Mijn doel gisteren was dat Robbert een signaal van ons zou opvangen. Ik heb heel sterk het gevoel dat hij dit signaal heeft ontvangen. Of dit zo is weet alleen Robbert zelf. Het zou goed voor zijn reputatie zijn als hij openlijk zou aangeven dat hij signalen heeft ontvangen en dit zou kunnen aangeven in symbolen o.a van wie.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:52 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik kreeg niet de indruk dat het een slechte hond was, zijn blaf klonk helder.
Ja, probeer dat eens, en stuur me daarna weer je uittreedgedachte.
Haha Fokkers denken als ze dit lezen: waar hébben ze het over.![]()
Ga jij het net maar halen Nokkie om die "aap" te vangen .....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De aap komt steeds verder uit de mouw en niet alleen waar het Robert betreft
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:03 schreef pikki het volgende:
[..]
Ga jij het net maar halen Nokkie om die "aap" te vangen .....![]()
![]()
![]()
Ik neem aan dat je hier schepsels bedoeld ipv van scheppers.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:48 schreef pikki het volgende:
[..]
Engelen zijn idd de scheppers, en handen en voeten van het hoogste of "God", het "Al /Niets" of al wat is , hierbij God tussen haakjes wel te verstaan ...
Wat doen deze uitspraken van mediums jou geloven dat dit ook waar is.quote:Toch in sommige geschriften , las ik dat er 144000 sterrekinderen zouden op aarde komen ....zegt dat getal je niks uit de bijbel ??? ook bij dit plaats ik een vraagteken (?) want getallen zeggen wel veel maar niet alles ....
De sterrenkinderen moeten ervoor zorgen dat het"aarde- bewustzijn " omhoog gaat .
Er zijn ook door mediums 144 sterrentekens ontvangen, een zog. "kosmisch schrift" , en elk sterrenteken staat voor 1000 sterrenkinderen, en elk sterrenkind staat dan weer voor sterrenstelsels ......(kan het hier maar vermelden, hé ..)...
Over kristallen in de genen , heb ik niet zo gehoord, wel dat ons dna uit lichtcodes bestaat, die zich ook op de 7de dimensie bevinden, en waar aan kan gesleuteld worden, door "hogere wezens" ...naarmate het bewustzijn op aarde verder evolueert ....zoiets als de fotonengordel (=kosmische energie) waar onze aarde nu inzit ....
![]()
Ik heb nooit gezegd dat Robbert autistisch is. Autisne kwam ter sprake, vandaar mijn antwoord hierop.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow??? Is dat zo? Van de mensen met autistische kenmerken die ik ken ken ik er geen een van die nou perse wappert met van alles. Is dat niet een heel grove generalisatie?
Er zijn tig verschillende vormen van autistische diagnoses en daarbinnen verschillen kenmerken zodanig per persoon dat deze opmerking niet logisch is.
En als Robbert nou autistisch is.... betekent dat dan dat hij die geesten niet ziet? ook een vreemde aanname. Hij zou juist wel eens, zoals de ouders beweren, juist zo kunnen reageren omdat ie juist die entiteiten ziet en jaren moeite heeft gehad om daarmee om te gaan.
En voor wat betreft de opmerking die ik net las: hij noemde entiteiten aan zijn bed als kind boeboes. Ja.... kinderen hebben wel vaker vreemde namen voor zaken. Mijn zoon noemde een kat heel lang een Kakamauw. En?
Dat ie er bang voor was.... ja....en? kan ik me voorstellen.
Is het raar dat de entiteiten niet wegbleven en is dat een bewijs van Robberts handicap. Dus.... hij is gewoon niet wijs en daarom ziet ie dingen? Nah....in het algemeen een valse redenatie.
Als je altijd dingen aanvoelt van anderen en geesten kunt zien moet je wel een mechanisme ontwikkelen, een wereld waarin je je terug kunt trekken zo nu en dan. Dan kun je je op andere momenten juist weer open stellen om ze wel te zien.
Wat ik hiermee allemaal wil zeggen is: alles wat hier aangedragen wordt bewijst niet dat hij de kluit belazerd heeft. Het sluit allemaal ook helemaal niet uit dat de entiteiten die hij ziet werkelijk echt zijn en dat hij misschien echt wel boodschappen doorkrijgt.
Wat er nog steeds overblijft is het gevoel dat het niet zuiver zit. Dat ERGENS gelogen en bedrogen is. Maar ik denk dat dit gehamer op een eventueel autisme gelul is.
Ik blijf denken dat het basisverhaal van het zien van geesten wel waar was maar dat er ergens na het bekend worden een kink in de kabel is gekomen of het niet altijd even consistent bleek tijdens opnames waardoor de productiemedewerkers en eventueel vader eens actief zijn gaan meehelpen, met medeweten van Robbert.
[..]quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:07 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je hier schepsels bedoeld ipv van scheppers.
Klopt. Ze vertelde dat ze een 'eigen' manier van communiceren hadden.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:53 schreef Liefsten het volgende:
[..]
Ja, dit staat in het verslag van Nancy Talbott, dat communiceren moeilijk ging omdat Robbert zijn Engels niet goed was en zij geen Nederlands sprak.
Grappig hoe men getallen uit de sacrale geometrie inpast in lichtverhalen. Je komt het inderdaad in alle oude geschriften tegen, maar de uitleg is geheel anders. De getallen duiden patronen of knooppunten aan en niet letterlijk hoeveelheden mensen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:48 schreef pikki het volgende:
[..]
Engelen zijn idd de scheppers, en handen en voeten van het hoogste of "God", het "Al /Niets" of al wat is , hierbij God tussen haakjes wel te verstaan ...
Toch in sommige geschriften , las ik dat er 144000 sterrekinderen zouden op aarde komen ....zegt dat getal je niks uit de bijbel ??? ook bij dit plaats ik een vraagteken (?) want getallen zeggen wel veel maar niet alles ....
De sterrenkinderen moeten ervoor zorgen dat het"aarde- bewustzijn " omhoog gaat .
Er zijn ook door mediums 144 sterrentekens ontvangen, een zog. "kosmisch schrift" , en elk sterrenteken staat voor 1000 sterrenkinderen, en elk sterrenkind staat dan weer voor sterrenstelsels ......(kan het hier maar vermelden, hé ..)...
Over kristallen in de genen , heb ik niet zo gehoord, wel dat ons dna uit lichtcodes bestaat, die zich ook op de 7de dimensie bevinden, en waar aan kan gesleuteld worden, door "hogere wezens" ...naarmate het bewustzijn op aarde verder evolueert ....zoiets als de fotonengordel (=kosmische energie) waar onze aarde nu inzit ....
![]()
Is goed. Bijzonder vreemd, zoals al opgemerkt werd, is dat Robbert kennelijk zijn leven laat bepalen door de vader en de 'manager'. De grote healing in januari zal nu ook wel niet meer plaatsvinden.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:01 schreef Tulio het volgende:
[..]
Mijn doel gisteren was dat Robbert een signaal van ons zou opvangen. Ik heb heel sterk het gevoel dat hij dit signaal heeft ontvangen. Of dit zo is weet alleen Robbert zelf. Het zou goed voor zijn reputatie zijn als hij openlijk zou aangeven dat hij signalen heeft ontvangen en dit zou kunnen aangeven in symbolen o.a van wie.
Ik kan hem vanavond als het goed uitkomt energie van vertrouwen sturen alsvorens jou energie te sturen om uit te treden.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee... ik observeer de aap in vrijheid. Laat maar gaan. Veel te interessant zo
Waarom zou ik alles zelf moeten ervaren wat medium's ervaren, om er geloof aan te hechten ?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:07 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je hier schepsels bedoeld ipv van scheppers.
[..]
Wat doen deze uitspraken van mediums jou geloven dat dit ook waar is.
Heb je dit zelf ook ervaren?
Wat ik bedoel is bv:
Wanneer ik thuis een boekje schrijf dat sinds 1553 NC engelen 3 oorringen moesten dragen en ik publiceer dat. Betekent het dan ook dat het waar is omdat het dan immers geschreven staat in geschriften?
Ik bedoel als ik bovenstaande zo lees, dan denk ik : Tja zal wel, maar ik herken hier niets van in mijn eigen ervaring. Waar baseren ze dat op?
Snap je.
Maar wat maakt voor jou dat juist déze theorie een "klikfactor" heeft ?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:23 schreef pikki het volgende:
[..]
Waarom zou ik alles zelf moeten ervaren wat medium's ervaren, om er geloof aan te hechten ?
De hele werkelijkheid van ons bestaan staat toch ook niet in boeken geschreven, ofwel ? ....en als er iets van instaat (in sommige) dan zullen er idd wel evenveel onwaarheden als waarheden in vermeld staan want de mens heeft steeds de oorsprongkelijke waarheden vervormd naar zijn toendertijds wereldbeeld ............aan elkeen zelf om uit te zoeken welke u waarheid is, en wat je daarin kunt vinden, ..
Ja, ik ga er idd van uit dat de 'engelen' de scheppers zijn van het heelal , ......![]()
dit antwoord geef je zelf hieronder:quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:23 schreef pikki het volgende:
[..]
Waarom zou ik alles zelf moeten ervaren wat medium's ervaren, om er geloof aan te hechten ?
je zegt dat je zelf moet uitvinden welke u waarheid is.quote:De hele werkelijkheid van ons bestaan staat toch ook niet in boeken geschreven, ofwel ? ....en als er iets van instaat (in sommige) dan zullen er idd wel evenveel onwaarheden als waarheden in vermeld staan want de mens heeft steeds de oorsprongkelijke waarheden vervormd naar zijn toendertijds wereldbeeld ............aan elkeen zelf om uit te zoeken welke u waarheid is, en wat je daarin kunt vinden, ..
Waarom ga je hier van uit?quote:Ja, ik ga er idd van uit dat de 'engelen' de scheppers zijn van het heelal , ......![]()
Bij mij zit deze 'klikfactor' waarsch in een intuitief aanvoelen , mede naast een logisch, mentaal denken, ik noem het een een evenwichtige combinatie van imo rechter- en linker hersenhelft ....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:30 schreef Mirage het volgende:
[..]
Maar wat maakt voor jou dat juist déze theorie een "klikfactor" heeft ?
Er zijn verschillende theoriën.... toch is er iets dat maakt dat deze voor jou het meest waarschijnlijk maakt...
Pikki ik zou graag met jou in kontakt willen komenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:41 schreef pikki het volgende:
[..]
Bij mij zit deze 'klikfactor' waarsch in een intuitief aanvoelen , mede naast een logisch, mentaal denken, ik noem het een een evenwichtige combinatie van imo rechter- en linker hersenhelft ....
Dat komt ook niet vanzelf, daarvoor doe je iets, de ene dit de ander dat ...bijv een meditatie, een boek lezen, u open stellen voor iets wat ruimer ligt dan alles wat de rationele werkelijkheid zou inhouden ....![]()
Ik zie geen e-mail adres in je profiel , ....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:53 schreef Indirah het volgende:
[..]
Pikki ik zou graag met jou in kontakt willen komen
ga je ook nog op mijn laatste post reageren pikki?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:18 schreef pikki het volgende:
[..]
Ik zie geen e-mail adres in je profiel , ....
als jullie beide je email adres op het forum niet kenbaar willen maken, dan mag je het adres waarop je mail van de ander wilt ontvangen ook naar mij sturen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:18 schreef pikki het volgende:
[..]
Ha Soulsurvivor, Ik volg met ingehouden adem hoe jij aardig en geduldig je vraag BLIJFT herhalen. Maar.. ik ben bang dat Pikkie je vraag gewoon niet Begrijpt! Volgens mij Begrijpt hij/zij echt niet wat je nou wilt weten. Ondanks dat hij/zij zelf post:quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:25 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
ga je ook nog op mijn laatste post reageren pikki?
Vrij begrijpelijk en standaard verhaal.. ikzelf vind dit niet iets "vreemds".quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:28 schreef CarDani het volgende:
Aantekeningen tot en met blz 20
Noch de maker, noch de uitgever stelt zich aansprakelijk voor eventuele schade als gevolg van eventuele onjuistheden en/of onvolledigheden in deze uitgave.Stof om over na te denken.
Staat dat niet beschreven al dan niet letterlijk in zijn boek ?quote:Mensen moeten voelen dat er dingen aan het veranderen zijn, zodat ze dat mee kunnen nemen in hun ontwikkeling en er sterker en liefdevoller van worden.In welk opzicht moeten we sterker worden?
Vrij normaal denk ik.quote:Ik wens u veel inspiratie.
Hoe word ik geïnspireerd in het verhaal. Wat moet ik dan doen?
Waar je geen controle over uit kan voeren (komt/gaat wanneer het wil?) kan angstaanjagend zijn, ondanks dat het niet "slecht"voelt.quote:Boeboes
Hij voelt het als een liefde zegt hij. Waarom was hij als klein kind dan zo ontzettend bang. Dit blijft voor mij een vraagstuk.
Het lijkt mij vrij natuurlijk om te denken dat je op wat voor manier dan ook je kind denkt te verliezen als er zaken rondom je kind aan de gang zijn die jij niet kan doorgronden. (of je nou denkt dat je kind "gek" is of wordt...of paranormaal gezien.quote:Blz 13
Waarom dachten ze dat ze hun kind gingen verliezen? Hoe bedoelde Peter dit?
Meestal loopt de lichamelijke ontwikkeling ook achter bij geestelijke problemen. Dit is bij Robbert niet het geval. Althans, dit kan ik nergens terughalen.
quote:Blz 15
Waarom takje vervangen voor papier?
Dat kan.quote:Blz 16
Robbert kon als kind mooie verhalen verzinnen.
Dat lijkt mij duidelijk.quote:Pastoor spelen? Andere kinderen spelen vadertje en moedertje of winkeltje.
Ouders hadden een altaartje voor hem gemaakt.
Teken dat het geloof heel erg leeft in deze familie.
Ik denk zelf emotioneel/ instabiel.quote:[i]Blz 17
“Deze situatie kostte mij enorm veel energie en heeft mijn ontwikkeling in die periode waarschijnlijk ernstig verstoord”.In welk opzicht?
Analytisch denken is het systematisch ontleden van een complex probleem in zijn elementen. Analytisch denken is nauw verwant aan kritisch denken. Je maakt duidelijk onderscheid tussen hoofd- en bijzaken, tussen symptomen en oorzaken, tussen feiten en opvattingen. Je bepaalt eerst de hoofdlijnen en detailleert later. Je ziet trends en patronen in ogenschijnlijk losstaande gegevens. Je gaat logisch en methodisch te werk.quote:“volgens de leerkracht beschikte ik nauwelijks over analytisch vermogen”.
[b]Dit vind ik erg moeilijk.
Ai, wat zullendie een problemen met de leerplichtambtenaar hebben gehadquote:Blz 18
Mijn ouders hebben mij zonder overleg met enige autoriteit ter bescherming van mijzelf van school gehaald.
Dat geloof ik wel.quote:Negatief zelfbeeld.
Buitenbeentje en alleen.
Blz 19/20
Weer volgden tests. Ik werd er steeds beter in want sommige tests had ik al eerder gemaakt.
Precies Netel. Je kunt geen rationele vragen stellen aan een irrationeel persoon. Dat is zoiets als Frans praten tegen een Chinees, it's not gonna work.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:47 schreef Netel het volgende:
[..]
Ha Soulsurvivor, Ik volg met ingehouden adem hoe jij aardig en geduldig je vraag BLIJFT herhalen. Maar.. ik ben bang dat Pikkie je vraag gewoon niet Begrijpt! Volgens mij Begrijpt hij/zij echt niet wat je nou wilt weten. Ondanks dat hij/zij zelf post:
Bij mij zit deze 'klikfactor' waarsch in een intuitief aanvoelen , mede naast een logisch, mentaal denken, ik noem het een een evenwichtige combinatie van imo rechter- en linker hersenhelft ....
Dat komt ook niet vanzelf, daarvoor doe je iets, de ene dit de ander dat ...bijv een meditatie, een boek lezen, u open stellen voor iets wat ruimer ligt dan alles wat de rationele werkelijkheid zou inhouden
Dus bij Pikke is de combinatie van denken en voelen in evenwicht maar dat zegt nog niets over het Niveau van denken wat hij/zij aankan.
Dus ik ben bang dat we nooit antwoord zullen krijgen op deze boeiende vraag, en daarmee helaas GEEN inzicht in de complexheid die zich hier Pikkie noemt. BUMMER!
ik ga ook Mirage mailen.. misschien is Pikkie prive makkelijker te bereiken dan op een openbaar forum
o ja.. ik ben Netel.. nieuw dus..
DAG!![]()
Het is een mentaal denkbeeld na lange tijd zo ontstaan, door erover na te denken, op basis van een intuitie, erover te lezen, te filosoferen, te wikken en te wegen , aan te kijken op een ervaren ervaring ....het is iets in de eerste plaats voor mijzelf , voor mijn overleven , voor mijn incarnatie belangrijk ......en niet om anderen kost wat kost mee te overtuigen, want elkeen bepaalt zelf wat hij /zij wil aannemen, of hoever ie wil gaan buiten het rationele denken , daarvoor is er ook vrije wil aan de mens gegeven door het 'hogere' ...quote:
ben jij fuitduif nr 2 ....op de brandstapel , jullie ketters ....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:07 schreef 1ofthefew het volgende:
ze mogen wel eens regels opstellen voor dit soort mensen.
met psychologie en een paar handige handjes kun je heel veel leuke dingen doen maar ook mensen ontzettend naaien. hoop dat die robbert ook aangeklaagd gaat worden
volgens mij werkt de communicatie tussen jouw beide hersenhelften niet meer goed zodat info over wat je ziet niet meer goed doorkomt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:08 schreef pikki het volgende:
[..]
ben jij fuitduif nr 2 ....op de brandstapel , jullie ketters ....![]()
![]()
![]()
lalalaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:18 schreef pikki het volgende:
[..]
Zo gemakkelijk gaat dat echt niet hoor. Bezoekjes gaan meestal naar mensen en geesten waar ik een band mee heb, op wat voor wijze dan ook.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:15 schreef footballmanager11 het volgende:
Beste Stenny,
Ik wordt zo langzamerhand een beetje moe van al dit gelul. Vroeger ( 3 maanden geleden ) geloofde ik een heleboel. Robbert char etc. Nu begin ik toch erg te twijfelen aan het paranormale. Robbert blijkt een psychopaat, char vraagt 5 euro per minuut voor een concult, en nu hangen jullie een lul verhaal op. Alsof je s'avonds uit je lichaam kan treden en dan naar Robbert kan "vliegen". Ik zou het heel graag willen geloven, maar kan het niet gewoon een droom zijn, of verbeelding. Je kan het namelijk ook een natuurlijke verklaring geven. Hoe weet je zo zeker, dat het geen verbeelding is of een droom? En als het dan toch waar is kom mij dan maar vannacht ophalen om een reisje naar Robbert te maken of naar George
bush.
Groeten Football manager 11
Ik blijf erbij dat JULLIE degenen zijn die het niet (willwn) snappen. Ik heb ook zo'n extreem rationele vriend die uiteraard ook nergens in gelooft. Altijd zit hij gelovige mensen aan de kop te zaniken hoe dom een geloof wel niet is en dat het nergens op gebaseerd is en bla bla bla. Wat hij met zijn botte kop maar niet wil begrijpen is dat dat nou juist de essentie van geloven is: je neemt iets wat niet te bewijzen is voor waar aan. Als het immers wel bewezen kon worden is het geen geloof meer.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:56 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Precies Netel. Je kunt geen rationele vragen stellen aan een irrationeel persoon. Dat is zoiets als Frans praten tegen een Chinees, it's not gonna work.
Maar soulsurvivor, ik snap je frustratie heel goed, geloof me. Een dierbaar persoon van me houdt er een gelijksoortige denkwijze op na als pikki. Ik heb deze persoon al duizenden keren de vragen gesteld die jij nu stelt, op precies dezelfde manier, vooralsnog zonder resultaat. Dat is erg moeilijk en frustrerend, vooral als die persoon je dierbaar is.
Ik ben het maar gaan zien als een soort religie. Hoe het kan dat iemand in God gelooft snap ik als atheist namelijk ook niet, maar ik weet intussen wel dat veel mensen graag in iets willen geloven, en dat die wil al het andere kan overstijgen. Maar de ambitie om dat proces precies te doorgronden heb ik helaas moeten opgeven, onmogelijk.
Indirah, ...ik heb een e-mail adres van mij aan Mirage opgegeven, zij zal wel doorsturen, oki ...quote:
Maar de vraag is ook niet om je geloof te Bewijzen.. de vraag is nou juist.. of je weet WAAROM je iets bent gaan geloven. Of je je bewust bent WAAROM iets jou aanspreekt. Het is juist een heel respectvolle geinteresseerde vraag. Maar goed.. dat is weer een heel ander topic geloof ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:23 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat JULLIE degenen zijn die het niet (willwn) snappen. Ik heb ook zo'n extreem rationele vriend die uiteraard ook nergens in gelooft. Altijd zit hij gelovige mensen aan de kop te zaniken hoe dom een geloof wel niet is en dat het nergens op gebaseerd is en bla bla bla. Wat hij met zijn botte kop maar niet wil begrijpen is dat dat nou juist de essentie van geloven is: je neemt iets wat niet te bewijzen is voor waar aan. Als het immers wel bewezen kon worden is het geen geloof meer.
Maar op de een of andere manier dringt dat dus niet door.
He blerbek, doe het eens na dan! Eerst het zelf met de juiste resultaten nadoen, daarna mag je die bek van je opentrekken.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:07 schreef 1ofthefew het volgende:
ze mogen wel eens regels opstellen voor dit soort mensen.
met psychologie en een paar handige handjes kun je heel veel leuke dingen doen maar ook mensen ontzettend naaien. hoop dat die robbert ook aangeklaagd gaat worden
Waarom?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:17 schreef Indirah het volgende:
Truth gaat zo wel enorm achteruit!
Sommige mensen hebben daar geen behoefte aan M_Schtoppel, om zomaar een willekeurig verhaal als geloof aan te nemen. Dat zul je moeten accepteren, net zoals ik accepteer dat er mensen zijn die dat wel doen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:23 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat JULLIE degenen zijn die het niet (willwn) snappen. Ik heb ook zo'n extreem rationele vriend die uiteraard ook nergens in gelooft. Altijd zit hij gelovige mensen aan de kop te zaniken hoe dom een geloof wel niet is en dat het nergens op gebaseerd is en bla bla bla. Wat hij met zijn botte kop maar niet wil begrijpen is dat dat nou juist de essentie van geloven is: je neemt iets wat niet te bewijzen is voor waar aan. Als het immers wel bewezen kon worden is het geen geloof meer.
Maar op de een of andere manier dringt dat dus niet door.
maar weer wel heel slecht voor je cholesterolquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:27 schreef Netel het volgende:
[..]
koffie? iemand? ik geloof STERK in koffie. Dat is gekomen.. hej.. dat weet ik niet meer, maar het bewijst zich iedere dag weer.. koffie is GOED voor mij.
Je bent anders wel voortdurend ontzettend agressief en respectloos in je taalgebruik naar mensen die niet denken zoals jij op dit forum.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:31 schreef M_Schtoppel het volgende:
En nogmaals, ik heb niets tegen ongelovige mensen zolang ze mij maar niet bashen of aan de kop lopen te zaniken hoe dom ik wel niet ben dat ik ergens in geloof. Ik loop andersom ook niet met een spandoek rond waarop staat hoe zielig ik hen vind omdat ze alleen dat geloven wat hun oogjes ze vertellen!
Haha ok dan is het goed.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:36 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ach dat is mijn bekende Schtoppeliaanse schrijfstijl. Ik het echt ben ik een lieffie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |