ik niet begrijp je praat gekquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:27 schreef Sjoewe het volgende:
Pff ik doe nog een peukie, dan ff lunchen en dan weer aan mn paper
Astra in garage gezet gedaan konis ingevet nu even roken gaan paper maken als ik weer zelf even eten heb gedaanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik niet begrijp je praat gek
oke ik eten ook zo dan kijken of GSi bandjes kan roken mee op de ring rechts links kunnen ook midden door ring ff koni jij testen met mijquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Astra in garage gezet gedaan konis ingevet nu even roken gaan paper maken als ik weer zelf even eten heb gedaan
Wtf doen die 747's hier?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is hier geen ONZ GVDquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:31 schreef PeuRac het volgende:
Tjabbo, kan je ff dat PNG topic naar PTA halen en voorzien van [onz] tag
Je hebt nog een hoop te leren over PNGquote:
A380 groter, met gele koni's sneller op de ring beter dan jappen bakken met turbo iedereen voorbijquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:32 schreef Sjoewe het volgende:
747 zeker sneer in de bochten lockheed zeker voor bij in de rechte stukken grotere fotos posten
Dat zal dan mijn laatste actie als mod worden denk ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:31 schreef PeuRac het volgende:
Tjabbo, kan je ff dat PNG topic naar PTA halen en voorzien van [onz] tag
A380 frans rammelen vallen elkaar uit dan val je in de lucht mandje thuis hahaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:33 schreef M5 het volgende:
[..]
A380 groter, met gele koni's sneller op de ring beter dan jappen bakken met turbo iedereen voorbij
Ik ben aan het bijlezen, dus kan even wat langer duren allemaalquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:36 schreef Tjabbo het volgende:
[ONZ] Praat hier als PNG
Kijken hoe snel alexxxx hem dicht heeft
Als je als PNG wilt praten ga je maar met breezersletten MSNnen, die kunnen ook geen Nederlandsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:37 schreef PeuRac het volgende:
Hey, laat eens open Aleex en alle andre smurfen
a380 doelwit schiet taliban koud kleed doodquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
A380 frans rammelen vallen elkaar uit dan val je in de lucht mandje thuis haha
[afbeelding]
internetwarrior kop uit kont steek.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:40 schreef Fugie het volgende:
[..]
a380 doelwit schiet taliban koud kleed dood
[afbeelding]
playstation racer konis uit vet haal race vectra turbo ring recht stuk gsi sloomquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
internetwarrior kop uit kont steek.
transit gaar motor slecht geen power roest ellende veel pechquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ford slecht maakt auto toch wel slecht maar transit wel bus tof met koni rood voor bus geel
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ja maar bmw niet altijd goed met alles wat niet goed over de ring wel M3 geluid is goed moet je luisteren zonder kop in kontquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:45 schreef M5 het volgende:
[..]
transit gaar motor slecht geen power roest ellende veel pech
gsi remus ovaal geluid geil geen grasmaaier als bmwquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja maar bmw niet altijd goed met alles wat niet goed over de ring wel M3 geluid is goed moet je luisteren zonder kop in kont
[afbeelding]
internetwarrior jij poep met je ding maken en daarom ben je ook niet mod goed!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Hey, jongens, het PNG topic is weer open hoor
Praat hier als PNG
ik zag jij poep toen ik hoofd in vaders kont hadquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
internetwarrior jij poep met je ding maken en daarom ben je ook niet mod goed!
niet grote bek doen PNG ff met eindhoven slaan op je knokkelsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zag jij poep toen ik hoofd in vaders kont had
veel plezierquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:07 schreef Fugie het volgende:
ik ga weer ff wat nuttige dingen doen
oikquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:11 schreef Alexxxxx het volgende:
wie heeft dat PNg topic nu op slot gegooid?
Het enige goede antwoordquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je als PNG wilt praten ga je maar met breezersletten MSNnen, die kunnen ook geen Nederlands
waar is dat nou weer goed voorquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:25 schreef Windsurfbart het volgende:
Leuk vliegtuig. Heb regelmatig kunnen mee vliegen toen ik nog mij MLD op valkenburg zat.
Neequote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:29 schreef lipje het volgende:
hé Alexxxx, maak je je al zorgen? Achterdocht over uitslag rijexamens
jij mij over je nieuwe baanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:32 schreef Tjabbo het volgende:
jawel. geef maar toe!
He maar je moet nog wat vertellen over je rijles.
Inderdaad hoeveel fietsers en oma's heb je geschept vandaag?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:32 schreef Tjabbo het volgende:
jawel. geef maar toe!
He maar je moet nog wat vertellen over je rijles.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:33 schreef lipje het volgende:
[..]
Inderdaad hoeveel fietsers en oma's heb je geschept vandaag?
he bah hou nou es op.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vond het helemaal tof, maar om het nu overla te gaan vertellen? A op BB verteld, al in het rijbewijs topic hier verteld, bla.
Ik vind dat ik te vaak in herhaling val, vandaar
je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vond het helemaal tof, maar om het nu overla te gaan vertellen? A op BB verteld, al in het rijbewijs topic hier verteld, bla.
Ik vind dat ik te vaak in herhaling val, vandaar
vergeet je mijn vraag jegens jou niet, knechtknaapquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:50 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
he bah hou nou es op.
je valt in herhaling
iets maar dan druk druk druk krijg je er toch nie uitquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:51 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
vergeet je mijn vraag jegens jou niet, knechtknaap
PNG?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:57 schreef lipje het volgende:
[..]
iets maar dan druk druk druk krijg je er toch nie uit
en je maakt voor Tommy geen uitzondering?quote:
neu geen gele koni's en geen ringquote:
M5quote:
dat zeg ikquote:
quote:
doe een voorstel/organiseer ietsquote:
Jij als nieuwe mod kan ook wel wat organiserenquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:23 schreef MutZ het volgende:
[..]
Jij als nieuwe mod kan ook wel wat organiseren
quote:
quote:
quote:
Alexxx is bang voor groepen groter dan 20 mensen dus ik weet niet of dat wel zp verstandig isquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:23 schreef MutZ het volgende:
[..]
Jij als nieuwe mod kan ook wel wat organiseren
Hij moetquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Alexxx is bang voor groepen groter dan 20 mensen dus ik weet niet of dat wel zp verstandig is
Als de meet te populair drijgt te gaan worden knijpt hij er tussenuit en meld zich af![]()
Als mod moet je verplicht naar meets... hebben ze mij ook altijd voorgehoudenquote:
Heb t iets te druk om wat te organiseren, ben ook al bezig met een andere meeting.quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:30 schreef MutZ het volgende:
[..]
Als mod moet je verplicht naar meets... hebben ze mij ook altijd voorgehouden
Niet dat jij je daar ooit aan hebt gehoudenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:30 schreef MutZ het volgende:
[..]
Als mod moet je verplicht naar meets... hebben ze mij ook altijd voorgehouden
tis ze ook nooit gelukt om mij naar een meet te krijgen... maar dat had meer met gezondheid te maken...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
niemand zou mij iets kunnen verplichten iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |