mja mag van mij best, zolang Schumi maar wereldkampioen wordt!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:33 schreef WEST het volgende:
[..]
dat nummer 5 staat er wel goed op![]()
![]()
in 2007 rijdt mclaren met 1 en 2![]()
als je wereldkampioen wordt, rij je automatisch met nr 1. maakt niet uit wie de constructeurs wint.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:54 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
mja mag van mij best, zolang Schumi maar wereldkampioen wordt!![]()
Ah oke, zat ik even mis dacht dat het gewoon om de constructeurstitel ging.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:10 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
als je wereldkampioen wordt, rij je automatisch met nr 1. maakt niet uit wie de constructeurs wint.
theoretisch kan het wel, maar dan moet schumi in 2007 voor mclaren rijden.
nee want schumi gaat nooit voor mclaren rijdenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:54 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
mja mag van mij best, zolang Schumi maar wereldkampioen wordt!![]()
Gelukkig niet neequote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:49 schreef WEST het volgende:
[..]
nee want schumi gaat nooit voor mclaren rijden![]()
Don't know om eerlijk te zijn. Volgens mij waren ze al zo.. not sure.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:52 schreef Googolplexian het volgende:
maar die bandenzagen intermediates er altijd zo uit of is dit een evolutieband?
Zou mij niets verbazen..quote:
Dan heb je de V8 van Ferrari nog niet gehoord.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou mij niets verbazen..
Op F1 Racing.nl staat een filmpje over de nieuwe McLaren. Ik vind de V8 niet echt bijzonder klinken. Het brulgeluid wat de V10 produceerde is toch echt een stuk strakker om te horen.
Alle presentaties hebben, naar mijn mening, een hoog 'goed nieuws show' gehalte. Dus het zou eerder verbazing wekken als het niet zo was.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nieuwe Ferrari: verassende kleur not, verder weinig bijzonders op het eerste oog... De presentatie had zo te zien een hoog ' ooh wat zijn wij blij en happy ondanks de slechte prestaties van het afgelopen seizoen karakter. '
Klinkt inderdaad een stuk minder.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou mij niets verbazen..
Op F1 Racing.nl staat een filmpje over de nieuwe McLaren. Ik vind de V8 niet echt bijzonder klinken. Het brulgeluid wat de V10 produceerde is toch echt een stuk strakker om te horen.
Yup, plus dat het natuurlijk ontzettend logisch is. Moeten ze er dan heel bedroefd bij gaan staan omdat het vorig jaar na enkele jaren dominantie even wat minder ging? Kan je sowieso niet maken voor je sponsoren en is ook helemaal nergens voor nodig. Beetje "anti-ferrari-achtig" gezwam weer hoor.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:01 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Alle presentaties hebben, naar mijn mening, een hoog 'goed nieuws show' gehalte. Dus het zou eerder verbazing wekken als het niet zo was.
Op de neus net boven Bridgetonequote:Op woensdag 25 januari 2006 02:37 schreef rubbereend het volgende:
Waar staat nou de Martini reclame op de Ferrari?
quote:
Ja een 1 staat op iedere auto beterquote:Op woensdag 25 januari 2006 02:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]aha daar!
die 5 op de neus is wel lelijk zie ik nu op het Sport Journaal
quote:Honda heeft zojuist rond 8.45 in Barcelona de nieuwe RA106 gepresenteerd. Net zoals vorig jaar presenteerde het team, toen onder de naam BAR, de wagen in de pitstraat van Barcelona. De verschillen zitten vooral in de aerodynamica.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |