ik niet begrijp je praat gekquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:27 schreef Sjoewe het volgende:
Pff ik doe nog een peukie, dan ff lunchen en dan weer aan mn paper
Astra in garage gezet gedaan konis ingevet nu even roken gaan paper maken als ik weer zelf even eten heb gedaanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik niet begrijp je praat gek
oke ik eten ook zo dan kijken of GSi bandjes kan roken mee op de ring rechts links kunnen ook midden door ring ff koni jij testen met mijquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Astra in garage gezet gedaan konis ingevet nu even roken gaan paper maken als ik weer zelf even eten heb gedaan
Wtf doen die 747's hier?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is hier geen ONZ GVDquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:31 schreef PeuRac het volgende:
Tjabbo, kan je ff dat PNG topic naar PTA halen en voorzien van [onz] tag
Je hebt nog een hoop te leren over PNGquote:
A380 groter, met gele koni's sneller op de ring beter dan jappen bakken met turbo iedereen voorbijquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:32 schreef Sjoewe het volgende:
747 zeker sneer in de bochten lockheed zeker voor bij in de rechte stukken grotere fotos posten
Dat zal dan mijn laatste actie als mod worden denk ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:31 schreef PeuRac het volgende:
Tjabbo, kan je ff dat PNG topic naar PTA halen en voorzien van [onz] tag
A380 frans rammelen vallen elkaar uit dan val je in de lucht mandje thuis hahaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:33 schreef M5 het volgende:
[..]
A380 groter, met gele koni's sneller op de ring beter dan jappen bakken met turbo iedereen voorbij
Ik ben aan het bijlezen, dus kan even wat langer duren allemaalquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:36 schreef Tjabbo het volgende:
[ONZ] Praat hier als PNG
Kijken hoe snel alexxxx hem dicht heeft
Als je als PNG wilt praten ga je maar met breezersletten MSNnen, die kunnen ook geen Nederlandsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:37 schreef PeuRac het volgende:
Hey, laat eens open Aleex en alle andre smurfen
a380 doelwit schiet taliban koud kleed doodquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
A380 frans rammelen vallen elkaar uit dan val je in de lucht mandje thuis haha
[afbeelding]
internetwarrior kop uit kont steek.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:40 schreef Fugie het volgende:
[..]
a380 doelwit schiet taliban koud kleed dood
[afbeelding]
playstation racer konis uit vet haal race vectra turbo ring recht stuk gsi sloomquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
internetwarrior kop uit kont steek.
transit gaar motor slecht geen power roest ellende veel pechquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ford slecht maakt auto toch wel slecht maar transit wel bus tof met koni rood voor bus geel
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ja maar bmw niet altijd goed met alles wat niet goed over de ring wel M3 geluid is goed moet je luisteren zonder kop in kontquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:45 schreef M5 het volgende:
[..]
transit gaar motor slecht geen power roest ellende veel pech
gsi remus ovaal geluid geil geen grasmaaier als bmwquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja maar bmw niet altijd goed met alles wat niet goed over de ring wel M3 geluid is goed moet je luisteren zonder kop in kont
[afbeelding]
internetwarrior jij poep met je ding maken en daarom ben je ook niet mod goed!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Hey, jongens, het PNG topic is weer open hoor
Praat hier als PNG
ik zag jij poep toen ik hoofd in vaders kont hadquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
internetwarrior jij poep met je ding maken en daarom ben je ook niet mod goed!
niet grote bek doen PNG ff met eindhoven slaan op je knokkelsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zag jij poep toen ik hoofd in vaders kont had
veel plezierquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:07 schreef Fugie het volgende:
ik ga weer ff wat nuttige dingen doen
oikquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:11 schreef Alexxxxx het volgende:
wie heeft dat PNg topic nu op slot gegooid?
Het enige goede antwoordquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je als PNG wilt praten ga je maar met breezersletten MSNnen, die kunnen ook geen Nederlands
waar is dat nou weer goed voorquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:25 schreef Windsurfbart het volgende:
Leuk vliegtuig. Heb regelmatig kunnen mee vliegen toen ik nog mij MLD op valkenburg zat.
Neequote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:29 schreef lipje het volgende:
hé Alexxxx, maak je je al zorgen? Achterdocht over uitslag rijexamens
jij mij over je nieuwe baanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:32 schreef Tjabbo het volgende:
jawel. geef maar toe!
He maar je moet nog wat vertellen over je rijles.
Inderdaad hoeveel fietsers en oma's heb je geschept vandaag?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:32 schreef Tjabbo het volgende:
jawel. geef maar toe!
He maar je moet nog wat vertellen over je rijles.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:33 schreef lipje het volgende:
[..]
Inderdaad hoeveel fietsers en oma's heb je geschept vandaag?
he bah hou nou es op.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vond het helemaal tof, maar om het nu overla te gaan vertellen? A op BB verteld, al in het rijbewijs topic hier verteld, bla.
Ik vind dat ik te vaak in herhaling val, vandaar
je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vond het helemaal tof, maar om het nu overla te gaan vertellen? A op BB verteld, al in het rijbewijs topic hier verteld, bla.
Ik vind dat ik te vaak in herhaling val, vandaar
vergeet je mijn vraag jegens jou niet, knechtknaapquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:50 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
he bah hou nou es op.
je valt in herhaling
iets maar dan druk druk druk krijg je er toch nie uitquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:51 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
vergeet je mijn vraag jegens jou niet, knechtknaap
PNG?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:57 schreef lipje het volgende:
[..]
iets maar dan druk druk druk krijg je er toch nie uit
en je maakt voor Tommy geen uitzondering?quote:
neu geen gele koni's en geen ringquote:
M5quote:
dat zeg ikquote:
quote:
doe een voorstel/organiseer ietsquote:
Jij als nieuwe mod kan ook wel wat organiserenquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:23 schreef MutZ het volgende:
[..]
Jij als nieuwe mod kan ook wel wat organiseren
quote:
quote:
quote:
Alexxx is bang voor groepen groter dan 20 mensen dus ik weet niet of dat wel zp verstandig isquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:23 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hij moetquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Alexxx is bang voor groepen groter dan 20 mensen dus ik weet niet of dat wel zp verstandig is
Als de meet te populair drijgt te gaan worden knijpt hij er tussenuit en meld zich af![]()
Als mod moet je verplicht naar meets... hebben ze mij ook altijd voorgehoudenquote:
Heb t iets te druk om wat te organiseren, ben ook al bezig met een andere meeting.quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:30 schreef MutZ het volgende:
[..]
Als mod moet je verplicht naar meets... hebben ze mij ook altijd voorgehouden
Niet dat jij je daar ooit aan hebt gehoudenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:30 schreef MutZ het volgende:
[..]
Als mod moet je verplicht naar meets... hebben ze mij ook altijd voorgehouden
tis ze ook nooit gelukt om mij naar een meet te krijgen... maar dat had meer met gezondheid te maken...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
niemand zou mij iets kunnen verplichten iig.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet dat jij je daar ooit aan hebt gehouden
zijn best gezellig hoor...quote:
jammerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb t iets te druk om wat te organiseren, ben ook al bezig met een andere meeting.
Ik help al met organiseren van een Fryske FOk meetquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:23 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik heb er nog geen slechte ervaringen mee gehad... tot nu toe was het erg gezellig...quote:
Ik zie vanzelf wel een datumquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik help al met organiseren van een Fryske FOk meet
Maar je hebt wel gelijk ja
trustequote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:34 schreef MutZ het volgende:
ik ga jullie zo weer verlaten...
ga ff heerlijk slapen
ik heb wel altijd geprobeerd... maar m'n rug gooit regelmatig roet in het eten (nog steeds)quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:36 schreef Alexxxxx het volgende:
En als mod moet je op zn minst je best doen bij een meet van je eigen subforum te zijn
Ach, anders gaan we gewoon met zn allen naar de Citroën BX meet, 25 februari in Joure
thnxquote:
Ik weet hetquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:36 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik heb wel altijd geprobeerd... maar m'n rug gooit regelmatig roet in het eten (nog steeds)
Prioriteiten bedoel jequote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:36 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik heb wel altijd geprobeerd... maar m'n rug gooit regelmatig roet in het eten (nog steeds)
Ja bevalt goed. Veel en veel beter dan verwacht.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
jij mij over je nieuwe baan
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:33 schreef Hugster het volgende:
Ik heb niet echt behoefte aan een meet
Maar bij Sjoe of Herm is het altijd gezellig
kutuserquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:11 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ja bevalt goed. Veel en veel beter dan verwacht.
Het is er druk, dus vandaar dat ik nu weerZWART BEN
Hoe staat het me?![]()
Ik moet geloof ik voortaan mn mening over Fwnk per MSN aan Tjabbo doorgeven, zodat hij ze hier neer kan plempen?quote:
Je gaat me toch niet vertellen dat je nu laf bent geworden en al je principes voor dat blauwe kutkleurtje hebt verkwanseldquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik moet geloof ik voortaan mn mening over Fwnk per MSN aan Tjabbo doorgeven, zodat hij ze hier neer kan plempen?
quote:
Egotrippertjequote:
proeftijdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je nu laf bent geworden en al je principes voor dat blauwe kutkleurtje hebt verkwanseld
uhuuuh, je bent mod maar daarom mag je nog wel uitkomen voor je meningquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:33 schreef Hugster het volgende:
Ik heb niet echt behoefte aan een meet
Maar bij Sjoe of Herm is het altijd gezellig
your damm rightquote:
o ja, Fwnk is geen crewquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:41 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
uhuuuh, je bent mod maar daarom mag je nog wel uitkomen voor je mening![]()
Alleen maar wheelspin dat ding ookquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:40 schreef BaraCuda het volgende:
http://videos.streetfire.net/Player.aspx?fileid=351BFB5C-96F3-43C2-9E18-45E6E0E6760C&p=0
Mijn godUit een ander topic!
Volvo 740 met 530 pk![]()
Ik ga m'n 850 morgen nog inruilen
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:40 schreef BaraCuda het volgende:
http://videos.streetfire.net/Player.aspx?fileid=351BFB5C-96F3-43C2-9E18-45E6E0E6760C&p=0
Dat heb je tegen mij nooit verteldquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:41 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
uhuuuh, je bent mod maar daarom mag je nog wel uitkomen voor je mening![]()
jij luisterde noooooooitquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:40 schreef BaraCuda het volgende:
vette shitquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:01 schreef BaraCuda het volgende:op die site staan wel veel sukkels die kansloos verliezen tegen snellere auto's
http://videos.streetfire.net/Player.aspx?fileid=72D33FFC-4A91-4A13-92FC-7B744D785777&p=0
Hier een 850 met 460 pk
omg *fap fap fap fap*quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:11 schreef BaraCuda het volgende:
http://videos.streetfire.net/Player.aspx?fileid=5D6DC059-66FC-4B83-B596-306FD7126DBD&p=0
Godverju die Carrera GT klinkt op lage toeren net als een keizware hond
nondeju wat vet!
Hoooly shitquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:11 schreef BaraCuda het volgende:
http://videos.streetfire.net/Player.aspx?fileid=5D6DC059-66FC-4B83-B596-306FD7126DBD&p=0
Godverju die Carrera GT klinkt op lage toeren net als een keizware hond
nondeju wat vet!
http://videos.streetfire.net/Player.aspx?fileid=9D92E629-BCE2-4316-A867-EE73136ED1EB&p=1quote:
Prachtigquote:
Optiefen, trekpopquote:
Optiefen, achterlijke dakdekker!quote:
Voldoet "Nee"?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Optiefen, achterlijke dakdekker! [afbeelding]
Hou je smoel, broodpootquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:38 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Voldoet "Nee"?
Zware dag gehad jongen?
je krijgt iig wel aandachtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:38 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Voldoet "Nee"?
Zware dag gehad jongen?
Ik luister er toch niet naar, scheitreiger.quote:
Dat laat je merken jaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik luister er toch niet naar, scheitreiger.![]()
Vooralsnog zit ik hier niet te huilenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:45 schreef vlad het volgende:
hoi sjoewe![]()
je laat FWNK nog wel een beetje heel toch nog vanavond?![]()
ben je dan bezig met je te toffe site?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:46 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Vooralsnog zit ik hier niet te huilen
vanavond vanaf 20.30 ben ik weg
Neequote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:47 schreef vlad het volgende:
[..]
ben je dan bezig met je te toffe site?![]()
Ik ben aan het rock & rollenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:45 schreef vlad het volgende:
hoi sjoewe![]()
je laat FWNK nog wel een beetje heel toch nog vanavond?![]()
quote:
Moet je Unimog ff bellenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:48 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Nee
Morgenavond wel in de Fox in Stadskanaal
Praat begrijpelijkquote:
Ik schud je de handquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:48 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
wat is er mis met gothic?![]()
ik was vroeger ook zo een beetje. nu alleen de muziek nog![]()
Wil je zien wat er mis mee isquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:48 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
wat is er mis met gothic?![]()
ik was vroeger ook zo een beetje. nu alleen de muziek nog![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wil je zien wat er mis mee is
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Lach maar om je eigen soortquote:
Mja, inderdaad, Reudnitzer parasollen zijn best wel foutquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Klein beetje andersquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:52 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
die mensen willen gewoon een beetje anders zijn![]()
quote:
Mja zat ik me ook al aan te ergerenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, inderdaad, Reudnitzer parasollen zijn best wel foutHad dan ff een hertog Jan parasol opgezocht
ik ga zo naar de mcdonaldsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:54 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga voor vanavond weer eens ordinair snackvoer halen
Know your facts.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:53 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
hij kan tenminste wat showen. jij moet eerst je buik opknopen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
Ken je ook meer engelse zinnetjes?quote:
Knap hoor.quote:
Kan je het weer aan je katten voerenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:56 schreef Alexxxxx het volgende:
zal dus wel een bak bami weer worden![]()
Mja je had d'r het nummer van je broertje moeten gevenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:01 schreef Hugster het volgende:
Als ik ergens een hekel aan heb dan zijn het wel gothics eh![]()
![]()
![]()
Afgelopen jaar op m'n werk heeft er zelfs eentje gepoogd met me te flirten![]()
Stond ik o.a. wat uit de printer te pakken, komt ze heel dicht naast me staan, gaat ze zo met d'r hand over m'n zij wrijven, men ik werd GEK
![]()
![]()
![]()
Toen goed onbehouden de waarheid verteld en toen had ik meteen grote ruzie![]()
Veel te oud joh, hij zoekt ze van onder de brommerleeftijdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja je had d'r het nummer van je broertje moeten geven
"Zullen we samen een keertje krassen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
Veel te oud joh, hij zoekt ze van onder de brommerleeftijd![]()
Wel netjes alles uitbraken hequote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
"Zullen we samen een keertje krassen?"
Ies dat soown ei-pot?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:01 schreef Hugster het volgende:
Als ik ergens een hekel aan heb dan zijn het wel gothics eh![]()
![]()
![]()
Afgelopen jaar op m'n werk heeft er zelfs eentje gepoogd met me te flirten![]()
Stond ik o.a. wat uit de printer te pakken, komt ze heel dicht naast me staan, gaat ze zo met d'r hand over m'n zij wrijven, men ik werd GEK
![]()
![]()
![]()
Toen goed onbehouden de waarheid verteld en toen had ik meteen grote ruzie![]()
Nee dat zijn lekkere figurenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mijn broertje heeft het ook niet zo op gothics btwgelukkig maar
Hij is echt een metalhead.
ze hebben gister nog nasi gehadquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kan je het weer aan je katten voeren
En ze eten dat? Die van mij blieft alleen nog maar van die dure zakken van de dierenartsquote:
zekahquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee dat zijn lekkere figuren
[afbeelding]
Wat een capsoneslijerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En ze eten dat? Die van mij blieft alleen nog maar van die dure zakken van de dierenarts
Mja ach tis m'n lieve poekie ehquote:
Die van ons at alleen maar Whiskasquote:
Lekker voedzaam ook dat plasticquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:22 schreef Alexxxxx het volgende:
We hebben er 5 he... 3 blieven alleen duur voer.. en dan hebben we ook nog twee lopende vuilnisbakken.. de ene eet zlefs plastic op
Snackbar dusquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Even overlegd met Sandra....
Ik kon kiezen.. zelf Bami maken of naar de Snackbar
Zal ik kroketten, frikandellen, of vis nemenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Te ver fietsenBami staat al in de magnetron te ontdooien
Idd. Ook niet echt mijn smaak (GTC is mooier), maar lelijk vind ik het zeker niet, rijdt erg lekker en heel stil. Al had er van mij lichtmetalen wieltjes bij gemogenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Niet mijn ding, zo'n verse Astra, maar fijn voor je moeder dat ie er is
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
http://videos.streetfire.net/Player.aspx?fileid=9D92E629-BCE2-4316-A867-EE73136ED1EB&p=1
Om even door te gaan op het fap fap fap gedeelte
Nondeju wat een site![]()
http://videos.streetfire.net/Player.aspx?fileid=272CDB66-35F2-4440-B1A4-959C71D88F73&p=1 Nog een ultra vette
Mwhoa ik vind em niet lelijk, maar dat zegt verder vrij weinig natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kan 1000 reacties op een Opel Astra bedenken, maar daar hoort geinige kar niet bij
Dat krijg je als je te lui bent om zelf je saté saus te maken...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Even overlegd met Sandra....
Ik kon kiezen.. zelf Bami maken of naar de Snackbar
Ik wou zeggen:quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:37 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Dat krijg je als je te lui bent om zelf je saté saus te maken...
Geen pindasausquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Met pindasaus?
Zo ja: wil je met me trouwen?
Nee, sorry, ik heb er een hekel aan als tieten niet in mn handen passen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Geen pindasaus
Fwnk wil best met je trouwen
*Beter deze link niet posten*quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, sorry, ik heb er een hekel aan als tieten niet in mn handen passen.
oh man je moest eens wetenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, sorry, ik heb er een hekel aan als tieten niet in mn handen passen.
Sorry mij is geleerd dat willen trouwen van 2 kanten moet komen en van mijn kant gaat het niet komenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Geen pindasaus
Fwnk wil best met je trouwen
Nee jij bent het vrouwtje in de relatie hequote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:10 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Sorry mij is geleerd dat willen trouwen van 2 kanten moet komen en van mijn kant gaat het niet komen
Dan komt het nóg niet van mijn kantquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee jij bent het vrouwtje in de relatie he
Nee dan komt het in jouw kant/kontquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:44 schreef BoJo het volgende:
hoeveel gezeik ik wel niet heb aan moeten horen (en zien aan de hand van foto's) over m'n Alfa, moet je tegen kunnen en niet gaan jammeren.
Dan moet je eerst een beetje doodgaan, net als Tjabbo vandaag heeft gedaanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:39 schreef ook_gek het volgende:
Tjabbo (PTA-fossiel) <-- WTF is dit dan. Als iemand dit verdiend ben ik het wel![]()
Je hebt meer posts omdat je ADHD hebt, maar dat zegt helemaal niksquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:39 schreef ook_gek het volgende:
Tjabbo (PTA-fossiel) <-- WTF is dit dan. Als iemand dit verdiend ben ik het wel![]()
Ik ben er al van af het begin bij in PTAquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je hebt meer posts omdat je ADHD hebt, maar dat zegt helemaal niks
Jochie tochquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben er al van af het begin bij in PTA
Inderdaad ja ik heb recht op die tag en niet die kut boerquote:
Mailenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Inderdaad ja ik heb recht op die tag en niet die kut boer![]()
Bij tags gaat het er ook om of die aanwezigheid daadwerkelijk nuttig is geweestquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben er al van af het begin bij in PTA
Miss_bleu heeft ook een tag fok fosiel. Is zij nuttig geweest voor fokquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
Bij tags gaat het er ook om of die aanwezigheid daadwerkelijk nuttig is geweest
Gooi ze online dan mietjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:55 schreef ook_gek het volgende:
Heb nog wel een paar leuke relletjes over haar hier liggen van achter de schermen
Laters gladiool.quote:
aaaaaaaaaaahquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:05 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Snorry
Maar dan moet ik er zijn en ik mag de auto niet mee nu moet ik weer 5 km fietsen ofzo
Smeer 'm nou maar bolle, je zusje staat vast kou te lijdenquote:
Niet daarheen, hij woont midden in de friggin bushbushquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaahRijdt de bus niet popje?
Me buurjongen stumperquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Smeer 'm nou maar bolle, je zusje staat vast kou te lijden
is het een hij?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:07 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Niet daarheen, hij woont midden in de friggin bushbush
Jepsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
is het een hij?M5, net op tijd om de Op van 762 te maken
Wat noem je me nu een stumperquote:
Als er iemand iets niet wil begrijpen...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:11 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Omdat je niets leest of wil begrijpen.
Opel heeft wel kwaliteit hoor. Zeker die hier nu voor de deur staatquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:33 schreef Fugie het volgende:
koude motor van een opel tot redline trappen is leuk
dat die auto van mij nog steeds leeft snap ik niet
nee, dat deed ik altijd alquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:45 schreef M5 het volgende:
[..]
Jij bent schitzofreen geworden sinds je mod bent, dat je tegen je zelf lult?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |