Dat is misschien wel handig ja.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:36 schreef Nuvole het volgende:
Na afloop komt er weer een extra les over het Gele_Doekje.
nee die is geadopteerdquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:40 schreef Dave het volgende:
Heb ik nog een zoon!?
Onlangs heeft hij ons al gewezen op de gevaren van voedselvergiftiging van rijst die niet snel genoeg afgekoeld word en buiten de ijskast bewaard werdquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat is misschien wel handig ja..
Oh ja!quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Onlangs heeft hij ons al gewezen op de gevaren van voedselvergiftiging van rijst die niet snel genoeg afgekoeld word en buiten de ijskast bewaard werd![]()
Zeker met die kipfiletjes is dat nuttig.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat is misschien wel handig ja..
Dat vond ik nou niet zo'n denderende les. Die hoeft voor mij niet in de Greatest_Lessons.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Onlangs heeft hij ons al gewezen op de gevaren van voedselvergiftiging van rijst die niet snel genoeg afgekoeld word en buiten de ijskast bewaard werd![]()
Een warme appeltaart misschien?quote:
schrijf je daar dan ook direct die tip van hem bij dat je eieren in de ijskast moet bewaren met de punt naar beneden zodat de dooier niet kan uitdrogenquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:43 schreef Nuvole het volgende:
Een warme appeltaart misschien?
Dave....quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:44 schreef Dave het volgende:
Geil worden van het sorteren van ordners..
Ja ja, het is een een groot sodom en gomorra daar in Zwolle.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:44 schreef Dave het volgende:
Geil worden van het sorteren van ordners..
Let me guess.. Bryanboy.quote:
Daar hoopten we op, maar volgens mij is ie een beetje verlegen geworden van de gretige aandacht voor z'n kooklessen.quote:
Volgens mij houdt G_E ook wel van appeltaarten, dus misschien is het één met het ander te combineren.quote:
Ik vermoed dat G_L op dit moment met een appeltaart bezig is.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:47 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Daar hoopten we op, maar volgens mij is ie een beetje verlegen geworden van de gretige aandacht voor z'n kooklessen.
[..]
Volgens mij houdt G_E ook wel van appeltaarten, dus misschien is het één met het ander te combineren.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:47 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat was Waxxer hoor.
Ik word gewoon geil van CDP.
Ja, enzo. Maar ik vond dit een geweldig plaatje.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Let me guess.. Bryanboy..
althans, tot 31 januari.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:47 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat was Waxxer hoor.
Ja. Nou.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:48 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, enzo. Maar ik vond dit een geweldig plaatje.![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:47 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat was Waxxer hoor.
Jij niet he?quote:
En nu heb je een harde plasser?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:50 schreef Waxxer het volgende:
Ja nou ik bedoelde het figuurlijk..
Ik ben niet apart.. Ik ben alleen maar druk mijn inboedel op een rijtje te zetten.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Moet ik dat hier zo open en bloot kenbaar maken op fok
Daar hebben we msn toch voor?
Is goed.quote:
Zijn ordners voor jou wat een dubble-fuck is voor een bottom?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Moet ik dat hier zo open en bloot kenbaar maken op fok
Daar hebben we msn toch voor?
een beetje sjansen op MSN en dan op FOK een beetje terugkrabbelen.quote:
Ik word niet geil van ordners..quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zijn ordners voor jou wat een dubble-fuck is voor een bottom?Of ga ik nu écht een hele flinke stap te ver in de bewoordingen en ga zo maar door etcetera?
Ohw..quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
een beetje sjansen op MSN en dan op FOK een beetje terugkrabbelen.
Kijk Dave is straight to the point![]()
He, jij woont i/d buurt. Nueckenquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ben er immers weer.
Fuck...quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ben er immers weer.
Na de 31e: heb ik geld, tijd etcquote:
En dan is Dave al geweest?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Na de 31e: heb ik geld, tijd etc![]()
Zal papa Dave blij mee zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
He, jij woont i/d buurt. Nuecken?
Nee, maar ik zie er volgens vele 16,17,18,19,20,23,22,23,24,25 jarige erg lekker uit.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
He, jij woont i/d buurt. Nuecken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |