Waren er geen stoelen, was je wanhopig of gewoon dronken CDP?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ging bloody fuckin op je schoot zitten![]()
Vlarpske was gewoon gezelligquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Waren er geen stoelen, was je wanhopig of gewoon dronken CDP?
Fijn dat ik niet bij het gejas hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, maar ik verdedig mede-Amsterdammers graag tegen het gajus uit de buurt van Rotterdam.
De Mr. Wok loopt hier anders goed hoor.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En dan ook nog in Zwolle, of all places. Ik bedoel, het IS een stad, maar.... te nuchter lijkt mij voor iets als dat
Top of the Woks, staat er boven het foldertjequote:Op donderdag 19 januari 2006 21:18 schreef Dave het volgende:
[..]
Wok&Go? Hmm, in Stadshagen hebben we een Mr. Wok. Dat zal wel ongeveer hetzelfde zijn.
Hey.. doe eens lief tegen CDP!quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Waren er geen stoelen, was je wanhopig of gewoon dronken CDP?
Of ik laat het op m'n rekening zetten.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Of m'n pinpas, dat werk ook.
Innercityquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:24 schreef LuQas het volgende:
Wat is IC?
En dat moet ik dan weer beamen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vlarpske was gewoon gezellig![]()
Waar komt ie dan? De Delifrance is hier na een half jaar al weer uit geboerd.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar er staat Wok&Go, dus. Nou ja. Nieuw dus.
T is goed met je.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En dat moet ik dan weer beamen.
Intensive Care.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:24 schreef LuQas het volgende:
Wat is IC?
Ow. Ja, maar de hippe mensen wonen dan ook in Stadshagen he?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:23 schreef Dave het volgende:
[..]
De Mr. Wok loopt hier anders goed hoor..
Sorry, heb ik een te lange zin gebruikt?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hey.. doe eens lief tegen CDP!
Kan blijkbaar mensen beter tegen jou beschermen
Toch fijn om te zien dat je ook complimenteus kunt zijn..quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En dat moet ik dan weer beamen.
Ga eens mensen aansturen ofzo..quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Sorry, heb ik een te lange zin gebruikt?
Ach..ik kan wel wat hebben qua lengte.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij hebt iig nog langer dan 5 minuten met Vlarp in één ruimte gezeten. Ik heb nog steeds een zuipafspraak met hem die al 2 jaarvooruitgeschoven wordt.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat aan jou,.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij hebt iig nog langer dan 5 minuten met Vlarp in één ruimte gezeten. Ik heb nog steeds een zuipafspraak met hem die al 2 jaarvooruitgeschoven wordt.
Dat dacht ik al!quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:26 schreef Dave het volgende:
Ja, daarom woon ik ook hier.
Nou volgens mij ben jij ook niet de allerkortste 17 jarige. Hoe lang ben je eigenlijk? Je valt op tussen de mensenmassa.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach..ik kan wel wat hebben qua lengte.
We zouden nog steeds gaan zuipen op het terras van het COC...quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij hebt iig nog langer dan 5 minuten met Vlarp in één ruimte gezeten. Ik heb nog steeds een zuipafspraak met hem die al 2 jaarvooruitgeschoven wordt.
Jajajajajaja....quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:29 schreef Andyvie het volgende:
Ik ben net terug uit het pitoreske Zwolle, nou ja, als je het bedrijventerrein tegenover de Isala kliniek pitoresk noemt dan...
Het lag eerst aan Vlarp toen ie geen geld had en toen aan Vlarp dat ie geen tijd had.Deze zomer gaat het vast lukken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat aan jou,.
Najaaaaa...heb ik eindelijk eens een keer interactie met je. (droom ik al maanden van)quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Goed het is weer leuk geweest met het afkatten, we gaan nu weer gezellig doen.
Ik neem er desnoods vrij voor ..quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het lag eerst aan Vlarp toen ie geen geld had en toen aan Vlarp dat ie geen tijd had.Deze zomer gaat het vast lukken.
Geen idee...quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nou volgens mij ben jij ook niet de allerkortste 17 jarige. Hoe lang ben je eigenlijk? Je valt op tussen de mensenmassa.
En daar kom ik al niet meer sinds de coordinatoren daar eruit gekickt zijn kun je nagaan.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We zouden nog steeds gaan zuipen op het terras van het COC...
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:30 schreef Dave het volgende:
Hopelijk heb je je op de Ceintuurbaan netjes aan de snelheid gehouden.
Ik woon hier meer vanwege de bereikbaarheid, de grote huizen en de tuin.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat dacht ik al!
In de binnenstad valt het wat dat betreft toch tegen, tussen een oud dametje en het Leger des Heils.![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:31 schreef Nuvole het volgende:
Ik ga zaterdag naar Brokeback Mountain!
Zoals iedere 17 jarige hoor jij over andere dingen te dromen en niet over een interactie met mijn persoontje.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Najaaaaa...heb ik eindelijk eens een keer interactie met je. (droom ik al maanden van)
Nee, dat niet. Wel bijna, op 5 km na. Maar dat was niet op de Ceintuurbaan maar de Blaloweg.quote:
Kewl!!quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:31 schreef Nuvole het volgende:
Ik ga zaterdag naar Brokeback Mountain!
We verzinnen er wel wat opquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En daar kom ik al niet meer sinds de coordinatoren daar eruit gekickt zijn kun je nagaan.
Ahhh, aangenaam bier drinken in de binnentuin.
Als elke 17 jarige kerm ik "Over 12 dagen ben ik 18 hoor!"quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zoals iedere 17 jarige hoor jij over andere dingen te dromen en niet over een interactie met mijn persoontje.
Ik sta op het punt te verhuizenquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:32 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik woon hier meer vanwege de bereikbaarheid, de grote huizen en de tuin..
Hmm.. boeiend..quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als elke 17 jarige kerm ik "Over 12 dagen ben ik 18 hoor!"
Maar ik laat me niet opleggen waar ik over droom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |