelding]
Ja we gaan deze fantastische award weggeven. Elke fokuser maakt kans, mits hij/zij in het hokje past![]()
De categoriën zijn:
Beste....
- Kutnoob
- Josti
- Fan
- Homo
- Nerd
- Kutmod
- Neger
- Vrouw
- Zeikerd
- Matig
En natuurlijk:
Algemeen...
- Goud
- Zilver
- Brons
De winnaars worden hier bekend gemaakt. Meldt u aan of af in dit topic
Succes iedereen
Ik ben je bitch nietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:55 schreef Backhander het volgende:
maak ff een nieuwe dan nomineer ik mezelf voor beste spammer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |