abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34281376
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:44 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Iemand die de wet wel begrijpt.
quote:
We zouden het Amerikaanse, Canadese, Nieuw Zeeland of Australische immigratiebeleid moeten toepassen. Alleen mensen die iets aan de maatschappij kunnen toevoegen.

Nee, we hebben te luisteren naar Brussel

Het Amerikaanse, Canadese, Nieuw Zeelandse en Australische immigratiebeleid zijn anders een flink stuk milder dan het Nederlandse. Amerika kan je via een loterij zelfs zonder enige eis binnenkomen
pi_34281534
quote:

[..]

We zouden het Amerikaanse, Canadese, Nieuw Zeeland of Australische immigratiebeleid moeten toepassen. Alleen mensen die iets aan de maatschappij kunnen toevoegen.

Nee, we hebben te luisteren naar het internationale vluchtelingenverdrag dat we zelf ondertekend hebben.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_34281562
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:56 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Nee, we hebben te luisteren naar het internationale vluchtelingenverdrag dat we zelf ondertekend hebben.
Jah, en dat wordt ondertekend in Japan
pi_34281662
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:58 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Jah, en dat wordt ondertekend in Japan
Wat ze in Japan doen weet ik niet, maar Nederland heeft het gewoon ondertekend.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_34281761
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:02 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Wat ze in Japan doen weet ik niet, maar Nederland heeft het gewoon ondertekend.
Oh god, humor is bij jou ook ver te zoeken.

Zal je ff wat uilteggen:

de verdragen die jij noemt, zijn afkomstig van de Verenigde Naties. En waar is deze gevestigd mijn beste Mwanatabu?

In?

B..

Brrr..

Bruss..

Goed zo, in Brussel.
pi_34281870
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:05 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Zal je ff wat uilteggen:

de verdragen die jij noemt, zijn afkomstig van de Verenigde Naties. En waar is deze gevestigd mijn beste Mwanatabu?

In?

B..

Brrr..

Bruss..

Goed zo, in Brussel.
Is het een contactlens?
pi_34281937
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:37 schreef Vhiper het volgende:

[..]

bruikbaar? Wat zijn we hier in Nederland? Een stelletje parasieten die willen verdienen aan een migrant?

En dan maar zeiken dat al die buitenlanders hier komen om van ons te profiteren....
Klopt, wij hebben wat te bieden en we mogen eisen stellen aan mensen die bij ons willen komen wonen. Is niet zo raar toch? Net zo goed als dat immigranten liever in Nederland dan in land X willen wonen. Zo hebben wij liever meneer X dan meneer Y.

Ik heb er niks op tegen als buitenlanders van ons profiteren, als ze maar wel wat ervoor teruggeven
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_34282024
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:25 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

verschil is dat de etters uit de diamantbuurt Nederlands zijn, en geen asielzoekers. Maar ik ben het wel eensch hoor.
Helaas wel maar als we ze nu hun NL paspoort afnemen....... houden ze er nog een over.....
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_34282065
Ze kunnen beter een stel van dat jattend tuig eruit schoppen .
pi_34282084
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:05 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Zal je ff wat uilteggen:

In?

B..

Brrr..

Bruss..

Goed zo, in Brussel.
In New York bijdehandje.
In Brussel is er wel een verbindingsbureau met de Europese instellingen in Brussel. Dit Bureau is daarnaast het Informatiecentrum van de VN voor de Benelux-landen.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_34282188
Ga is op vakantie in Europa. De meeste Fransen, Engelsen, Ieren, Spanjaarden, Italiaanen, Polen, die ik heb gesproken zeggen:

Nederland? Dat land waar je een hotel krijgt, geld en als je het niet meer ziet zitten, ga je weer weg uit Nederland met een paspoort zodat je terug kan komen?

De gedachtegoed van klompen, tulpen en de nederwiet is er niet meer.
pi_34282200
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:15 schreef Overlast het volgende:

[..]

In New York bijdehandje.
In Brussel is er wel een verbindingsbureau met de Europese instellingen in Brussel. Dit Bureau is daarnaast het Informatiecentrum van de VN voor de Benelux-landen.
Waar? In Brussel?
pi_34282256
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:18 schreef Devlinsect het volgende:
Ga is op vakantie in Europa. De meeste Fransen, Engelsen, Ieren, Spanjaarden, Italiaanen, Polen, die ik heb gesproken zeggen:

Nederland? Dat land waar je een hotel krijgt, geld en als je het niet meer ziet zitten, ga je weer weg uit Nederland met een paspoort zodat je terug kan komen?

Yeah right, alsof het die EU-burgers zijn die hier staan te dringen...
pi_34282304
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:15 schreef Overlast het volgende:

[..]

In New York bijdehandje.
In NY. Heel goed. Dat was in 1951, zo uit mijn hoofd. Toen is het verdrag ondertekend
pi_34282342
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:20 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Nee, zo denken sommige EU burgers over ons immigratiebeleid over de afgelopen 40 jaar.
pi_34282358
quote:

Lariekoek, hoeveel wiet had je toen al op?
pi_34282849
quote:

Je lult. Reguliere migranten (Waaronder dus ook EU burgers) krijgen geen ene flikker van Nederland.
pi_34282897
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:20 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Nee want dit zijn werkende mensen
Het zijn de uitbuiters die hierheen komen

Kortom zij die wat kunnen betekenen...... prima
Zij die dat niet kunnen de boel versjtren ...... reisbureau Verdonk
pi_34282917
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:38 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Je lult. Reguliere migranten (Waaronder dus ook EU burgers) krijgen geen ene flikker van Nederland.
behalve onderdak, financiële hulp waar nodig, subsidies en onderwijs krijgen ze hier idd geen ene zak.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_34282942
Dit nuanceerd alles weer een beetje geloof ik:
quote:
Naar aanleiding van een artikel in een regionaal ochtendblad met als kop: “Politie arresteert scholiere in klas” volgt hier onderstaande persverklaring:

De politie is hogelijk verbaasd over de berichtgeving met betrekking tot Taida Pasic. Gesuggereerd wordt dat het meisje in de klas gearresteerd is en dat is absoluut niet gebeurd. Dat is niet onze werkwijze en er is zo zorgvuldig mogelijk gehandeld.

Als politie begrijpen wij, dat de afwijzing van een verblijfsvergunning altijd hard bij de verzoeker en direct betrokkenen overkomt. Een dergelijke beslissing wordt na zorgvuldige afweging door de Immigratie en Naturalisatiedienst genomen. De vreemdelingenpolitie dient de regels uit te voeren.

Een medewerker van de vreemdelingenpolitie is naar de school gegaan. Hij heeft zich bij een docent gemeld en deze heeft het meisje opgehaald. In diens bijzijn is haar uitgelegd, dat zij zich aan het begin van de middag op het politiebureau in Winterswijk diende te melden. Hier is haar de afgewezen beschikking van de Immigratie en Naturalisatiedienst uitgereikt.

Betrokkene wist, dat zij bij een negatieve beschikking Nederland diende te verlaten. Om de terugkeer te effectueren is zij in vreemdelingenbewaring gesteld. Voorafgaand aan deze afwijzing loopt al een lang traject van juridische beslissingen die voor het meisje altijd negatief zijn uitgevallen.

Wel hebben de vreemdelingenpolitie en vluchtelingenwerk inmiddels alles in het werk gesteld, zodat het meisje in het voormalig Joegoslavië het Nederlandse staatsexamen kan doen.
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
pi_34283089
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:41 schreef rthls het volgende:
Dit nuanceerd alles weer een beetje geloof ik:
[..]
Oh je bedoelt dat je het huilie verhaal van mainport ermee onderuithaalt.
Ja inderdaad
pi_34283145
quote:
Wel hebben de vreemdelingenpolitie en vluchtelingenwerk inmiddels alles in het werk gesteld, zodat het meisje in het voormalig Joegoslavië het Nederlandse staatsexamen kan doen.
hoor ik daar falend beleid van Verdonk? Inhumaan? Nee? Raar..........

Typisch gevalletje eenzijdige berichtgeving dit dus.
pi_34283472
verdiep je eens in de materie voor je zo'n sneue reaktie geeft

[ Bericht 41% gewijzigd door buzzer op 20-01-2006 18:30:47 ]
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_34283778
zie bovenstaande post

[ Bericht 49% gewijzigd door buzzer op 20-01-2006 18:31:54 ]
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_34284259
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:38 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Zo wordt er gedacht over ons im - mi - gra-tie beleid van de afgelopen veertig jaar. Dus een fransman vergelijkt hoe Frankrijk de immigrant binnen haalde en wij de immigranten binnen haalde. Daar zit echt wel een verschil in. Verdiep je in de regels en kom is achter je pc vandaan en ga sociaal doen (ook buiten NL).

Sinds een x-aantal jaar gelden (bijna) dezelfde immigratieregels in Europa voor ieder land. Dus je krijgt idd geen ene flikker van NL.
pi_34285073
De Hollanders zitten er weer eens achter.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 18:04:06 #127
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_34285433
Het is toch wel altijd grappig hoe het komt dat mensen zoveel waarde hechten aan de willekeurigheid van hun bestaan. Alleen omdat je toevallig een Nederlands paspoortje hebt, ben je zoveel meer. De afrastering van grenzen, cultuur en dergelijke zijn allemaal toevallig en niets waar jij in een of andere mate hebt bijgedragen.

Om daar vervolgens zoveel waarde aan te hechten en verschillen tussen anderen te benadrukken laat slechts zien hoe simpel je leven is, aangezien je vergeet dat jij toevallig een (bij)product bent van omstandigheden.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_34285481
edit

[ Bericht 99% gewijzigd door buzzer op 20-01-2006 18:32:05 ]
pi_34285759
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 18:04 schreef VeX- het volgende:
Het is toch wel altijd grappig hoe het komt dat mensen zoveel waarde hechten aan de willekeurigheid van hun bestaan. Alleen omdat je toevallig een Nederlands paspoortje hebt, ben je zoveel meer. De afrastering van grenzen, cultuur en dergelijke zijn allemaal toevallig en niets waar jij in een of andere mate hebt bijgedragen.

Om daar vervolgens zoveel waarde aan te hechten en verschillen tussen anderen te benadrukken laat slechts zien hoe simpel je leven is, aangezien je vergeet dat jij toevallig een (bij)product bent van omstandigheden.
Geboren in een Haagse achterstandswijk, ondanks vrienden die me op de MAVO (later VMBO) wilden hebben toch VWO/HAVO gedaan, HBO opleiding gevolgd, goede baan gevonden.
Sorry, maar niets aan mijn leven is simpel geweest, en niets is mij gegeven. Ik heb overal zelf voor moeten knokken.

Voor iedere asielzoeker gelden regels. Ze heeft uitvoerig geprocedeerd, maar uiteindelijk heeft de rechter bepaald dat ze terug moet naar Kosovo. De RECHTER. Je weet wel, die vent die bepaald of bepaalde regels wel of niet voor een persoon van toepassing zijn.

Triest, die idealistische figuren zoals jij, die het leven versimpelen tot een Disney-achtige "it's a small world after all"-tafereeltje. Wake up and smell the coffee zou ik zeggen.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 18:16:34 #130
3542 Gia
User under construction
pi_34285798
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 18:04 schreef VeX- het volgende:

M.a.w. we moeten maar iedereen op de hele wereld, die erin slaagt naar Nederland te komen, gewoon de Nederlandse nationaliteit geven? Of tenminste een verblijfsvergunning? Regels zijn niet nodig?
  vrijdag 20 januari 2006 @ 18:24:06 #131
123184 Stuiter_en_Co
In silence we service
pi_34286014
Dit land is toch zo mooi.....

De feiten:
dame woont 5 jaar in nederland (de staat en wij dus betalen al 5 jaar voor haar eten opleiding etc)
Ze gaat aan een studie beginnen volgens school jaar zodat ze onderdeel kan worden van dezelfde maatschappij die haar tot dusver onder steunt heeft.
Op termijn zal ze zichzelf dus terug verdienen t.o.v. de gemaakte kosten.

EN WAT DOET NEDERLAND......

SORRY MAAR JE MOET WEG WANT JE ZOU JE MISSCHIEN NUTTIG MAKEN BINNEN ONZE MAATSCHAPPIJ......

He VERDONK... Waar kan ik een schade claim indienen om die belasting centjes die je dus zojuist voor nix verspilt hebt terug te vorderen...

Stamp dan die criminele Allochtonen het land uit als ze een dubbele nationaliteit hebben....maar dit is geld verspilling en mens onwaardig...

Verdonk you dumb!
The truth will set you free
In god we trust all others we monitor...
trust no one....
pi_34286074
Het gaat je goed, oh slachtoffer van de onpersoonlijke bureaucratisering.
pi_34286265
Hey hbo ventje, wat ben ik toch blij voor je dat je uit een achterstandswijkje ben opgeklommen in de maatschappij, en dan een mooie baan... geweldig gast, je bent een held... against all odds... from the bottom

Houdt toch echt je bek en luister, college tijd:

A) Jij bent niet in een "achterstandswijk' opgegroeid, aangezien je te eten hebt gehad. 90% van de wereldbevolking zou dol graag hun "privilegewijk" voor jouw "achterstandswijk" willen ruilen.

B) Je hebt nergens voor hoeven knokken, het enige wat je moest doen is op school verschijnen, en af en toe een proefwerk maken. De belastingbetaler heeft voor het grootste deel van je onderwijs gedokt, inclusief iets van 5000 euro per jaar (ex. stufi) voor je beroepsopleidinkje.

Wil je een knokverhaal horen?

Je komt uit Kosovo, oorlogsgebied, de hele maatschappij ingestort. Je vlucht voor je leven. Je komt naar Nederland, leert de taal en de cultuur kennen, komt dan nog op het VWO terecht....,en maakt het af, gaat vervolgens Internationaal Recht studeren, om zo dit soort kansen voor andere mensen te kunnen creeren..

oh wacht... nee...

het houdt eigenlijk al op voor het VWO examen omdat je als een crimineel uit de klas wordt gesleept om terug naar Kosovo gestuurd te worden... <curtains fall>

De rechter heeft an sich helemaal niks te bepalen, misschien leren ze dat jullie niet bij het beroepsonderwijs. Hij of zij moet de wet INTERPRETEREN. De wetten worden in de tweede kamer vastgesteld. EN DAAR GAAT DE DISCUSSIE OVER, OF DAT GOED IS VASTGESTELD.

Heb je tijdens je 'harde leven' misschien ook begrijpend leren lezen?

Jezus, niks erger dan een zelf ingenomen mediocriteit. Dus ik zou zeggen: Wake up and get a life.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 18:36:35 #134
3542 Gia
User under construction
pi_34286431
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 18:31 schreef vid het volgende:
Ze is niet uit de klas gesleept, leer zelf eens begrijpend lezen, ze is door de directeur opgehaald, waarna ze te horen heeft gekregen waar ze zich moest melden.

Er was oorlog en dit meisje is in die tijd keurig opgevangen in Nederland, ze mocht studeren er werd voor haar gezorgd.
Nu is er geen oorlog meer en kunnen ze weer terug naar huis. Logisch toch.

Om welke reden zou ze hier moeten blijven?
pi_34286567
Hahaha, ja dat maakt een verschil? Of je nou met een naar Kosovo gesleept of gestuurd wordt. Hou toch op.

Waar het om gaat is dat het een kind is dat weggestuurd wordt, een kind waar deze maatschappij iets aan zou hebben. We streven toch naar een kenniseconomie? VWO studenten deporteren lijkt me dan niet de beste oplossing. Bovendien is Kosovo nog steeds een perspectiefloos gat, en iemand daar naartoe sturen vind ik persoonlijk een misdaad.

Maar vertel jij mij eens, waarom zou ze hier niet moeten blijven? Ik heb eerlijk gezegd meer last van al die boeren die elk weekend hier naar Amsterdam komen om mijn stad onder te kotsen dan van hard werkende en hard studerende immigranten. Waarom sturen we hun niet lekker allemaal naar Kosovo?
pi_34286610
... oh wacht, ik weet het al, de regering gaat natuurlijk niet haar achterban het land uit gooien.

Ik wordt echt een beetje ziek van die "Nederland is vol" paradigma
  vrijdag 20 januari 2006 @ 19:11:08 #137
119624 Speed-Addicted
The Future is yours!!!
pi_34287565
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 12:18 schreef Mainport het volgende:
VWO'ers boos over uitzetting klasgenote

De beknopte versie: op mijn school, de Driemark in Winterswijk, hebben ze een achttienjarige VWO-scholiere zonder pardon uit het leslokaal getrokken en in de cel gestopt. Ze zit nu (volgens mij) in Den Haag, en zal binnenkort het land uit worden gezet. In haar geboorteland Kosovo zal ze als inmiddels negentienjarige in de brugklas worden geplaatst, terwijl ze nu haar examen bijna binnenheeft.

Belachelijk! Ik hoop dat ze nu het stadhuis aan het afbreken zijn. Bah.
Nederland haalt nu eenmaal liever kansarme allochtonen Nederland binnen, mensen met een VWO opleidingen dienen zsm uit deze samenleving verwijdert te worden. Deze mensen zullen later namelijk in SUV's en dikke BMW's rijden en dat kan natuurlijk niet

Als nederland een kennis economie wil dan moeten ze daar verdomme eens wat voor doen !!!

SCHOP VERDOMME KANSLOZE ALLOCHTONEN UITKERINGS TREKKERS ZSM HET LAND UIT, TRAP DIE CRIMINELE KUT MAROKKANEN ERUIT NIET MENSEN MET EEN VWO OPLEIDING DIE LATER WAT VOOR NL KUNNEN BETEKENEN!!!!!!!!!!! OM TE KOTSEN!!!!!!!!!

Onrechtvaardig kut land!
"I also favor a cold war against Islam. I see Islam as being an exceptional threat, as a society hostile to ours"
pi_34287675
Een slachtoffer van de Nederlandse ambtenarij, zo simpel is het. Ambtenaren verzieken altijd alles.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 19:15:18 #139
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_34287686
quote:

[..]

Als Servië bij de EU binnenkort gaat horen brul je wel anders.
Era Vulgaris
  vrijdag 20 januari 2006 @ 19:16:35 #140
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_34287725
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:11 schreef Speed-Addicted het volgende:

[..]

Nederland haalt nu eenmaal liever kansarme allochtonen Nederland binnen, mensen met een VWO opleidingen dienen zsm uit deze samenleving verwijdert te worden. Deze mensen zullen later namelijk in SUV's en dikke BMW's rijden en dat kan natuurlijk niet

Als nederland een kennis economie wil dan moeten ze daar verdomme eens wat voor doen !!!

SCHOP VERDOMME KANSLOZE ALLOCHTONEN UITKERINGS TREKKERS ZSM HET LAND UIT, TRAP DIE CRIMINELE KUT MAROKKANEN ERUIT NIET MENSEN MET EEN VWO OPLEIDING DIE LATER WAT VOOR NL KUNNEN BETEKENEN!!!!!!!!!!! OM TE KOTSEN!!!!!!!!!

Onrechtvaardig kut land!
Kijk, het is door dit soort mentaliteit waarom hoog-opgeleiden emigreren
Era Vulgaris
  vrijdag 20 januari 2006 @ 19:19:43 #141
119624 Speed-Addicted
The Future is yours!!!
pi_34287811
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:16 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Kijk, het is door dit soort mentaliteit waarom hoog-opgeleiden emigreren
Mijn mentaliteit of de mentaliteit die ik in mijn post schets.

Het is vrijdag dus echt helder ben ik niet vanavond

[ Bericht 21% gewijzigd door Speed-Addicted op 20-01-2006 19:29:10 ]
"I also favor a cold war against Islam. I see Islam as being an exceptional threat, as a society hostile to ours"
  vrijdag 20 januari 2006 @ 19:31:33 #142
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_34288187
Nederland heeft onderdak geboden aan een oorlogsslachtoffer, nu is de oorlog voorbij dus moet de persoon terug.
Zo simpel is het, wat diegene heeft bereikt in Nederland doet er niet toe.
Dat wist hij van tevoren toch?

Kan hij trouwens niet opnieuw asiel aanvragen?
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
  vrijdag 20 januari 2006 @ 19:33:14 #143
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_34288237
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:15 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Als Servië bij de EU binnenkort gaat horen brul je wel anders.
Dat zal eerst nog wel niet gebeuren, die kans acht ik zeer klein.
Zullen ze wel eerst een lading oorlogsmisdadigers moeten uitleveren
Trouwens 'k vind het onzin om mensen die al zolang hier zijn uit te zetten, ondanks dat ze dat wel wisten dat ze terug moesten als het kon.
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_34288425
quote:
Belachelijk! Ik hoop dat ze nu het stadhuis aan het afbreken zijn. Bah.
Wáárom zit jij thuis dan?
  vrijdag 20 januari 2006 @ 20:10:11 #145
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_34289368
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:11 schreef Speed-Addicted het volgende:

Onrechtvaardig kut land!
Ach ja, dát is rechtvaardig en uitvoerbaar. VWO'ers mogen blijven maar VMBO'ers of uitkeringstrekkers mogen fijn oprotten. Denk toch eens wat verder man ipv dommig maar wat teksten te brallen.
Stop the world, I want to get out.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 20:19:38 #146
119624 Speed-Addicted
The Future is yours!!!
pi_34289702
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 20:10 schreef Lkw het volgende:

[..]

Ach ja, dát is rechtvaardig en uitvoerbaar. VWO'ers mogen blijven maar VMBO'ers of uitkeringstrekkers mogen fijn oprotten. Denk toch eens wat verder man ipv dommig maar wat teksten te brallen.
Flikker toch op wereld verbeteraar. Nederland heeft opgeleide mensen nodig, kansarmen paracieten die thuis zitten te niks nutten hebben we hier al meer dan genoeg.

Willen we over 20 jaar nog wat betekenen in de wereld dan hebben we ASAP (hoog)opgeleiden mensen nodig die de armen uit de mauwen willen steken voor Nederland. Maar nee Nederland doet hard zijn best om zijn kennis zo snel mogelijk af te stoten naar het buitenland. HULDE!!!!
pi_34289705
Winterswijk is toch niet in Holland?
Ich bin der Führer.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 20:24:10 #148
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_34289868
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 20:19 schreef Speed-Addicted het volgende:

[..]

Flikker toch op wereld verbeteraar. Nederland heeft opgeleide mensen nodig, kansarmen stakkers hebben we hier al meer dan genoeg.

Willen we over 20 jaar nog wat betekenen in de wereld dan hebben we ASAP (hoog)opgeleiden mensen nodig die de armen uit de mauwen willen steken voor Nederland.
'opgeleiden'? 'mauwen'?
Dan mogen ze jou als eerste het land uitzetten, zo te zien ben je niet inzetbaar in de kenniseconomie.

Als je had gelezen, zag je dat het hier om iemand ging die voor oorlog is weggevlucht en hierdoor asiel heeft gekregen.
Oorlog is voorbij, persoontje terug.

P.S. De uitdrukking luidt: "De handen uit de mouwen steken"
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
  vrijdag 20 januari 2006 @ 20:25:06 #149
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_34289899
Ik vraag me af. Als degenen die zo zitten te janken dat is uitgezet haar levensonderhoud en eventuele uitkeringen zouden moeten betalen zouden ze dan nog zo tegen haar uitzetting zijn?
Trek, trek ?? In Europa hebben ze trek, hier in Afrika hebben we gewoon honger
pi_34289953
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:40 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

behalve onderdak, financiële hulp waar nodig, subsidies en onderwijs krijgen ze hier idd geen ene zak.
Moet je mij eens vertellen waar een reguliere migrant dat allemaal kan krijgen, want dan heb ik nog wat tegoed van vadertje staat!

Als partner van een migrant zal ik toch zeker wel dondersgoed weten hoe de vork in de steel zit, zeker? Ook jij kletst maar wat uit je nek. Reguliere migranten moeten geld meenemen c.q een partner hebben die alles voor ze betaald. De staat betaald NIETS voor ze (En terecht)

Rot dus even op met die kulverhalen zeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')