idd, en nou zitten e met die kuttitel. in kdacht dat ik de vijfde zou zij ofzoquote:
Niemand rent je achterna hoor...quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:38 schreef Bluezz het volgende:
Jaaaaaaa winterstop
Geen voetjebal
*wegrent*
* Bluezz gaat M&T op de video kijken en slapen
dat is juist zo raar, i februari is het vaak het koudts!quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:38 schreef DarkShine het volgende:
Winterstop is voorbij!
Vaak tegelijk met de carnaval ja...quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is juist zo raar, i februari is het vaak het koudts!
Heb je gezopen AZ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is juist zo raar, i februari is het vaak het koudts!
dat houd ik nooit zo bij, maar een klasgenoot uit de buurt van Breda had hetr daar ook altijd over.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:41 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Vaak tegelijk met de carnaval ja...
Beetje teveel etensresten aan je bril zitten?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:39 schreef Againzender het volgende:
tering, ik moet echt even op mijn typen letten
ik derink noiot,m afkees!quote:
Ik hou 't ook nooit bij, ik merk dat met die dagen altijdquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat houd ik nooit zo bij, maar een klasgenoot uit de buurt van Breda had hetr daar ook altijd over.
Wie heeft Frank de laatste uren nog gezien?quote:120 Teletekst do 19 jan
********************************** 1/2
Kort binnenlands nieuws
WEERT De politie heeft in Weert een
bestuurslid aangehouden van de Hells
Angels.Hij zou betrokken zijn geweest
bij de moord op drie Angels in Limburg
in 2004 en was voortvluchtig.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Beetje teveel etensresten aan je bril zitten?
Da's toch de leer van de geschiedenis van een woord?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:45 schreef keeper het volgende:
Voor de balans (ft. Josje en Shyrock) even een moeilijk woord:
Etymologie.
Heb last van Scatology, mijn god.quote:
Voorspel jij dan maar lekker de toekomst met je shit Tongquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb last van Scatology, mijn god.
Rennen Tong.
Jij hebt mail van mij.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb last van Scatology, mijn god.
Rennen Tong.
Die was vannacht toch al?quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sharapova - Kirilenko vanaf 01.00 uur waarschijnlijk op Eurosport.
Spelen ze tegen elkaar? Nee toch. S. tegen een Kroatische en Kirilenko tegen Davenport?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sharapova - Kirilenko vanaf 01.00 uur waarschijnlijk op Eurosport.
Gemeentebekerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:23 schreef Eilanden het volgende:
Boez en Bliksem zitten zich vast op te geilen rubber.... denk niet dat ze belangstelling hebben voor jouw gemeentebeker....
ja en anders gaat één van hem het natuurljik wel belachelijk makenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:23 schreef Eilanden het volgende:
Boez en Bliksem zitten zich vast op te geilen rubber.... denk niet dat ze belangstelling hebben voor jouw gemeentebeker....
kijk dat bedoel ik nou.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Gemeentebeker
Ik heb een nieuwe kamer, er komt damestennis op tv en ik heb bier. Who cares about a gemeentebeker![]()
Toch jammer Rubbert, zo'n beker doet het in jouw omstreken natuurlijk beter bij de vrouwtjes als: Hey, ik heb een mes
Nee ik keek naar NOVA.Waar bleek dat de helft van de jongeren in Ivoorkust in een militie zitten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:37 schreef _moder8or_ het volgende:
omgHeb je het bericht gelezen op voetbalzone.nl?
Ze gebruiken een mailadres: voetbalzonemoderator@gmail.com. Hoe kneuzig
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Je avatar
Heerlijke avond bij de voetbal gehad, weer eindeloze discussies gevoerd met bier, kan niet beter...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |