idd, en nou zitten e met die kuttitel. in kdacht dat ik de vijfde zou zij ofzoquote:
Niemand rent je achterna hoor...quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:38 schreef Bluezz het volgende:
Jaaaaaaa winterstop
Geen voetjebal
*wegrent*
* Bluezz gaat M&T op de video kijken en slapen
dat is juist zo raar, i februari is het vaak het koudts!quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:38 schreef DarkShine het volgende:
Winterstop is voorbij!
Vaak tegelijk met de carnaval ja...quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is juist zo raar, i februari is het vaak het koudts!
Heb je gezopen AZ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is juist zo raar, i februari is het vaak het koudts!
dat houd ik nooit zo bij, maar een klasgenoot uit de buurt van Breda had hetr daar ook altijd over.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:41 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Vaak tegelijk met de carnaval ja...
Beetje teveel etensresten aan je bril zitten?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:39 schreef Againzender het volgende:
tering, ik moet echt even op mijn typen letten
ik derink noiot,m afkees!quote:
Ik hou 't ook nooit bij, ik merk dat met die dagen altijdquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat houd ik nooit zo bij, maar een klasgenoot uit de buurt van Breda had hetr daar ook altijd over.
Wie heeft Frank de laatste uren nog gezien?quote:120 Teletekst do 19 jan
********************************** 1/2
Kort binnenlands nieuws
WEERT De politie heeft in Weert een
bestuurslid aangehouden van de Hells
Angels.Hij zou betrokken zijn geweest
bij de moord op drie Angels in Limburg
in 2004 en was voortvluchtig.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Beetje teveel etensresten aan je bril zitten?
Da's toch de leer van de geschiedenis van een woord?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:45 schreef keeper het volgende:
Voor de balans (ft. Josje en Shyrock) even een moeilijk woord:
Etymologie.
Heb last van Scatology, mijn god.quote:
Voorspel jij dan maar lekker de toekomst met je shit Tongquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb last van Scatology, mijn god.
Rennen Tong.
Jij hebt mail van mij.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb last van Scatology, mijn god.
Rennen Tong.
Die was vannacht toch al?quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sharapova - Kirilenko vanaf 01.00 uur waarschijnlijk op Eurosport.
Spelen ze tegen elkaar? Nee toch. S. tegen een Kroatische en Kirilenko tegen Davenport?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sharapova - Kirilenko vanaf 01.00 uur waarschijnlijk op Eurosport.
Gemeentebekerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:23 schreef Eilanden het volgende:
Boez en Bliksem zitten zich vast op te geilen rubber.... denk niet dat ze belangstelling hebben voor jouw gemeentebeker....
ja en anders gaat één van hem het natuurljik wel belachelijk makenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:23 schreef Eilanden het volgende:
Boez en Bliksem zitten zich vast op te geilen rubber.... denk niet dat ze belangstelling hebben voor jouw gemeentebeker....
kijk dat bedoel ik nou.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Gemeentebeker
Ik heb een nieuwe kamer, er komt damestennis op tv en ik heb bier. Who cares about a gemeentebeker![]()
Toch jammer Rubbert, zo'n beker doet het in jouw omstreken natuurlijk beter bij de vrouwtjes als: Hey, ik heb een mes
Nee ik keek naar NOVA.Waar bleek dat de helft van de jongeren in Ivoorkust in een militie zitten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:37 schreef _moder8or_ het volgende:
omgHeb je het bericht gelezen op voetbalzone.nl?
Ze gebruiken een mailadres: voetbalzonemoderator@gmail.com. Hoe kneuzig
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Je avatar
Heerlijke avond bij de voetbal gehad, weer eindeloze discussies gevoerd met bier, kan niet beter...
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:37 schreef _moder8or_ het volgende:
omgHeb je het bericht gelezen op voetbalzone.nl?
