abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34403854
Het blijft grappig om te lezen. "Iedereen gelijk! Maar kunnen we voor deze geen uitzondering maken?"
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_34404129
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 08:27 schreef SocialDisorder het volgende:
Het blijft grappig om te lezen. "Iedereen gelijk! Maar kunnen we voor deze geen uitzondering maken?"
Ik heb anders niemand dat zien zeggen...Een quoteje misschien om de zaak wat te verduidelijken?
pi_34404555
Ik denk dat de meest realistische en onderbouwde posts in dit topic van RaisinGirl zijn,
hoe zielig dit meisje dan wel niet is, het blijft een feit dat ze wist dat dit ging gebeuren, en niet plotseling de klas uitgesleurd werd, en alleen omdat er een stel vwo leerlingen moord en brand lopen schreeuwen, komt dit geval in het nieuws. Compleet onterecht word dit vervolgens aangehaald om verdonk zwart te maken.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 09:47:06 #224
3542 Gia
User under construction
pi_34405045
quote:
Op maandag 23 januari 2006 18:25 schreef Devlinsect het volgende:
Gezien je reacties is het niet verwonderlijk dat ik je als een 20 jarige schat.
Dit:
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 11:13 schreef Gia het volgende:

[..]

D'r zitten hier ook helemaal geen hoogopgeleide mensen thuis, die zich te goed voelen voor een simpel baantje.
Er is ook volop werk voor hoogopgeleid personeel. Er is absoluut een overschot aan dat soort banen dat het nodig is vooral veel hoogopgeleide jongeren naar Nederland te halen.
Was sarcastisch bedoeld. Ik zeg daar dus mee dat er gewoon erg veel hoogopgeleide mensen niet aan een baan kunnen komen op hun vakgebied.

Deze reactie van jou:
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 12:32 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Zit het topic weer te volgen.

Bovenstaande is ook een prachtige: omdat er weer vacatures zijn voor hoogopgeleiden is er weer volop werk voor hoog opgeleid personeel

Laat me raden, je bent student en hebt een bijbaantje ergens. Je bent braaf je HBO studie aan het volgen. Wacht maar tot je aan het werk gaat. Dan piep je wel anders

Wake up and smell the coffee.
bewijst dus des te meer dat je het topic niet gevolgd heb, wat je wel beweert, anders had je wel begrepen dat die post van mij sarcastisch was.

Maar goed. Volgende keer zal ik het er wel voor je bijzetten, goed?
pi_34405665
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 09:17 schreef MrDrako het volgende:
Ik denk dat de meest realistische en onderbouwde posts in dit topic van RaisinGirl zijn,
hoe zielig dit meisje dan wel niet is, het blijft een feit dat ze wist dat dit ging gebeuren, en niet plotseling de klas uitgesleurd werd,
Ze is door de directeur de klas uit gesleurd, vertelt dat ze zich bij de politie moet melden halverwege de schooldag (Begin van de middag), waar ze vertelt is dat ze moet optieven en vervolgens achter de tralies is gemikt, zo staat het in het persbericht van de politie zelf (in wat leukere woorden):
quote:
Een medewerker van de vreemdelingenpolitie is naar de school gegaan. Hij heeft zich bij een docent gemeld en deze heeft het meisje opgehaald. In diens bijzijn is haar uitgelegd, dat zij zich aan het begin van de middag op het politiebureau in Winterswijk diende te melden. Hier is haar de afgewezen beschikking van de Immigratie en Naturalisatiedienst uitgereikt.

Betrokkene wist, dat zij bij een negatieve beschikking Nederland diende te verlaten. Om de terugkeer te effectueren is zij in vreemdelingenbewaring gesteld.
quote:
en alleen omdat er een stel vwo leerlingen moord en brand lopen schreeuwen, komt dit geval in het nieuws.
Tsja, zo werkt nieuwsvergaring. Als niemand z'n bek opentrekt, verdwijnt alles in de doofpot.
quote:
Compleet onterecht word dit vervolgens aangehaald om verdonk zwart te maken.
Ach, het is een van de vele voorbeelden van het falende beleid van Verdonk.
pi_34405718
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 18:23 schreef Gia het volgende:

[..]

door een fout van de gynaecoloog (bewezen en aangeklaagd) al weer bijna 13 jaar in de WAO.
Gynaecoloog...en WAO....
wat voor werk deed je dan....
ik wil niet lullig zijn maar met 42 had je dan toch met vervroegd pensioen moeten zijn
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 13:02:32 #227
3542 Gia
User under construction
pi_34410341
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 10:24 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Gynaecoloog...en WAO....
wat voor werk deed je dan....
ik wil niet lullig zijn maar met 42 had je dan toch met vervroegd pensioen moeten zijn
Wat voor werk ik deed staat in dezelfde post. Kun je dus lezen.
Daarbij was ik 14 jaar geleden 28. Wel wat jong voor vervroegd pensioen, niet?

En ja, gynaecoloog .... en WAO.... hoe triest het ook is, ik ben door fouten tijdens de bevalling van mijn oudste zoon in de WAO terecht gekomen. Er zijn heel vervelende onderzoeken (expertise) gedaan in het Dijkzigt die ook maar tot één conclusie kwamen: hiermee kun je niet gaan werken.
Ik mocht ook nooit meer bevallen. Tweede werd een keizersnede, uiteraard in een ander ziekenhuis.

De schuldige arts is ook nog voor een andere zaak voor de rechter geweest voor dood door schuld van een ongeboren kind. Was een strafzaak. Maar daar schijnt geen strafmaat voor te zijn, dus bleef het bij de veroordeling alleen.
Niet lang daarna is het hele maatschap gynaecologie eruit geknikkerd. De 'arts' in mijn en dat andere geval mag niet meer binnen een straal van 30 km van mijn woonplaats werken.

Ik heb een kleine schadevergoeding gekregen, die echt niet alles dekt. Die arts heeft naar verluidt 1,2 miljoen gulden gekregen en mocht opzouten. Hij werkt nu in Duitsland.
pi_34411722
het spijt me dat te horen, en ik moet gemist hebben wat je deed, misschien een vooroordeel op de WAO, maar er zijn dingen als herscholing en ander werk.

Maar ok we gaan off topic

Terug naar uitzetting van illegaal in Nederland verblijvende vreemdelingen
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 13:53:27 #229
3542 Gia
User under construction
pi_34411913
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:47 schreef desiredbard het volgende:
het spijt me dat te horen, en ik moet gemist hebben wat je deed, misschien een vooroordeel op de WAO, maar er zijn dingen als herscholing en ander werk.

Maar ok we gaan off topic

Terug naar uitzetting van illegaal in Nederland verblijvende vreemdelingen
Secretaresse-opleiding gehad....

Werkte op dat moment als administratief medewerkster.

Ik zou dus ook prima van thuis uit kunnen werken, maar daar bemiddelt het uwv niet in. Ze zien dat schijnbaar niet als echt werk. En op eigen houtje iets voor jezelf beginnen is een groot risico. Als het niet lukt ben je wel je uitkering kwijt, namelijk, en dat zou toch wel een groot probleem zijn.

Maar is inderdaad offtopic.
pi_34422480
nu op rtl 4
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_34422513
belachelijk eigenlijk, sneu hoor.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 24 januari 2006 @ 23:01:09 #232
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_34430166
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 20:27 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Aangezien de voorzieningen voor asielzoekers uit de algemene middelen betaald worden, betalen ze er ook aan mee
Ja maar ze is een AFGEWEZEN asielzoeker. Haar kosten mogen dus niet meer uit dat potje betaald worden en ze zal uitgezet worden, dus nogmaals de vraag...als ze zou mogen blijven als jij haar levensonderhoud (en eventueel aanspraak op evt. sociale voorzieningen) zou betalen. Zou je dan nog zo graag willen dat ze blijft?
Trek, trek ?? In Europa hebben ze trek, hier in Afrika hebben we gewoon honger
  dinsdag 24 januari 2006 @ 23:02:34 #233
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_34430229
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:51 schreef Vhiper het volgende:

[..]

[..]

Het Amerikaanse, Canadese, Nieuw Zeelandse en Australische immigratiebeleid zijn anders een flink stuk milder dan het Nederlandse. Amerika kan je via een loterij zelfs zonder enige eis binnenkomen
Hee dude je moet niet zo vaak uit het medicijnkastje van je oma snoepen
pi_34430414
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 10:21 schreef Vhiper het volgende:
Ze is door de directeur de klas uit gesleurd, vertelt dat ze zich bij de politie moet melden halverwege de schooldag (Begin van de middag), waar ze vertelt is dat ze moet optieven en vervolgens achter de tralies is gemikt, zo staat het in het persbericht van de politie zelf (in wat leukere woorden):
Sorry hoor maar ik geloof er helemaal niks van dat ze er is uitgesleurd. en volgens nieuwsberichten is ze niet in de cel gemikt, maar in een centrum voor mensen die worden teruggestuurd naar hun land van herkomst.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 23:10:49 #235
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_34430580
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 23:06 schreef MrDrako het volgende:

[..]

Sorry hoor maar ik geloof er helemaal niks van dat ze er is uitgesleurd. en volgens nieuwsberichten is ze niet in de cel gemikt, maar in een centrum voor mensen die worden teruggestuurd naar hun land van herkomst.
Ja en ze is ook nog gemarteld met hete strijkijzers
pi_34431328
Wat lopen sommige mensen toch te janken. Men kan het nooit goed doen. In onze rechtstaat mag iedereen procederen tegen een beslissing. Elk geval wordt apart bekeken. Daarna kan er nog hoger beroep en cassatie bij de Hoge Raad volgen. En niet alleen voor hetgeen waar men in beginsel tegen procedeert, maar dat proces kan zich keer op keer herhalen door tegen elk besluit in beroep te gaan. Conclusie: wie tegen beter weten in alsmaar doorgaat met procederen, zorgt er zelf voor dat het verblijf in Nederland langer wordt.

Gelukkig is het niet zo dat degene die in een proces tijd loopt te rekken automatisch zijn gelijk krijgt. Ik ben tegen het besluit om belasting te betalen. Ik kan daar 7 jaar voor procederen. Ik weet dat het kansloos is en ik kan na 7 jaar niet zeggen: het duurde 7 jaar, dus geen belasting meer voor mij. Zo krijg je na 7 jaar tegen beter weten in procederen ook niet zomaar een verblijfsvergunning. En nee, dat is niet zielig, want men neemt zelf het initiatief voor 7 jaar procederen. Ze had ook meteen kunnen oprotten.

Mede door dit soort gesodemieter pleit ik ervoor om beroep tegen een besluit om geen verblijfsvergunning te verlenen af te schaffen. Helaas gaat dat niet in onze rechtstaat. Daarom zie ik de mogelijkheid tot het verkregen van een verblijfsvergunning het liefst verdwijnen. Gooi de grenzen dicht en laat niemand meer binnen. Dan kan niemand meer 7 jaar procederen, is er meteen duidelijkheid en hebben we ook geen gezeik achteraf.

En wat de media betreft? Die blazen alles op. Ze zouden bijna willen beweren dat ons vertrekcentrum het nieuwe auswitz is.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 23:35:42 #237
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_34431718
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 23:27 schreef Neuralnet het volgende:
Wat lopen sommige mensen toch te janken. Men kan het nooit goed doen. In onze rechtstaat mag iedereen procederen tegen een beslissing. Elk geval wordt apart bekeken. Daarna kan er nog hoger beroep en cassatie bij de Hoge Raad volgen. En niet alleen voor hetgeen waar men in beginsel tegen procedeert, maar dat proces kan zich keer op keer herhalen door tegen elk besluit in beroep te gaan. Conclusie: wie tegen beter weten in alsmaar doorgaat met procederen, zorgt er zelf voor dat het verblijf in Nederland langer wordt.

Gelukkig is het niet zo dat degene die in een proces tijd loopt te rekken automatisch zijn gelijk krijgt. Ik ben tegen het besluit om belasting te betalen. Ik kan daar 7 jaar voor procederen. Ik weet dat het kansloos is en ik kan na 7 jaar niet zeggen: het duurde 7 jaar, dus geen belasting meer voor mij. Zo krijg je na 7 jaar tegen beter weten in procederen ook niet zomaar een verblijfsvergunning. En nee, dat is niet zielig, want men neemt zelf het initiatief voor 7 jaar procederen. Ze had ook meteen kunnen oprotten.

Mede door dit soort gesodemieter pleit ik ervoor om beroep tegen een besluit om geen verblijfsvergunning te verlenen af te schaffen. Helaas gaat dat niet in onze rechtstaat. Daarom zie ik de mogelijkheid tot het verkregen van een verblijfsvergunning het liefst verdwijnen. Gooi de grenzen dicht en laat niemand meer binnen. Dan kan niemand meer 7 jaar procederen, is er meteen duidelijkheid en hebben we ook geen gezeik achteraf.

En wat de media betreft? Die blazen alles op. Ze zouden bijna willen beweren dat ons vertrekcentrum het nieuwe auswitz is.
Ja er gaan geruchten dat daar proeven met mensen worden gedaan
pi_34431815
De douches zijn zeker omgebouwde gaskamers en op Schiphol wordt ze het vuur aan de schenen gelegd. Ja hoor, wij zijn allemaal neo-nazi's.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_34434274
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 23:38 schreef Neuralnet het volgende:
De douches zijn zeker omgebouwde gaskamers en op Schiphol wordt ze het vuur aan de schenen gelegd. Ja hoor, wij zijn allemaal neo-nazi's.
Nederland politiestaat
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  woensdag 25 januari 2006 @ 05:28:22 #240
122057 Jeugdcrimineel
Jongen met een opvoedprobleem
pi_34436206
Waarvoor is het verzoek afgewezen?
Dat zou ik wel willen weten, al die kankerapen met hun familie eer en hakbartaaltje, zonen die de vmbo niet halen, fietsen stelen, geiten neuqen, rekeningen van hier tot tokyo hebben en zich doodblowen mogen blijven, maar een nette VWO meid die bijna gaat studeren niet?
Lach hier 2 josti's uit
1 van de josti's leest zelfs mee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')