abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:02:11 #176
138514 1ofthefew
always on the run
pi_34277481
wat een irritant persoon is die robbert. heb ook uri geller gekeken.

zijn mensen achterlijk die dit geloven? als dat paranormaal begaaft zijn is dan ben ik superman want ik kan zweven.
De wereld is op hol geslagen
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:06:10 #177
137525 pikki
pok! pok !
pi_34277632
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 12:36 schreef soulsurvivor het volgende:

Waarom ga je hier van uit?
Het is een mentaal denkbeeld na lange tijd zo ontstaan, door erover na te denken, op basis van een intuitie, erover te lezen, te filosoferen, te wikken en te wegen , aan te kijken op een ervaren ervaring ....het is iets in de eerste plaats voor mijzelf , voor mijn overleven , voor mijn incarnatie belangrijk ......en niet om anderen kost wat kost mee te overtuigen, want elkeen bepaalt zelf wat hij /zij wil aannemen, of hoever ie wil gaan buiten het rationele denken , daarvoor is er ook vrije wil aan de mens gegeven door het 'hogere' ...
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:07:01 #178
138514 1ofthefew
always on the run
pi_34277667
ze mogen wel eens regels opstellen voor dit soort mensen.

met psychologie en een paar handige handjes kun je heel veel leuke dingen doen maar ook mensen ontzettend naaien. hoop dat die robbert ook aangeklaagd gaat worden
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:08:40 #179
137525 pikki
pok! pok !
pi_34277724
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:07 schreef 1ofthefew het volgende:

met psychologie en een paar handige handjes kun je heel veel leuke dingen doen maar ook mensen ontzettend naaien. hoop dat die robbert ook aangeklaagd gaat worden
ben jij fuitduif nr 2 ....op de brandstapel , jullie ketters ....
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:14:32 #180
138514 1ofthefew
always on the run
pi_34277937
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:08 schreef pikki het volgende:

[..]

ben jij fuitduif nr 2 ....op de brandstapel , jullie ketters ....
volgens mij werkt de communicatie tussen jouw beide hersenhelften niet meer goed zodat info over wat je ziet niet meer goed doorkomt.

ik kijk net in mijn gsm en zie dat ik ook paranormaal begaaft ben. heb ook al veel aliens en spoken gefoograffeerd doordat ik bewoog of een ander of door rook of een lichtbron of een vlekje op lens....

zo'n achterlijke rukker gaat zogenaamd mensen helpen die psychisch in de knoop zitten door met de doden te praten. leuk hoor zo mensen voor de gek houden. kijken of zijn geesten hem ook waarschuwen voor zijn aankomende tandartsbezoek, gasten zoals hem komen ook een keer de verkeerde tegen
pi_34277960
Beste Stenny,
Ik wordt zo langzamerhand een beetje moe van al dit gelul. Vroeger ( 3 maanden geleden ) geloofde ik een heleboel. Robbert char etc. Nu begin ik toch erg te twijfelen aan het paranormale. Robbert blijkt een psychopaat, char vraagt 5 euro per minuut voor een concult, en nu hangen jullie een lul verhaal op. Alsof je s'avonds uit je lichaam kan treden en dan naar Robbert kan "vliegen". Ik zou het heel graag willen geloven, maar kan het niet gewoon een droom zijn, of verbeelding. Je kan het namelijk ook een natuurlijke verklaring geven. Hoe weet je zo zeker, dat het geen verbeelding is of een droom? En als het dan toch waar is kom mij dan maar vannacht ophalen om een reisje naar Robbert te maken of naar George
bush.

Groeten Football manager 11
pi_34277994
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:18 schreef pikki het volgende:

[..]

Ik zie geen e-mail adres in je profiel , ....
lalala

[ Bericht 5% gewijzigd door Indirah op 20-01-2006 14:49:51 ]
pi_34278058
Truth gaat zo wel enorm achteruit!
pi_34278201
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:15 schreef footballmanager11 het volgende:
Beste Stenny,
Ik wordt zo langzamerhand een beetje moe van al dit gelul. Vroeger ( 3 maanden geleden ) geloofde ik een heleboel. Robbert char etc. Nu begin ik toch erg te twijfelen aan het paranormale. Robbert blijkt een psychopaat, char vraagt 5 euro per minuut voor een concult, en nu hangen jullie een lul verhaal op. Alsof je s'avonds uit je lichaam kan treden en dan naar Robbert kan "vliegen". Ik zou het heel graag willen geloven, maar kan het niet gewoon een droom zijn, of verbeelding. Je kan het namelijk ook een natuurlijke verklaring geven. Hoe weet je zo zeker, dat het geen verbeelding is of een droom? En als het dan toch waar is kom mij dan maar vannacht ophalen om een reisje naar Robbert te maken of naar George
bush.

Groeten Football manager 11
Zo gemakkelijk gaat dat echt niet hoor. Bezoekjes gaan meestal naar mensen en geesten waar ik een band mee heb, op wat voor wijze dan ook.
pi_34278287
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:56 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Precies Netel. Je kunt geen rationele vragen stellen aan een irrationeel persoon. Dat is zoiets als Frans praten tegen een Chinees, it's not gonna work.

Maar soulsurvivor, ik snap je frustratie heel goed, geloof me. Een dierbaar persoon van me houdt er een gelijksoortige denkwijze op na als pikki. Ik heb deze persoon al duizenden keren de vragen gesteld die jij nu stelt, op precies dezelfde manier, vooralsnog zonder resultaat. Dat is erg moeilijk en frustrerend, vooral als die persoon je dierbaar is.

Ik ben het maar gaan zien als een soort religie. Hoe het kan dat iemand in God gelooft snap ik als atheist namelijk ook niet, maar ik weet intussen wel dat veel mensen graag in iets willen geloven, en dat die wil al het andere kan overstijgen. Maar de ambitie om dat proces precies te doorgronden heb ik helaas moeten opgeven, onmogelijk .
Ik blijf erbij dat JULLIE degenen zijn die het niet (willwn) snappen. Ik heb ook zo'n extreem rationele vriend die uiteraard ook nergens in gelooft. Altijd zit hij gelovige mensen aan de kop te zaniken hoe dom een geloof wel niet is en dat het nergens op gebaseerd is en bla bla bla. Wat hij met zijn botte kop maar niet wil begrijpen is dat dat nou juist de essentie van geloven is: je neemt iets wat niet te bewijzen is voor waar aan. Als het immers wel bewezen kon worden is het geen geloof meer.

Maar op de een of andere manier dringt dat dus niet door.
Gaap Goals rulezzz!
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:23:46 #186
137525 pikki
pok! pok !
pi_34278293
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:15 schreef Indirah het volgende:

[..]

done
Indirah, ...ik heb een e-mail adres van mij aan Mirage opgegeven, zij zal wel doorsturen, oki ...
pi_34278321
maar waarom ka het niet gewoon verbeelding zijn of een droom. zeg nou zelf, alsof je uit je lichaam treed en dan een buurman ziet die jou niet mag zien. bla bla bla bla.

ps ik ben niet skeptic, zoals ik al eerder zei, ik war vroeger heilig overtuigd in het hiernamaals en paranormale, maar twijfel nu enorm
pi_34278395
1 keer een goede reading van een goed medium en je bent weer een believer!
Gaap Goals rulezzz!
pi_34278462
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:23 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

Ik blijf erbij dat JULLIE degenen zijn die het niet (willwn) snappen. Ik heb ook zo'n extreem rationele vriend die uiteraard ook nergens in gelooft. Altijd zit hij gelovige mensen aan de kop te zaniken hoe dom een geloof wel niet is en dat het nergens op gebaseerd is en bla bla bla. Wat hij met zijn botte kop maar niet wil begrijpen is dat dat nou juist de essentie van geloven is: je neemt iets wat niet te bewijzen is voor waar aan. Als het immers wel bewezen kon worden is het geen geloof meer.

Maar de vraag is ook niet om je geloof te Bewijzen.. de vraag is nou juist.. of je weet WAAROM je iets bent gaan geloven. Of je je bewust bent WAAROM iets jou aanspreekt. Het is juist een heel respectvolle geinteresseerde vraag. Maar goed.. dat is weer een heel ander topic geloof ik.

koffie? iemand? ik geloof STERK in koffie. Dat is gekomen.. hej.. dat weet ik niet meer, maar het bewijst zich iedere dag weer.. koffie is GOED voor mij.
>>Icons niet groter dan 100KB<<
pi_34278485
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:07 schreef 1ofthefew het volgende:

He blerbek, doe het eens na dan! Eerst het zelf met de juiste resultaten nadoen, daarna mag je die bek van je opentrekken.
Gaap Goals rulezzz!
pi_34278493
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:17 schreef Indirah het volgende:
Truth gaat zo wel enorm achteruit!
Waarom?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_34278510
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:23 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

Sommige mensen hebben daar geen behoefte aan M_Schtoppel, om zomaar een willekeurig verhaal als geloof aan te nemen. Dat zul je moeten accepteren, net zoals ik accepteer dat er mensen zijn die dat wel doen.
pi_34278544
spiritualiteit is ook een vorm van religie
praat geen..
pi_34278589
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:27 schreef Netel het volgende:

[..]

koffie? iemand? ik geloof STERK in koffie. Dat is gekomen.. hej.. dat weet ik niet meer, maar het bewijst zich iedere dag weer.. koffie is GOED voor mij.
maar weer wel heel slecht voor je cholesterol
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_34278615
Oh dat weet ik heel goed, waarom ik in iets geloof. Op de eerste plaats omdat ik zelf de nodige dingen heb meegemaakt. Op de tweede plaats omdat ik denk dat het met een bepaald bewustzijnsbesef te maken heeft. Bepaalde dingen geloof ik gewoon omdat ze in mijn realiteit waar zijn. Tja, hoe leg je dat uit?

Doe mij maar een cola whiskey trouwens.

En nogmaals, ik heb niets tegen ongelovige mensen zolang ze mij maar niet bashen of aan de kop lopen te zaniken hoe dom ik wel niet ben dat ik ergens in geloof. Ik loop andersom ook niet met een spandoek rond waarop staat hoe zielig ik hen vind omdat ze alleen dat geloven wat hun oogjes ze vertellen!
Gaap Goals rulezzz!
pi_34278776
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:31 schreef M_Schtoppel het volgende:

En nogmaals, ik heb niets tegen ongelovige mensen zolang ze mij maar niet bashen of aan de kop lopen te zaniken hoe dom ik wel niet ben dat ik ergens in geloof. Ik loop andersom ook niet met een spandoek rond waarop staat hoe zielig ik hen vind omdat ze alleen dat geloven wat hun oogjes ze vertellen!
Je bent anders wel voortdurend ontzettend agressief en respectloos in je taalgebruik naar mensen die niet denken zoals jij op dit forum. Ik geef je verder helemaal gelijk, maar probeer ook te handelen naar je woorden.
pi_34278803
Ach dat is mijn bekende Schtoppeliaanse schrijfstijl. Ik het echt ben ik een lieffie...
Gaap Goals rulezzz!
pi_34278821
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:36 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ach dat is mijn bekende Schtoppeliaanse schrijfstijl. Ik het echt ben ik een lieffie...
Haha ok dan is het goed.
pi_34278851
Ik hoor net van een collega dat er gisteravond iets is gezegd in shownieuws of een dergelijk programma. Ik heb op dit forum niets hierover gelezen maar er werd een verklaring voorgelezen van het management van RvdB. Ondanks eerdere berichtgeving van de vader over een persconferentie, laten ze nu weten dat die er niet zal komen omdat er al zovel gezegd en geschreven is. Ik heb het zelf niet gezien dus ik weet niet hoe alles letterlijk gezegd is.
"Luister naar ieders kritiek, maar behoud uw eigen oordeel." (Shakespeare)
pi_34279045
Nou als dat waar is dan vrees ik dat we nooit meer iets van Robbert zullen horen. Jammer hoor. Toch hoop ik nog steeds een reading bij hem te kunnen laten doen.

Er was eens een medium uit Hoeven,
die wilde graag de skeptici overtroefen....

Wie maakt de limerick af?
Gaap Goals rulezzz!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')