Je bent geen sloppy secondquote:
Prove it.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie er volgens vele 16,17,18,19,20,23,22,23,24,25 jarige erg lekker uit.
Op andersmans oordeel afgaan is nooit iets voor mij geweest.quote:
Zoons met leuke vriendjes zijn ok.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zal papa Dave blij mee zijn.
Ik en een vriendje?quote:
SAJ mag er best zijn..quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Op andersmans oordeel afgaan is nooit iets voor mij geweest.
Voor de rest blijf je een mysterie..quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik vrees dat je de enige blijft.
Fotoboek gesjekt hebbende kan ik alleen maar beamen.quote:
Ik wil dansen, en interactie, en gezelligheid en en enquote:
Maar ja het is donderdag en ik moet aan mijn scriptie werken en proefwerken nakijken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wil dansen, en interactie, en gezelligheid en en en
MUH!
Waarom doe je dat dan niet?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:13 schreef LuQas het volgende:
[..]
Maar ja het is donderdag en ik moet aan mijn scriptie werken en proefwerken nakijken.![]()
Als k geld had (god nog 12 dagen) dan had k je wel meegenomen om wat te gaan drinken ofzo hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:13 schreef LuQas het volgende:
[..]
Maar ja het is donderdag en ik moet aan mijn scriptie werken en proefwerken nakijken.![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als k geld had (god nog 12 dagen) dan had k je wel meegenomen om wat te gaan drinken ofzo hoor![]()
quote:
Wat is er over 12 dagen dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als k geld had (god nog 12 dagen) dan had k je wel meegenomen om wat te gaan drinken ofzo hoor![]()
31 januariquote:
The Devil is watching you..quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:14 schreef LuQas het volgende:
[..]
Mja... ik wil wel... ik moet gewoon van internet af. Internet is de duivel.
Ja, maar in A'dam is ie niet zo lekker.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:16 schreef Waxxer het volgende:
En er komt/is een Wok&Go in Zwolle...
Is dat dus zeg maar een Oriëntaalse Mac?
Werd de vraag aan jou gesteld?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Omdat het donderdag is natuurlijk.
Wok&Go? Hmm, in Stadshagen hebben we een Mr. Wok. Dat zal wel ongeveer hetzelfde zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:16 schreef Waxxer het volgende:
En er komt/is een Wok&Go in Zwolle...
Is dat dus zeg maar een Oriëntaalse Mac?
Inderdaad.. dramaquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je zal toch 12 dagen op geld moeten wachten zeg. Ik kan me er gewoon geen voorstelling bij maken.
Nee, ik trek ook gewoon m'n credit card.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je zal toch 12 dagen op geld moeten wachten zeg. Ik kan me er gewoon geen voorstelling bij maken.
Ik merkte er weinig van na ICquote:
Ja, jezus.. net of jij iets liet merkenquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik merkte er weinig van na IC
Nee, maar ik verdedig mede-Amsterdammers graag tegen het gajus uit de buurt van Rotterdam.quote:
De gewone Chinees dus?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:17 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ja, maar in A'dam is ie niet zo lekker.
Je kan dan beter naarKantjil en de Tijger.
![]()
Ik ging bloody fuckin op je schoot zittenquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, jezus.. net of jij iets liet merken
O ja..quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ging bloody fuckin op je schoot zitten![]()
Of m'n pinpas, dat werk ook.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:19 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee, ik trek ook gewoon m'n credit card.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |