*herkent*quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:50 schreef HunterSThompson het volgende:
is dat als ik op een willekeurige avond naar de klok kijk, het opvallend vaak 22.22 uur is. Dit heb ik nu al jaren. Heeft iemand anders dit soms ook, of kijk ik alleen om de 24 uur toevallig naar de klok?
Ik heb dat ook, niks bijzonders, soms tot wel 3 keer per dag..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:08 schreef Soul het volgende:
Ken iemand die dit ook had met de tijd 16:16.
Echt bizar zovaak als hij dat had...
precies dat was ook mijn gedachte aangezien ik het met vele combinaties doe !quote:Ik denk dat wij onbewust een klok hebben die net zo goed meedraaid als elke andere klok. Zo kan ik bijvoorbeeld dagelijks 5 min, voordat mijn wekker gaat wakker worden.. weird!
Ik heb het eigenlijk met alle tijden ná 20:20quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:50 schreef HunterSThompson het volgende:
is dat als ik op een willekeurige avond naar de klok kijk, het opvallend vaak 22.22 uur is. Dit heb ik nu al jaren. Heeft iemand anders dit soms ook, of kijk ik alleen om de 24 uur toevallig naar de klok?
Ik dus ook! Best wel vaak ... en ik kijk niet eens zo vaak naar m'n Windows klokkie, maar opvallend vaak is het 13:37.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:11 schreef L3IPO het volgende:
Een vriend van me had dat bij de tijd 13.37
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:35 schreef Daniel1976 het volgende:
Zo laten engelen aan je merken dat ze over je waken.....
Haha!!!! Ja man, God bestaat échtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:35 schreef Daniel1976 het volgende:
Zo laten engelen aan je merken dat ze over je waken.....
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:52 schreef MouseOver het volgende:
[..]
*herkent*
Volgens mij blijft dat je gewoon extra bij. Ik heb het ook wel eens met andere -minder "mooie"- tijden.
Soort van waterklokquote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:50 schreef zoalshetis het volgende:
in je hersenen zit een 'druppelaar'. sommigen noemen het "biologische klok" en dat is helemaal correct. als je regelmatig leeft geeft de druppel elke tijd, naar gewenning, een druppeltje af en zorgt ervoor dat je aanvoelt hoe laat het is.
soort van biologische klokquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:12 schreef Silven het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, niks bijzonders, soms tot wel 3 keer per dag..![]()
Wat je opvangt via je zintuigen wordt idd gefilterd, anders zou je gek worden van alles wat er om ej heen gebeurd. Van alles wat je ziet, hoort, voelt. Denk dat je idd gelijk hebt dat je je vooral bewust bent van hetgene waar je mee bezig bent.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:44 schreef iteejer het volgende:
Behalve dan bij Silmarwen, waar de klok soms drie keer per dag op 22:22 staat en die dus vermoedelijk een defecte klok heeft die op die tijd stil is blijven staan, heeft dit puur te maken met selectieve waarneming.
Je ziet heel veel wat je niet bewust wordt, je hersenen en je ogen zelf ook doen veel meer aan blokkeren dan aan zien.
Het waarnemen is een selectie-truc: een gesprek kunnen volgen dwars door allerlei achtergrond-herrie heen is moeilijker dan de vanzelfsprekendheid daarvan suggereert.
Net zo met vvisuele waarneming: je ziet waar je op let, en wat je wil zien.
Exact!quote:Maar goed, je ziet dus alle mogelijke tijden op die klok maar realiseerrt je niet eens dat je dt ziet, en op één of andere manier wordt je waarneming getriggerd door regelmaat of door symmetrie of door een bepaalde combinatie, die doet je ff beter kijken en bewust worden van wat je ziet.
Ik wordt ook wel eens wakker op 13:37 of ik ga slapen op 23:37quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:11 schreef L3IPO het volgende:
Bij mij staat er altijd RTFMquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:21 schreef michiel- het volgende:
[..]
Ik dus ook! Best wel vaak ... en ik kijk niet eens zo vaak naar m'n Windows klokkie, maar opvallend vaak is het 13:37.
Wie vormt nieuw DNA? Wij? Wat is er mis met ons eigen DNA? En hoe wordt een klok daardoor beïnvloedt? Welke overgang naar nieuwe dimensies? Die in 2012? Welke dimensies hebben we het dan over?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:32 schreef Bibelot het volgende:
Ik heb het ook wel eens op lopen zoeken op internet,en nu niet lachen allemaal,maar het schijnt iets
te maken te hebben met het vormen van nieuw DNA voor de overgang naar nieuwe dimensies.
Dit zijn dus niet mijn woorden,maar ik vind het wel grappig.
Nieuwetijdskinderen/Indigo mensen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:32 schreef Bibelot het volgende:
Nou,dat is ook toevallig zeg.Bij mij kwam en komt dit verschijnsel ook veel voor.Eens vertelde ik dit mijn man die het ook maar een beetje belachelijk afdeed.Wedden zei ik,als ik nu naar de keukenklok ga dat hij op een gekke tijd staat?
Misschien was het wel een beetje bluffen op dat moment.Hij liep voor de lol mee naar de keuken,en
ja hoor 22.22 uur.Vraagteken op zijn hoofd natuurlijk.
Ik heb het ook wel eens op lopen zoeken op internet,en nu niet lachen allemaal,maar het schijnt iets
te maken te hebben met het vormen van nieuw DNA voor de overgang naar nieuwe dimensies.
Dat slaat echt nergens op. Degene die die "theorie" op internet heeft gezet weet waarschijnlijk niet wat DNA isquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:32 schreef Bibelot het volgende:
Ik zou daar maar niet al teveel in geloven, het gaat echt nergens overquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:40 schreef Bibelot het volgende:
Ik heb even lopen zoeken en heb de site toch nog kunnen vinden.In ieder geval een heleboel
informatie hierover.
http://www.nvisible.com/Dutch/1111introne.html
Ik wil best open staan voor onconventionele gedachten, maar het gaat me iets te ver om dansjes uit te voeren om een overgang tussen Dualisme en Eenheid te waarborgen, alleen omdat 'Solara' zegt dat dat moet.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:40 schreef Bibelot het volgende:
Ik heb even lopen zoeken en heb de site toch nog kunnen vinden.In ieder geval een heleboel
informatie hierover.
http://www.nvisible.com/Dutch/1111introne.html
quote:11:11 is een voorgecodeerde trekker,
geplaatst in onze cellulaire geheugenbanken vóór onze afdaling naar materie.
De 11:11 wordt hierdoor geactiveerd.
Waarom sturen ze niet gewoon een email? En onze hemelse vriendjes willen niks te maken hebben met de negers in Donker Afrika die geen digitale klokken hebben? Of met iedereen die onze 10-cijferstelsel niet gebruikt?quote:The wake-up digital clock signals of our loving celestial friends.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:07 schreef Maisnon het volgende:
Je moet je klok een keer repareren
damn, dat heb ik ook heel veelquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:50 schreef HunterSThompson het volgende:
Dit heb ik ook erg vaakquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:11 schreef L3IPO het volgende:
quote:Op maandag 23 januari 2006 18:35 schreef DionysuZ het volgende:
Maar je hebt jezelf een speciaal tijdstip of nummer aangeleerd, waardoor het opvalt als je dat op de klok ziet, en dan sla je dat op en lijkt het alsof het heel raar telkens op dat tijdstip is als je kijkt.
Het lijkt me heel interessant, the other side of the story, maar: de link doet het nietquote:Op zondag 5 februari 2006 19:11 schreef YourGuardian het volgende:
Lees het verhaal onder de volgene link eens.http://ww.lichtwerker.com/bakens/2000/oktober.htm
De zogenaamde Heilige getallen, ze activeren bepaalde gebieden in het DNA, doordat een cijfer, of een combinatie van cijfers een bepaalde trilling bezit, welke invloed heeft op bepaalde gebieden binnen het menselijke fysieke en etherische lichaam.Ze zorgen ervoor dat het bewustzijn meer en meer opgerekt gaat worden waardoor andere inzichten verkregen kunnen worden.
YG
Probeer ww. eens te vervangen door www.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:20 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Het lijkt me heel interessant, the other side of the story, maar: de link doet het niet![]()
Inderdaad, had ik ff over het hoofd gezienquote:Op zondag 5 februari 2006 20:31 schreef Symer het volgende:
[..]
Probeer ww. eens te vervangen door www.![]()
Leuk artikel van Dossier X trouwens![]()
sinds ik een tijdje heb loop baggeren op Tweakers een paar jaar terug heb ik dat ookquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:11 schreef L3IPO het volgende:
ik heb dit ook maar alleen nooit bij stil gestaan, nu lees ik dit en dan sta je er toch bij stil, het is gewoon toevallig want normaal kijk ik als ik wil weten hoe laat het is op de klok van de computer of op mijn telefoon maar als het 22:22 is dan kijk ik opvallend genoeg naar mijn wekkerradio wat ik normaal anders rond die tijd nooit doe, ik denk dat het een aanwensel is omdat het toch een "speciale" tijd is. gewoon een tik (ik ben gek oO< )quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:50 schreef HunterSThompson het volgende:
Gewoon proberen in te zien dat het komt omdat je er op let en er dan geen aandacht meer aan bestedenquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:00 schreef zhe-devilll het volgende:
ik heb dit nu al 2 jaar lang,
telkens de dubbele tijden
11.11/22/22//12.12/10.10/3.03/13.13/4.44
etc etc..pff soms wordt je er gek van, ik snap het niet , ik heb dit echt een jaar lang dagelijks minimaal 6 keer daags gezien, en de laatste tijd kijk ik zo min mogelijk naar de tijd!
Je moet mijn tekst nog maar eens goed lezenquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:56 schreef ee-04 het volgende:
Heb het ook met 22:22 gehad, nu niet meer trouwens. Heb ook een periode gehad dat een vriend en ik allebei overal het getal 69 tegen kwamen, wat meer recent had ik dit met 66. Op nummerborden en weet ik veel waar allemaal
Maar zoals hierboven al staat, dan let je er gewoon op ofzo
Heb ik ook.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:50 schreef HunterSThompson het volgende:
Vraag eens de tijd aan iemand die net op de klok of zijn horloge heeft gekeken. Grote kans dat hij dus weer op de klok of horloge kijkt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zoals ik al zeg. ik denk dat je wel vaker op de klok kijkt maar dan onbewust.. en als er dan zon "vreemd" getal staat valt het ineens op.
als ik voor iedere keer dat ik een 2de keer op me horloge moet kijken omdat ik het niet in me heb ongenomen, een euro krijg was ik nu rijk
id terwijl je het wel onderbewust in je opneemtquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:52 schreef Knarf het volgende:
[..]
Vraag eens de tijd aan iemand die net op de klok of zijn horloge heeft gekeken. Grote kans dat hij dus weer op de klok of horloge kijkt.
Ja klopt. Je kijkt (om welke reden dan ook) en beseft bij 't zien van de tijd dat het verder niet zo lang is dat je iets zou moeten ondernemen oid, en dus lijk je het direct weer te vergeten. Vraagt iemand vervolgens hoelaat het is, dan ben je 't glad vergeten.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:52 schreef Knarf het volgende:
[..]
Vraag eens de tijd aan iemand die net op de klok of zijn horloge heeft gekeken. Grote kans dat hij dus weer op de klok of horloge kijkt.
Dat had ik dus ook toen hij al eerder een topic hierover gepost had! Ik zei dat hij er niks achter moest zoeken dat het als hij telkens naar de klok keek steeds 22:22 uur was. Die avond was ik op de bank in slaap gevallen en wist niet hoe laat het was toen ik wakker was (slaperig) ik zei tegen mijn vriend dat ik naar bed ging. Ik ging in bed liggen en verrek. Toen ik op de klok keek was het 22:22quote:Op maandag 23 januari 2006 15:34 schreef Ticker het volgende:
Gister in de auto.. kijk op de klok.. verrek.. 22:22!
Ik wil dat dit topic gesloten wordt!! Mijn biologische klok wordt gek!!!![]()
Lees mijn verhaaltje maar eens hierboven......quote:Op maandag 20 februari 2006 18:56 schreef Wetenschapper het volgende:
Volgens mij komt het toch ergens uit je onderbewust zijn.Als je bijvoorbeeld op een dag om 7 uur in de ochtend wakker wilt worden en je denkt daar sterk aan voor je gaat slapen zul je ook om die tijd wakker worden, probeer het maar eens.Ik heb zelf een tijd gehad dat ik op de autoradio omschakelde naar de am en onmiddelijk 666 in mijn diplay verscheen
Ik heb hetzelfde, en ik word ook vaak een paar minuten voordat me wekker zou gaan wakker. Opzich wel handig, heb trouwens nog nooit geprobeerd wat er gebeurd als ik me wekker niet zetquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:20 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk met alle tijden ná 20:20
dus 2121/2222/2323
altijd wel wazig.
normaal slaap ik nog om die tijdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Komt vrij veel voor wel meestal met 11.11
http://www.nvisible.com/Dutch/1111ne.html
Heb ik ook, vooral met m'n telefoon. 13:37.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:21 schreef michiel- het volgende:
[..]
Ik dus ook! Best wel vaak ... en ik kijk niet eens zo vaak naar m'n Windows klokkie, maar opvallend vaak is het 13:37.
Nee hoor. Hooguit is de kans erg klein. Maar zodra er sprake is van een kans, is het niet statistisch onmogelijk.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:14 schreef HunterSThompson het volgende:
Het is statisch onmogelijk dat ik zo vaak 22.22 uur zie.
Je kijkt kennelijk vaak op je mobiel in de periode tussen 22:00 en 22:30.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:15 schreef HunterSThompson het volgende:
En niet alleen vandaag trouwens. Komt minstens 2 keer in de week voor.
kijk precies hetzelfde had ik,toen ik het topic zag was het 22:22quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:22 schreef Ticker het volgende:
22:22
----
haha freaking toeval.. ik lees dit topic aangezien 4400 serie even pauze heeft. Ik denk, he snel kijken hoe laat het is terwijl ik wat post lees.. en voila![/b]
Hehe pas daar maar mee op.. je kunt er echt gek van worden, als je er geen zin in hebt maar vervolgens wel door je (onder)bewustzijn telkens weer wordt gewezen op nummers, reeksen, cijfers etc..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:26 schreef Summers het volgende:
Ik zou zeggen probeer dat maar expres te doen , gaat niet lukken .
Hier ook zo'n 1quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:50 schreef HunterSThompson het volgende:
Of jij wilt graag iets niet zien wat er wel is , jij bent nu degene die zich specialer maakt dan anderen omdat believers het fout zien en jij goed , Jij staat daar wel boven en bent sterker dan dat terwijl je zelf zegt dat het een mens eigen ding is om patronen te zien en een oorzaak en een gevolg .quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:05 schreef Blue-eagle het volgende:
Oh mijn god ik herken ook patronen! Ben ik nu ook bijzonder en uitverkoren of ben ik niet speciaal?
Het moeten wel multidimensionale Maya geesten uit een ver verleden zijn, dat lijkt me logisch. En ze willen overduidelijk doorgeven dat mijn DNA aan het muteren is voor het grote evenement in 2012.
Zelf zie ik 17:33:06 erg vaak terug komen.
Dus:
7 - 1 = 6
3 + 3 = 6
0 + 6 = 6
Tel die getallen verticaal bij elkaar op en je krijgt:
10 + 10 - 18 = 2
Dus 666 en het getal 2, kan dit betekenen dat ik nog maar 2 jaar te leven heb?
/sarcasm off
Het punt wat ik probeer te maken.. jullie believers willen te graag iets zien wat er niet is. Je herkent als mens gewoon patronen, da's een mens-eigen ding. Daarom zie je ook figuurtjes in wolken, daarom koppel je vaak bepaalde gegevens aan elkaar (oorzaak -> gevolg)... als je het tijdstip 13:37 vaak ziet is dat alleen opvallend omdat je weet waar het voor staat in enigszins lamme internet omgevingen ("leet" oftewel "elite"), niet omdat een spook je iets wilt vertellen.
Well, ik probeer het de hele week al expres te doen met het getal 23 en ik zie het echt overal terugkomen. Als het je één keer is opgevallen zie je het steeds vaker totdat je denkt een patroon te zien. Volgens mij is het dus wel degelijk op te roepen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:26 schreef Summers het volgende:
Ik zou zeggen probeer dat maar expres te doen , gaat niet lukken .
Ik word er soms goed gek van jaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:31 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Hehe pas daar maar mee op.. je kunt er echt gek van worden, als je er geen zin in hebt maar vervolgens wel door je (onder)bewustzijn telkens weer wordt gewezen op nummers, reeksen, cijfers etc..![]()
maar idd.. op een gegeven moment zie je in dat het geen zin heeft om je er zo druk om te maken.. let the flow flow..
Het is wel iets specifieker het gaat om de dubbele getallen en bij de meeste begint het met 11:11 of 22:22quote:Op zondag 24 februari 2008 12:46 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Well, ik probeer het de hele week al expres te doen met het getal 23 en ik zie het echt overal terugkomen. Als het je één keer is opgevallen zie je het steeds vaker totdat je denkt een patroon te zien. Volgens mij is het dus wel degelijk op te roepen.
Lees nou eventjes gewoon wat ik schrijf, ik claim niet de waarheid te hebben, ik claim alleen dat het aannemelijker is dat men gewoon iets wilt zien dan dat er iets zou zijn.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:09 schreef Summers het volgende:
[..]
Of jij wilt graag iets niet zien wat er wel is , jij bent nu degene die zich specialer maakt dan anderen omdat believers het fout zien en jij goed
Als het tocht kan een raam op een kiertje staan, of een familie spoken houdt een feestje achter je rug om.quote:Jij staat daar wel boven en bent sterker dan dat terwijl je zelf zegt dat het een mens eigen ding is om patronen te zien en een oorzaak en een gevolg .
zucht ... waarom ben jij wel uitverkoren om de waarheid te zien en andere mensen (zwakzinnig en goedgelovig) zoals "believers" dat niet .
Zou kunnen, maar dat wilt niet zeggen dat het per definitie paranormaal is of zou kunnen zijn.quote:Ik denk dat het vaker voor zal komen dat mensen iets niet zien wat er wel is dan dat mensen wel iets zien wat er niet is .
hoezo is dat aannemelijker ? dat word altijd als eerste beweerd , sinds wanneer vinden mensen het nuttig om iets te zien wat er niet is ? alsof mensen niks beters te doen hebben , alsof het leven niet al vol is . werk kinderen belastingen enz we komen tijd tekort maar we kunnen altijd een gaatje vinden om iets proberen te zien wat er niet is .. dat maak je me niet wijs .quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:34 schreef Blue-eagle het volgende:
[..]
Lees nou eventjes gewoon wat ik schrijf, ik claim niet de waarheid te hebben, ik claim alleen dat het aannemelijker is dat men gewoon iets wilt zien dan dat er iets zou zijn.
idd , mensen zijn in staat om patronen te herkennen , dit is dus een patroon die heel veel mensen herkennen, heel "toevallig over de hele wereld , niet alleen op digitale klokken maar ook op formulieren bijv , het doet er niet toe wat voor systeem er is of of het AM en PM is het gaat erom dat alles dubbel is op alles wat je de hele dag tegenkomt , als je de video terugspoelt ofzo , parkeerkaartjes met de tijd erop enzquote:Eventjes versimpeld dan maar. Mensen herkennen patronen, daar kunnen we het over eens zijn, niet? Het begrip "digitale klok" is redelijk triviaal, wij gebruiken een 24-uurs systeem, ergens anders werken ze met AM en PM (12 urige) systemen.
Een verzinsel is ook niet tastbaar en 1 van de voorspelbare dingen van de mens is patronen herkennen , het zal VEEL eerder voorkomen dat men een patroon herkend dan dat iemand iets verzint wat er niet is .quote:Nu heb je een persoon die de combinatie 17:17 vaak terug ziet komen. Is het dan logisch om direct naar het paranormale te verwijzen, of is het logischer om een tastbare verklaring te zoeken in de voorspelbare natuur van de mens?
5:17 valt niet binnen hetzelfde patroon dat mensen herkennen , dat als voorbeeld geven is dus niet relevant . bij de meeste begint "het" met 11:11 , onafhankelijk van elkaar , zo willekeurig ....quote:En nu gaat die persoon een Amerikaanse versie van Windows gebruiken en staat er ineens 5.17PM op de klok. Valt het dan nog steeds op denk je? Is het dan nog steeds paranormaal?
[..]
ligt aan de omstandigheden toch .. als er een raam op een kiertje staat grote kans dat het idd tocht , denk je nou echt dat mensen graag als eerste spoken aanwijzen ? bij zoiets kleins en normaals ? mensen denken aan spoken als het juist niet normaal is ... slaap lekker vannacht .. houd jij hun handje vast ? nee he ..quote:Als het tocht kan een raam op een kiertje staan, of een familie spoken houdt een feestje achter je rug om.
makkelijk praten als jij het niet hebt he , je weet dus eigenlijk niet wat er word bedoeld en raad maar (tot een grens) en kan je er niks bij voorstellen .. prima , maar dat zegt alleen iets over jou en niet over de ander .quote:Ik ga voor de meest voor hand liggende verklaring, waar jij bijvoorbeeld zonder te twijfelen alles probeert te koppelen aan paranormale zaken.
En denk je dat ik bijv niet daaraan denk ? waarschijnlijk kom je dus op een antwoord die je wilt horen en die je wilt zien want dat is jouw manier zo te horen , Jij komt wel op de "betere" antwoorden he .. lucky you .quote:Mijn instelling is ook niet dat gelovigen "zwakzinnig" zijn, dat zijn jouw woorden. Ik probeer alleen aan te kaarten dat andere, ietwat tastbaardere, opties ook nog open staan. En naar mijn mening hoor je nooit uit te komen op paranormale zaken omdat er altijd (geen enkele uitzondering) betere antwoorden zijn.
[..]
PRECIES .quote:Zou kunnen, maar dat wilt niet zeggen dat het per definitie paranormaal is of zou kunnen zijn.
Want tot nu toe heeft geen enkele paranormale bewering, van spoken tot ouija boards, van aliens tot yeti's, van gedachtenlezers tot wichelroedes ook maar enkel bewijs opgeleverd.
ik heb allang bewijs voor het paranormale of ik het nou wilde zien of niet dus spreek voor jezelf , wat je niet kent kan je ook niet missen en bestaat niet .
Stand: {ontelbaar} tegen 0 voor de wetenschap
je doet geen sec af aan mijn ervaringen met je denkwijze dus ........ geloof wat je wilt geloven .quote:Sorry.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |