abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_34244008
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:55 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dus om op iets anders te focussen dan op energieen speelt ie met een takje.... nou ja.... ieder zijn manier om af te sluiten van een teveel aan prikkels. Als dat werkt..... prima toch. Zie ik op zich niets mis mee. Kan me voorstellen dat dat teveel heel lastig is en dat ie zo zijn eigen methode heeft ontwikkeld om een schild op te zetten.

Maar nu doet ie dat ook als er een fototoestel bij is en maakt er alientjes van? Zoiets?
Ja, hij is er vanaf jong gewend aan iets voor zijn ogen te bewegen, als een soort hypnose, lijkt het wel. Zo kan het voor hem op latere leeftijd ook heel natuurlijk aanvoelen om met een klein papieren alienmanneke voor zijn camera te wapperen, en helemaal niet als bedrog, maar als een natuurlijke beweging en waarheid.
pi_34244027
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:02 schreef Prst_ het volgende:

[..]

Nogal 'circumstantial evidence' natuurlijk, maar het zou wel een aardige verklaring kunnen zijn hoe Robbert op het idee is gekomen om papieren poppetjes voor een camera te gaan bungelen. Papiertjes voor zijn ogen bungelen doet hij immers al van kindsbeen af, dus dat beelde kende hij al goed.
Tegelijk!
pi_34244101
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:02 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ja, hij is er vanaf jong gewend aan iets voor zijn ogen te bewegen, als een soort hypnose, lijkt het wel. Zo kan het voor hem op latere leeftijd ook heel natuurlijk aanvoelen om met een klein papieren alienmanneke voor zijn camera te wapperen, en helemaal niet als bedrog, maar als een natuurlijke beweging en waarheid.
Niet uit te sluiten. Maar het voelt voor mij niet echt logisch.
Waarom niet?
Omdat het wapperen een andere functie heeft. Juist om zich af te sluiten van entiteiten.
Dus zal hij een wapperend papiertje echt niet voor entiteit aanzien omdat het juist een afsluitmechanisme zou zijn..
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_34244760
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:04 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Waarom niet?
Omdat het wapperen een andere functie heeft. Juist om zich af te sluiten van entiteiten.
Dus zal hij een wapperend papiertje echt niet voor entiteit aanzien omdat het juist een afsluitmechanisme zou zijn..
Van het één komt het ander. Om de één of andere rede kan Robbert de indrukken om zich heen niet verwerken, de realiteit van dat moment. Dit heeft tot gevolg dat hij zich in een magische wereld begeeft van fantasie en halucinaties, wat trouwens heel normaal is op die leeftijd. Als deze magische wereld bedreigend is, bijvoorbeeld angst voor wat hij ziet, probeert hij zowel de realiteit om zich heen als de magische realiteit uit te schakelen met het laten wapperen van een stukje papier of een takje.
Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
pi_34244833
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:40 schreef Liefsten het volgende:
Die blz. over dat 'dagwijzeren' met die papiertjes staat toevallig op internet:

[afbeelding]
VERREK..je hebt gelijk.

Als dat takje goed werkte, waarom verving hij deze dan voor papier?
VREEMD.

En ook de modder aan zijn schoenen blijf ik vreemd vinden. Je slaapt toch niet met schoenen aan.
pi_34244845
quote:

[..]

Waarom niet?
Zou Robbert ook wappen trouwens?

Ik denk nu aan de beweging en het effect dat er iets van rust ontstaat, net zoals dat geestfoto's de 'rust' van een bewijs geven, maar vooral: de beweging an sich. Het wapperen zogezegd.
pi_34244917
quote:

[..]

Waarom niet?
Heb je wel gelijk in, maar de papiertjes zorgden er blijkbaar niet voor dat de "entiteiten" wegbleven. Dus is hij wat anders met die papiertjes gaan doen. Hij is gaan experimenteren, waar hij alle tijd voor had! Wat hij door de lens van zijn ogen zag, wilde hij ons natuurlijk laten zien door de lens van de camera. Dit moest dus wel met uitgeknipte papiertjes anders lukte dit niet natuurlijk.
pi_34244936
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:25 schreef Stenny het volgende:

[..]

Zou Robbert ook wappen trouwens?

Ik denk nu aan de beweging en het effect dat er iets van rust ontstaat, net zoals dat geestfoto's de 'rust' van een bewijs geven, maar vooral: de beweging an sich. Het wapperen zogezegd.
Er is zelfs een therapie ontwikkelt waarbij men heel snel met iets heen en weer gaat. Dit kan een vinger zijn of iets anders. Het wordt gebruikt bij het verwerken van trauma's en angsten.

Tulio.
.
pi_34245051
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:25 schreef CarDani het volgende:

[..]

VERREK..je hebt gelijk.

Als dat takje goed werkte, waarom verving hij deze dan voor papier?
VREEMD.

En ook de modder aan zijn schoenen blijf ik vreemd vinden. Je slaapt toch niet met schoenen aan.
Dat van die modder aan zijn schoenen is inderdaad ook vreemd ja!!
pi_34245144
Als je snel met iets beweegt zie je het dubbel. Beweeg maar eens snel met een vinger. Ons logisch denken verteld ons dat het maar één vinger is omdat we dat gewoon weten. Maar wat gebeurt er wanneer we het logisch denken op dat moment uitschakelen? Dan zou het kunnen zijn dat je geen verklaring hebt voor de tweede vinger die je ziet, die moet dan uit een andere dimensie komen. Zo kan dat ook met papiertjes of takjes zijn. Als je het logisch denken uitschakelt kun je er vanalles van maken.

Tulio.
.
pi_34245192
En nogmaals, dit stond op de site van Nancy Talbott:

http://www.bltresearch.com/eyewitness1.html

8-21-01 (about 10pm):
Robbert (background) and friend inside new ellipse accompanied by two bright light balls of a type photographed fairly regularly in and near crop circles.
[Small yellow light in background is from farmhouse at end of field.]
Photo: Nancy Talbott

Wie is deze vriend van Robbert?
Dit was dus in dezelfde tijd als toen Nancy en Robbert de lichtkolommen zagen!!
pi_34245280
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:35 schreef Liefsten het volgende:
En nogmaals, dit stond op de site van Nancy Talbott:

http://www.bltresearch.com/eyewitness1.html

[afbeelding]

8-21-01 (about 10pm):
Robbert (background) and friend inside new ellipse accompanied by two bright light balls of a type photographed fairly regularly in and near crop circles.
[Small yellow light in background is from farmhouse at end of field.]
Photo: Nancy Talbott

Wie is deze vriend van Robbert?
Inderdaad is erg weinig bekend over Robbert's sociale leven. Ik kreeg zelf de indruk hij dat hij weinig/geen vrienden heeft, maar dit is misschien toch niet het geval. Ja: wie is die vriend? Die heeft vast ook interessante informatie ter beschikking.
pi_34245300
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:34 schreef Tulio het volgende:
Als je snel met iets beweegt zie je het dubbel. Beweeg maar eens snel met een vinger. Ons logisch denken verteld ons dat het maar één vinger is omdat we dat gewoon weten. Maar wat gebeurt er wanneer we het logisch denken op dat moment uitschakelen? Dan zou het kunnen zijn dat je geen verklaring hebt voor de tweede vinger die je ziet, die moet dan uit een andere dimensie komen. Zo kan dat ook met papiertjes of takjes zijn. Als je het logisch denken uitschakelt kun je er vanalles van maken.

Tulio.
Ik zie 100 vingers als ik wapper .....verkaar dit dan eens ?
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_34245352
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:37 schreef Stenny het volgende:

[..]

Inderdaad is erg weinig bekend over Robbert's sociale leven. Ik kreeg zelf de indruk hij dat hij weinig/geen vrienden heeft, maar dit is misschien toch niet het geval. Ja: wie is die vriend? Die heeft vast ook interessante informatie ter beschikking.
Denk ik ook
pi_34245392
En dat van boeboes aan zijn bed.......

Ze waren vanzelfsprekend voor hem. Waarom noemde hij ze dan als klein kind boeboes????

Waarom begon hij te huilen als hij ze zag?

Zeggen spoken dan echt boe?

Dit is vreemd en klopt niet.
pi_34245535
Autisten "wapperen" ook als ze teveel informatie te verwerken krijgen. Bovendien vinden ze het fijn om naar bewegende dingen te kijken.
pi_34245536
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:40 schreef CarDani het volgende:
En dat van boeboes aan zijn bed.......

Ze waren vanzelfsprekend voor hem. Waarom noemde hij ze dan als klein kind boeboes????

Waarom begon hij te huilen als hij ze zag?

Zeggen spoken dan echt boe?

Dit is vreemd en klopt niet.
boe boes

When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_34245596
Robbert is op zijn 15e van school gehaald door zijn ouders.
Is de taal ( Nancy spreekt Engels) dan geen barriëre vraag ik me af.
pi_34245631
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:38 schreef pikki het volgende:

[..]

Ik zie 100 vingers als ik wapper .....verkaar dit dan eens ?
Jij bent aan jouw foto te zien ook een alien.
.
pi_34245665
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:48 schreef Tulio het volgende:

[..]

Jij bent aan jouw foto te zien ook een alien.
Ik voel me ook al lang alien ........
pi_34245760
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:46 schreef CarDani het volgende:
Robbert is op zijn 15e van school gehaald door zijn ouders.
Is de taal ( Nancy spreekt Engels) dan geen barriëre vraag ik me af.
Ja, dit staat in het verslag van Nancy Talbott, dat communiceren moeilijk ging omdat Robbert zijn Engels niet goed was en zij geen Nederlands sprak.
pi_34245817
Ik zal nu maar de echte verklaring hier geven voor de moeilijke jeugd van Robbert:

Robbert komt van een veel hogere planeet uit een andere "dimensie stelsel " , en wanneer zulke sterrenkinderen moeten reincarneren op aarde, hebben ze het heel moeilijk, vandaar zijn moeilijke jeugd .
De witte mannekes die hij ziet zijn de wezenrjes van die planeet die hem komen opzoeken ...en hij heeft er samen met zijn gids Doya mogen naartoe gaan ....zo is het , zeker weten ...
pi_34245977
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:55 schreef pikki het volgende:
Ik zal nu maar de echte verklaring hier geven voor de moeilijke jeugd van Robbert:

Robbert komt van een veel hogere planeet uit een andere "dimensie stelsel " , en wanneer zulke sterrenkinderen moeten reincarneren op aarde, hebben ze het heel moeilijk, vandaar zijn moeilijke jeugd .
De witte mannekes die hij ziet zijn de wezenrjes van die planeet die hem komen opzoeken ...en hij heeft er samen met zijn gids Doya mogen naartoe gaan ....zo is het , zeker weten ...
Zeker weten?
pi_34246071
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 17:02 schreef Stenny het volgende:

[..]

Zeker weten?
Ja, ....en dat verklaart zijn paranormale gaven .......
  donderdag 19 januari 2006 @ 17:13:02 #50
139235 Parameter
Magie is meetbaar
pi_34246302
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 17:04 schreef pikki het volgende:

[..]

Ja, ....en dat verklaart zijn paranormale gaven .......
Die paranormale gaven zijn maar bijzaak. Leuke kunstjes voor de massa. Robbert komt echter uit een hogere dimensie en komt met een speciale missie voor de mensheid. Ik zeg niet dat het zo is, maar ik verwacht dat het die kant zal opgaan.
Meten is weten, als je weet wat je meet.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')