Zo zie je maar wat Alexxxxx iedere dag moet door maken als 'ie werk heeftquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoe fucking veel doden zitten er in dat filmpje?![]()
![]()
Mja we zien iig dat het bij jou geen zier geholpen heeftquote:
Mja jij hebt wel ervaring met pallets koppenquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:46 schreef ook_gek het volgende:
Zo op een pallet staan zoals in het filmpje doen we ook altijd bij ons zo![]()
Bij mij nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:46 schreef Tjabbo het volgende:
He weten jullie ook nog van je eerste rijles, dat die instructeur je zo zat af te zeiken?
dat doen ze allemaal he
Mja oud schoolgenoot reed voor z'n achttiende al een hele tijd met redelijk wat succes in de Yaris-cup, die instructeur zal zich wel rotgesschrokken zijn toen die gast een roze briefje moest halenquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb ooit een klasgenot gehad uit Paraguay... Was het zoontje van ene van de rijkste mannen daar.. had op zn 14e al een rijbewijs gekocht, terwijl het daar pas vanaf je 18e is dat je mag lessenEn op zn 18e had ie al 20 auto's total loss gereden
Dat was flink wennen in Nedelrand.. geen auto's... Geen omkoopbare agenten
Hij kwam voor het EK voetbal in NEderlandquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:47 schreef hermandeperman het volgende:
Toch frappant, dat al die buitenlanders die hierheen komen altijd van adel zijn of daar asociaal rijk waren....
BLIJF DAN DAAR !
HermandeSSmanquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:47 schreef hermandeperman het volgende:
Toch frappant, dat al die buitenlanders die hierheen komen altijd van adel zijn of daar asociaal rijk waren....
BLIJF DAN DAAR !
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Is dat moeilijk trouwens, sturen met je voorwielen?
Hendig sjiek!quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij kwam voor het EK voetbal in NEderland
Mja had Huug jou oop die Zuid-Amerikaanse import Testarossa laten zijn met wat kogelgaten als enige minpuntjequote:
Dat is waarquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Moeten niet gaan zeiken dan ineens hier
Nee geen pallet het was de lepel van de heftruukquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja jij hebt wel ervaring met pallets koppen[afbeelding]
Was een topic op FOK! schatquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja had Huug jou oop die Zuid-Amerikaanse import Testarossa laten zijn met wat kogelgaten als enige minpuntje
Je had er zo aan gespiest kunnen worden gekquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee geen pallet het was de lepel van de heftruuk![]()
Goed knoedeltjequote:Op donderdag 19 januari 2006 22:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Was een topic op FOK! schat
jawel en ik rij heel netjes hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij hebt ze niet gehad zeker, zo aan je rijstijl te merken
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb aan mn MotorSC-infiltrant gezegd dat hij moest zeggen dat Rietvaerder stom is, om zn integratie te bevorderen
Is de coca-cola zo duur tegenwoordig?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
1,409 euro per liter![]()
godcholera. ebola. nondeju
Met statiegeld?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is de coca-cola zo duur tegenwoordig?
Het was precies de punt waar ik me aan gestoten heb. Als die lepels iets lager hadden gestaan had ik er met mijn ogen tegen aan gelopenquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je had er zo aan gespiest kunnen worden gek
Echte mannen hebben littekensquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het was precies de punt waar ik me aan gestoten heb. Als die lepels iets lager hadden gestaan had ik er met mijn ogen tegen aan gelopen![]()
Wat dat betreft aardig geluk gehad. De snee zie je overgens nu nog zitten
duurt wel ff voordat ie weg was, bij mij duurde dat ook een tijdjequote:Op donderdag 19 januari 2006 22:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het was precies de punt waar ik me aan gestoten heb. Als die lepels iets lager hadden gestaan had ik er met mijn ogen tegen aan gelopen![]()
Wat dat betreft aardig geluk gehad. De snee zie je overgens nu nog zitten
mja littekens op je gezicht zuigen imhoquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:02 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb vroeger veel geskate, en ik zit zodoende behoorlijk onder de littekens
Mja dat valt mee, het zijn vooral mn handen en armen die echt stuk zijnquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:03 schreef Fugie het volgende:
[..]
mja littekens op je gezicht zuigen imho
Dat vond ik nou net zo lekker bij het fistenquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja dat valt mee, het zijn vooral mn handen en armen die echt stuk zijn
Jij hebt tot je 20ste in zo'n plastic bubbel gezeten of nietquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat vond ik nou net zo lekker bij het fisten!
WHAHAHAquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jij hebt tot je 20ste in zo'n plastic bubbel gezeten of niet
Nee, ik bedacht me dat wat er eerst stond mn verse blauwe kleurtje kon kostenquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jij hebt tot je 20ste in zo'n plastic bubbel gezeten of niet
Mietje, ik druk niet op NSBquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik bedacht me dat wat er eerst stond mn verse blauwe kleurtje kon kosten
Ik een keer omdat ik in een fout subforum had gepostquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:14 schreef hermandeperman het volgende:
Ik heb er zelfs nog nooit op gedrukt
nu moets ik lachenquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik een keer omdat ik in een fout subforum had gepost
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik een keer omdat ik in een fout subforum had gepost
Fwanker?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:15 schreef Alexxxxx het volgende:
jullie niet nee, maar de persoon over wie het handelde misschien wel
en dat kan ik dan wel weer wegmoffelen, maar ik ga zo op bed
Je opa zou trots op me geweest zijnquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je opa zou trots op me geweest zijn
Pake Sipquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Mn beide opa's zijn al jaren dood
En jij als Kooistra zijnde hoort gewoon Pake te zeggen
-------------------/\ oh, ik zeg je achternaam![]()
Foei Miedemaquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mn beide opa's zijn al jaren dood
En jij als Kooistra zijnde hoort gewoon Pake te zeggen
-------------------/\ oh, ik zeg je achternaam![]()
Zit ik net lekker in Rotterdam, moet ik weer wegquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tieft op naar Benschop, Vink
Mevrouw Augiga is aan de beurt, tot zo
en dit is wat google mij geeft:quote:Crips On Mine Cuz 60 Rollin Till Da Day i Die zegt:
chainceston
Crips On Mine Cuz 60 Rollin Till Da Day i Die zegt:
smith
a crip
from donna street
mijn broeders herkennen mij eindelijkquote:Donna Street Crips (Black and Hispanic Street Gang)
Rollin 60s (Latino Street Gang)
Zo rij ik altijd met de Alfaquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:28 schreef Hugster het volgende:
Iedereen vind altijd dat ik zo'n haast heb in de auto
Vol op de bak remmen en die volvo in de toeren jagen zo hoort het
Ja heb Lil'Puto Latino homeboyquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:00 schreef Fugie het volgende:
check wat ik op me msn heb:
[..]
en dit is wat google mij geeft:
[..]
mijn broeders herkennen mij eindelijk
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:46 schreef Tjabbo het volgende:
He weten jullie ook nog van je eerste rijles, dat die instructeur je zo zat af te zeiken?
dat doen ze allemaal he
Mja dat was een zienerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
Mn instructeur zei alleen maar elke keer dat ik wel wat rustiger mocht rijden
![]()
Vriend van mn neef had ook z'n race-licentie al ruim voordat hij ging lessen, ik denk dat zijn instructeur nu nog met trauma's thuis zitquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja oud schoolgenoot reed voor z'n achttiende al een hele tijd met redelijk wat succes in de Yaris-cup, die instructeur zal zich wel rotgesschrokken zijn toen die gast een roze briefje moest halen
ik reed binnen 5min 80 waar ik 50 mochtquote:
Op zekerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vriend van mn neef had ook z'n race-licentie al ruim voordat hij ging lessen, ik denk dat zijn instructeur nu nog met trauma's thuis zit![]()
hoe weet je dat donna street crips uit compton komenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja heb Lil'Puto Latino homeboy
The Straight Outta Compton Vectra Fanboy Gangsters?
Hij krijgt het voor elkaar om binnen 20.000km een nieuwe auto totaal af te raggen incl 3sets banden en een set remmenquote:
Dat Gangster in FBG is niet voor nietsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:09 schreef Fugie het volgende:
[..]
hoe weet je dat donna street crips uit compton komen![]()
Mja beetje sneu en zonde is dat dan weerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij krijgt het voor elkaar om binnen 20.000km een nieuwe auto totaal af te raggen incl 3sets banden en een set remmen![]()
gaat die amfkees opeens filmpjes sturen en over het weer pratenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat Gangster in FBG is niet voor niets![]()
en baardenquote:
Mja na een paar dagen scheerluiheid heb ik ook een aardige staanquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:13 schreef Fugie het volgende:
[..]
gaat die amfkees opeens filmpjes sturen en over het weer praten
quote:ChrisS` || kwark power zegt:
so why did u add me ?
ChrisS` || kwark power zegt:
some reason in particular
u said to
in that chat room
You die mo-fo!quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja na een paar dagen scheerluiheid heb ik ook een aardige staan
Goedenavondquote:
Als je teveel geld hebt zelf boeit het niet zoquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja beetje sneu en zonde is dat dan weer
wel iemand die er veel tijd in heeft gestokenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:19 schreef lipje het volgende:
whahaha je wordt gedissssst
Mja ach ik hoef hoop ik niet nog een keer het voorbeeld over die vier knullen in die M3 in te rammenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je teveel geld hebt zelf boeit het niet zovent handelt in veevoer, soms trapt hij z'n auto's zelfs met (veel te) volle aanhanger altijd te hard rond.
dat zijn de betere disssesquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:24 schreef Fugie het volgende:
[..]
wel iemand die er veel tijd in heeft gestoken
Heb ik iets gemist? De enige die ik met een M3 ken, rijdt ermee alsof het z'n enige bezit isquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja ach ik hoef hoop ik niet nog een keer het voorbeeld over die vier knullen in die M3 in te rammen
alsof ik me daar druk over kan makenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:26 schreef lipje het volgende:
dat zijn de betere dissses
doe maar welquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja ach ik hoef hoop ik niet nog een keer het voorbeeld over die vier knullen in die M3 in te rammen
Sukkelsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:30 schreef Sjoewe het volgende:
Paar jaar geleden op de Utrechtseweg, drie gasten in een M3 stond op semi-slicks, ergste slagregen in een paar jaar, maar die gast wilde toch laten zien hoe goed 'ie wel niet kon rijden met z'n racelicentie en shit, hij prikt dat ding tegen een boom aan, boom doormidden, auto in twee helften en mja die gasten konden ze ook bijeenrapen.
Mja met 180+ op ongeschikte banden te hard door de bocht gaan is weinig meer aan te beheersen, dan is het gewoon natuurkundequote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sukkelsheeft die gast ook niet opgelet bij z'n training, daar leer je nl wagen beheersing, dat staat niet gelijk aan 'als een idioot rijden'
Tering wat een sukkel en dan de auto/banden/weg ook nog de schuld geven zekerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja met 180+ op ongeschikte banden te hard door de bocht gaan is weinig meer aan te beheersen, dan is het gewoon natuurkunde
dat is solliciteren voor een Darwin Awardquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja met 180+ op ongeschikte banden te hard door de bocht gaan is weinig meer aan te beheersen, dan is het gewoon natuurkunde
Mja als er nog iemand over was geweestquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tering wat een sukkel en dan de auto/banden/weg ook nog de schuld geven zeker![]()
Met de bestuurder heb ik geen medelijden, wel met diegene welke erbij zaten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja als er nog iemand over was geweest
Mja meer met hun ouders. Maar goed dit is dus de reden dat ik meestal wel drie keer nadenk voor ik bij iemand instap.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met de bestuurder heb ik geen medelijden, wel met diegene welke erbij zaten.
Gelijk heb jequote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja meer met hun ouders. Maar goed dit is dus de reden dat ik meestal wel drie keer nadenk voor ik bij iemand instap.
Mja hij zat op het STEBO (priveschool in Utrecht).quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:43 schreef Hugster het volgende:
ja hoe heette die jongen ook al weer..
hij + 2 vrienden dood, 1 vriend leeft nog maar is voor het leven gehandicapt
en reed hij nou niet formule ford oid?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja hij zat op het STEBO (priveschool in Utrecht).
Dat zou best kunnen, pa was iig echt loaded met cash.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
en reed hij nou niet formule ford oid?
school werken school bier voetballen schoolquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:24 schreef Klonk het volgende:
en wat zijn de plannen voor het aanstaande weekend ?
ik moet vandaag en morgen werken en zondag gaan we in het nieuwe huis van vrienden lekker slopen, maandag vrij
nuquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:26 schreef Klonk het volgende:
bier moet ik er ook nog ergens tussen plannen, ik heb een anderhalve liter fles palm staan, en die moet echt eens op
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:29 schreef Klonk het volgende:
whehehe, ik heb een donkerbruin vermoeden dat ik dan niet meer hoef te werken als ik met een zatte kop op het werk kom
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kennogbestrijehgekhhhhhhhhierkijkmoar
Mja ach, met de vlam in de pijp ehquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
zou je toch gebeuren, bezopen vrachtwagendude
Mja en als je zat bent heb je opeens twee keer zoveel rijbanenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:34 schreef Klonk het volgende:
weg met veel bochten uitzoeken, valt het niet op
op wat voor vrachtwagen rij jequote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:35 schreef Klonk het volgende:
en ik bedenk niet om domme dingen te doen hoef ik niet gezopen te hebben
ik was laatst op weg naar de baas, industrieterrein 's avonds laat, en ik miste de zijweg die ik moest hebben, trapte vol op rem en kwam een halve meter voor een groot metalen hek tot stilstand
ik heb wel alle papieren enzo maar op dit moment koerier ik in een renault trafic of een citroen berlingoquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
op wat voor vrachtwagen rij je
Koos wil alleen maar je centen hoor, die files kunnen hem geen kut rottenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:37 schreef Klonk het volgende:
2 keer zoveel rijbaneniedereen zat achter het stuur zijn de fileproblemen zo opgelost
wie stuurt een mailtje naar Koos Spee
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:41 schreef Klonk het volgende:
Koos is een LUL
ff wat anders, van de weblog geplukt
[afbeelding]
ow ja..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb wel alle papieren enzo maar op dit moment koerier ik in een renault trafic of een citroen berlingo![]()
hondenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ow ja..
ben jij niet van de hondenuitlaatservice
Boven verwachting goedquote:
vergissen is menselijkquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wie was dat dan ook alweer
ow ja sounddragon
pardon![]()
quote:
Dan wel in die van Sandra Doumaquote:
je vader is een goede manquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
@Tommy: daarna is ie vrij trouw aan jappen gebelven, met zn Mitsubishi's, Toyota's en voral zn gele Datsun Z240)
Die is kraanmachinist op een Spieringsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wie was dat dan ook alweer
ow ja sounddragon
pardon![]()
Tot hij twee jaar geleden een Renault Laguna kocht danquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:57 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
je vader is een goede man!
1ste hit op googlequote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan wel in die van Sandra Douma
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Toyota Yaris
Eigenaar: Sandra Douma
Land van herkomst: Nederland
Datum: 15-8-2005
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
quote:Pim van Riet grijpt Sandra Douma... ..van achter
Carina IIquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tot hij twee jaar geleden een Renault Laguna kocht dan
Alhoewel ik op die Carina II na 10 jaar ook wle uitgekeken was
ik heb geweldige dingen mee gemaakt met een Carina IIquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:01 schreef Klonk het volgende:
maar zo saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
auto is emotie (voor mij dan)
niet neukenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:03 schreef Klonk het volgende:
neuken kan in elke auto, ik bedoel meer qua vormgeving enzo
Geweldige dingen...?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik heb geweldige dingen mee gemaakt met een Carina II
daarom is het ook emotie![]()
Weet je wat het probleem met dat kreng was: mn vader zei altijd: zodra er iets kapot aan gaat, verkoop ik mquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Carina II![]()
Die auto zou me noooooooit vervelen..
Wereld auto's, met een ongekende reputatie.
en werkelijk wereldkampioen in betrouwbaarheid (altijd ver boven op nr. 1)
m.a.w. 1 van de beste Toyota's ooit.
Mja cashprijs voor wie het comfortabel in een Smart kanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:03 schreef Klonk het volgende:
neuken kan in elke auto, ik bedoel meer qua vormgeving enzo
In auto's neuken zoiezoquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja cashprijs voor wie het comfortabel in een Smart kan
neequote:
het ging ook in een opel asconaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
niet iedereen heeft een multipla en een tenger vrouwtje
Vierkante gaten vlakke ronde tijden op de ring dus ik zo van schoref de koni's nog wat verder aan maar je wilt niet te strak gaan zeker niet op de rinmg voor je het weet zit je zo boven in de hugenholz en dan zo drie vier vijf seconden kan je beter goed stijd laten staan toch beetje speling hoeden de boel is niet zo vlak cxe20e erinleggen in de de rechte stukken leg je het af in de bochten ga je ze allemaal voorbijquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:08 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nee
dit geloven jullie toch niet, maar goed
PNG style;
een vrind en ik hadden een een AT170 met een 4A-F carb. met een andere bak (70 in zijn 1)
laat ook maar...
we hebben gewoon heerlijk geklootvioolt en dat ding KON niet stuk
vette shit, ouwequote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Vierkante gaten vlakke ronde tijden op de ring dus ik zo van schoref de koni's nog wat verder aan maar je wilt niet te strak gaan zeker niet op de rinmg voor je het weet zit je zo boven in de hugenholz en dan zo drie vier vijf seconden kan je beter goed stijd laten staan toch beetje speling hoeden de boel is niet zo vlak cxe20e erinleggen in de de rechte stukken leg je het af in de bochten ga je ze allemaal voorbij
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Vierkante gaten vlakke ronde tijden op de ring dus ik zo van schoref de koni's nog wat verder aan maar je wilt niet te strak gaan zeker niet op de rinmg voor je het weet zit je zo boven in de hugenholz en dan zo drie vier vijf seconden kan je beter goed stijd laten staan toch beetje speling hoeden de boel is niet zo vlak cxe20e erinleggen in de de rechte stukken leg je het af in de bochten ga je ze allemaal voorbij
Ik nee hoor, lees wat posts van PNG erop na dan snap je dat wij hem niet snappenquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik nee hoor, lees wat posts van PNG erop na dan snap je dat wij hem niet snappen
Mja en dan een serie foto's posten die geen kut met het onderwerp te maken hebbenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
![]()
gewoon je gele koni's wat strakker aantrekken dan boek je iedereen eruit![]()
En DAT noemen we dus het PNG-effectquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:20 schreef Klonk het volgende:
ik heb alsnog geen flauw idee waar je het over hebt
Precies is gewoon de beste ringwagen endan moet je niet gaan zeiken dat het opel is want je ziet gewoon dat je met goed onderstel in de bochten alles voorbij gaat kan je wel gaan lopen zeuren maar het is gewoon zo en dan moet je inderdaad niet internetwarrior gaan lopen doen zeker als je nooit op de ring komt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:19 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik doe PNG post lezen altijd koni op golf autoweek nagedaan daarna op tankbaan dikke shit met sant overal maar ging niet stuk ander blok geswapt maar jij warrior intenret kappen kop halen uit reet klonk
stoer doen icoontjes maar warrior niet stoer internet eigen leven CX20LETquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:20 schreef Klonk het volgende:
ik heb alsnog geen flauw idee waar je het over hebt
Precies ik linksom de ring supra gewonnen maar vriendjes ff bandjes op gerookt naar de rechtse ring en opel sneller droom is gelijmde opel dry sump blokquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Precies is gewoon de beste ringwagen endan moet je niet gaan zeiken dat het opel is want je ziet gewoon dat je met goed onderstel in de bochten alles voorbij gaat kan je wel gaan lopen zeuren maar het is gewoon zo en dan moet je inderdaad niet internetwarrior gaan lopen doen zeker als je nooit op de ring komt.
Doe een search op 'PNG' of bekijk wat ring en opel topics.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:24 schreef Klonk het volgende:
* Klonk maakt een fles bier open in de hoop bovenstaande gekken te begrijpen....
ik betwijfel of ik dat wilquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:26 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Doe een search op 'PNG' of bekijk wat ring en opel topics.
Er gaat een wereld voor je open.
Jij supra stoer maar GSi door de bocht in ring bandjes rokenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:26 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Doe een search op 'PNG' of bekijk wat ring en opel topics.
Er gaat een wereld voor je open.
Ja, dat wil je. Zorg wel voor een doos tissieus om je tranen van het lachen op te vangen, en zorg dat je de komende paar uur net weg hoeftquote:
Precies geen benoel kont komt je zo voorbij zetten totaal gebrek aan onderstel flexxen in de bochten die jappen alleen maar driften strak rijden kan niet!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Jij supra stoer maar GSi door de bocht in ring bandjes roken
En sneller in de bochten?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:28 schreef Klonk het volgende:
ik ben met mijn multipla ook over de ring weest
nee aleen die warrior op internet playstation stpelen en dan ring zege dat ze playstation met jappen ik meer vierkante gaten gehad dan jou en jij geen kop in zand en klonk met fiat op ring terwijl ik boeken op ring met gsi koni geel ff meer onder terwijl jij niet ring op zonder koniquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Precies geen benoel kont komt je zo voorbij zetten totaal gebrek aan onderstel flexxen in de bochten die jappen alleen maar driften strak rijden kan niet!
ja, zeker nadat ik m'n gele koni's wat had aangetrokkenquote:
Die vierkante gaten vond ik wel echt een toppertjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nee aleen die warrior op internet playstation stpelen en dan ring zege dat ze playstation met jappen ik meer vierkante gaten gehad dan jou en jij geen kop in zand en klonk met fiat op ring terwijl ik boeken op ring met gsi koni geel ff meer onder terwijl jij niet ring op zonder koni
hij heeft er meer gehad dan ik hebquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die vierkante gaten vond ik wel echt een toppertje![]()
Fijn voor hemquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
hij heeft er meer gehad dan ik heb
geweldig hèquote:
En dan verwachten dat je het snapt en boos worden als je het niet doetquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Hij haalt ook alles doorelkaar hè.
corolla's, starslets, dai'tjes `gti gttt gtttti gtti gttii
op spaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
zoeken op koni geel met ring fiat?
kop uit vaders reet enzo...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En dan verwachten dat je het snapt en boos worden als je het niet doet
opel cx20e hard door de bocht maar dan gele koni's vast in berm en supra broem broem geen roest en winnenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Jij supra stoer maar GSi door de bocht in ring bandjes roken
Neequote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
kop uit vaders reet enzo...
hij kent me niet eens, net als patsen met auto's van mijn pa..
Heb je mij ooit zien patsen met auto's?
Duh, ik hoef toch ook niet de hele wereld te vertellen dat mijn pa twee DB9's heeftquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
niet hè
naja op die SLR en die Enzo en die F40 na dan
van mij pa natuurlijk![]()
geile tjabquote:
1:43 zekerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Duh, ik hoef toch ook niet de hele wereld te vertellen dat mijn pa twee DB9's heeft
nee dat doe ik ook nooitquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Duh, ik hoef toch ook niet de hele wereld te vertellen dat mijn pa twee DB9's heeft
jij vergeet de helft van mij naamquote:
Internetwarrior moet je kop uit je kont halenquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Internetwarrior moet je kop uit je kont halen
idd altijd playstation maar zelf niet auto patsen met vader kop uit vader reet klonkquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Internetwarrior moet je kop uit je kont halen
ik ben blij dat ik zometeen kan gaan werken, eindelijk onder normale mensenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
idd altijd playstation maar zelf niet auto patsen met vader kop uit vader reet klonk
Qua rug kutquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij vergeet de helft van mij naam![]()
Hoest met Mutz??
hoi Klonkquote:
wat mis mij is eindhoven misschien praten maar jij leuk vinden rondje ring met GSi kom langs in CX20LET swappen in fiat daarna kijken of koni geelquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik zometeen kan gaan werken, eindelijk onder normale mensen![]()
ok mits vierkante gatenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat mis mij is eindhoven misschien praten maar jij leuk vinden rondje ring met GSi kom langs in CX20LET swappen in fiat daarna kijken of koni geel
ok?
Ik word er ook een beetje moe vanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik zometeen kan gaan werken, eindelijk onder normale mensen![]()
Internetwarriorquote:
Gelukkig ben jij aan het einde van de dag degene die in een multipla rijdtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:53 schreef Klonk het volgende:
stelletje josti's....
Kutter dan een maand geleden? Of iets minder kut?quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij aan het einde van de dag degene die in een multipla rijdt
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij aan het einde van de dag degene die in een multipla rijdt
![]()
precies en vader reet uit peu halen niet normaal met alfa oud en roest stoer doen GSi naar de poetser geweest en was glad aal daarna weer schade maar toch ff gedaan allemaal daarom peu pimpen stom warrior playstationquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:53 schreef Sjoewe het volgende:
mensen hebben gewoongeen respect auto is hard werken moet je zelf alle onderdelen vervangen niet zeiken je weet niks van hard rijden op de ring beetje sneu pimpen auto van vrienden is niet eens van jouw makkelijk zeggen dat het harder kan
Is weer een leuk verhaal voor de klein kinderen ehquote:
mooie opel hèquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:56 schreef Tjabbo het volgende:
oh nick hou op man ik doe het in mijn broek![]()
![]()
je moeg niet zeuren supra ring langzaam in de bochten op de rechte stukken voorbij opelbasher mod kop kont halen internetwarrior kutforum!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:56 schreef Tjabbo het volgende:
oh nick hou op man ik doe het in mijn broek![]()
![]()
Mja voor jou zou ik idd netjes aan de kant gaanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:58 schreef Fugie het volgende:
maareh, gele konis of niet, mijn vectra boekt ze er allemaal uit
duidelijkquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja voor jou zou ik idd netjes aan de kant gaan
vectra leuk maar niet gele koni GSi ik ging 230 rechte stuk bocht in ring achteruit daarom vriendjes ff bandjes roken meerdere keren gedaan met 2 of 3quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:58 schreef Fugie het volgende:
maareh, gele konis of niet, mijn vectra boekt ze er allemaal uit
Alexxxx je was op tijd wakkerquote:
WHAHAHAHAquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
vectra leuk maar niet gele koni GSi ik ging 230 rechte stuk bocht in ring achteruit daarom vriendjes ff bandjes roken meerdere keren gedaan met 2 of 3
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
vectra leuk maar niet gele koni GSi ik ging 230 rechte stuk bocht in ring achteruit daarom vriendjes ff bandjes roken meerdere keren gedaan met 2 of 3
[afbeelding]
Ik zie een ONZ topic voor ogenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:02 schreef PeuRac het volgende:
Wordt tijd dat dit topic vol is en die onzin voorbij
schopt naar karbo!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Even rustig inwerken is er op Fok niet bij he?
calibra motor swap 4x4 turbo x25xe gele konis open luchtfilter remus demper = 290.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:04 schreef Sjoewe het volgende:
No way dat die calibra trouwens echt 290 looptHet zal 190 km/u zijn oid
lekkerquote:
kutterquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kutter dan een maand geleden? Of iets minder kut?
Je hebt weer vriendjelief?
De tellerschaal veranderen en hij loopt ook 290 op de teller danquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:06 schreef Fugie het volgende:
[..]
calibra motor swap 4x4 turbo x25xe gele konis open luchtfilter remus demper = 290.
simpel optelsommetje toch
gsi triest manta rally snellerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
calibra laagste CW-waarde jou vectra trommelkoek GSi beter.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |