abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34439764
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 10:29 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

dat zou idd makkelijk scoren zijn. Maar denk je niet dat er veel meer van dit soort gevallen zijn waar ze makkelijk mee konden/kunnen scoren mochten ze dit willen?
daar lijkt het in iedergeval niet op, je hoort eerder blunders van de diensten in de VS uit Amerika zelf dan van andere bronnen.
  donderdag 26 januari 2006 @ 13:25:34 #102
29347 RickySway
Make your life Sway
pi_34478737
Osama is allang dood man. de US faked zijn appearance om zo een oorlog te beginnen voor hun NESARA-doeleinden, dat weet toch iedereen?
¡ Experience Everything !
pi_34481774
Nee.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_34495257
Ja
pi_34502977
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:59 schreef Merisse het volgende:
Van de FP:
[..]

De CIA gelooft dat het wel degelijk Bin Laden is. Nu meen ik hier ergens gelezen te hebben dat Osama al lang dood zou zijn? Graag jullie mening.
Ten eerste zou het voor ons soapkijkerts een ongekend drama zijn als Osama dood is(wat mij betreft 'klonen' zie die 'fuck up' weer even op dan).
Maargoed ik geloof niet dat het Bin Laden is op die casettebandje. Iedere paupert heeft tegenwoordig een videocam.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  † In Memoriam † vrijdag 27 januari 2006 @ 07:12:36 #106
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_34507174
quote:
Op zondag 22 januari 2006 21:35 schreef Monidique het volgende:
Een fout die wel erg vaak in dit topic wordt gemaakt, is te denken dat een voordeel voor een partij ook meteen impliceert dat die betreffende partij achter de handelingen zit die gezorgd hebben voor dit voordeel.
Cui bono? of Wie heeft er voordeel van?

Nee niet altijd, er zijn altijd uitzonderingen.

Voor de rest is het alleen maar dè belangrijkste vraag die je kunt stellen, om je een idee te geven uit welke hoek een en ander komt.

Wie heeft het motief?

En als tweede, wie heeft de middelen?

(Hadden Bin Laden of Mohammed Atta de middelen om Norad uit te schakelen op de ochtend van 911?)

Bush heeft inmiddels op de tape gereageerd:
quote:

"I understand there are some in America who say, 'Well this can't be true, there aren't still people willing to attack.' All I would ask them to do is listen to the words of Osama bin Laden and take him seriously," (scary terrorist!!)

"When he says he's going to hurt the American people again or try to, he means it. I take it seriously and the people of NSA take it seriously and most of the American people take it seriously as well"

The terrorists will do everything they can to strike us. I am going to continue to do everything I can within my legal authority to stop them."

bron: washingtonpost

Okay, er dreigt dus een NSA afluisterschandaal. Bush die zijn 'legal authority' heeft misbruikt en 'wie' is daar precies op tijd om Bush te steunen? -> Cui bono?

En hoe verhoudt zich dit commentaar nu weer met een eerdere uitspraak "I don't know where bin Laden is. I have no idea and really don't care. It's not that important. It's not our priority." - G.W. Bush, 3/13/02

Deze mensen waren gestoord genoeg om op 11 september meer dan drieduizend mensen te vermoorden om hun PNAC plan in werking te kunnen stellen.
Nu ze dreigen vast te lopen zijn ze ook zeker gek genoeg om een tweede 911 uit te voeren. Misschien een mininuke of een bio-aanval. Slechts een kwestie van tijd imo.

"If the people knew what we had done, they would chase us down the street and lynch us." - George Bush
  vrijdag 27 januari 2006 @ 08:50:31 #107
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34507912
-edit-
eerst koffie
dan reageren soulsuvivor

[ Bericht 19% gewijzigd door soulsurvivor op 27-01-2006 09:31:24 (in het kader van self moderation :P) ]
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
  vrijdag 27 januari 2006 @ 08:58:02 #108
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34508003
quote:
"I understand there are some in America who say, 'Well this can't be true, there aren't still people willing to attack.' All I would ask them to do is listen to the words of Osama bin Laden and take him seriously," (scary terrorist!!)

"When he says he's going to hurt the American people again or try to, he means it. I take it seriously and the people of NSA take it seriously and most of the American people take it seriously as well"

The terrorists will do everything they can to strike us. I am going to continue to do everything I can within my legal authority to stop them."

bron: washingtonpost
hoe voorspelbaar

[niet om mijn gelijk aan te tonen, maar om de voorspelbaarheid ervan ]
gelijk
pi_34508135
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 08:50 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

ik wel ja, tenminste dat daar heeft het alle schijn van, en lijkt mij de meest logische conclusie. Aan de ander akmt kan hij gewoon nog leven en staat hij in contract bij een1 of andere originisatie van de US als dank voor geleverde diensten
Volgens de Nesara nuts is Bush toch juist tegen de invoering van Nesara want daardoor zou hij zijn baan verliezen?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 09:14:17 #110
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34508310
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 09:05 schreef Chewie het volgende:

[..]

Volgens de Nesara nuts is Bush toch juist tegen de invoering van Nesara want daardoor zou hij zijn baan verliezen?
-edit- ik begrijp het

tijd voor mijn eerste bakkie koffie

[ Bericht 8% gewijzigd door soulsurvivor op 27-01-2006 09:19:56 ]
gelijk
pi_34508345
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 09:14 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

ja waarschijnlijk maar begrijp niet zo goed wat dat met de quote te maken heeft?
edit ik begrijp het
Jij reageerde op ryckysway die het over Nesara had vandaar
  maandag 30 januari 2006 @ 21:34:07 #112
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_34628196
Misschien niet het meest geschikte topic voor dit artikel, maar wel een leuke verwijzing naar Osama Bin Laden.

Terreurdreiging in de VS, is een nieuwe aanslag op komst, het volgende artikel waarschuwd specifiek voor 5 februari.

Waarom? Dat kom je te weten als je het gehele artikel leest.

Super Bowl Sunday
terror chatter high
click
Release of al-Qaida tapes seen as tip on timing of future attacks

--------------------------------------------------------------------------------
Posted: January 30, 2006
1:00 a.m. Eastern
quote:
WASHINGTON – There is a high likelihood of a major terrorist attack next Sunday, say international terror analysts and intelligence sources.

The warning is made on the basis of several factors,
quote:
That, suggests some analysts, makes Feb. 5 a likely target date. Interestingly, it is also a significant date to bin Laden. Feb. 5, 1989, was the day the last Soviet troops withdrew from Kabul, Afghanistan, signaling their defeat at the hand of the mujahedeen. Kabul was the capital of Osama's adopted country and was a major win for him and Islam. Significantly, perhaps, in bin Laden's audio release he referenced the U.S. withdrawing from Iraq and Afghanistan.

It also happens to be Super Bowl Sunday, when the eyes of the entire world will be watching America.
veel leesplezier.
  maandag 30 januari 2006 @ 23:55:10 #113
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_34634719
2 jaar geleden wist NEIN (North East Intelligence Network ..........Sean Osborne ) uit zogenaamde open source berichten te verklaren dat OSAMA dood is

ok zij zijn een scam maar wat is het politiek nut is de enige vraag !

P.S. moet wel lachen dat na een debacle met een CIA rendition plane draad zijn netwerk weg is
  woensdag 1 februari 2006 @ 10:57:53 #114
29347 RickySway
Make your life Sway
pi_34673615
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 09:16 schreef Chewie het volgende:

[..]

Jij reageerde op ryckysway die het over Nesara had vandaar
" r i c k y s w a y " thank you very much....
(en dat Nesara bedoelde ik als flauw geintje.) Dat Osama dood is echter niet. Osama is makkelijk te herkennen door z'n extreme baard en tulband, maar als je archiefmateriaal en nieuw materiaal vergelijkt zijn er grote verschillen.

¡ Experience Everything !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')