abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34280963
Vorig deel: F1 2005/2006 Nieuwtjes [deel 11]

F1 nieuws portal:
- NewsNow
- NewsNow NL

Onze boyz:
- Albers
- Doornbos
- Verstappen
- Pastorelli

Official F1 Sites:
- Formula1
- FIA

Teams:
- Renault
- McLaren
- Ferrari
- Toyota
- Williams
- Honda
- RedBull Racing
- BMW Sauber
- Midland
- Scuderia Toro Rosso
- Super Aguri F1

[PDF] 2006 sporting regulations - F1

Race kalender 2006*
12 maart Bahrein, Sakhir
19 maart Maleisië, Sepang
02 april Australië, Melbourne
23 april San Marino, Imola
07 mei Europa, Nürburgring
14 mei Spanje, Barcelona
28 mei Monaco, Monte Carlo
11 juni Groot-Brittannië, Silverstone
25 juni Canada, Montreal
02 juli Verenigde Staten, Indianapolis
16 juli Frankrijk, Magny-Cours
30 juli Duitsland, Hockenheim
06 augustus Hongarije, Hungaroring
27 augustus Turkije, Istanbul
10 september Italië, Monza
17 september België, Spa-Francorchamps
01 oktober China, Shanghai
08 oktober Japan, Suzuka
22 oktober Brazilië, Interlagos

*wijzigingen voorbehouden

[ Bericht 2% gewijzigd door HPoi op 20-01-2006 17:18:07 ]
pi_34281127
Laatste post uit vorig deel

Op vrijdag 20 januari 2006 @ 15:37 schreef HPoi het volgende
quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:11 schreef Spooky4u het volgende:

Ik werk bij 1 van die dochters, Yacht, ben benieuwd of er nog iets leuks voor ons aan vastzit waar we van kunnen profiteren.
Ik heb gehoord dat alle vrouwelijke medewerksters van Yacht gridgirls worden voor Williams. Is dat niet ?
pi_34281422
* Spooky4u wil dan ook wel even vrouw zijn.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 20 januari 2006 @ 16:10:35 #4
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34281925
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_34282252
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:12 schreef rubbereend het volgende:
Alleen jammer dat ze geen Nederlander steunen
Ik zou als bedrijf ook niet zo snel geneigd zijn een Nederlander in de F1 te steunen na het moddergegooi vorig jaar. Bovendien valt er voor een bedrijf als Randstad weinig te halen bij Red Bull of Midland. Red Bull overschaduwt zelf iedere andere sponsor en Doornbos' maximum daar dit jaar is testrijder. Midland is een achterhoedeteam, waarbij zowel het team als Albers moet oppassen niet definitief met een slecht imago te komen zitten.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 16:42:21 #6
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_34282978
Tja, ik moet bij Randstad als sponsor toch eerder hieraan denken:

Misschien is het sponsoren van een achterhoedeteam in dat opzicht nog helemaal zo gek nog niet, blijft in ieder geval die associatie legitiem.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_34283640
tvpje!
pi_34283720
Forza Ferrari
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_34284924
tvp
pi_34286962
tvp
Calm down, please!
  vrijdag 20 januari 2006 @ 22:11:27 #11
131800 Tarado
capô de fusca
pi_34293428
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:20 schreef mbn het volgende:

[..]

Ik zou als bedrijf ook niet zo snel geneigd zijn een Nederlander in de F1 te steunen na het moddergegooi vorig jaar. Bovendien valt er voor een bedrijf als Randstad weinig te halen bij Red Bull of Midland. Red Bull overschaduwt zelf iedere andere sponsor en Doornbos' maximum daar dit jaar is testrijder. Midland is een achterhoedeteam, waarbij zowel het team als Albers moet oppassen niet definitief met een slecht imago te komen zitten.
en laten we eerlijk zijn, het niveau en de internationale bekendheid van de Nederlanders in F1 is (nog) niet super.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 22:14:20 #12
83893 waterbed-o-loog
live fast, die young
pi_34293529
ik las dat Spa dit jaar niet door gaat

http://www.hln.be/hln/cch(...)DCSext.bron=homeArt5
  vrijdag 20 januari 2006 @ 22:17:04 #13
83893 waterbed-o-loog
live fast, die young
pi_34293822
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:20 schreef mbn het volgende:

[..]

Ik zou wel geneigd zijn een Nederlander in de F1 te steunen en wat dat moddergooien betreft,
Albers zou hetzelfde van een niet Nederlander gezegd hebben.

Maar goed, wat maakt het uit. Ik hoop voor Albers dat hij ver komt ondanks dat ik hem geen super talent vind. Hij is ver gekomen met zijn aanpak en dat pleit wel voor hem.
Doornbos ben ik nu niet bepaald gecharmeerd van. Ik vind hem iig zeker minder dan Albers.

En wat die Nederlandse bedrijven, daar moeten we maar van afstappen. Het zijn voor een groot deel een stelletje zielige graaiers waar we als Nederlander totaal niet trots op hoeven te zijn. Randstad is misschien wel (relatief) groot, maar een kwaliteitsmerk, schei toch uit.

En die zijn nu ook nog trots dat ze mogen zeggen dat ze iets aan sponsoring doen bij Williams ondanks dat ze niet op de wagen staan of een technologie partner zijn.
Laat me alstublieft niet lachen. Is dat nu het Nederlandse bedrijfsleven?
pi_34299820
Ik ben benieuwd of we Trust ooit nog terug gaan zien, die lui hadden toch een contract met Verstappen tot 2006?
pi_34300051
Laat die sjaal aub weblijven. Ik heb al genoeg last van plaatsvervangende schaamte.
pi_34303956
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 22:11 schreef Tarado het volgende:

[..]

en laten we eerlijk zijn, het niveau en de internationale bekendheid van de Nederlanders in F1 is (nog) niet super.
alleen in de F1 dan.

Nederlanders zijn een begrip over de hele wereld, man!

Schaatsen, hoeren, zwemmen, blowen, goudse kaas, tulpen, hagelslag, kickboxen, volleybal, molens, voetbal, hockey, Shell en Philips, klompen, kolonies, etc.

Dat mensen niet weten waar Nederland ligt is een tweede
Calm down, please!
pi_34304471
quote:
Acer officieel sponsor Ferrari

Het Ferrari-team heeft bevestigd dat het een sponsordeal heeft afgesloten met computerfabrikant Acer. Acer was al partner van de renstal sinds 2003, maar vanaf nu is er dus ook sprake van sponsoring.

Beide partijen hebben overeenstemming bereikt over een driejarig contract. Acer was in 2001 nog sponsor van Prost-Acer, dat destijds met klantenmotoren van Ferrari reed. Ondanks deze bevestiging bestaat er nog genoeg onduidelijkheid over de nieuwe sponsorovereenkomst. Het team heeft niet meegedeeld in welke hoedanigheid de logo’s van Acer op de bolide zullen verschijnen. Ook is het niet duidelijk of Acer AMD opvolgt, dat het team de afgelopen jaren sponsorde. Meer duidelijkheid wordt 24 januari verwacht, als Ferrari haar nieuwe bolide presenteert.
Bron
pi_34304666
De nieuwe Sauber is gepresenteerd :

Persoonlijk vindt ik de wagen wel erg wit. Past mischien wel bij kleurloze rijders als Heidi en Jacquelien

[ Bericht 2% gewijzigd door zoom op 21-01-2006 11:49:24 ]
pi_34304869
Ben geen fan van Villeneuve, zeker niet. Maar kleurloos...
pi_34304956
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 11:51 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Ben geen fan van Villeneuve, zeker niet. Maar kleurloos...
Op de baan wel , echt geen schim meer van de rijder rond 1996, 1997
  zaterdag 21 januari 2006 @ 11:56:59 #22
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_34305009
Buiten de baan heeft 'ie nog af en toe een kleurtje, maar op de baan heeft 'ie al jaren helemaal niks laten zien wat ook maar een paar tinten afwijkt van grijs.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 12:59:34 #23
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_34306669
Volgens radio 1 gaat de race op SPA dit jaar definitief niet door, de werkzaamheden op het circuit zouden niet op tijd af zijn. Er wordt nog gesproken over de race in 2007.

* -Hans- hoopt dat Radio 1 het mis heeft, maar ik vrees het ergste..
  zaterdag 21 januari 2006 @ 13:03:40 #24
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_34306815
Zalig zijn immers de onwetenden
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  zaterdag 21 januari 2006 @ 13:11:05 #25
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_34307074
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 13:03 schreef TimoBasso het volgende:
Zalig zijn immers de onwetenden
huh?
  zaterdag 21 januari 2006 @ 13:21:49 #26
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_34307464
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 13:11 schreef -Hans- het volgende:
huh?
Hij is een Villeneuve fanboy.

Ik kan 'm niks kwalijk nemen, ik ben na jaren grafvoetbal ook nog steeds voor Ajax.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 13:23:52 #27
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_34307545
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 13:21 schreef twi het volgende:

[..]

Ik kan 'm niks kwalijk nemen, ik ben na jaren grafvoetbal ook nog steeds voor Ajax.
Het is mij bekend dat hij voor Villeneuve is, maar het was mij niet helemaal duidelijk voor wie zijn nou reactie bestemd was.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 13:28:02 #28
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_34307683
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 13:23 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Het is mij bekend dat hij voor Villeneuve is, maar het was mij niet helemaal duidelijk voor wie zijn nou reactie bestemd was.
Duidelijk op mij en degene voor me die zeiden dat Villeneuve kleurloos is op de baan
pi_34308295
Ik ga Belgie echt missen als het er dit jaar niet bij is
Where facts are few, experts are many.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 14:15:15 #30
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_34309151
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 13:21 schreef twi het volgende:

[..]

ontopic : idd klote dat Belgie niet mee doet
pi_34309180
Misschien wordt Villeneuve wel WK dit seizoen!
  zaterdag 21 januari 2006 @ 14:18:32 #32
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_34309247
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:16 schreef HPoi het volgende:
Misschien wordt Villeneuve wel WK dit seizoen!
Ja waarom niet?

Dat denk ik al bijna elk jaar na '97
(Hoop doet leven.. niet waar? )
  zaterdag 21 januari 2006 @ 14:32:25 #33
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_34309687
Wrm moeten ze SPA toch schrappen, een van de beste banen ....
ff wachten nog
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 21 januari 2006 @ 14:54:52 #34
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34310512
ik lees hier alleen nog maar "nieuwtjes" uit het vorige deel
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zaterdag 21 januari 2006 @ 16:48:34 #35
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_34313898
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 13:28 schreef twi het volgende:

[..]

Duidelijk op mij en degene voor me die zeiden dat Villeneuve kleurloos is op de baan
oohh okay.
pi_34314350
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:18 schreef TimoBasso het volgende:

[..]

Ja waarom niet?

Dat denk ik al bijna elk jaar na '97
(Hoop doet leven.. niet waar? )
Nou, laten we wel wezen. Dit jaar moet ie echt wat laten zien, anders kan die de F1 wel vergeten. Nog zo'n seizoen zoals vorig jaar en BMW gaat dan echt niet zijn contract verlengen.

Maar ik verwacht eigenlijk dat Villeneuve weer in stijgende lijn zit, hopenlijk genoeg stijl omhoog om ook na 2006 nog in de F1 aanwezig te zijn.
pi_34333682
Column Albers
quote:
Ik ben liever de underdog
Column Christijan Albers: toptien

22-1 - Dat is het mooie van onze sport: er zit geen stop op. Wij gaan altijd door. Nu ook weer met testen.

We gaan deze keer niet zoals de andere teams naar Spanje, we blijven in Silverstone. Onze fabriek staat naast het circuit, dus dat is super handig. We zullen ons voornamelijk concentreren op de elektronica en de versnellingsbak. Die onderdelen zijn altijd het meest onbetrouwbaar van een nieuwe auto. Die is trouwens, als alles volgens planning verloopt, op 4 of 5 februari klaar. Dat is best laat, maar dat zie ik niet als een probleem. Het enige wat dan nog nieuw is, is de monocoque en de ophanging. Nou, die hebben niet zoveel testwerk nodig.

Ik heb er dus zin in. Jerez is toch al weer een maand geleden. Na die test kon ik niets anders dan concluderen dat de jongens van het team ontzettend gemotiveerd zijn. Ontzettend agressief ook. Maar dan op een positieve manier. Je merkt aan alles dat ze een onzettende hekel hebben aan achteraan rijden. Dat heb ik ook, dus wat dat betreft komt mij dat goed uit. Daarnaast merk je het ook met de doorvoer van bepaalde zaken.

Als ik bij Minardi iets veranderd wilde hebben, moest ik altijd naar een tussenweg zoeken omdat we geen geld hadden. Je kon het nooit perfect doen omdat daar de middelen niet voor waren. Hier merk ik dat budget helemaal geen rol speelt. Waardoor die doorvoer van ontwikkelingen er ook komt. En als ik een idee heb, is iedereen enthousiast, wordt het nog wat aangescherpt en dan wordt het geregeld. Je hoeft er niet meer achteraan te lopen. Het maakt me nog enthousiaster en nog meer gemotiveerd.

Ik vind dan ook dat we de lat zo hoog mogelijk moeten leggen. Met alles. Ik was laatst op de fabriek en toen legde iemand me uit dat we na race zes alweer een upgrade zouden krijgen voor de aërodynamica. Waarop ik zei: als we dat nu al weten, waarom zetten we dat er dan niet meteen op? Ik heb dat vervolgens bij meneer Kolles aangekaart met als resultaat dat die aërodynamica er in Bahrein al op zit. En zo moet het ook, want we moeten op de concurrentie veel inhalen.

Ons doel is om punten te halen en standaard in de buurt van de toptien te rijden. Maar je moet ook realistisch blijven in het leven. Het ligt er helemaal aan hoe de auto presteert. En daar hebben we nu nog niet echt zicht op. Ik heb sowieso liever dat we een beetje de underdog blijven en dat we dan opeens goed gaan presteren. In plaats van nu al van alles te beloven, terwijl we niet eens weten of we dat kunnen waarmaken. Maar je merkt aan alles en iedereen in het team dat ze hetzelfde doel nastreven. Regelmatig een toptien-klassering. Ze worden er doodmoe van om in de achterhoede te rijden. Veel meer dan bij Minardi. Daar had namelijk iedereen zich al neergelegd bij die situatie.

Christijan Albers
bron: http://www.formule1.info/pagina_nieuws.php?id=8362
Calm down, please!
pi_34337800
Ik vind het een mooie livery. Nu kijken of de nw. wagen ook mooi (en snel) is!
pi_34339826
beetje offtopic maar slaat het plankje hier denk ik niet mis:
quote:
A1GP-A1 toch naar Nederland?

Volgens Racexpress.nl heeft circuit Zandvoort een datum vrijgehouden in de planning voor 2006. De geruchten zijn dat in oktober 2006 een vrij weekend wordt gehouden voor de A1GP. Op de site van Circuit Zandvoort staat hier nog niets over vermeld. Echter was het wel bekend dat Sheikh Maktoum Hasher Maktoum al Maktoum erg te spreken was over de Nederlandse fans en de inbreng van het Nederlands team. En wie weet heeft de handtekeningen actie ook wel geholpen, de teller staat daar nu op ruim 12000!

Haal de A1 naar Nederland toe.
Site Zandvoort circuit.
bron
Calm down, please!
  zondag 22 januari 2006 @ 14:25:23 #40
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_34343068
Dan moet Zandvoort eerst maar eens meer geluidsdagen krijgen. Dan kunnen ze pas denken aan het binnenhalen van de A1...

Duurt trouwens wel erg lang voordat die extra geluidsdagen komen. Ze zijn al een aantal jaar bezig die te krijgen...
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 22 januari 2006 @ 15:38:56 #41
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34345364
mooi, maar een tijd geleden werd al bekend dat de sjeik er wel moeite voor wilde doen om A1GP naar Zandvoort te laten gaan.

En volgens mij heeft Zandvoort toch nog 2 of 3 geluids dagen liggen?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_34365624
Godver ... begint het alweer?
quote:
Albers spreekt over ’imagoprobleem’ in Sportweek
Albers: ’Hebben mensen echt zo’n beeld van mij?’

23-1 - ,,Ik wil dat mensen weten wie ik echt ben.” Dat vertelt Christijan Albers in het weekblad Sportweek. De 26-jarige Formule 1-coureur is geschrokken van het beeld dat er in Nederland van hem bestond. Dus werkt hij nu aan verbetering.

Met optredens in verschillende tv-programma’s (Dancing with the Stars, Holland Sport en Jensen!) lijkt het erop dat Albers bezig is met een charmeoffensief. Die woorden beaamt hij zelf niet helemaal, wel is hij geschrokken. ,,Ik ben inderdaad geschrokken van het beeld dat mensen van mij hebben”, bekent hij tegen Sportweek-verslaggeefster Linda Vermeeren.

De televisie-optredens lijken nu al hun vruchten af te hebben geworpen. Waren de teksten van de Formule 1-fans over het algemeen niet zo positief in zijn seizoen bij Minardi, langzaam maar zeker wordt die mening bijgegesteld. ,,Misschien is het mijn kop. Ik kan er niks aan doen, die staat altijd op onweer ofzo. Dat ligt ook aan de momenten dat ik gefilmd wordt, dan ben ik er niet helemaal bij met mijn gedachten.”

,,Vorig jaar heb ik wat dingen gezegd in een televisie-uitzending en dat was niet zomaar. Dat heb ik gedaan omdat je op een bepaalde manier wordt neergezet en kijkers denken dan: zo is-ie. Dat is heel gevaarlijk, media kunnen je maken of breken. En dat is ook letterlijk gebeurd”, knipoogt Albers nog even naar het Grand Prix-weekend in Brazilië waar hij voor het oog van de televisiecamera’s zei wat hij ervan vond.

Daarom wil Albers het in 2006, als hij voor MF1 Racing uitkomt, anders gaan doen. ,,Ik wil graag wat meer diepte-interviews geven, zodat mensen me leren kennen. Probleem is alleen dat ik altijd zo gefocust ben, mensen denken dat ze naar een gestoorde professor kijken. Dat is natuurlijk saai. Maar als je met me praat als een normaal persoon merk je dat het anders is. Vandaar dat ik liever diepte-interviews geef.”

Maar ook op zijn open- en eerlijkheid wordt Albers soms hard aangepakt. Bijvoorbeeld toen hij in FORMULE 1 zijn frustraties over Robert Doornbos eruit gooide. Spijt heeft hij er daarentegen niet van, zegt hij terugkijkend op die uitlatingen. ,,Robert werd door de pers neergezet als de topper van Nederland, het nieuwe grote talent. Raar dat hij de waardering krijgt, terwijl ik hem steeds verslagen heb. Veel mensen vinden het niet verstandig dat ik het heb gedaan, maar ik heb er nog altijd geen spijt van. Ik zeg soms dingen om er vanaf te zijn. Klaar, dan is het bij mij schoon.”

Toch draaiden de commentaren op Albers’ uitlatingen bij, alsof men zijn boodschap even later wel begreep. Dat beaamt hij dat, zo blijkt uit de reacties die hij persoonlijk heeft ontvangen op zijn kritiek. ,,Het heeft veel losgemaakt. Reacties van mensen die het niet leuk vinden, maar ook reacties van mensen die zeggen: ’We zijn blij dat je zo eerlijk bent.’ En zo ben ik.”

,,Ik denk dat mensen mij anders zijn gaan bekijken, omdat er meer openheid is . En dat is ook iets waar ik op aandring voor 2006. Want het blijkt nu dat ik als ik interviews doe die niet alleen over Formule 1 gaan, zoals in Holland Sport of Jensen!, men een ander beeld van mij krijgt”, vervolgt hij. ,,Kennelijk was ik neergezet als een persoon die ik eigenlijk helemaal niet ben.

Het maakt me niet uit wat mensen over me schrijven of wat ze van me vinden. Teambazen, daar draait het om, zei Albers vroeger altijd. Iets wat hij nog steeds vindt, maar hij heeft z’n standpunt wel bijgesteld. ,,Als ik van een jongen op een fanclubdag hoor dat hij me een vervelend arrogant mannetje vond, dan word je met je neus op de feite gedrukt. Dan schrik je. Denken mensen echt zo over mij? Dan ga je nadenken, waar zit het fout? Bij mezelf, bij de media? Ik vind dat beide partijen er schuld aan hebben. Ik ben niet mediageil, zoals sommige anderen. Maar door dat incident is bij mij wel het besef gekomen dat ik wil laten zien hoe ik écht ben.”
bron: http://www.formule1.info/pagina_nieuws.php?id=8413

Het zijn juist dit soort dingen waarom ik hem niet mag ik wil een racer, geen nieuwe aflevering van GTST the Osbournes, gvd.
Calm down, please!
pi_34365872
quote:
Arrestatie dreigt voor Eddie Irvine

In Engeland loopt nog steeds een arrestatiebevel tegen voormalig F1 coureur Eddie Irvine. De Ier heeft zich in 2003 niet aan de verkeersregels gehouden toen hij in het Londense Hyde Park op een gemotoriseerde step met een snelheid van 80 km/uur door de politie werd aangehouden. Ook bleek het voertuig niet te zijn verzekerd.

In november 2003 werd Irvine schuldig bevonden aan het overtreden van de maximum snelheid en het onverzekerd rijden. De 40 jarige Irvine moest zich destijds voor het gerecht verantwoorden, maar kwam nooit opdagen. De rechter vaardigde hierop een arrestatiebevel voor de Ier uit.

Deze week maakte Irvine het weer te bont toen hij door de politie werd opgemerkt omdat hij wederom onverzekerd en veel te snel met een BMW M3 onderweg was, en werd hij door een rechtbank in Belfast veroordeeld tot een boete van ¤ 1000 en 8 strafpunten op zijn rijbewijs. Volgens een uitspraak van politie woordvoerder was het vergrijp van Irvine echter zo gering dat de Ier op borgtocht werd vrijgelaten.

De multimiljonair lijkt echter meer van het leven genieten dan dat hij zijn tijd door wil brengen met justitie. “Dat regelen mijn advocaten wel”, verklaarde Irvine tijdens een optreden in de ‘Late Late Show' van de Amerikaanse tv zender RTE.

Een woordvoerder van de rechtbank verklaarde in de Belfast Telegraph dat Eddie Irvine nog steeds het risico loopt om te worden gearresteerd. “Het aanhoudingsbevel is geldig en blijft geldig totdat hij zich vrijwillig aangeeft of tot een arrestatie volgt”. Een beambte van de Londense politie liet weten dat de voormalig Ferrari coureur niet actief wordt gezocht, maar dat als hij voet op Engelse bodem zet, wel eens gearresteerd zou kunnen worden.
bron

"Dat regelen mijn advocaten wel"
Calm down, please!
  maandag 23 januari 2006 @ 09:11:43 #44
132461 SupaMario
professioneel bierdrinker
pi_34369319
Eerste foto's nieuwe McLaren

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Kijk die neus.. echt lelijk!

[ Bericht 63% gewijzigd door SupaMario op 23-01-2006 10:51:36 ]
FEYENOORD FOREVER
Schumi 7 times world champion...
pi_34374203
quote:
Op maandag 23 januari 2006 00:47 schreef Googolplexian het volgende:

Het zijn juist dit soort dingen waarom ik hem niet mag ik wil een racer, geen nieuwe aflevering van GTST the Osbournes, gvd.
Kijk het is ook nooit goed, als hij té serieus met racen bezig is loopt iedereen hem af te zeiken. Nu doet ie toch maar een soort van charme-offensief is 't weer niet goed. Maar goed je hebt gelijk als je hem dat soort dingen niet wilt zien doen. Ik ben geen fan, ook niet van RD trouwens, maar als ik moet kiezen, kies ik voor de meest pure-racer en dat vind ik CA.
  maandag 23 januari 2006 @ 13:22:10 #47
48735 knillis
Pig in cyberspace
pi_34375550
quote:
Op maandag 23 januari 2006 11:27 schreef Rover het volgende:
http://aplicacions.circui(...)mentsF1.asp?Idioma=2

Livetiming Barcelona..
Coulthard die voor BAR honda zou rijden, de tijden van de pole en de race liggen ook wel erg ver uit elkaar (regende het toen ofzo, ookal staat er dry achter)

Niet echt een aanvulling helaas.

Oja zwaar verkapte tvp.
pi_34376039
quote:
Op maandag 23 januari 2006 09:11 schreef SupaMario het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Blijft die auto nou echt oranje?
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_34376260
quote:
Op maandag 23 januari 2006 13:22 schreef knillis het volgende:
de tijden van de pole en de race liggen ook wel erg ver uit elkaar (regende het toen ofzo, ookal staat er dry achter)
Dat was een cumulatieve tijd (twee rondjes dus).......
.
pi_34377537
Martini nieuwe sponsor Ferrari

Ferrari zal vandaag (maandag) bekendmaken dat Martini is vastgelegd als sponsor. Het logo van het Italiaanse drankje zal op de auto staan, die morgen gepresenteerd zal worden aan het publiek.

Martini was in de jaren zeventig ook al sponsor in de Formule 1. Toen werden de teams Lotus en Brabham gesteund.
  maandag 23 januari 2006 @ 14:45:12 #51
48735 knillis
Pig in cyberspace
pi_34378105
quote:
Op maandag 23 januari 2006 13:45 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

Dat was een cumulatieve tijd (twee rondjes dus).......
Idd, logische verklaring, had er al niet meer aan gedacht dat het zo een kwalificatie was.
  maandag 23 januari 2006 @ 14:53:49 #52
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_34378391
quote:
Op maandag 23 januari 2006 14:25 schreef HPoi het volgende:
Martini nieuwe sponsor Ferrari

Ferrari zal vandaag (maandag) bekendmaken dat Martini is vastgelegd als sponsor. Het logo van het Italiaanse drankje zal op de auto staan, die morgen gepresenteerd zal worden aan het publiek.

Martini was in de jaren zeventig ook al sponsor in de Formule 1. Toen werden de teams Lotus en Brabham gesteund.
Nu Schumacher weg,en Ferrari is weer leuk
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 23 januari 2006 @ 14:56:55 #53
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34378501
quote:
Op maandag 23 januari 2006 13:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Blijft die auto nou echt oranje?
nee
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 23 januari 2006 @ 14:59:32 #54
34586 kepler
No bounce, no play
pi_34378601
quote:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

mooi is anders

maar als het sneller is... waarom niet
The line is a dot to you!
pi_34379650
quote:
Op maandag 23 januari 2006 14:56 schreef rubbereend het volgende:

[..]

nee
Gelukkig, vind het orantje helemaal niks. Tenzij er Nederlanders in rijden
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 23 januari 2006 @ 15:40:14 #56
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34380043
quote:
Op maandag 23 januari 2006 15:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Gelukkig, vind het orantje helemaal niks. Tenzij er Nederlanders in rijden
was een eerbetoon aan de oude McLarens van Bruce McLaren
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 23 januari 2006 @ 16:17:31 #57
132461 SupaMario
pi_34381350
quote:
Op maandag 23 januari 2006 14:59 schreef kepler het volgende:

[..]

mooi is anders

maar als het sneller is... waarom niet
Daar heb je helemaal gelijk in!
FEYENOORD FOREVER
pi_34382482
Wow die mclaren wat een staaltje kunst zeg !!

Geniaaal die kont !!!
  maandag 23 januari 2006 @ 19:04:22 #59
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_34386954
http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=107870

Het wil nog niks zeggen maar toch
  maandag 23 januari 2006 @ 19:10:07 #60
132461 SupaMario
pi_34387171
quote:
Op maandag 23 januari 2006 16:50 schreef firecow het volgende:

[afbeelding]

Geniaaal die kont !!!
of het geniaal is moet nog maar blijken maar ziet er zeker mooi uit!
FEYENOORD FOREVER
  maandag 23 januari 2006 @ 20:58:24 #61
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_34391572
quote:
Op maandag 23 januari 2006 16:50 schreef firecow het volgende:

[afbeelding]

Geniaaal die kont !!!
Ziet er inderdaad erg gelikt uit. De neus doet mij dan weer een beetje denken aan (o.a.) de MP4/18. Ik vind het wel geinig dat ze nu weer terug zijn gestapt naar de wat smallere neus. Overigens ziet de auto er erg compact en bijzonder laag uit.

MP4/18

MP4/20

MP4/21

De voorvleugel vind ik ook weer erg strak.

McLaren champs!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 23 januari 2006 @ 22:05:45 #62
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34394399
de titel lelijkste neus ooit mag naar McLaren
DeLuna vindt me dik ;(
pi_34396388
quote:
Op maandag 23 januari 2006 22:05 schreef rubbereend het volgende:
de titel lelijkste neus ooit mag naar McLaren
Doet me aan een oud topic van me denken "Hoe ruikt een vogelbekdier"
pi_34396541
quote:
Op maandag 23 januari 2006 20:58 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Ziet er inderdaad erg gelikt uit. De neus doet mij dan weer een beetje denken aan (o.a.) de MP4/18. Ik vind het wel geinig dat ze nu weer terug zijn gestapt naar de wat smallere neus. Overigens ziet de auto er erg compact en bijzonder laag uit.

MP4/18
[afbeelding]

MP4/20
[afbeelding]

MP4/21
[afbeelding]

De voorvleugel vind ik ook weer erg strak.

McLaren champs!
lelijke neus michael jackson trimmings

maar die banden zagen intermediates er altijd zo uit of is dit een evolutieband?
Calm down, please!
pi_34398282
Net een eendensnavel.
Maar ik moet zeggen dat ik het verder toch wel 1 van de mooiste auto's (tot nu toe) van 2006 vind, wat een vormen heeft die McLaren weer zeg.
pi_34398490
quote:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

krijg een beetje een deja-vu bij die neus.
en in dat jaar ging het nou niet zo fantastisch met mclaren.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  dinsdag 24 januari 2006 @ 10:53:11 #67
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_34406411
die mclaren moet niet mooi zijn maar snel en betrouwbaar
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  dinsdag 24 januari 2006 @ 11:23:05 #68
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_34407261

Nieuwe Ferrari
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 24 januari 2006 @ 11:29:54 #69
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34407503
de wagen van de aankomend wereldkampioen
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 24 januari 2006 @ 11:33:06 #70
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_34407609
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 11:29 schreef rubbereend het volgende:
de wagen van de aankomend wereldkampioen
dat nummer 5 staat er wel goed op

in 2007 rijdt mclaren met 1 en 2
pi_34407662
Achterzijde hebben ze, net als verschillende andere teams, een beetje Renault proberen te volgen. Verder eigenlijk alleen de spiegels en de kleinere luchtinlaten als significante verschillen. Ze blijven voortbouwen op voorgaande jaren, wat ook logisch is omdat de auto niet meer de goede wegligging hoeft te hebben die Renault vorig jaar had.

Voorlopig is de auto in de tests in ieder geval erg snel.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 11:47:41 #72
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_34408118
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 11:33 schreef WEST het volgende:

[..]

Nee.. BMW zul je bedoelen
pi_34408422
Huh, ik dacht dat Vodafone per direct weg was bij Ferrari en dat Martini nu wel groot op de auto zou komen...
Wanneer komen de nieuwe pics?
pi_34408566
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 11:56 schreef Rory78 het volgende:
Huh, ik dacht dat Vodafone per direct weg was bij Ferrari en dat Martini nu wel groot op de auto zou komen...
Wanneer komen de nieuwe pics?
Nee, Vodafone heeft nog een contract tot het einde van 2006 en Martini is slechts een kleine sponsor.
pi_34415807
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 11:23 schreef TimoBasso het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Nieuwe Ferrari
met een nieuwe naam: Ferrari 248 F1
pi_34415979
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 11:33 schreef WEST het volgende:

[..]

mja mag van mij best, zolang Schumi maar wereldkampioen wordt!
pi_34416442
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:54 schreef PsychoDude_666 het volgende:

[..]

als je wereldkampioen wordt, rij je automatisch met nr 1. maakt niet uit wie de constructeurs wint.

theoretisch kan het wel, maar dan moet schumi in 2007 voor mclaren rijden.
pi_34417003
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:10 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

als je wereldkampioen wordt, rij je automatisch met nr 1. maakt niet uit wie de constructeurs wint.

theoretisch kan het wel, maar dan moet schumi in 2007 voor mclaren rijden.
Ah oke, zat ik even mis dacht dat het gewoon om de constructeurstitel ging.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 16:49:17 #79
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_34417448
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:54 schreef PsychoDude_666 het volgende:

[..]

nee want schumi gaat nooit voor mclaren rijden
pi_34421890
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:49 schreef WEST het volgende:

[..]

nee want schumi gaat nooit voor mclaren rijden
Gelukkig niet nee
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_34421929
Overigens vind ik die McLaren echt spuug en spuuglelijk.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 19:37:25 #82
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_34422401
De meeste wagens hebben eigenlijk veel te veel vinnetjes, flapjes en dergelijke om mooi te kunnen zijn. Het maakt de wagens er niet mooier op, maar ja, ze hebben blijkbaar allemaal een functie.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  dinsdag 24 januari 2006 @ 19:46:00 #83
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_34422670
quote:
Op maandag 23 januari 2006 22:52 schreef Googolplexian het volgende:

maar die banden zagen intermediates er altijd zo uit of is dit een evolutieband?
Don't know om eerlijk te zijn. Volgens mij waren ze al zo.. not sure.

Nieuwe Ferrari: verassende kleur not, verder weinig bijzonders op het eerste oog... De presentatie had zo te zien een hoog ' ooh wat zijn wij blij en happy ondanks de slechte prestaties van het afgelopen seizoen karakter. '

http://www.f1racing.nl/nl/photolarge.php?photoID=55166&catID=1932
Ik bedoel maar...

http://www.f1racing.nl/nl/photolarge.php?photoID=55156&catID=1932
Gezellig hoor.

Ik vind de achterkant van de Ferrari er wel goed uitzien, erg compact ook. Morgen de presentatie van de nieuwe Honda, daar verwacht ik toch wel wat bijzonders van.
pi_34422893
  dinsdag 24 januari 2006 @ 19:55:27 #85
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_34422957
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 19:53 schreef HPoi het volgende:
[afbeelding]
Zou mij niets verbazen..

Op F1 Racing.nl staat een filmpje over de nieuwe McLaren. Ik vind de V8 niet echt bijzonder klinken. Het brulgeluid wat de V10 produceerde is toch echt een stuk strakker om te horen.
pi_34423069
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 19:55 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Zou mij niets verbazen..

Op F1 Racing.nl staat een filmpje over de nieuwe McLaren. Ik vind de V8 niet echt bijzonder klinken. Het brulgeluid wat de V10 produceerde is toch echt een stuk strakker om te horen.
Dan heb je de V8 van Ferrari nog niet gehoord.
pi_34423147
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 19:46 schreef -Hans- het volgende:

[..]
Nieuwe Ferrari: verassende kleur not, verder weinig bijzonders op het eerste oog... De presentatie had zo te zien een hoog ' ooh wat zijn wij blij en happy ondanks de slechte prestaties van het afgelopen seizoen karakter. '
Alle presentaties hebben, naar mijn mening, een hoog 'goed nieuws show' gehalte. Dus het zou eerder verbazing wekken als het niet zo was.
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 19:55 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Zou mij niets verbazen..

Klinkt inderdaad een stuk minder.

Las trouwens ook dat Red Bull weer last had van koelingsproblemen. Gaat dus nog niet echt lekker daar.
pi_34423362
Sfeerbeeld

(Hier spreekt de meester )

Die-hard dichtbij wonende fans

(nee Todt!!, die willen ze niet, alleen SCHUMI-petjes!! )

Achter de lijn blijven AUB!

He!, er zit hier een krasje. ..... Todt!!!!

Nee, jongens, bewaar dat lied "We are the champions" nou nog even... )

kut, ........ wanneer mag ik nu??!!!???
pi_34423376
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:01 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Alle presentaties hebben, naar mijn mening, een hoog 'goed nieuws show' gehalte. Dus het zou eerder verbazing wekken als het niet zo was.
Yup, plus dat het natuurlijk ontzettend logisch is. Moeten ze er dan heel bedroefd bij gaan staan omdat het vorig jaar na enkele jaren dominantie even wat minder ging? Kan je sowieso niet maken voor je sponsoren en is ook helemaal nergens voor nodig. Beetje "anti-ferrari-achtig" gezwam weer hoor.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 20:27:25 #90
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_34425308
Ik vind de McLaren bijzonder geslaagd. Ik zal niet pretenderen er goede lijnen in te zien, maar ik vind het esthetisch toch wel wat meer hebben dan de Ferrari.

Die laatste is net een vlammende taartschep (kijk maar, vlammetjes achter, schep van voren)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 25 januari 2006 @ 02:37:27 #92
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34435393
Waar staat nou de Martini reclame op de Ferrari?
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 25 januari 2006 @ 02:47:19 #93
131800 Tarado
capô de fusca
pi_34435475
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 02:37 schreef rubbereend het volgende:
Waar staat nou de Martini reclame op de Ferrari?
Op de neus net boven Bridgetone
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 25 januari 2006 @ 02:55:40 #94
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34435530
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 02:47 schreef Tarado het volgende:

[..]

Op de neus net boven Bridgetone
aha daar!

die 5 op de neus is wel lelijk zie ik nu op het Sport Journaal
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 25 januari 2006 @ 03:02:10 #95
131800 Tarado
capô de fusca
pi_34435571
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 02:55 schreef rubbereend het volgende:

[..]

aha daar!

die 5 op de neus is wel lelijk zie ik nu op het Sport Journaal
Ja een 1 staat op iedere auto beter
  woensdag 25 januari 2006 @ 08:24:07 #96
131800 Tarado
capô de fusca
pi_34436709
Ik las op www.automotorundsport.de dat Montoya baalt omdat Mclaren de optie op zijn contract niet gelicht heeft. Hij is nu al op zoek naar een nieuwe werkgever voor 2007 omdat hij niet op Mclaren wil wachten, BMW zou een optie zijn maar dit is afhankelijk van de resultaten van Jacques die het tijdens de tests goed schijnt te doen. (Dit nieuws vrij vertaald en samengevat, voor origineel zie website)
pi_34437899
Honda RA106
quote:
Honda heeft zojuist rond 8.45 in Barcelona de nieuwe RA106 gepresenteerd. Net zoals vorig jaar presenteerde het team, toen onder de naam BAR, de wagen in de pitstraat van Barcelona. De verschillen zitten vooral in de aerodynamica.

http://www.f1today.nl/index.php?locatie=nieuwslezen&nieuwsid=5350
Calm down, please!
pi_34437924
ben ik nou gek of zitten de schoorstenen dicht
Calm down, please!
pi_34438149
Tja er zijn geen foto's van de zijkant, was het niet eens eerder. Dat ze de chimney's dicht deden maar dan sleufjes aan de zijkant? Maar goed, als iemand beetje goeie foto's er van heeft? Zoveel valt er niet te zien, wil wel even een totaal beeld!
pi_34438197
Op dezelfde site trouwens:
Winkelhock neemt vrijdagzitje Pastorelli over
quote:
Markus Winkelhock heeft bekend gemaakt dat hij in 2006 zal functioneren als vrijdagcoureur bij het nieuwe Formule 1-team van MF1 Racing. Hiermee neemt hij de rol over van de Nederlander Nicky Pastorelli, die de baan in eerste instantie aangenomen had. Na wat problemen met zijn sponsoren werd zijn toekomst echter al onzeker voordat het jaar begon.

Markus Winkelhock is na de gebroeders Schumacher, Nick Heidfeld en Nico Rosberg de vijfde Duitser in de koningsklasse van de autosport. Zijn vader Manfred Winkelhock reed in de jaren tachtig ook al in de Formule 1, totdat hij in 1985 overleed bij een crash. Zijn zoon heeft nu een éénjarig contract afgesloten bij het Russische team van MF1 Racing.

Met het vertrek van Nicky Pastorelli rijden er in 2006 geen drie, maar twee Nederlanders in de Formule 1. Ook in 2005 was dit het geval, waarna men op drie Nederlanders hoopte in het aankomende seizoen. Of Pastorelli een stap terug heeft gedaan of geheel bij MF1 Racing en de koningsklasse van de autosport is vertrokken is nog niet duidelijk.
Toch jammer hoor, hopelijk kan ie nog ergens dit seizoen in die auto belanden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')