Ze gebruiken een mailadres: voetbalzonemoderator@gmail.com. Hoe kneuzig
Ik ben nog niet met voetbalzone bekendquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]da's een opendeur natuurlijk, voetbalzone is een kneuzige site
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]Sorry voor de avatar. Weddenschap verloren
![]()
Nee geintje: Deze wilde ik voor een user maken, maar ben nog steeds op zoek naar een andereEn een lege staat ook raar
90% van de geruchten daar is uit een grote duim gezogen end e andere 10% vind je ook op andere sites, steek je energie er maar niet in.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:45 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ben nog niet met voetbalzone bekendNu ik je reactie heb gelezen dank ik je voor de waarschuwing
Lijst hem in en neem hem als onderschriftquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Raar he![]()
Mensen, ik wens jullie een fijn nachtrust toe. _mod_ gaat maffen![]()
geen idee wat je bedoelt hoor, want de mod gaat nog helemaal niet slapenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Raar he![]()
Ohw.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen idee wat je bedoelt hoor, want de mod gaat nog helemaal niet slapen
Waar kom jij ineens weer vandaan danquote:
SCH heeft de kelderdeur open laten staanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Waar kom jij ineens weer vandaan dan
Maar hij was toch ook vastgeketend?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
SCH heeft de kelderdeur open laten staan
Houdini hing ernaastquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar hij was toch ook vastgeketend?
Ik jou niet,opzouten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:47 schreef _moder8or_ het volgende:
wie? sorry praat me even bijquote:
dat doet me denken aan de tijd dat ik F1 begon te kijkenquote:
Het is volgens mij net na mijn tijd, al herinner ik me hem wel...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat doet me denken aan de tijd dat ik F1 begon te kijken
Piquet in de Benneton
aha, zegt mij waarschijnlijk net zoveel als dat ik jou vertel dat Mark Spoon vorige week is overledenquote:
volgens mij was het '88 Prost en Senna maakte elkaar het leven zuur de laatste 2 races en Piquet won ze. En dat was erg leuk voor hem want hij had dikke bonussen voor zn punten die hij haaldequote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is volgens mij net na mijn tijd, al herinner ik me hem wel...
People come, people go. That's lifequote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:29 schreef tong80 het volgende:
Ik ga slapen en ben verdrietig dat mensen de Stem der Stemmen niet herkent.
Jeetje hij was voor mijn tijd.
Maar wat een zanger.
Nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:48 schreef rubbereend het volgende:
maar ook niemand die hier reageert op Mark Spoonmaker van één der allergrootste houseklassiekers
Ja daar kom ik m'n bed voor uit.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:48 schreef rubbereend het volgende:
maar ook niemand die hier reageert op Mark Spoonmaker van één der allergrootste houseklassiekers
Ik moet pissen.quote:
Lijkt me klote idd Dat je geen slotje op hools kunt zettenquote:
jawel hoor dat kan zonder probleemquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lijkt me klote idd Dat je geen slotje op hools kunt zetten
I Dare you.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jawel hoor dat kan zonder probleem
ik laat me niet zo makkelijk uitdagenquote:
eerder verbrand rubberquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:04 schreef golfer het volgende:
Als dat eendje dat waagt ga ik mijn 'macht' eens uitproberen en wordt het heel snel een gebraden eend.
Wees niet bevreesd Rubbertje.quote:
zit een das ofzo niet veel prettigerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Wees niet bevreesd Rubbertje.
Ik hou niet van de stank van verbrand rubber.
Die geur heb ik voor het laatst heel veel jaren geleden geroken nadat ik een condoom om heb gehad.
volgens mij bedoelt hij meer een minderjarige leeftijdsgroepquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:38 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zap ik langs de herhaling van het Journaalhoor je minister van Volksgezondheid Hoogervorst zeggen:
"De Nederlandse jongere is de zuipschuit van Europa"
Ja, en dan ben je toch trots he![]()
Ik beschouw mijzelf als pionier op dit gebied hequote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij bedoelt hij meer een minderjarige leeftijdsgroep
tssss man in Vietnam sleepten we al ijzeren kratjes heineken meequote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik beschouw mijzelf als pionier op dit gebied he![]()
Moest je nog doppen met je Swiss Army knife zekerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tssss man in Vietnam sleepten we al ijzeren kratjes heineken mee
weltrusten tongquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Moest je nog doppen met je Swiss Army knife zeker
Ik bén ook helemaal niet liefquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:45 schreef tong80 het volgende:
Rubbereend neem je award niet te letterlijk.
Doe ik ook niet met m'n humor award.
Dag lieverdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik bén ook helemaal niet lief
Tong er liggen allemaal spetters![]()
Mogguh
dat moet je ook aan tong overlatenquote:
quote:
Sorry. Sla me dan.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:33 schreef Suijk het volgende:
Ja, maar nu krijgen we die irritante vlaggetjes van SCH wel te zien, _moder8or_.
ja...maak me maar gek hoor !quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:33 schreef SCH het volgende:
Mooi he, ik vind ze zo mooi.
Nog een keer doen?
Nah, ik ben niet zo gewelddadig.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:34 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Sorry. Sla me dan.
* _moder8or_ geeft Suijk een deegroller
Goedenmorgenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:36 schreef clauwheee het volgende:
Wat een lelijke vlaggetjes!![]()
Goooeoeddeemorgen Hools!
Vrijdag!
gequote ziet het er ook maar vreemd uitquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Een stuk beter in ieder geval!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
gequote ziet het er ook maar vreemd uit
quote:Op [url=http://forum![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.fok.nl/topic/807694/3/50#34269458]vrijdag 20 januari 2006 09:35[/url] schreef Bjoro het volgende:
[..]
ja...maak me maar g![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ek hoor !
Gezellig, ga je mee?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:36 schreef VoreG het volgende:
af laten drijven die Friezen
Inderdaad, word ook erg moe van mezelf. Ga zo maar eens naar buiten - voor het eerst deze week.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:44 schreef clauwheee het volgende:
SChat en koortSCH is duidelijk geen goede combi.
Kijk je wel uit?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad, word ook erg moe van mezelf. Ga zo maar eens naar buiten - voor het eerst deze week.
ik kijk ook uit naar jou hoorquote:
Nee, jij mijn ochtendhumeur?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:55 schreef SCH het volgende:
TerroRobbie - heb je mijn vredespijp gezien?
Dat kan niet, want die is kwijtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Die had je toch even op de hoedenplank gelegd, naast de paraplu van JaWi
die hoedenplankquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:03 schreef Bluezz het volgende:
* DingDong*
DienSCHtmededeling.......
* Bluezz is fototoestel vergeten en bluezzekind is laat op station. Wordt dus niks vanavond
*einde dienSCHtmededeling*
Hee Eilandsje.....hoe ist met 't vrouwtje ?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:05 schreef Eilanden het volgende:
Hallo
Effe snel een koppie thee pakken!
Hoe vertel ik dit Djamu?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:03 schreef Bluezz het volgende:ingDong*
DienSCHtmededeling.......
* Bluezz is fototoestel vergeten en bluezzekind is laat op station. Wordt dus niks vanavond
*einde dienSCHtmededeling*
Moet je me maar niet zo'n grote bek tegen mij hebbenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Godver, nooit ergens last van... Ben ik gisteren naar de tandarts geweest heb ik ineens overal pijn in mn mond.
Bjoroooooquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Hee Eilandsje.....hoe ist met 't vrouwtje ?
aldus de tandartSCHquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Moet je me maar niet zo'n grote bek tegen mij hebben![]()
![]()
vertel hem dat het bijna net zo erg is als zijn gebroken pootje ..... dan kan het alleen maar meevallen toch ?quote:
lekker !quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
BjoroooooClaaaaau
Het gaat wel aardig. Veel pijn en misselijkheid nog en ze kan weinig zelf doen. Maar uiteraard erg blij dat ze weer thuis is
Ik bedoel: hij zag er zo tegenop. We hebben gisteravond uren op hem ingepraat - dat Bluezz het echt goed bedoelt. Ik ben bang dat hij gaat springen en rennen van vreugdequote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vertel hem dat het bijna net zo erg is als zijn gebroken pootje ..... dan kan het alleen maar meevallen toch ?
dan zeg je gewoon dat ze ieder moment kan komen, maar dat je niet weet hoe laat !quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik bedoel: hij zag er zo tegenop. We hebben gisteravond uren op hem ingepraat - dat Bluezz het echt goed bedoelt. Ik ben bang dat hij gaat springen en rennen van vreugde![]()
Briljantquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dan zeg je gewoon dat ze ieder moment kan komen, maar dat je niet weet hoe laat !
Blijft hij de hele avond SCHuchter in zijn BenSCH zitten en morgen is hij het vergeten !
heb zelf ook een kat en bluezz is ook wel eens bij mij/ons op visite geweestquote:
heeft die van jou ook 5 dage niet gegeten en raakte hij van slag bij iedere vrouwenste,?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb zelf ook een kat en bluezz is ook wel eens bij mij/ons op visite geweest
zooooo erg was het ook niet !quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:30 schreef SCH het volgende:
heeft die van jou ook 5 dage niet gegeten en raakte hij van slag bij iedere vrouwenstem?
Mijne ook, zeker in cominatie met een SCHelle stemquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:41 schreef Bjoro het volgende:
hij is (nu nog !!!) nog wel steeds een beetje bang voor vrowuen met grote borsten !
Was ook wel mooi, de feitelijke controle word door assistent gedaan en op het eind komt de tandarts ook nog even kijken voor de show. Moest ook foto's maken. Daarna ging dat wijf in mn bek kijken en allemaal mauwen dat ik niet goed zou poetsen en beginnende gaatjes had enzo.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Moet je me maar niet zo'n grote bek tegen mij hebben![]()
![]()
quote:Het enzym ALAT is een indicator om leverbeschadiging aan te tonen De hoeveelheid ALAT in het bloed wordt gemeten met behulp van de enzymtest, waarbij de enzymactiviteit wordt gemeten
quote:De functie van ALAT is het versnellen van chemische reacties in de levercellen Bij deze reacties worden aminozuren afgebroken DeALAT-bepaling is vooral een onderzoek naar het functioneren van de lever Bij beschadiging van de levercellen komt ALAT in verhoogde mate in het bloed terecht
Als het enzym in verhoogde mate aanwezig is in het bloed wijst het op leverbeschadiging
Nader onderzoek moet uitwijzen wat de oorzaak van de beschadiging is (bijv virale infectie of overmatig alcoholgebruik) De test wordt vaak gebruikt om vast te stellen of bepaalde medicijnen leiden tot overbelasting van de lever
maar ik moest me niet te druk maken stond erbijquote:Een verhoogd ALAT past bij een leverontsteking (hepatitis)
Inderdaadquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:02 schreef Bjoro het volgende:
Het kan overigens worden veroorzaakt door:
*overgewicht
*overmatig alcohol gebruik
*veel sporten
vreemd toch ?
is ook wel zo, maar je schrikt toch ff !quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:04 schreef VoreG het volgende:
Bloedbank stelt natuurlijk wel vrij strenge eisen dus het hoeft niet perse iets te zijn
Zeker. Het klinkt ook zo lekker ernstig. Doet het altijd goed op verjaardagenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is ook wel zo, maar je schrikt toch ff !
kan het ook een combinatie zijn??quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:02 schreef Bjoro het volgende:
Het kan overigens worden veroorzaakt door:
*overgewicht
*overmatig alcohol gebruik
*veel sporten
vreemd toch ?
Ik bel het kattenriagg wel ffquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:13 schreef SCH het volgende:
Ik bedoel: hij zag er zo tegenop. We hebben gisteravond uren op hem ingepraat - dat Bluezz het echt goed bedoelt. Ik ben bang dat hij gaat springen en rennen van vreugde![]()
chips zeg.....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Jos Staatsen overleden. 62 jaar. Jeetje...
Jee, dat is jong....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Klopt, onder hem is sport 7 opgezet geloof ik?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
chips zeg.....![]()
[afbeelding]
toch oud KNVB-voorzitter ofzo ?
Yep. Ik hoor het hem nog zeggen: "We gaan iets nieuws doen"quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:33 schreef Vom het volgende:
[..]
Klopt, onder hem is sport 7 opgezet geloof ik?
Wel jong zeg![]()
"Wij hebben een dilemmaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Yep. Ik hoor het hem nog zeggen: "We gaan iets nieuws doen"
We gaan over 2 maanden al stoppen had 'ie beter kunnen zeggenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Yep. Ik hoor het hem nog zeggen: "We gaan iets nieuws doen"
ben je nu al op die bomen uitgekeken ?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:08 schreef SCH het volgende:
BoodSCHappen gedaan, gemeente gebeld dat ze de 16 kerstbomen die hier nog steeds op de hoek liggen echt wel mogen komen halen.
Ik had ze maar bijna weer opgetuigdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ben je nu al op die bomen uitgekeken ?
Limburg boppe, Fryslan in groppe!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:37 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Limburg boppe, Fryslan in groppe!
da's weer eens wat anders dan iemand aftuigen ....toch ?quote:
quote:
Zo'n kerstboom is net een vrouw! Eerst versieren en dan aftuigen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
da's weer eens wat anders dan iemand aftuigen ....toch ?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:46 schreef DarkShine het volgende:
Zo'n kerstboom is net een vrouw! Eerst versieren en dan aftuigen.
JaWi heeft zijn werk niet goed gedaan zo te zien.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:53 schreef _moder8or_ het volgende:
Domme, ik verveel me de tering
Inderdaad. Ik vond het ook al vaag, maarja ik doe het maar gewoon en hoe lang ik er op moet wachten is niet bij mij bekend. We zien wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:55 schreef VoreG het volgende:
Euj AMD. Die verklaring goed gedrag is toch voor werken bij overheidsinstellingen? Die haal je neem ik aan in Hellevoet, moet je daarop wachten of zetten ze dat per direct daar in elkaar?
In Hellevoet helemaalquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:58 schreef VoreG het volgende:
Ik moet er namelijk ook nog 1 halen in Hellevoet...
Met wie?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:03 schreef DarkShine het volgende:
Ga me eens douche. Over een uur vertrek ik voor een weekendje België...
Met mijn linker- en mijn rechter-hand.quote:
Mannen-masturbeer-weekend?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:05 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Met mijn linker- en mijn rechter-hand.
je kunt het niet vroeg genoeg plannen natuurlijk !quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:42 schreef FrankyMcG het volgende:
Zo! De route voor de jaarlijkse kroegentocht met carnaval is weer klaar!
28 kroegen met in het midden een MacDonalds pit-stop.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:19 schreef Bjoro het volgende:
Heerlijk !!!
hoe naief kun je zijn ?
AC FOK! United # 21: Tussen de Oliebollen door gewoon spelen![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:19 schreef Bjoro het volgende:
Heerlijk !!!
hoe naief kun je zijn ?
AC FOK! United # 21: Tussen de Oliebollen door gewoon spelen![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:24 schreef golfer het volgende:
Goedemiddag!
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:07 schreef Bjoro het volgende:
je kunt het niet vroeg genoeg plannen natuurlijk !
Is dat zo? Damn. Jeugheld.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aha, zegt mij waarschijnlijk net zoveel als dat ik jou vertel dat Mark Spoon vorige week is overleden
Dat is lang geledenquote:
quote:
hools het maar lekker van je af, meidquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:37 schreef just me het volgende:jep druk op school, financieel klotuh en geen zin om jullie er over lastig te vallen
lief van jequote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hools het maar lekker van je af, meid
quote:
wat een mooie naam, Maartenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:41 schreef just me het volgende:
Ik ben er weer maar ben er zo weer vandoor![]()
Met Maarten en Katja afgesproken, we gaan naar Rotterdam, morgen wordt Maarten 21, we gaan een kadootje kopen (hij wil graag een vulpen) en we gaan met z'n drietjes hapje eten !
die verdienen toch wel een vrolijke moeder ??quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:43 schreef just me het volgende:
lief van jedoe ik misschien nog wel een keertje als ik wat vrolijker ben, ben nu een stuk sjagrijn, niet alleen voor mezelf maar ook voor de mensen dicht bij me!
Zal dalijk dus vrolijk doen als ik met Katja en Maarten op stap ga
klopt...hij post sporadisch en dan niet in Hools !quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:53 schreef rubbereend het volgende:
ik heb trouwens DIGGER ook al een tijdje niet meer gezien hier, of heb ik hem gemist.
quote:
Jij bent de luie hond die niet van te voren controleert of ze open of dicht zijn en daarnaast ambtenaren hebben het zwaar genoeg, die nemen vrijdag middag vrijquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Kom ik daar, blijkt de burgerzaken gesloten te zijnEn dat op vrijdag
Ow wacht, ze waren gisteren tot maar liefst 20:00 te bereiken. Wat een zware dag zegquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jij bent de luie hond die niet van te voren controleert of ze open of dicht zijn en daarnaast ambtenaren hebben het zwaar genoeg, die nemen vrijdag middag vrijbehalve degene die moeten wachten op degene die niet vrij nemen..
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Kennen jullie me zo weer?
heee Sandje, jij hier .....tijd niet gezienquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Kennen jullie me zo weer?
Zeker werkloos?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ow wacht, ze waren gisteren tot maar liefst 20:00 te bereiken. Wat een zware dag zeg
d'r staat nu nog steeds niets op vi.nl, wat een ongelovelijke kut-site is dat toch af en toequote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:09 schreef Dylan Dog het volgende:
eenSCHquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
d'r staat nu nog steeds niets op vi.nl, wat een ongelovelijke kut-site is dat toch af en toe
Hou alsjeblieft eens op met VZ. Die site is met alles eerder, ook omdat ze dingen wel eens verzinnen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
eenSCHZelfs voetbalzone is eerder
DIGGER heeft een andere baan waar hij overdag niet meer kan Fok!ken. Voor een snelle reactie ga je naar het Serie A-topic.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:53 schreef rubbereend het volgende:
ik heb trouwens DIGGER ook al een tijdje niet meer gezien hier, of heb ik hem gemist.
Dan weten ze iig zeker dat ze het als eerste meldenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hou alsjeblieft eens op met VZ. Die site is met alles eerder, ook omdat ze dingen wel eens verzinnen.
je stelt niet eens je vakantiehuis ter beschikkingquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:48 schreef Bjoro het volgende:
wat een wereld leven we toch.....
wordt er net gebeld....een klant
zeg maar een oude klant waar ik een aantal jaren geleden wel eens wat voor gedaan heb.
He Bjoro, jij hebt veel connecties toch ?
Weet jij iemand die een slaapplaats voor mij heeft, ik heb vanacht in de auto geslapen en dat is ook niets !
Klant is man van een jaartje of 65
Nee sorry, ik zal m'n ogen open houden
Al had ik 30 logeerbedden, had ik nog niets voor hem gehad, kan ik je zeggen !
Wat een verhaal zeg
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:48 schreef Bjoro het volgende:
wat een wereld leven we toch.....
wordt er net gebeld....een klant
zeg maar een oude klant waar ik een aantal jaren geleden wel eens wat voor gedaan heb.
He Bjoro, jij hebt veel connecties toch ?
Weet jij iemand die een slaapplaats voor mij heeft, ik heb vanacht in de auto geslapen en dat is ook niets !
Klant is man van een jaartje of 65
Nee sorry, ik zal m'n ogen open houden
Al had ik 30 logeerbedden, had ik nog niets voor hem gehad, kan ik je zeggen !
Wat een verhaal zeg
ik ken nog wel iemand met een leegstaande tuinkamer in Bloemendaal zei ikquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:05 schreef golfer het volgende:
Valt me weer zwaar van je tegen, Bjoro.![]()
is dat altijd Pascal ?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:13 schreef pascalheister het volgende:
middag
weekend, heerlijk zeg 6,5 uur werken op de vrijdag
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Op vrijdag veel colleges proppen, hoe verzinnen ze het
En het regent
En ik moet nog naar de winkel
En ik heb alweer bijna tentamens
In principe eigenlijk 2 een soortquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]Boez....wat loop je weer lekker te zeuren man, jij hebt tenminste een slaapplaats
Zeuren is wereldsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
In principe eigenlijk 2 een soort
Maar ja, zeuren is zo lekker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |