dat komt goed uitquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik wil ook vakantie! 'k Ben al twee jaar niet meer op vakantie geweest
'k kan niet; studie :-/quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat komt goet uit
ik moet straks pas ticket bevestigen
doet ik er voor jouw toch ook een boeking
Laat de zoekenden tot mij komenquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:31 schreef Stroekie het volgende:
Dag rust![]()
komen ze toch weer met hangende pootjes terug in Vanitas z'n topic![]()
Is de A28 weer open danquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Laat de zoekenden tot mij komen![]()
Een beetje wel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hoezee..heel [HOMO] is verbaasd om het scharminkeltje te zien posten in S&G?
Bijna welquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:38 schreef LuQas het volgende:
[..]
Pindakaas met uien?
Ik mis Big Brother een beetje.
De chicken tonight had ik, de groente + de rijst ook.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:43 schreef Dave het volgende:
Had je niet beter kip ipv chicken tonight kunnen kopen dan?
Ja, psies. Te dure Unilever prut, wat je prima kunt vervangen met wat kruiden en sojasaus ofzo.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:43 schreef Dave het volgende:
Had je niet beter kip ipv chicken tonight kunnen kopen dan?
ik kookte met de ingredienten die ik al hád.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, psies. Te dure Unilever prut, wat je prima kunt vervangen met wat kruiden en sojasaus ofzo..
Okee, okee.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ik kookte met de ingredienten die ik al hád.
Jaaaa maar ja maar ja maar.....quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Okee, okee..
Maar dan nog. Je hebt dus ooit - in betere tijden- in een vlaag van verstandverbijstering zo'n pot gekocht.
.
Kan dat op rekening?quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Of we bellen gewoon de pizzeria.
Zo SAJ is ook weer in het topic zie ikquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Of we bellen gewoon de pizzeria.
Alsof dat tournement daar voor heeft gezorgd.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:00 schreef Stroekie het volgende:
die tournament tamtam brengt toch wel veel oude posters terug in het topic
nou ja dan of dankzij, of ondanksquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Alsof dat tournement daar voor heeft gezorgd..
quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:51 schreef Great_Expectations het volgende:
Of kipfilet met perziken en dragon-roomsaus. Kost geen drol, maar het is wel lekker en voedzaam..
Ik voel een "Koken met G_E & G_L" aankomen!quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:55 schreef Great_Expectations het volgende:
Oh... Mijn Grote Liefde eist nu full credits voor het (Franse) kipperzikrecept..
Ik voel dat ik nu maar beter m'n mond kan houden.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:24 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
Ik voel een "Koken met G_E & G_L" aankomen!
Doen jullie dan ook deschortjes
om/aan?
Pak allemaal jullie kladbokjes op schoot en goed opletten.
W-w-w-w-wie?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:14 schreef Dave het volgende:
Als je nou in Zwolle woonde, dan kwam je hier een hapje eten.
Dát voel je dan verkeerd.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik voel dat ik nu maar beter m'n mond kan houden..
Oeh! *notitieboekje pak*quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:24 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
Ik voel een "Koken met G_E & G_L" aankomen!
Doen jullie dan ook deschortjes
om/aan?
Pak allemaal jullie kladbokjes op schoot en goed opletten.
alleen bij petrie perzikken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:31 schreef Waxxer het volgende:
Ja, en zo'n wizarddragon, wordt die dan goed zoet door zo'n perzik?!
quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:31 schreef Waxxer het volgende:
Ja, en zo'n wizarddragon, wordt die dan goed zoet door zo'n perzik?!
Na afloop komt er weer een extra les over het Gele_Doekje.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oeh! *notitieboekje pak*
Zou ik dan eindelijk eens gaan leren?.
Dat is misschien wel handig ja.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:36 schreef Nuvole het volgende:
Na afloop komt er weer een extra les over het Gele_Doekje.
nee die is geadopteerdquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:40 schreef Dave het volgende:
Heb ik nog een zoon!?
Onlangs heeft hij ons al gewezen op de gevaren van voedselvergiftiging van rijst die niet snel genoeg afgekoeld word en buiten de ijskast bewaard werdquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat is misschien wel handig ja..
Oh ja!quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Onlangs heeft hij ons al gewezen op de gevaren van voedselvergiftiging van rijst die niet snel genoeg afgekoeld word en buiten de ijskast bewaard werd![]()
Zeker met die kipfiletjes is dat nuttig.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat is misschien wel handig ja..
Dat vond ik nou niet zo'n denderende les. Die hoeft voor mij niet in de Greatest_Lessons.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Onlangs heeft hij ons al gewezen op de gevaren van voedselvergiftiging van rijst die niet snel genoeg afgekoeld word en buiten de ijskast bewaard werd![]()
Een warme appeltaart misschien?quote:
schrijf je daar dan ook direct die tip van hem bij dat je eieren in de ijskast moet bewaren met de punt naar beneden zodat de dooier niet kan uitdrogenquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:43 schreef Nuvole het volgende:
Een warme appeltaart misschien?
Dave....quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:44 schreef Dave het volgende:
Geil worden van het sorteren van ordners..
Ja ja, het is een een groot sodom en gomorra daar in Zwolle.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:44 schreef Dave het volgende:
Geil worden van het sorteren van ordners..
Let me guess.. Bryanboy.quote:
Daar hoopten we op, maar volgens mij is ie een beetje verlegen geworden van de gretige aandacht voor z'n kooklessen.quote:
Volgens mij houdt G_E ook wel van appeltaarten, dus misschien is het één met het ander te combineren.quote:
Ik vermoed dat G_L op dit moment met een appeltaart bezig is.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:47 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Daar hoopten we op, maar volgens mij is ie een beetje verlegen geworden van de gretige aandacht voor z'n kooklessen.
[..]
Volgens mij houdt G_E ook wel van appeltaarten, dus misschien is het één met het ander te combineren.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:47 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat was Waxxer hoor.
Ik word gewoon geil van CDP.
Ja, enzo. Maar ik vond dit een geweldig plaatje.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Let me guess.. Bryanboy..
althans, tot 31 januari.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:47 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat was Waxxer hoor.
Ja. Nou.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:48 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, enzo. Maar ik vond dit een geweldig plaatje.![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:47 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat was Waxxer hoor.
Jij niet he?quote:
En nu heb je een harde plasser?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:50 schreef Waxxer het volgende:
Ja nou ik bedoelde het figuurlijk..
Ik ben niet apart.. Ik ben alleen maar druk mijn inboedel op een rijtje te zetten.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Moet ik dat hier zo open en bloot kenbaar maken op fok
Daar hebben we msn toch voor?
Is goed.quote:
Zijn ordners voor jou wat een dubble-fuck is voor een bottom?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Moet ik dat hier zo open en bloot kenbaar maken op fok
Daar hebben we msn toch voor?
een beetje sjansen op MSN en dan op FOK een beetje terugkrabbelen.quote:
Ik word niet geil van ordners..quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zijn ordners voor jou wat een dubble-fuck is voor een bottom?Of ga ik nu écht een hele flinke stap te ver in de bewoordingen en ga zo maar door etcetera?
Ohw..quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
een beetje sjansen op MSN en dan op FOK een beetje terugkrabbelen.
Kijk Dave is straight to the point![]()
He, jij woont i/d buurt. Nueckenquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ben er immers weer.
Fuck...quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ben er immers weer.
Na de 31e: heb ik geld, tijd etcquote:
En dan is Dave al geweest?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Na de 31e: heb ik geld, tijd etc![]()
Zal papa Dave blij mee zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
He, jij woont i/d buurt. Nuecken?
Nee, maar ik zie er volgens vele 16,17,18,19,20,23,22,23,24,25 jarige erg lekker uit.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
He, jij woont i/d buurt. Nuecken?
Je bent geen sloppy secondquote:
Prove it.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie er volgens vele 16,17,18,19,20,23,22,23,24,25 jarige erg lekker uit.
Op andersmans oordeel afgaan is nooit iets voor mij geweest.quote:
Zoons met leuke vriendjes zijn ok.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zal papa Dave blij mee zijn.
Ik en een vriendje?quote:
SAJ mag er best zijn..quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Op andersmans oordeel afgaan is nooit iets voor mij geweest.
Voor de rest blijf je een mysterie..quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik vrees dat je de enige blijft.
Fotoboek gesjekt hebbende kan ik alleen maar beamen.quote:
Ik wil dansen, en interactie, en gezelligheid en en enquote:
Maar ja het is donderdag en ik moet aan mijn scriptie werken en proefwerken nakijken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wil dansen, en interactie, en gezelligheid en en en
MUH!
Waarom doe je dat dan niet?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:13 schreef LuQas het volgende:
[..]
Maar ja het is donderdag en ik moet aan mijn scriptie werken en proefwerken nakijken.![]()
Als k geld had (god nog 12 dagen) dan had k je wel meegenomen om wat te gaan drinken ofzo hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:13 schreef LuQas het volgende:
[..]
Maar ja het is donderdag en ik moet aan mijn scriptie werken en proefwerken nakijken.![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als k geld had (god nog 12 dagen) dan had k je wel meegenomen om wat te gaan drinken ofzo hoor![]()
quote:
Wat is er over 12 dagen dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als k geld had (god nog 12 dagen) dan had k je wel meegenomen om wat te gaan drinken ofzo hoor![]()
31 januariquote:
The Devil is watching you..quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:14 schreef LuQas het volgende:
[..]
Mja... ik wil wel... ik moet gewoon van internet af. Internet is de duivel.
Ja, maar in A'dam is ie niet zo lekker.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:16 schreef Waxxer het volgende:
En er komt/is een Wok&Go in Zwolle...
Is dat dus zeg maar een Oriëntaalse Mac?
Werd de vraag aan jou gesteld?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Omdat het donderdag is natuurlijk.
Wok&Go? Hmm, in Stadshagen hebben we een Mr. Wok. Dat zal wel ongeveer hetzelfde zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:16 schreef Waxxer het volgende:
En er komt/is een Wok&Go in Zwolle...
Is dat dus zeg maar een Oriëntaalse Mac?
Inderdaad.. dramaquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je zal toch 12 dagen op geld moeten wachten zeg. Ik kan me er gewoon geen voorstelling bij maken.
Nee, ik trek ook gewoon m'n credit card.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je zal toch 12 dagen op geld moeten wachten zeg. Ik kan me er gewoon geen voorstelling bij maken.
Ik merkte er weinig van na ICquote:
Ja, jezus.. net of jij iets liet merkenquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik merkte er weinig van na IC
Nee, maar ik verdedig mede-Amsterdammers graag tegen het gajus uit de buurt van Rotterdam.quote:
De gewone Chinees dus?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:17 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ja, maar in A'dam is ie niet zo lekker.
Je kan dan beter naarKantjil en de Tijger.
![]()
Ik ging bloody fuckin op je schoot zittenquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, jezus.. net of jij iets liet merken
O ja..quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ging bloody fuckin op je schoot zitten![]()
Of m'n pinpas, dat werk ook.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:19 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee, ik trek ook gewoon m'n credit card.
Waren er geen stoelen, was je wanhopig of gewoon dronken CDP?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ging bloody fuckin op je schoot zitten![]()
Vlarpske was gewoon gezelligquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Waren er geen stoelen, was je wanhopig of gewoon dronken CDP?
Fijn dat ik niet bij het gejas hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, maar ik verdedig mede-Amsterdammers graag tegen het gajus uit de buurt van Rotterdam.
De Mr. Wok loopt hier anders goed hoor.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En dan ook nog in Zwolle, of all places. Ik bedoel, het IS een stad, maar.... te nuchter lijkt mij voor iets als dat
Top of the Woks, staat er boven het foldertjequote:Op donderdag 19 januari 2006 21:18 schreef Dave het volgende:
[..]
Wok&Go? Hmm, in Stadshagen hebben we een Mr. Wok. Dat zal wel ongeveer hetzelfde zijn.
Hey.. doe eens lief tegen CDP!quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Waren er geen stoelen, was je wanhopig of gewoon dronken CDP?
Of ik laat het op m'n rekening zetten.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Of m'n pinpas, dat werk ook.
Innercityquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:24 schreef LuQas het volgende:
Wat is IC?
En dat moet ik dan weer beamen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vlarpske was gewoon gezellig![]()
Waar komt ie dan? De Delifrance is hier na een half jaar al weer uit geboerd.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar er staat Wok&Go, dus. Nou ja. Nieuw dus.
T is goed met je.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En dat moet ik dan weer beamen.
Intensive Care.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:24 schreef LuQas het volgende:
Wat is IC?
Ow. Ja, maar de hippe mensen wonen dan ook in Stadshagen he?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:23 schreef Dave het volgende:
[..]
De Mr. Wok loopt hier anders goed hoor..
Sorry, heb ik een te lange zin gebruikt?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hey.. doe eens lief tegen CDP!
Kan blijkbaar mensen beter tegen jou beschermen
Toch fijn om te zien dat je ook complimenteus kunt zijn..quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En dat moet ik dan weer beamen.
Ga eens mensen aansturen ofzo..quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Sorry, heb ik een te lange zin gebruikt?
Ach..ik kan wel wat hebben qua lengte.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij hebt iig nog langer dan 5 minuten met Vlarp in één ruimte gezeten. Ik heb nog steeds een zuipafspraak met hem die al 2 jaarvooruitgeschoven wordt.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat aan jou,.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij hebt iig nog langer dan 5 minuten met Vlarp in één ruimte gezeten. Ik heb nog steeds een zuipafspraak met hem die al 2 jaarvooruitgeschoven wordt.
Dat dacht ik al!quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:26 schreef Dave het volgende:
Ja, daarom woon ik ook hier.
Nou volgens mij ben jij ook niet de allerkortste 17 jarige. Hoe lang ben je eigenlijk? Je valt op tussen de mensenmassa.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach..ik kan wel wat hebben qua lengte.
We zouden nog steeds gaan zuipen op het terras van het COC...quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij hebt iig nog langer dan 5 minuten met Vlarp in één ruimte gezeten. Ik heb nog steeds een zuipafspraak met hem die al 2 jaarvooruitgeschoven wordt.
Jajajajajaja....quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:29 schreef Andyvie het volgende:
Ik ben net terug uit het pitoreske Zwolle, nou ja, als je het bedrijventerrein tegenover de Isala kliniek pitoresk noemt dan...
Het lag eerst aan Vlarp toen ie geen geld had en toen aan Vlarp dat ie geen tijd had.Deze zomer gaat het vast lukken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat aan jou,.
Najaaaaa...heb ik eindelijk eens een keer interactie met je. (droom ik al maanden van)quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Goed het is weer leuk geweest met het afkatten, we gaan nu weer gezellig doen.
Ik neem er desnoods vrij voor ..quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het lag eerst aan Vlarp toen ie geen geld had en toen aan Vlarp dat ie geen tijd had.Deze zomer gaat het vast lukken.
Geen idee...quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nou volgens mij ben jij ook niet de allerkortste 17 jarige. Hoe lang ben je eigenlijk? Je valt op tussen de mensenmassa.
En daar kom ik al niet meer sinds de coordinatoren daar eruit gekickt zijn kun je nagaan.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We zouden nog steeds gaan zuipen op het terras van het COC...
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:30 schreef Dave het volgende:
Hopelijk heb je je op de Ceintuurbaan netjes aan de snelheid gehouden.
Ik woon hier meer vanwege de bereikbaarheid, de grote huizen en de tuin.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat dacht ik al!
In de binnenstad valt het wat dat betreft toch tegen, tussen een oud dametje en het Leger des Heils.![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:31 schreef Nuvole het volgende:
Ik ga zaterdag naar Brokeback Mountain!
Zoals iedere 17 jarige hoor jij over andere dingen te dromen en niet over een interactie met mijn persoontje.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Najaaaaa...heb ik eindelijk eens een keer interactie met je. (droom ik al maanden van)
Nee, dat niet. Wel bijna, op 5 km na. Maar dat was niet op de Ceintuurbaan maar de Blaloweg.quote:
Kewl!!quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:31 schreef Nuvole het volgende:
Ik ga zaterdag naar Brokeback Mountain!
We verzinnen er wel wat opquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En daar kom ik al niet meer sinds de coordinatoren daar eruit gekickt zijn kun je nagaan.
Ahhh, aangenaam bier drinken in de binnentuin.
Als elke 17 jarige kerm ik "Over 12 dagen ben ik 18 hoor!"quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zoals iedere 17 jarige hoor jij over andere dingen te dromen en niet over een interactie met mijn persoontje.
Ik sta op het punt te verhuizenquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:32 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik woon hier meer vanwege de bereikbaarheid, de grote huizen en de tuin..
Hmm.. boeiend..quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als elke 17 jarige kerm ik "Over 12 dagen ben ik 18 hoor!"
Maar ik laat me niet opleggen waar ik over droom.
't Blijft een Vinex lokatie. Sfeer kennen ze hier niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik sta op het punt te verhuizenGroter huis, een
tuin
en alle voorzieningen om de hoek!!
Maar Stadshagen is een mooie buurt idd, een soort "apart" dorpje en tenminste niet zo'n eenheidsworst als bijvoorbeeld Zuid...
Maar het blijft Zwollequote:Op donderdag 19 januari 2006 21:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
tuin
Maar Stadshagen is een mooie buurt idd, een soort "apart" dorpje en tenminste niet zo'n eenheidsworst als bijvoorbeeld Zuid...
Hahahaha echt waar?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:32 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Wel bijna, op 5 km na. Maar dat was niet op de Ceintuurbaan maar de Blaloweg.
Ik heb morgen iets..en daarna totaal niets nada noppes.quote:
Het staat idd wel een stuk volwassener. En als jij daar over wil dromen, wie ben ik dan om je tegen te houden?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als elke 17 jarige kerm ik "Over 12 dagen ben ik 18 hoor!"
Maar ik laat me niet opleggen waar ik over droom.
Uhuh, je mag er maar 50 he?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:30 schreef Dave het volgende:
Hopelijk heb je je op de Ceintuurbaan netjes aan de snelheid gehouden.
Waarom ben ik altijd bezet met dingen.. werk, en sociaal leven enzo?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb morgen iets..en daarna totaal niets nada noppes.
Wat moet je in hemelsnaam nou met een tuin?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
tuin
270 euro inderdaad. Maar goed.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahahaha echt waar?Op 5 km na??
Want heb ik het nou goed dat er al drie keer ofzo iemand geflitst is, die gewoon bóven de 100 reed, waar je maar 50 mag??
Nou, daar gaan je centen dan, trouwens...
![]()
Mja nou jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:35 schreef Dave het volgende:
[..]
't Blijft een Vinex lokatie. Sfeer kennen ze hier niet..
SAJ die er van houd om 17 jarige jongetjes te pestenquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het staat idd wel een stuk volwassener. En als jij daar over wil dromen, wie ben ik dan om je tegen te houden?
Oh ik ben heel flexibel met mn sociale levenquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Waarom ben ik altijd bezet met dingen.. werk, en sociaal leven enzo?
"steekt vinger omhoog"quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:35 schreef Dave het volgende:
[..]
't Blijft een Vinex lokatie. Sfeer kennen ze hier niet..
Een wereldstad.. ik hoor het alquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:38 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, da's altijd erg inhouden daar.
Kruiden kweken, de buurvrouw begraven, een mini-pinkpop houden, een geitje nemen, buiten zitten, de was ophangen, zooooo multifunctioneel!quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat moet je in hemelsnaam nou met een tuin?
Aa-landen is ok, en niet al te ver van hier.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:37 schreef Waxxer het volgende:
Ik verhuis naar de Aa-Landen, daar wonen dan weer... minder hippe mensenmaar iig erg leefbaar!
Ik heb maar 2 dagen in de week sociaal leven.. ik moet alles daar in persen..quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh ik ben heel flexibel met mn sociale levenonder andere..
Ja.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"steekt vinger omhoog"
Stadhagen is dat de nieuwe wijk die gebouwd is in de Mastenbroeker polder?
Escortdaan.. opzich best doable.. jammer dat ie er geld voor wilquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
Als ik ooit nog eens een smurf wil neuken, weet ik waar ik moet zijn.
Dus jij wil beweren dat ik je over 12 dagen met rust laat?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
SAJ die er van houd om 17 jarige jongetjes te pesten
Tja... persenquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 dagen in de week sociaal leven.. ik moet alles daar in persen..
username=Escortdaan&size=bigquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
Als ik ooit nog eens een smurf wil neuken, weet ik waar ik moet zijn.
Ken uw escorts dames en heren.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Escortdaan.. opzich best doable.. jammer dat ie er geld voor wil
Nee.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dus jij wil beweren dat ik je over 12 dagen met rust laat?
Ja, daar bij die HOP inderdaadquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"steekt vinger omhoog"
Stadhagen is dat de nieuwe wijk die gebouwd is in de Mastenbroeker polder?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:42 schreef Andyvie het volgende:
[..]
U heeft ervaring met zo'n bedrag?
Over een aantal jaren ga ik opa in het bejaardenhuis pesten...tenminste als jouw theorie klopt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee.
17 jarig is nu je ding maar zodra ik 18 word en leuk pestobject blijf verleg je je grenzen.
Nee dat speelde toen nog niet hoorquote:
Ach..jij zult altijd wel iemand pesten, en genieten v/d aandacht.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Over een aantal jaren ga ik opa in het bejaardenhuis pesten...tenminste als jouw theorie klopt.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:42 schreef Dave het volgende:
Dat zijn wel 135 potten Chicken Tonight denk ik! Sorry..
Ahh.. je was klant bij 'm?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ken uw escorts dames en heren.
Nah, zelfs ang3l vond me aangenaam geworden.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach..jij zult altijd wel iemand pesten, en genieten v/d aandacht.
Met een heeeeeeeeeeelle....... mooooiiie..... hmmmm..... hooizolder?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee dat speelde toen nog niet hoor
Eind jaren 80 waren daar gewoon nog boerderijtjes en woonde daar een paar klasgenoten van mij
Ik was zelf ook een beetje verbaasd ie nu al te zien is, maar zo'n voorpremière kan ik niet weigeren.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:46 schreef Dave het volgende:
En ze willen een naturistenlokatie bij de Milligerplas.
Da's 500 meter van hier..
Zie ik eruit alsof ik een een escort nodig heb dan? De enige escort die ik ooit gehad heb was een ford.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
Neuh was gewoon koffiestop op weg naar veilig in de IJsselhallenquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Met een heeeeeeeeeeelle....... mooooiiie..... hmmmm..... hooizolder?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zie ik eruit alsof ik een een escort nodig heb dan? De enige escort die ik ooit gehad heb was een ford.Temper temper!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh!?
Aa-landen - Stadshagen is goed te doen hoor. Wij deden er de boodschappen toen we hier nog geen AH haddne.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, dan zal het straks wel weer klachten regenen, als dat echt gebeurt
Ik ga eens even kijken of ik straks nog bij e.e.a. in de buurt woon!
Ik ken je niet in t echie (helaas)quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nah, zelfs ang3l vond me aangenaam geworden.
Vooroordelen..quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:52 schreef Tobbes het volgende:
OP rtl4 nu, de perfecte partner; gay versie. Praten jullie nou allemaal op zo'n gay-manierNee toch?
Ik kan je zeggen: nee, ze kloppen niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:55 schreef Tobbes het volgende:
Ik probeer juist te achterhalen of mijn vooroordelen nou daadwerkelijk kloppen; of dat dat programma ze alleen maar bevestigd.
Ik zie het, Stadshagen en bijv de Agnietenplas liggen dichterbij dan de binnenstad volgens mij!quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:51 schreef Dave het volgende:
[..]
Aa-landen - Stadshagen is goed te doen hoor. Wij deden er de boodschappen toen we hier nog geen AH haddne.
Dat soort programma's worden alleen maar gemaakt omdat mensen vooroordelen bevestigd willen zien.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:55 schreef Tobbes het volgende:
Ik probeer juist te achterhalen of mijn vooroordelen nou daadwerkelijk kloppen; of dat dat programma ze alleen maar bevestigd.
Dat doe jij niet?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:58 schreef Tobbes het volgende:
Als ze neuken na 1 nacht zijn mn vooroordelen echt bevestigd
Als jij een meid oppikt in de kroeg krik je niet die nacht?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:58 schreef Tobbes het volgende:
Als ze neuken na 1 nacht zijn mn vooroordelen echt bevestigd
Ja s'ochtends..de ontbijttafel werd snachts voor andere doeleinden gebruikt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:02 schreef Vlarp het volgende:
Hij sliep in de woonkamer..
Heel goed!! Netjes
Hij is te aanrakerig..quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:03 schreef Waxxer het volgende:
Die ene is een beetje.... wanhopig, geloof ik!
Was toen een hele rel..want hij was acteeur!quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:07 schreef Vlarp het volgende:
Marco!?
WTF.. die ken ik uiot de kroeg.. een gruwel!! Werkt voor RNN7
Mja.. sort of.. schnabbel acteur..quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Was toen een hele rel..want hij was acteeur!
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:07 schreef Vlarp het volgende:
Marco!?
WTF.. die ken ik uiot de kroeg.. een gruwel!! Werkt voor RNN7
Hij deed toch van die Tellsellachtige dingen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Was toen een hele rel..want hij was acteeur!
Ook ja.. net als Kevin Brouwerquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:09 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
Hij deed toch van die Tellsellachtige dingen?
Gewoon in hun kuiten bijten, dan trekken ze hun bek wel open!quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ook ja.. net als Kevin Brouwer
Allebei zo arrogant als de tering.. ik ken ze allebei, en tenzij ze over me struikelen zeggen ze geen hallo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |