Starslet geboren als Charade CD30 geeindigt met CB22 blok, en ook door RDW zo op kenteken: zoop 1 liter olie per 1000 km, in 3 jaar 3x koppelingsgroep opgereden. Diesel 5 bak op CB20 gekozen, en benzine koppeling/drukgroep was verkeerde keuze. reed elk jaar een koppelingsset kaal. Sleutelen maar weer. Ook nog 1 v/d 20 4A-GT 85 starlet GTTi Twincam witte starslet met vierkante bumpergaten gehad.
Een op Rosmalen, supergaaf. Mijn 85er GTTi (laatste met echt blok) stond op papieren nog als 1020 kilo. De Charade stond als 720 kilo op kenteken, mijn 1600 16V was wat geroester
![]()
, wel zoeen, blijf supervette auto vinden, de oude MR2s ook, laatste Toyota Motorsport naaimachine blok, super blok:
![]()
Spaghetti standaard, brug standaard. Op snelweg woei die weg.
Mijne roestte op voorkasten, ruiten zaten vast met lucifers, de Charade was verzinkt, en rotte op de achterkasten, uiteindelijk overleden aan elk jaar koppeling. Beide ontzettend leuke auto's, en veel lol aan gehad.