Idd, logische verklaring, had er al niet meer aan gedacht dat het zo een kwalificatie was.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:45 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Dat was een cumulatieve tijd (twee rondjes dus).......
Nu Schumacher weg,en Ferrari is weer leukquote:Op maandag 23 januari 2006 14:25 schreef HPoi het volgende:
Martini nieuwe sponsor Ferrari
Ferrari zal vandaag (maandag) bekendmaken dat Martini is vastgelegd als sponsor. Het logo van het Italiaanse drankje zal op de auto staan, die morgen gepresenteerd zal worden aan het publiek.
Martini was in de jaren zeventig ook al sponsor in de Formule 1. Toen werden de teams Lotus en Brabham gesteund.
neequote:Op maandag 23 januari 2006 13:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Blijft die auto nou echt oranje?
mooi is andersquote:Op maandag 23 januari 2006 09:11 schreef SupaMario het volgende:
Eerste foto's nieuwe McLaren
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kijk die neus.. echt lelijk!![]()
Gelukkig, vind het orantje helemaal niks. Tenzij er Nederlanders in rijdenquote:
was een eerbetoon aan de oude McLarens van Bruce McLarenquote:Op maandag 23 januari 2006 15:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Gelukkig, vind het orantje helemaal niks. Tenzij er Nederlanders in rijden
Daar heb je helemaal gelijk in!quote:Op maandag 23 januari 2006 14:59 schreef kepler het volgende:
[..]
mooi is anders
maar als het sneller is... waarom niet
of het geniaal is moet nog maar blijken maar ziet er zeker mooi uit!quote:Op maandag 23 januari 2006 16:50 schreef firecow het volgende:
Wow die mclaren wat een staaltje kunst zeg !!
[afbeelding]
Geniaaal die kont !!!
Ziet er inderdaad erg gelikt uit. De neus doet mij dan weer een beetje denken aan (o.a.) de MP4/18. Ik vind het wel geinig dat ze nu weer terug zijn gestapt naar de wat smallere neus. Overigens ziet de auto er erg compact en bijzonder laag uit.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:50 schreef firecow het volgende:
Wow die mclaren wat een staaltje kunst zeg !!
[afbeelding]
Geniaaal die kont !!!
Doet me aan een oud topic van me denkenquote:Op maandag 23 januari 2006 22:05 schreef rubbereend het volgende:
de titel lelijkste neus ooit mag naar McLaren
lelijke neusquote:Op maandag 23 januari 2006 20:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad erg gelikt uit. De neus doet mij dan weer een beetje denken aan (o.a.) de MP4/18. Ik vind het wel geinig dat ze nu weer terug zijn gestapt naar de wat smallere neus. Overigens ziet de auto er erg compact en bijzonder laag uit.
MP4/18
[afbeelding]
MP4/20
[afbeelding]
MP4/21
[afbeelding]
De voorvleugel vind ik ook weer erg strak.
McLaren champs!![]()
![]()
krijg een beetje een deja-vu bij die neus.quote:Op maandag 23 januari 2006 09:11 schreef SupaMario het volgende:
Eerste foto's nieuwe McLaren
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kijk die neus.. echt lelijk!![]()
dat nummer 5 staat er wel goed opquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:29 schreef rubbereend het volgende:
de wagen van de aankomend wereldkampioen![]()
Nee.. BMW zul je bedoelenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:33 schreef WEST het volgende:
[..]
dat nummer 5 staat er wel goed op![]()
![]()
in 2007 rijdt mclaren met 1 en 2![]()
Nee, Vodafone heeft nog een contract tot het einde van 2006 en Martini is slechts een kleine sponsor.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:56 schreef Rory78 het volgende:
Huh, ik dacht dat Vodafone per direct weg was bij Ferrari en dat Martini nu wel groot op de auto zou komen...
Wanneer komen de nieuwe pics?
met een nieuwe naam: Ferrari 248 F1quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:23 schreef TimoBasso het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nieuwe Ferrari
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |