Oh je bedoelt dat je het huilie verhaal van mainport ermee onderuithaalt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:41 schreef rthls het volgende:
Dit nuanceerd alles weer een beetje geloof ik:
[..]
hoor ik daar falend beleid van Verdonk? Inhumaan? Nee? Raar..........quote:Wel hebben de vreemdelingenpolitie en vluchtelingenwerk inmiddels alles in het werk gesteld, zodat het meisje in het voormalig Joegoslavië het Nederlandse staatsexamen kan doen.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:38 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Je lult. Reguliere migranten (Waaronder dus ook EU burgers) krijgen geen ene flikker van Nederland.
Geboren in een Haagse achterstandswijk, ondanks vrienden die me op de MAVO (later VMBO) wilden hebben toch VWO/HAVO gedaan, HBO opleiding gevolgd, goede baan gevonden.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:04 schreef VeX- het volgende:
Het is toch wel altijd grappig hoe het komt dat mensen zoveel waarde hechten aan de willekeurigheid van hun bestaan. Alleen omdat je toevallig een Nederlands paspoortje hebt, ben je zoveel meer. De afrastering van grenzen, cultuur en dergelijke zijn allemaal toevallig en niets waar jij in een of andere mate hebt bijgedragen.
Om daar vervolgens zoveel waarde aan te hechten en verschillen tussen anderen te benadrukken laat slechts zien hoe simpel je leven is, aangezien je vergeet dat jij toevallig een (bij)product bent van omstandigheden.
M.a.w. we moeten maar iedereen op de hele wereld, die erin slaagt naar Nederland te komen, gewoon de Nederlandse nationaliteit geven? Of tenminste een verblijfsvergunning? Regels zijn niet nodig?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:04 schreef VeX- het volgende:
Het is toch wel altijd grappig hoe het komt dat mensen zoveel waarde hechten aan de willekeurigheid van hun bestaan. Alleen omdat je toevallig een Nederlands paspoortje hebt, ben je zoveel meer. De afrastering van grenzen, cultuur en dergelijke zijn allemaal toevallig en niets waar jij in een of andere mate hebt bijgedragen.
Om daar vervolgens zoveel waarde aan te hechten en verschillen tussen anderen te benadrukken laat slechts zien hoe simpel je leven is, aangezien je vergeet dat jij toevallig een (bij)product bent van omstandigheden.
Ze is niet uit de klas gesleept, leer zelf eens begrijpend lezen, ze is door de directeur opgehaald, waarna ze te horen heeft gekregen waar ze zich moest melden.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:31 schreef vid het volgende:
Nederland haalt nu eenmaal liever kansarme allochtonen Nederland binnen, mensen met een VWO opleidingen dienen zsm uit deze samenleving verwijdert te worden. Deze mensen zullen later namelijk in SUV's en dikke BMW's rijden en dat kan natuurlijk nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:18 schreef Mainport het volgende:
VWO'ers boos over uitzetting klasgenote
De beknopte versie: op mijn school, de Driemark in Winterswijk, hebben ze een achttienjarige VWO-scholiere zonder pardon uit het leslokaal getrokken en in de cel gestopt. Ze zit nu (volgens mij) in Den Haag, en zal binnenkort het land uit worden gezet. In haar geboorteland Kosovo zal ze als inmiddels negentienjarige in de brugklas worden geplaatst, terwijl ze nu haar examen bijna binnenheeft.
Belachelijk! Ik hoop dat ze nu het stadhuis aan het afbreken zijn. Bah.
Als Servië bij de EU binnenkort gaat horen brul je wel anders.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:44 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Iemand die de wet wel begrijpt.
We zouden het Amerikaanse, Canadese, Nieuw Zeeland of Australische immigratiebeleid moeten toepassen. Alleen mensen die iets aan de maatschappij kunnen toevoegen.
Nee, we hebben te luisteren naar Brussel![]()
Kijk, het is door dit soort mentaliteit waarom hoog-opgeleiden emigrerenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:11 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
Nederland haalt nu eenmaal liever kansarme allochtonen Nederland binnen, mensen met een VWO opleidingen dienen zsm uit deze samenleving verwijdert te worden. Deze mensen zullen later namelijk in SUV's en dikke BMW's rijden en dat kan natuurlijk niet
Als nederland een kennis economie wil dan moeten ze daar verdomme eens wat voor doen !!!
SCHOP VERDOMME KANSLOZE ALLOCHTONEN UITKERINGS TREKKERS ZSM HET LAND UIT, TRAP DIE CRIMINELE KUT MAROKKANEN ERUIT NIET MENSEN MET EEN VWO OPLEIDING DIE LATER WAT VOOR NL KUNNEN BETEKENEN!!!!!!!!!!! OM TE KOTSEN!!!!!!!!!![]()
![]()
Onrechtvaardig kut land!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |