abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34283089
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:41 schreef rthls het volgende:
Dit nuanceerd alles weer een beetje geloof ik:
[..]
Oh je bedoelt dat je het huilie verhaal van mainport ermee onderuithaalt.
Ja inderdaad
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_34283145
quote:
Wel hebben de vreemdelingenpolitie en vluchtelingenwerk inmiddels alles in het werk gesteld, zodat het meisje in het voormalig Joegoslavië het Nederlandse staatsexamen kan doen.
hoor ik daar falend beleid van Verdonk? Inhumaan? Nee? Raar..........

Typisch gevalletje eenzijdige berichtgeving dit dus.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_34283472
verdiep je eens in de materie voor je zo'n sneue reaktie geeft

[ Bericht 41% gewijzigd door buzzer op 20-01-2006 18:30:47 ]
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_34283778
zie bovenstaande post

[ Bericht 49% gewijzigd door buzzer op 20-01-2006 18:31:54 ]
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_34284259
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:38 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Je lult. Reguliere migranten (Waaronder dus ook EU burgers) krijgen geen ene flikker van Nederland.
Zo wordt er gedacht over ons im - mi - gra-tie beleid van de afgelopen veertig jaar. Dus een fransman vergelijkt hoe Frankrijk de immigrant binnen haalde en wij de immigranten binnen haalde. Daar zit echt wel een verschil in. Verdiep je in de regels en kom is achter je pc vandaan en ga sociaal doen (ook buiten NL).

Sinds een x-aantal jaar gelden (bijna) dezelfde immigratieregels in Europa voor ieder land. Dus je krijgt idd geen ene flikker van NL.
pi_34285073
De Hollanders zitten er weer eens achter.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 18:04:06 #127
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_34285433
Het is toch wel altijd grappig hoe het komt dat mensen zoveel waarde hechten aan de willekeurigheid van hun bestaan. Alleen omdat je toevallig een Nederlands paspoortje hebt, ben je zoveel meer. De afrastering van grenzen, cultuur en dergelijke zijn allemaal toevallig en niets waar jij in een of andere mate hebt bijgedragen.

Om daar vervolgens zoveel waarde aan te hechten en verschillen tussen anderen te benadrukken laat slechts zien hoe simpel je leven is, aangezien je vergeet dat jij toevallig een (bij)product bent van omstandigheden.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_34285481
edit

[ Bericht 99% gewijzigd door buzzer op 20-01-2006 18:32:05 ]
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_34285759
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 18:04 schreef VeX- het volgende:
Het is toch wel altijd grappig hoe het komt dat mensen zoveel waarde hechten aan de willekeurigheid van hun bestaan. Alleen omdat je toevallig een Nederlands paspoortje hebt, ben je zoveel meer. De afrastering van grenzen, cultuur en dergelijke zijn allemaal toevallig en niets waar jij in een of andere mate hebt bijgedragen.

Om daar vervolgens zoveel waarde aan te hechten en verschillen tussen anderen te benadrukken laat slechts zien hoe simpel je leven is, aangezien je vergeet dat jij toevallig een (bij)product bent van omstandigheden.
Geboren in een Haagse achterstandswijk, ondanks vrienden die me op de MAVO (later VMBO) wilden hebben toch VWO/HAVO gedaan, HBO opleiding gevolgd, goede baan gevonden.
Sorry, maar niets aan mijn leven is simpel geweest, en niets is mij gegeven. Ik heb overal zelf voor moeten knokken.

Voor iedere asielzoeker gelden regels. Ze heeft uitvoerig geprocedeerd, maar uiteindelijk heeft de rechter bepaald dat ze terug moet naar Kosovo. De RECHTER. Je weet wel, die vent die bepaald of bepaalde regels wel of niet voor een persoon van toepassing zijn.

Triest, die idealistische figuren zoals jij, die het leven versimpelen tot een Disney-achtige "it's a small world after all"-tafereeltje. Wake up and smell the coffee zou ik zeggen.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  vrijdag 20 januari 2006 @ 18:16:34 #130
3542 Gia
User under construction
pi_34285798
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 18:04 schreef VeX- het volgende:

M.a.w. we moeten maar iedereen op de hele wereld, die erin slaagt naar Nederland te komen, gewoon de Nederlandse nationaliteit geven? Of tenminste een verblijfsvergunning? Regels zijn niet nodig?
  vrijdag 20 januari 2006 @ 18:24:06 #131
123184 Stuiter_en_Co
In silence we service
pi_34286014
Dit land is toch zo mooi.....

De feiten:
dame woont 5 jaar in nederland (de staat en wij dus betalen al 5 jaar voor haar eten opleiding etc)
Ze gaat aan een studie beginnen volgens school jaar zodat ze onderdeel kan worden van dezelfde maatschappij die haar tot dusver onder steunt heeft.
Op termijn zal ze zichzelf dus terug verdienen t.o.v. de gemaakte kosten.

EN WAT DOET NEDERLAND......

SORRY MAAR JE MOET WEG WANT JE ZOU JE MISSCHIEN NUTTIG MAKEN BINNEN ONZE MAATSCHAPPIJ......

He VERDONK... Waar kan ik een schade claim indienen om die belasting centjes die je dus zojuist voor nix verspilt hebt terug te vorderen...

Stamp dan die criminele Allochtonen het land uit als ze een dubbele nationaliteit hebben....maar dit is geld verspilling en mens onwaardig...

Verdonk you dumb!
The truth will set you free
In god we trust all others we monitor...
trust no one....
pi_34286074
Het gaat je goed, oh slachtoffer van de onpersoonlijke bureaucratisering.
pi_34286265
Hey hbo ventje, wat ben ik toch blij voor je dat je uit een achterstandswijkje ben opgeklommen in de maatschappij, en dan een mooie baan... geweldig gast, je bent een held... against all odds... from the bottom

Houdt toch echt je bek en luister, college tijd:

A) Jij bent niet in een "achterstandswijk' opgegroeid, aangezien je te eten hebt gehad. 90% van de wereldbevolking zou dol graag hun "privilegewijk" voor jouw "achterstandswijk" willen ruilen.

B) Je hebt nergens voor hoeven knokken, het enige wat je moest doen is op school verschijnen, en af en toe een proefwerk maken. De belastingbetaler heeft voor het grootste deel van je onderwijs gedokt, inclusief iets van 5000 euro per jaar (ex. stufi) voor je beroepsopleidinkje.

Wil je een knokverhaal horen?

Je komt uit Kosovo, oorlogsgebied, de hele maatschappij ingestort. Je vlucht voor je leven. Je komt naar Nederland, leert de taal en de cultuur kennen, komt dan nog op het VWO terecht....,en maakt het af, gaat vervolgens Internationaal Recht studeren, om zo dit soort kansen voor andere mensen te kunnen creeren..

oh wacht... nee...

het houdt eigenlijk al op voor het VWO examen omdat je als een crimineel uit de klas wordt gesleept om terug naar Kosovo gestuurd te worden... <curtains fall>

De rechter heeft an sich helemaal niks te bepalen, misschien leren ze dat jullie niet bij het beroepsonderwijs. Hij of zij moet de wet INTERPRETEREN. De wetten worden in de tweede kamer vastgesteld. EN DAAR GAAT DE DISCUSSIE OVER, OF DAT GOED IS VASTGESTELD.

Heb je tijdens je 'harde leven' misschien ook begrijpend leren lezen?

Jezus, niks erger dan een zelf ingenomen mediocriteit. Dus ik zou zeggen: Wake up and get a life.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 18:36:35 #134
3542 Gia
User under construction
pi_34286431
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 18:31 schreef vid het volgende:
Ze is niet uit de klas gesleept, leer zelf eens begrijpend lezen, ze is door de directeur opgehaald, waarna ze te horen heeft gekregen waar ze zich moest melden.

Er was oorlog en dit meisje is in die tijd keurig opgevangen in Nederland, ze mocht studeren er werd voor haar gezorgd.
Nu is er geen oorlog meer en kunnen ze weer terug naar huis. Logisch toch.

Om welke reden zou ze hier moeten blijven?
pi_34286567
Hahaha, ja dat maakt een verschil? Of je nou met een naar Kosovo gesleept of gestuurd wordt. Hou toch op.

Waar het om gaat is dat het een kind is dat weggestuurd wordt, een kind waar deze maatschappij iets aan zou hebben. We streven toch naar een kenniseconomie? VWO studenten deporteren lijkt me dan niet de beste oplossing. Bovendien is Kosovo nog steeds een perspectiefloos gat, en iemand daar naartoe sturen vind ik persoonlijk een misdaad.

Maar vertel jij mij eens, waarom zou ze hier niet moeten blijven? Ik heb eerlijk gezegd meer last van al die boeren die elk weekend hier naar Amsterdam komen om mijn stad onder te kotsen dan van hard werkende en hard studerende immigranten. Waarom sturen we hun niet lekker allemaal naar Kosovo?
pi_34286610
... oh wacht, ik weet het al, de regering gaat natuurlijk niet haar achterban het land uit gooien.

Ik wordt echt een beetje ziek van die "Nederland is vol" paradigma
  vrijdag 20 januari 2006 @ 19:11:08 #137
119624 Speed-Addicted
The Future is yours!!!
pi_34287565
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 12:18 schreef Mainport het volgende:
VWO'ers boos over uitzetting klasgenote

De beknopte versie: op mijn school, de Driemark in Winterswijk, hebben ze een achttienjarige VWO-scholiere zonder pardon uit het leslokaal getrokken en in de cel gestopt. Ze zit nu (volgens mij) in Den Haag, en zal binnenkort het land uit worden gezet. In haar geboorteland Kosovo zal ze als inmiddels negentienjarige in de brugklas worden geplaatst, terwijl ze nu haar examen bijna binnenheeft.

Belachelijk! Ik hoop dat ze nu het stadhuis aan het afbreken zijn. Bah.
Nederland haalt nu eenmaal liever kansarme allochtonen Nederland binnen, mensen met een VWO opleidingen dienen zsm uit deze samenleving verwijdert te worden. Deze mensen zullen later namelijk in SUV's en dikke BMW's rijden en dat kan natuurlijk niet

Als nederland een kennis economie wil dan moeten ze daar verdomme eens wat voor doen !!!

SCHOP VERDOMME KANSLOZE ALLOCHTONEN UITKERINGS TREKKERS ZSM HET LAND UIT, TRAP DIE CRIMINELE KUT MAROKKANEN ERUIT NIET MENSEN MET EEN VWO OPLEIDING DIE LATER WAT VOOR NL KUNNEN BETEKENEN!!!!!!!!!!! OM TE KOTSEN!!!!!!!!!

Onrechtvaardig kut land!
"I also favor a cold war against Islam. I see Islam as being an exceptional threat, as a society hostile to ours"
pi_34287675
Een slachtoffer van de Nederlandse ambtenarij, zo simpel is het. Ambtenaren verzieken altijd alles.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 19:15:18 #139
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_34287686
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:44 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Iemand die de wet wel begrijpt.

We zouden het Amerikaanse, Canadese, Nieuw Zeeland of Australische immigratiebeleid moeten toepassen. Alleen mensen die iets aan de maatschappij kunnen toevoegen.

Nee, we hebben te luisteren naar Brussel
Als Servië bij de EU binnenkort gaat horen brul je wel anders.
Era Vulgaris
  vrijdag 20 januari 2006 @ 19:16:35 #140
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_34287725
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:11 schreef Speed-Addicted het volgende:

[..]

Nederland haalt nu eenmaal liever kansarme allochtonen Nederland binnen, mensen met een VWO opleidingen dienen zsm uit deze samenleving verwijdert te worden. Deze mensen zullen later namelijk in SUV's en dikke BMW's rijden en dat kan natuurlijk niet

Als nederland een kennis economie wil dan moeten ze daar verdomme eens wat voor doen !!!

SCHOP VERDOMME KANSLOZE ALLOCHTONEN UITKERINGS TREKKERS ZSM HET LAND UIT, TRAP DIE CRIMINELE KUT MAROKKANEN ERUIT NIET MENSEN MET EEN VWO OPLEIDING DIE LATER WAT VOOR NL KUNNEN BETEKENEN!!!!!!!!!!! OM TE KOTSEN!!!!!!!!!

Onrechtvaardig kut land!
Kijk, het is door dit soort mentaliteit waarom hoog-opgeleiden emigreren
Era Vulgaris
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')