quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:44 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Iemand die de wet wel begrijpt.
quote:We zouden het Amerikaanse, Canadese, Nieuw Zeeland of Australische immigratiebeleid moeten toepassen. Alleen mensen die iets aan de maatschappij kunnen toevoegen.
Nee, we hebben te luisteren naar Brussel![]()
Nee, we hebben te luisteren naar het internationale vluchtelingenverdrag dat we zelf ondertekend hebben.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:44 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
We zouden het Amerikaanse, Canadese, Nieuw Zeeland of Australische immigratiebeleid moeten toepassen. Alleen mensen die iets aan de maatschappij kunnen toevoegen.
Jah, en dat wordt ondertekend in Japanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:56 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee, we hebben te luisteren naar het internationale vluchtelingenverdrag dat we zelf ondertekend hebben.
Wat ze in Japan doen weet ik niet, maar Nederland heeft het gewoon ondertekend.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:58 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Jah, en dat wordt ondertekend in Japan![]()
Oh god, humor is bij jou ook ver te zoeken.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:02 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Wat ze in Japan doen weet ik niet, maar Nederland heeft het gewoon ondertekend.
Is het een contactlens?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:05 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Oh god, humor is bij jou ook ver te zoeken.
Zal je ff wat uilteggen:
de verdragen die jij noemt, zijn afkomstig van de Verenigde Naties. En waar is deze gevestigd mijn beste Mwanatabu?
In?
B..
Brrr..
Bruss..
Goed zo, in Brussel.
Klopt, wij hebben wat te bieden en we mogen eisen stellen aan mensen die bij ons willen komen wonen. Is niet zo raar toch? Net zo goed als dat immigranten liever in Nederland dan in land X willen wonen. Zo hebben wij liever meneer X dan meneer Y.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:37 schreef Vhiper het volgende:
[..]
bruikbaar? Wat zijn we hier in Nederland? Een stelletje parasieten die willen verdienen aan een migrant?
En dan maar zeiken dat al die buitenlanders hier komen om van ons te profiteren....![]()
Helaas wel maar als we ze nu hun NL paspoort afnemen....... houden ze er nog een over.....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:25 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
verschil is dat de etters uit de diamantbuurt Nederlands zijn, en geen asielzoekers. Maar ik ben het wel eensch hoor.
In New York bijdehandje.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:05 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Oh god, humor is bij jou ook ver te zoeken.
Zal je ff wat uilteggen:
de verdragen die jij noemt, zijn afkomstig van de Verenigde Naties. En waar is deze gevestigd mijn beste Mwanatabu?
In?
B..
Brrr..
Bruss..
Goed zo, in Brussel.
Waar? In Brussel?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:15 schreef Overlast het volgende:
[..]
In New York bijdehandje.
In Brussel is er wel een verbindingsbureau met de Europese instellingen in Brussel. Dit Bureau is daarnaast het Informatiecentrum van de VN voor de Benelux-landen.
Yeah right, alsof het die EU-burgers zijn die hier staan te dringen...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:18 schreef Devlinsect het volgende:
Ga is op vakantie in Europa. De meeste Fransen, Engelsen, Ieren, Spanjaarden, Italiaanen, Polen, die ik heb gesproken zeggen:
Nederland?Dat land waar je een hotel krijgt, geld en als je het niet meer ziet zitten, ga je weer weg uit Nederland met een paspoort zodat je terug kan komen?
De gedachtegoed van klompen, tulpen en de nederwiet is er niet meer.![]()
In NY. Heel goed. Dat was in 1951, zo uit mijn hoofd. Toen is het verdrag ondertekendquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:15 schreef Overlast het volgende:
[..]
In New York bijdehandje.
In Brussel is er wel een verbindingsbureau met de Europese instellingen in Brussel. Dit Bureau is daarnaast het Informatiecentrum van de VN voor de Benelux-landen.
Nee, zo denken sommige EU burgers over ons immigratiebeleid over de afgelopen 40 jaar.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:20 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Yeah right, alsof het die EU-burgers zijn die hier staan te dringen...
Lariekoek, hoeveel wiet had je toen al op?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:18 schreef Devlinsect het volgende:
Ga is op vakantie in Europa. De meeste Fransen, Engelsen, Ieren, Spanjaarden, Italiaanen, Polen, die ik heb gesproken zeggen:
Nederland?Dat land waar je een hotel krijgt, geld en als je het niet meer ziet zitten, ga je weer weg uit Nederland met een paspoort zodat je terug kan komen?
Je lult. Reguliere migranten (Waaronder dus ook EU burgers) krijgen geen ene flikker van Nederland.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:18 schreef Devlinsect het volgende:
Nee want dit zijn werkende mensenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:20 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Yeah right, alsof het die EU-burgers zijn die hier staan te dringen...
behalve onderdak, financiële hulp waar nodig, subsidies en onderwijs krijgen ze hier idd geen ene zak.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:38 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Je lult. Reguliere migranten (Waaronder dus ook EU burgers) krijgen geen ene flikker van Nederland.
quote:Naar aanleiding van een artikel in een regionaal ochtendblad met als kop: “Politie arresteert scholiere in klas” volgt hier onderstaande persverklaring:
De politie is hogelijk verbaasd over de berichtgeving met betrekking tot Taida Pasic. Gesuggereerd wordt dat het meisje in de klas gearresteerd is en dat is absoluut niet gebeurd. Dat is niet onze werkwijze en er is zo zorgvuldig mogelijk gehandeld.
Als politie begrijpen wij, dat de afwijzing van een verblijfsvergunning altijd hard bij de verzoeker en direct betrokkenen overkomt. Een dergelijke beslissing wordt na zorgvuldige afweging door de Immigratie en Naturalisatiedienst genomen. De vreemdelingenpolitie dient de regels uit te voeren.
Een medewerker van de vreemdelingenpolitie is naar de school gegaan. Hij heeft zich bij een docent gemeld en deze heeft het meisje opgehaald. In diens bijzijn is haar uitgelegd, dat zij zich aan het begin van de middag op het politiebureau in Winterswijk diende te melden. Hier is haar de afgewezen beschikking van de Immigratie en Naturalisatiedienst uitgereikt.
Betrokkene wist, dat zij bij een negatieve beschikking Nederland diende te verlaten. Om de terugkeer te effectueren is zij in vreemdelingenbewaring gesteld. Voorafgaand aan deze afwijzing loopt al een lang traject van juridische beslissingen die voor het meisje altijd negatief zijn uitgevallen.
Wel hebben de vreemdelingenpolitie en vluchtelingenwerk inmiddels alles in het werk gesteld, zodat het meisje in het voormalig Joegoslavië het Nederlandse staatsexamen kan doen.
Oh je bedoelt dat je het huilie verhaal van mainport ermee onderuithaalt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:41 schreef rthls het volgende:
Dit nuanceerd alles weer een beetje geloof ik:
[..]
hoor ik daar falend beleid van Verdonk? Inhumaan? Nee? Raar..........quote:Wel hebben de vreemdelingenpolitie en vluchtelingenwerk inmiddels alles in het werk gesteld, zodat het meisje in het voormalig Joegoslavië het Nederlandse staatsexamen kan doen.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:38 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Je lult. Reguliere migranten (Waaronder dus ook EU burgers) krijgen geen ene flikker van Nederland.
Geboren in een Haagse achterstandswijk, ondanks vrienden die me op de MAVO (later VMBO) wilden hebben toch VWO/HAVO gedaan, HBO opleiding gevolgd, goede baan gevonden.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:04 schreef VeX- het volgende:
Het is toch wel altijd grappig hoe het komt dat mensen zoveel waarde hechten aan de willekeurigheid van hun bestaan. Alleen omdat je toevallig een Nederlands paspoortje hebt, ben je zoveel meer. De afrastering van grenzen, cultuur en dergelijke zijn allemaal toevallig en niets waar jij in een of andere mate hebt bijgedragen.
Om daar vervolgens zoveel waarde aan te hechten en verschillen tussen anderen te benadrukken laat slechts zien hoe simpel je leven is, aangezien je vergeet dat jij toevallig een (bij)product bent van omstandigheden.
M.a.w. we moeten maar iedereen op de hele wereld, die erin slaagt naar Nederland te komen, gewoon de Nederlandse nationaliteit geven? Of tenminste een verblijfsvergunning? Regels zijn niet nodig?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:04 schreef VeX- het volgende:
Het is toch wel altijd grappig hoe het komt dat mensen zoveel waarde hechten aan de willekeurigheid van hun bestaan. Alleen omdat je toevallig een Nederlands paspoortje hebt, ben je zoveel meer. De afrastering van grenzen, cultuur en dergelijke zijn allemaal toevallig en niets waar jij in een of andere mate hebt bijgedragen.
Om daar vervolgens zoveel waarde aan te hechten en verschillen tussen anderen te benadrukken laat slechts zien hoe simpel je leven is, aangezien je vergeet dat jij toevallig een (bij)product bent van omstandigheden.
Ze is niet uit de klas gesleept, leer zelf eens begrijpend lezen, ze is door de directeur opgehaald, waarna ze te horen heeft gekregen waar ze zich moest melden.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:31 schreef vid het volgende:
Nederland haalt nu eenmaal liever kansarme allochtonen Nederland binnen, mensen met een VWO opleidingen dienen zsm uit deze samenleving verwijdert te worden. Deze mensen zullen later namelijk in SUV's en dikke BMW's rijden en dat kan natuurlijk nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:18 schreef Mainport het volgende:
VWO'ers boos over uitzetting klasgenote
De beknopte versie: op mijn school, de Driemark in Winterswijk, hebben ze een achttienjarige VWO-scholiere zonder pardon uit het leslokaal getrokken en in de cel gestopt. Ze zit nu (volgens mij) in Den Haag, en zal binnenkort het land uit worden gezet. In haar geboorteland Kosovo zal ze als inmiddels negentienjarige in de brugklas worden geplaatst, terwijl ze nu haar examen bijna binnenheeft.
Belachelijk! Ik hoop dat ze nu het stadhuis aan het afbreken zijn. Bah.
Als Servië bij de EU binnenkort gaat horen brul je wel anders.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:44 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
We zouden het Amerikaanse, Canadese, Nieuw Zeeland of Australische immigratiebeleid moeten toepassen. Alleen mensen die iets aan de maatschappij kunnen toevoegen.
Kijk, het is door dit soort mentaliteit waarom hoog-opgeleiden emigrerenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:11 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
Nederland haalt nu eenmaal liever kansarme allochtonen Nederland binnen, mensen met een VWO opleidingen dienen zsm uit deze samenleving verwijdert te worden. Deze mensen zullen later namelijk in SUV's en dikke BMW's rijden en dat kan natuurlijk niet
Als nederland een kennis economie wil dan moeten ze daar verdomme eens wat voor doen !!!
SCHOP VERDOMME KANSLOZE ALLOCHTONEN UITKERINGS TREKKERS ZSM HET LAND UIT, TRAP DIE CRIMINELE KUT MAROKKANEN ERUIT NIET MENSEN MET EEN VWO OPLEIDING DIE LATER WAT VOOR NL KUNNEN BETEKENEN!!!!!!!!!!! OM TE KOTSEN!!!!!!!!!![]()
![]()
Onrechtvaardig kut land!
Mijn mentaliteit of de mentaliteit die ik in mijn post schets.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:16 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Kijk, het is door dit soort mentaliteit waarom hoog-opgeleiden emigreren
Dat zal eerst nog wel niet gebeuren, die kans acht ik zeer klein.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:15 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Als Servië bij de EU binnenkort gaat horen brul je wel anders.
Wáárom zit jij thuis dan?quote:Belachelijk! Ik hoop dat ze nu het stadhuis aan het afbreken zijn. Bah.
Ach ja, dát is rechtvaardig en uitvoerbaar. VWO'ers mogen blijven maar VMBO'ers of uitkeringstrekkers mogen fijn oprotten. Denk toch eens wat verder man ipv dommig maar wat teksten te brallen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:11 schreef Speed-Addicted het volgende:
SCHOP VERDOMME KANSLOZE ALLOCHTONEN UITKERINGS TREKKERS ZSM HET LAND UIT, TRAP DIE CRIMINELE KUT MAROKKANEN ERUIT NIET MENSEN MET EEN VWO OPLEIDING DIE LATER WAT VOOR NL KUNNEN BETEKENEN!!!!!!!!!!! OM TE KOTSEN!!!!!!!!!![]()
![]()
Onrechtvaardig kut land!
Flikker toch op wereld verbeteraar. Nederland heeft opgeleide mensen nodig, kansarmen paracieten die thuis zitten te niks nutten hebben we hier al meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:10 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ach ja, dát is rechtvaardig en uitvoerbaar. VWO'ers mogen blijven maar VMBO'ers of uitkeringstrekkers mogen fijn oprotten. Denk toch eens wat verder man ipv dommig maar wat teksten te brallen.
'opgeleiden'? 'mauwen'?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:19 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
Flikker toch op wereld verbeteraar. Nederland heeft opgeleide mensen nodig, kansarmen stakkers hebben we hier al meer dan genoeg.
Willen we over 20 jaar nog wat betekenen in de wereld dan hebben we ASAP (hoog)opgeleiden mensen nodig die de armen uit de mauwen willen steken voor Nederland.
Moet je mij eens vertellen waar een reguliere migrant dat allemaal kan krijgen, want dan heb ik nog wat tegoed van vadertje staat!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
behalve onderdak, financiële hulp waar nodig, subsidies en onderwijs krijgen ze hier idd geen ene zak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |