Ik zou daar maar niet al teveel in geloven, het gaat echt nergens overquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:40 schreef Bibelot het volgende:
Ik heb even lopen zoeken en heb de site toch nog kunnen vinden.In ieder geval een heleboel
informatie hierover.
http://www.nvisible.com/Dutch/1111introne.html
Ik wil best open staan voor onconventionele gedachten, maar het gaat me iets te ver om dansjes uit te voeren om een overgang tussen Dualisme en Eenheid te waarborgen, alleen omdat 'Solara' zegt dat dat moet.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:40 schreef Bibelot het volgende:
Ik heb even lopen zoeken en heb de site toch nog kunnen vinden.In ieder geval een heleboel
informatie hierover.
http://www.nvisible.com/Dutch/1111introne.html
quote:11:11 is een voorgecodeerde trekker,
geplaatst in onze cellulaire geheugenbanken vóór onze afdaling naar materie.
De 11:11 wordt hierdoor geactiveerd.
Waarom sturen ze niet gewoon een email? En onze hemelse vriendjes willen niks te maken hebben met de negers in Donker Afrika die geen digitale klokken hebben? Of met iedereen die onze 10-cijferstelsel niet gebruikt?quote:The wake-up digital clock signals of our loving celestial friends.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:07 schreef Maisnon het volgende:
Je moet je klok een keer repareren
damn, dat heb ik ook heel veelquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:50 schreef HunterSThompson het volgende:
is dat als ik op een willekeurige avond naar de klok kijk, het opvallend vaak 22.22 uur is. Dit heb ik nu al jaren. Heeft iemand anders dit soms ook, of kijk ik alleen om de 24 uur toevallig naar de klok?
Dit heb ik ook erg vaakquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:11 schreef L3IPO het volgende:
Een vriend van me had dat bij de tijd 13.37
quote:Op maandag 23 januari 2006 18:35 schreef DionysuZ het volgende:
Maar je hebt jezelf een speciaal tijdstip of nummer aangeleerd, waardoor het opvalt als je dat op de klok ziet, en dan sla je dat op en lijkt het alsof het heel raar telkens op dat tijdstip is als je kijkt.
Het lijkt me heel interessant, the other side of the story, maar: de link doet het nietquote:Op zondag 5 februari 2006 19:11 schreef YourGuardian het volgende:
Lees het verhaal onder de volgene link eens.http://ww.lichtwerker.com/bakens/2000/oktober.htm
De zogenaamde Heilige getallen, ze activeren bepaalde gebieden in het DNA, doordat een cijfer, of een combinatie van cijfers een bepaalde trilling bezit, welke invloed heeft op bepaalde gebieden binnen het menselijke fysieke en etherische lichaam.Ze zorgen ervoor dat het bewustzijn meer en meer opgerekt gaat worden waardoor andere inzichten verkregen kunnen worden.
YG
Probeer ww. eens te vervangen door www.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:20 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Het lijkt me heel interessant, the other side of the story, maar: de link doet het niet![]()
Inderdaad, had ik ff over het hoofd gezienquote:Op zondag 5 februari 2006 20:31 schreef Symer het volgende:
[..]
Probeer ww. eens te vervangen door www.![]()
Leuk artikel van Dossier X trouwens![]()
sinds ik een tijdje heb loop baggeren op Tweakers een paar jaar terug heb ik dat ookquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:11 schreef L3IPO het volgende:
Een vriend van me had dat bij de tijd 13.37
ik heb dit ook maar alleen nooit bij stil gestaan, nu lees ik dit en dan sta je er toch bij stil, het is gewoon toevallig want normaal kijk ik als ik wil weten hoe laat het is op de klok van de computer of op mijn telefoon maar als het 22:22 is dan kijk ik opvallend genoeg naar mijn wekkerradio wat ik normaal anders rond die tijd nooit doe, ik denk dat het een aanwensel is omdat het toch een "speciale" tijd is. gewoon een tik (ik ben gek oO< )quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:50 schreef HunterSThompson het volgende:
is dat als ik op een willekeurige avond naar de klok kijk, het opvallend vaak 22.22 uur is. Dit heb ik nu al jaren. Heeft iemand anders dit soms ook, of kijk ik alleen om de 24 uur toevallig naar de klok?
Gewoon proberen in te zien dat het komt omdat je er op let en er dan geen aandacht meer aan bestedenquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:00 schreef zhe-devilll het volgende:
ik heb dit nu al 2 jaar lang,
telkens de dubbele tijden
11.11/22/22//12.12/10.10/3.03/13.13/4.44
etc etc..pff soms wordt je er gek van, ik snap het niet , ik heb dit echt een jaar lang dagelijks minimaal 6 keer daags gezien, en de laatste tijd kijk ik zo min mogelijk naar de tijd!
Je moet mijn tekst nog maar eens goed lezenquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:56 schreef ee-04 het volgende:
Heb het ook met 22:22 gehad, nu niet meer trouwens. Heb ook een periode gehad dat een vriend en ik allebei overal het getal 69 tegen kwamen, wat meer recent had ik dit met 66. Op nummerborden en weet ik veel waar allemaal
Maar zoals hierboven al staat, dan let je er gewoon op ofzo
Heb ik ook.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:50 schreef HunterSThompson het volgende:
Vraag eens de tijd aan iemand die net op de klok of zijn horloge heeft gekeken. Grote kans dat hij dus weer op de klok of horloge kijkt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zoals ik al zeg. ik denk dat je wel vaker op de klok kijkt maar dan onbewust.. en als er dan zon "vreemd" getal staat valt het ineens op.
als ik voor iedere keer dat ik een 2de keer op me horloge moet kijken omdat ik het niet in me heb ongenomen, een euro krijg was ik nu rijk
id terwijl je het wel onderbewust in je opneemtquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:52 schreef Knarf het volgende:
[..]
Vraag eens de tijd aan iemand die net op de klok of zijn horloge heeft gekeken. Grote kans dat hij dus weer op de klok of horloge kijkt.
Ja klopt. Je kijkt (om welke reden dan ook) en beseft bij 't zien van de tijd dat het verder niet zo lang is dat je iets zou moeten ondernemen oid, en dus lijk je het direct weer te vergeten. Vraagt iemand vervolgens hoelaat het is, dan ben je 't glad vergeten.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:52 schreef Knarf het volgende:
[..]
Vraag eens de tijd aan iemand die net op de klok of zijn horloge heeft gekeken. Grote kans dat hij dus weer op de klok of horloge kijkt.
Dat had ik dus ook toen hij al eerder een topic hierover gepost had! Ik zei dat hij er niks achter moest zoeken dat het als hij telkens naar de klok keek steeds 22:22 uur was. Die avond was ik op de bank in slaap gevallen en wist niet hoe laat het was toen ik wakker was (slaperig) ik zei tegen mijn vriend dat ik naar bed ging. Ik ging in bed liggen en verrek. Toen ik op de klok keek was het 22:22quote:Op maandag 23 januari 2006 15:34 schreef Ticker het volgende:
Gister in de auto.. kijk op de klok.. verrek.. 22:22!
Ik wil dat dit topic gesloten wordt!! Mijn biologische klok wordt gek!!!![]()
Lees mijn verhaaltje maar eens hierboven......quote:Op maandag 20 februari 2006 18:56 schreef Wetenschapper het volgende:
Volgens mij komt het toch ergens uit je onderbewust zijn.Als je bijvoorbeeld op een dag om 7 uur in de ochtend wakker wilt worden en je denkt daar sterk aan voor je gaat slapen zul je ook om die tijd wakker worden, probeer het maar eens.Ik heb zelf een tijd gehad dat ik op de autoradio omschakelde naar de am en onmiddelijk 666 in mijn diplay verscheen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |