Ik heb gehoord dat alle vrouwelijke medewerksters van Yacht gridgirls worden voor Williams. Is dat nietquote:quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:11 schreef Spooky4u het volgende:
Ik werk bij 1 van die dochters, Yacht, ben benieuwd of er nog iets leuks voor ons aan vastzit waar we van kunnen profiteren.
Ik zou als bedrijf ook niet zo snel geneigd zijn een Nederlander in de F1 te steunen na het moddergegooi vorig jaar. Bovendien valt er voor een bedrijf als Randstad weinig te halen bij Red Bull of Midland. Red Bull overschaduwt zelf iedere andere sponsor en Doornbos' maximum daar dit jaar is testrijder. Midland is een achterhoedeteam, waarbij zowel het team als Albers moet oppassen niet definitief met een slecht imago te komen zitten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:12 schreef rubbereend het volgende:
Alleen jammer dat ze geen Nederlander steunen
en laten we eerlijk zijn, het niveau en de internationale bekendheid van de Nederlanders in F1 is (nog) niet super.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:20 schreef mbn het volgende:
[..]
Ik zou als bedrijf ook niet zo snel geneigd zijn een Nederlander in de F1 te steunen na het moddergegooi vorig jaar. Bovendien valt er voor een bedrijf als Randstad weinig te halen bij Red Bull of Midland. Red Bull overschaduwt zelf iedere andere sponsor en Doornbos' maximum daar dit jaar is testrijder. Midland is een achterhoedeteam, waarbij zowel het team als Albers moet oppassen niet definitief met een slecht imago te komen zitten.
Ik zou wel geneigd zijn een Nederlander in de F1 te steunen en wat dat moddergooien betreft,quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:20 schreef mbn het volgende:
[..]
Ik zou als bedrijf ook niet zo snel geneigd zijn een Nederlander in de F1 te steunen na het moddergegooi vorig jaar. Bovendien valt er voor een bedrijf als Randstad weinig te halen bij Red Bull of Midland. Red Bull overschaduwt zelf iedere andere sponsor en Doornbos' maximum daar dit jaar is testrijder. Midland is een achterhoedeteam, waarbij zowel het team als Albers moet oppassen niet definitief met een slecht imago te komen zitten.
alleen in de F1 dan.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
en laten we eerlijk zijn, het niveau en de internationale bekendheid van de Nederlanders in F1 is (nog) niet super.
Bronquote:Acer officieel sponsor Ferrari
Het Ferrari-team heeft bevestigd dat het een sponsordeal heeft afgesloten met computerfabrikant Acer. Acer was al partner van de renstal sinds 2003, maar vanaf nu is er dus ook sprake van sponsoring.
Beide partijen hebben overeenstemming bereikt over een driejarig contract. Acer was in 2001 nog sponsor van Prost-Acer, dat destijds met klantenmotoren van Ferrari reed. Ondanks deze bevestiging bestaat er nog genoeg onduidelijkheid over de nieuwe sponsorovereenkomst. Het team heeft niet meegedeeld in welke hoedanigheid de logo’s van Acer op de bolide zullen verschijnen. Ook is het niet duidelijk of Acer AMD opvolgt, dat het team de afgelopen jaren sponsorde. Meer duidelijkheid wordt 24 januari verwacht, als Ferrari haar nieuwe bolide presenteert.
Op de baan welquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:51 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Ben geen fan van Villeneuve, zeker niet. Maar kleurloos...
Hij is een Villeneuve fanboy.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:11 schreef -Hans- het volgende:
huh?
Het is mij bekend dat hij voor Villeneuve is, maar het was mij niet helemaal duidelijk voor wie zijn nou reactie bestemd was.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:21 schreef twi het volgende:
[..]
Hij is een Villeneuve fanboy.
Ik kan 'm niks kwalijk nemen, ik ben na jaren grafvoetbal ook nog steeds voor Ajax.
Duidelijk op mij en degene voor me die zeiden dat Villeneuve kleurloos is op de baanquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het is mij bekend dat hij voor Villeneuve is, maar het was mij niet helemaal duidelijk voor wie zijn nou reactie bestemd was.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:21 schreef twi het volgende:
[..]
Hij is een Villeneuve fanboy.
Ik kan 'm niks kwalijk nemen, ik ben na jaren grafvoetbal ook nog steeds voor Ajax.
Ja waarom niet?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:16 schreef HPoi het volgende:
Misschien wordt Villeneuve wel WK dit seizoen!![]()
oohh okay.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:28 schreef twi het volgende:
[..]
Duidelijk op mij en degene voor me die zeiden dat Villeneuve kleurloos is op de baan
Nou, laten we wel wezen. Dit jaar moet ie echt wat laten zien, anders kan die de F1 wel vergeten. Nog zo'n seizoen zoals vorig jaar en BMW gaat dan echt niet zijn contract verlengen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:18 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Ja waarom niet?![]()
![]()
Dat denk ik al bijna elk jaar na '97![]()
(Hoop doet leven.. niet waar? )
bron: http://www.formule1.info/pagina_nieuws.php?id=8362quote:Ik ben liever de underdog
Column Christijan Albers: toptien
22-1 - Dat is het mooie van onze sport: er zit geen stop op. Wij gaan altijd door. Nu ook weer met testen.
We gaan deze keer niet zoals de andere teams naar Spanje, we blijven in Silverstone. Onze fabriek staat naast het circuit, dus dat is super handig. We zullen ons voornamelijk concentreren op de elektronica en de versnellingsbak. Die onderdelen zijn altijd het meest onbetrouwbaar van een nieuwe auto. Die is trouwens, als alles volgens planning verloopt, op 4 of 5 februari klaar. Dat is best laat, maar dat zie ik niet als een probleem. Het enige wat dan nog nieuw is, is de monocoque en de ophanging. Nou, die hebben niet zoveel testwerk nodig.
Ik heb er dus zin in. Jerez is toch al weer een maand geleden. Na die test kon ik niets anders dan concluderen dat de jongens van het team ontzettend gemotiveerd zijn. Ontzettend agressief ook. Maar dan op een positieve manier. Je merkt aan alles dat ze een onzettende hekel hebben aan achteraan rijden. Dat heb ik ook, dus wat dat betreft komt mij dat goed uit. Daarnaast merk je het ook met de doorvoer van bepaalde zaken.
Als ik bij Minardi iets veranderd wilde hebben, moest ik altijd naar een tussenweg zoeken omdat we geen geld hadden. Je kon het nooit perfect doen omdat daar de middelen niet voor waren. Hier merk ik dat budget helemaal geen rol speelt. Waardoor die doorvoer van ontwikkelingen er ook komt. En als ik een idee heb, is iedereen enthousiast, wordt het nog wat aangescherpt en dan wordt het geregeld. Je hoeft er niet meer achteraan te lopen. Het maakt me nog enthousiaster en nog meer gemotiveerd.
Ik vind dan ook dat we de lat zo hoog mogelijk moeten leggen. Met alles. Ik was laatst op de fabriek en toen legde iemand me uit dat we na race zes alweer een upgrade zouden krijgen voor de aërodynamica. Waarop ik zei: als we dat nu al weten, waarom zetten we dat er dan niet meteen op? Ik heb dat vervolgens bij meneer Kolles aangekaart met als resultaat dat die aërodynamica er in Bahrein al op zit. En zo moet het ook, want we moeten op de concurrentie veel inhalen.
Ons doel is om punten te halen en standaard in de buurt van de toptien te rijden. Maar je moet ook realistisch blijven in het leven. Het ligt er helemaal aan hoe de auto presteert. En daar hebben we nu nog niet echt zicht op. Ik heb sowieso liever dat we een beetje de underdog blijven en dat we dan opeens goed gaan presteren. In plaats van nu al van alles te beloven, terwijl we niet eens weten of we dat kunnen waarmaken. Maar je merkt aan alles en iedereen in het team dat ze hetzelfde doel nastreven. Regelmatig een toptien-klassering. Ze worden er doodmoe van om in de achterhoede te rijden. Veel meer dan bij Minardi. Daar had namelijk iedereen zich al neergelegd bij die situatie.
Christijan Albers
bronquote:A1GP-A1 toch naar Nederland?
Volgens Racexpress.nl heeft circuit Zandvoort een datum vrijgehouden in de planning voor 2006. De geruchten zijn dat in oktober 2006 een vrij weekend wordt gehouden voor de A1GP. Op de site van Circuit Zandvoort staat hier nog niets over vermeld. Echter was het wel bekend dat Sheikh Maktoum Hasher Maktoum al Maktoum erg te spreken was over de Nederlandse fans en de inbreng van het Nederlands team. En wie weet heeft de handtekeningen actie ook wel geholpen, de teller staat daar nu op ruim 12000!
Haal de A1 naar Nederland toe.
Site Zandvoort circuit.
bron: http://www.formule1.info/pagina_nieuws.php?id=8413quote:Albers spreekt over ’imagoprobleem’ in Sportweek
Albers: ’Hebben mensen echt zo’n beeld van mij?’
23-1 - ,,Ik wil dat mensen weten wie ik echt ben.” Dat vertelt Christijan Albers in het weekblad Sportweek. De 26-jarige Formule 1-coureur is geschrokken van het beeld dat er in Nederland van hem bestond. Dus werkt hij nu aan verbetering.
Met optredens in verschillende tv-programma’s (Dancing with the Stars, Holland Sport en Jensen!) lijkt het erop dat Albers bezig is met een charmeoffensief. Die woorden beaamt hij zelf niet helemaal, wel is hij geschrokken. ,,Ik ben inderdaad geschrokken van het beeld dat mensen van mij hebben”, bekent hij tegen Sportweek-verslaggeefster Linda Vermeeren.
De televisie-optredens lijken nu al hun vruchten af te hebben geworpen. Waren de teksten van de Formule 1-fans over het algemeen niet zo positief in zijn seizoen bij Minardi, langzaam maar zeker wordt die mening bijgegesteld. ,,Misschien is het mijn kop. Ik kan er niks aan doen, die staat altijd op onweer ofzo. Dat ligt ook aan de momenten dat ik gefilmd wordt, dan ben ik er niet helemaal bij met mijn gedachten.”
,,Vorig jaar heb ik wat dingen gezegd in een televisie-uitzending en dat was niet zomaar. Dat heb ik gedaan omdat je op een bepaalde manier wordt neergezet en kijkers denken dan: zo is-ie. Dat is heel gevaarlijk, media kunnen je maken of breken. En dat is ook letterlijk gebeurd”, knipoogt Albers nog even naar het Grand Prix-weekend in Brazilië waar hij voor het oog van de televisiecamera’s zei wat hij ervan vond.
Daarom wil Albers het in 2006, als hij voor MF1 Racing uitkomt, anders gaan doen. ,,Ik wil graag wat meer diepte-interviews geven, zodat mensen me leren kennen. Probleem is alleen dat ik altijd zo gefocust ben, mensen denken dat ze naar een gestoorde professor kijken. Dat is natuurlijk saai. Maar als je met me praat als een normaal persoon merk je dat het anders is. Vandaar dat ik liever diepte-interviews geef.”
Maar ook op zijn open- en eerlijkheid wordt Albers soms hard aangepakt. Bijvoorbeeld toen hij in FORMULE 1 zijn frustraties over Robert Doornbos eruit gooide. Spijt heeft hij er daarentegen niet van, zegt hij terugkijkend op die uitlatingen. ,,Robert werd door de pers neergezet als de topper van Nederland, het nieuwe grote talent. Raar dat hij de waardering krijgt, terwijl ik hem steeds verslagen heb. Veel mensen vinden het niet verstandig dat ik het heb gedaan, maar ik heb er nog altijd geen spijt van. Ik zeg soms dingen om er vanaf te zijn. Klaar, dan is het bij mij schoon.”
Toch draaiden de commentaren op Albers’ uitlatingen bij, alsof men zijn boodschap even later wel begreep. Dat beaamt hij dat, zo blijkt uit de reacties die hij persoonlijk heeft ontvangen op zijn kritiek. ,,Het heeft veel losgemaakt. Reacties van mensen die het niet leuk vinden, maar ook reacties van mensen die zeggen: ’We zijn blij dat je zo eerlijk bent.’ En zo ben ik.”
,,Ik denk dat mensen mij anders zijn gaan bekijken, omdat er meer openheid is . En dat is ook iets waar ik op aandring voor 2006. Want het blijkt nu dat ik als ik interviews doe die niet alleen over Formule 1 gaan, zoals in Holland Sport of Jensen!, men een ander beeld van mij krijgt”, vervolgt hij. ,,Kennelijk was ik neergezet als een persoon die ik eigenlijk helemaal niet ben.
Het maakt me niet uit wat mensen over me schrijven of wat ze van me vinden. Teambazen, daar draait het om, zei Albers vroeger altijd. Iets wat hij nog steeds vindt, maar hij heeft z’n standpunt wel bijgesteld. ,,Als ik van een jongen op een fanclubdag hoor dat hij me een vervelend arrogant mannetje vond, dan word je met je neus op de feite gedrukt. Dan schrik je. Denken mensen echt zo over mij? Dan ga je nadenken, waar zit het fout? Bij mezelf, bij de media? Ik vind dat beide partijen er schuld aan hebben. Ik ben niet mediageil, zoals sommige anderen. Maar door dat incident is bij mij wel het besef gekomen dat ik wil laten zien hoe ik écht ben.”
bronquote:Arrestatie dreigt voor Eddie Irvine
In Engeland loopt nog steeds een arrestatiebevel tegen voormalig F1 coureur Eddie Irvine. De Ier heeft zich in 2003 niet aan de verkeersregels gehouden toen hij in het Londense Hyde Park op een gemotoriseerde step met een snelheid van 80 km/uur door de politie werd aangehouden. Ook bleek het voertuig niet te zijn verzekerd.
In november 2003 werd Irvine schuldig bevonden aan het overtreden van de maximum snelheid en het onverzekerd rijden. De 40 jarige Irvine moest zich destijds voor het gerecht verantwoorden, maar kwam nooit opdagen. De rechter vaardigde hierop een arrestatiebevel voor de Ier uit.
Deze week maakte Irvine het weer te bont toen hij door de politie werd opgemerkt omdat hij wederom onverzekerd en veel te snel met een BMW M3 onderweg was, en werd hij door een rechtbank in Belfast veroordeeld tot een boete van ¤ 1000 en 8 strafpunten op zijn rijbewijs. Volgens een uitspraak van politie woordvoerder was het vergrijp van Irvine echter zo gering dat de Ier op borgtocht werd vrijgelaten.
De multimiljonair lijkt echter meer van het leven genieten dan dat hij zijn tijd door wil brengen met justitie. “Dat regelen mijn advocaten wel”, verklaarde Irvine tijdens een optreden in de ‘Late Late Show' van de Amerikaanse tv zender RTE.
Een woordvoerder van de rechtbank verklaarde in de Belfast Telegraph dat Eddie Irvine nog steeds het risico loopt om te worden gearresteerd. “Het aanhoudingsbevel is geldig en blijft geldig totdat hij zich vrijwillig aangeeft of tot een arrestatie volgt”. Een beambte van de Londense politie liet weten dat de voormalig Ferrari coureur niet actief wordt gezocht, maar dat als hij voet op Engelse bodem zet, wel eens gearresteerd zou kunnen worden.
Kijk het is ook nooit goed, als hij té serieus met racen bezig is loopt iedereen hem af te zeiken. Nu doet ie toch maar een soort van charme-offensief is 't weer niet goed. Maar goed je hebt gelijk als je hem dat soort dingen niet wilt zien doen. Ik ben geen fan, ook niet van RD trouwens, maar als ik moet kiezen, kies ik voor de meest pure-racer en dat vind ik CA.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:47 schreef Googolplexian het volgende:
Het zijn juist dit soort dingen waarom ik hem niet magik wil een racer, geen nieuwe aflevering van GTST the Osbournes, gvd.
Coulthard die voor BAR honda zou rijden, de tijden van de pole en de race liggen ook wel erg ver uit elkaar (regende het toen ofzo, ookal staat er dry achter)quote:Op maandag 23 januari 2006 11:27 schreef Rover het volgende:
http://aplicacions.circui(...)mentsF1.asp?Idioma=2
Livetiming Barcelona..
Blijft die auto nou echt oranje?quote:Op maandag 23 januari 2006 09:11 schreef SupaMario het volgende:
Eerste foto's nieuwe McLaren
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kijk die neus.. echt lelijk!![]()
Dat was een cumulatieve tijd (twee rondjes dus).......quote:Op maandag 23 januari 2006 13:22 schreef knillis het volgende:
de tijden van de pole en de race liggen ook wel erg ver uit elkaar (regende het toen ofzo, ookal staat er dry achter)
Idd, logische verklaring, had er al niet meer aan gedacht dat het zo een kwalificatie was.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:45 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Dat was een cumulatieve tijd (twee rondjes dus).......
Nu Schumacher weg,en Ferrari is weer leukquote:Op maandag 23 januari 2006 14:25 schreef HPoi het volgende:
Martini nieuwe sponsor Ferrari
Ferrari zal vandaag (maandag) bekendmaken dat Martini is vastgelegd als sponsor. Het logo van het Italiaanse drankje zal op de auto staan, die morgen gepresenteerd zal worden aan het publiek.
Martini was in de jaren zeventig ook al sponsor in de Formule 1. Toen werden de teams Lotus en Brabham gesteund.
neequote:Op maandag 23 januari 2006 13:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Blijft die auto nou echt oranje?
mooi is andersquote:Op maandag 23 januari 2006 09:11 schreef SupaMario het volgende:
Eerste foto's nieuwe McLaren
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kijk die neus.. echt lelijk!![]()
Gelukkig, vind het orantje helemaal niks. Tenzij er Nederlanders in rijdenquote:
was een eerbetoon aan de oude McLarens van Bruce McLarenquote:Op maandag 23 januari 2006 15:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Gelukkig, vind het orantje helemaal niks. Tenzij er Nederlanders in rijden
Daar heb je helemaal gelijk in!quote:Op maandag 23 januari 2006 14:59 schreef kepler het volgende:
[..]
mooi is anders
maar als het sneller is... waarom niet
of het geniaal is moet nog maar blijken maar ziet er zeker mooi uit!quote:Op maandag 23 januari 2006 16:50 schreef firecow het volgende:
Wow die mclaren wat een staaltje kunst zeg !!
[afbeelding]
Geniaaal die kont !!!
Ziet er inderdaad erg gelikt uit. De neus doet mij dan weer een beetje denken aan (o.a.) de MP4/18. Ik vind het wel geinig dat ze nu weer terug zijn gestapt naar de wat smallere neus. Overigens ziet de auto er erg compact en bijzonder laag uit.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:50 schreef firecow het volgende:
Wow die mclaren wat een staaltje kunst zeg !!
[afbeelding]
Geniaaal die kont !!!
Doet me aan een oud topic van me denkenquote:Op maandag 23 januari 2006 22:05 schreef rubbereend het volgende:
de titel lelijkste neus ooit mag naar McLaren
lelijke neusquote:Op maandag 23 januari 2006 20:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad erg gelikt uit. De neus doet mij dan weer een beetje denken aan (o.a.) de MP4/18. Ik vind het wel geinig dat ze nu weer terug zijn gestapt naar de wat smallere neus. Overigens ziet de auto er erg compact en bijzonder laag uit.
MP4/18
[afbeelding]
MP4/20
[afbeelding]
MP4/21
[afbeelding]
De voorvleugel vind ik ook weer erg strak.
McLaren champs!![]()
![]()
krijg een beetje een deja-vu bij die neus.quote:Op maandag 23 januari 2006 09:11 schreef SupaMario het volgende:
Eerste foto's nieuwe McLaren
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kijk die neus.. echt lelijk!![]()
dat nummer 5 staat er wel goed opquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:29 schreef rubbereend het volgende:
de wagen van de aankomend wereldkampioen![]()
Nee.. BMW zul je bedoelenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:33 schreef WEST het volgende:
[..]
dat nummer 5 staat er wel goed op![]()
![]()
in 2007 rijdt mclaren met 1 en 2![]()
Nee, Vodafone heeft nog een contract tot het einde van 2006 en Martini is slechts een kleine sponsor.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:56 schreef Rory78 het volgende:
Huh, ik dacht dat Vodafone per direct weg was bij Ferrari en dat Martini nu wel groot op de auto zou komen...
Wanneer komen de nieuwe pics?
met een nieuwe naam: Ferrari 248 F1quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:23 schreef TimoBasso het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nieuwe Ferrari
mja mag van mij best, zolang Schumi maar wereldkampioen wordt!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:33 schreef WEST het volgende:
[..]
dat nummer 5 staat er wel goed op![]()
![]()
in 2007 rijdt mclaren met 1 en 2![]()
als je wereldkampioen wordt, rij je automatisch met nr 1. maakt niet uit wie de constructeurs wint.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:54 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
mja mag van mij best, zolang Schumi maar wereldkampioen wordt!![]()
Ah oke, zat ik even mis dacht dat het gewoon om de constructeurstitel ging.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:10 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
als je wereldkampioen wordt, rij je automatisch met nr 1. maakt niet uit wie de constructeurs wint.
theoretisch kan het wel, maar dan moet schumi in 2007 voor mclaren rijden.
nee want schumi gaat nooit voor mclaren rijdenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:54 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
mja mag van mij best, zolang Schumi maar wereldkampioen wordt!![]()
Gelukkig niet neequote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:49 schreef WEST het volgende:
[..]
nee want schumi gaat nooit voor mclaren rijden![]()
Don't know om eerlijk te zijn. Volgens mij waren ze al zo.. not sure.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:52 schreef Googolplexian het volgende:
maar die bandenzagen intermediates er altijd zo uit of is dit een evolutieband?
Zou mij niets verbazen..quote:
Dan heb je de V8 van Ferrari nog niet gehoord.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou mij niets verbazen..
Op F1 Racing.nl staat een filmpje over de nieuwe McLaren. Ik vind de V8 niet echt bijzonder klinken. Het brulgeluid wat de V10 produceerde is toch echt een stuk strakker om te horen.
Alle presentaties hebben, naar mijn mening, een hoog 'goed nieuws show' gehalte. Dus het zou eerder verbazing wekken als het niet zo was.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nieuwe Ferrari: verassende kleur not, verder weinig bijzonders op het eerste oog... De presentatie had zo te zien een hoog ' ooh wat zijn wij blij en happy ondanks de slechte prestaties van het afgelopen seizoen karakter. '
Klinkt inderdaad een stuk minder.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou mij niets verbazen..
Op F1 Racing.nl staat een filmpje over de nieuwe McLaren. Ik vind de V8 niet echt bijzonder klinken. Het brulgeluid wat de V10 produceerde is toch echt een stuk strakker om te horen.
Yup, plus dat het natuurlijk ontzettend logisch is. Moeten ze er dan heel bedroefd bij gaan staan omdat het vorig jaar na enkele jaren dominantie even wat minder ging? Kan je sowieso niet maken voor je sponsoren en is ook helemaal nergens voor nodig. Beetje "anti-ferrari-achtig" gezwam weer hoor.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:01 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Alle presentaties hebben, naar mijn mening, een hoog 'goed nieuws show' gehalte. Dus het zou eerder verbazing wekken als het niet zo was.
Op de neus net boven Bridgetonequote:Op woensdag 25 januari 2006 02:37 schreef rubbereend het volgende:
Waar staat nou de Martini reclame op de Ferrari?
quote:
Ja een 1 staat op iedere auto beterquote:Op woensdag 25 januari 2006 02:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]aha daar!
die 5 op de neus is wel lelijk zie ik nu op het Sport Journaal
quote:Honda heeft zojuist rond 8.45 in Barcelona de nieuwe RA106 gepresenteerd. Net zoals vorig jaar presenteerde het team, toen onder de naam BAR, de wagen in de pitstraat van Barcelona. De verschillen zitten vooral in de aerodynamica.
Toch jammer hoor, hopelijk kan ie nog ergens dit seizoen in die auto belanden.quote:Markus Winkelhock heeft bekend gemaakt dat hij in 2006 zal functioneren als vrijdagcoureur bij het nieuwe Formule 1-team van MF1 Racing. Hiermee neemt hij de rol over van de Nederlander Nicky Pastorelli, die de baan in eerste instantie aangenomen had. Na wat problemen met zijn sponsoren werd zijn toekomst echter al onzeker voordat het jaar begon.
Markus Winkelhock is na de gebroeders Schumacher, Nick Heidfeld en Nico Rosberg de vijfde Duitser in de koningsklasse van de autosport. Zijn vader Manfred Winkelhock reed in de jaren tachtig ook al in de Formule 1, totdat hij in 1985 overleed bij een crash. Zijn zoon heeft nu een éénjarig contract afgesloten bij het Russische team van MF1 Racing.
Met het vertrek van Nicky Pastorelli rijden er in 2006 geen drie, maar twee Nederlanders in de Formule 1. Ook in 2005 was dit het geval, waarna men op drie Nederlanders hoopte in het aankomende seizoen. Of Pastorelli een stap terug heeft gedaan of geheel bij MF1 Racing en de koningsklasse van de autosport is vertrokken is nog niet duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |