Vorige Deeltje; [SC] Een heel goed 2006! -deel 46- Alles zal goed komenquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:34 schreef Nonneke het volgende:
De titel klopt......Alles zal goed komen![]()
![]()
![]()
Werd net aangebeld, de DierenAmbulance.....Bent u een kat kwijt ??
JAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dus de DA loopt terug naar de auto om de kat te halen, en 2 tellen later horen mn moeder en ik het al "MRAUUUUWWWWWW![]()
![]()
"
POES IS TERUG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat gezeur van moeders ook altijdquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:11 schreef Nonneke het volgende:
Ze is het mandje nog niet uitgeweest![]()
Als je tegen dr zegt "wrom was je nou zolang weg ?" krijg je een geirriteerd mauwtje, dus we zullen het er maar niet meer over hebben![]()
Ben wel heeeeeeeel blij dat ze weer thuis is, zij vast even wat minder want de komende 3 weken (minimaal, we kijken na 3 weken hoe ze is, want ze is wel een beetje verwilderd nu) zit ze lekker binnen
Zou kunnen, de weg van hier naar Dronten ligt zegmaar midden in de weilanden, of misschien heeft ze in/onder een auto gezeten/gesprongen en meegereden, geen flauw idee. De mevrouw van de DierenAmbulance vertelde dat er morgen een mevrouw uit Deventer (!!!quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:37 schreef xenobinol het volgende:
Joepie, geweldig dat ze weer thuis is, lijkt me vreselijk om een poekie kwijt te raken
![]()
Maar gelukkig is alles goed gekomen.
Zou hij helemaal uit zichzelf naar Dronten gelopen zijn?
Oisterwijkse kat lift onder motorkap naar Oostenrijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:55 schreef rena het volgende:
Ja dat kan best gebeuren Nonneke, pas was er een kat vanuit Oisterwijk meegereden naar Oostenrijk![]()
![]()
Ohw wat leukquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:31 schreef Nilasha het volgende:
Hee super dat Poes terug is Nonneke!!In Dronten nog wel.. (woon ik
)
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:55 schreef rena het volgende:
Ja dat kan best gebeuren Nonneke, pas was er een kat vanuit Oisterwijk meegereden naar Oostenrijk![]()
![]()
Oh gossiequote:Op donderdag 19 januari 2006 22:00 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Helemaal in elkaar gedoken, hij kan zo ontzettend lief liggen slapen![]()
![]()
![]()
Wat een knappe kat heb je toch! Ze kon toch ook apporteren?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:00 schreef Bluezz het volgende:
Xena heeft een nieuwe hobby :
Sjoelen
Met een platte grote knoop.
De spelregels zijn als volgt : Xena zit achter haar tentje (neee niemand ziet je hoor) te wachten, ik begin.
Ik sjoel met mijn voet van een afstandje de knoop rakelings langs het tentje.
Xena haalt met 1 pootje uit en sjoelt hem terug.
En dat het liefst de hele avond![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:00 schreef Bluezz het volgende:
Xena heeft een nieuwe hobby :
Sjoelen
Met een platte grote knoop.
De spelregels zijn als volgt : Xena zit achter haar tentje (neee niemand ziet je hoor) te wachten, ik begin.
Ik sjoel met mijn voet van een afstandje de knoop rakelings langs het tentje.
Xena haalt met 1 pootje uit en sjoelt hem terug.
En dat het liefst de hele avond![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:36 schreef Nonneke het volgende:
Poes doet vooralsnog niks anders dan slapen, ze heeft totdat ik gister naar bed ging in dr hangmatje gelegen, daarna is ze mee naar boven gegaan en is ze op mn kussen gaan liggen(Nou vooruit dan maar
gelukkig heb ik meer kussens
) Later is ze verplaatst naar onder de dekens
(Waterbedje lekker warm
) en nu ligt ze eigenlijk alweer 3 uur op mn schoot te slapen
Zou ze misschien een beetje moe zijn ?
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:15 schreef rena het volgende:
[..]
Dat snap ik best, het arme dier heeft wekenlang gezworven. Wat moet jij blij zijn zeg
ik zou gek worden als we Bommeltje kwijt raakten.
Zo'n 'tje' is het overigens niet, hij weegt 38 kiloen in zo'n golden retriever boekje staat dat ze maar 35 mogen worden, maar verder oogt Bommel niet dik en ik kan zijn ribben vrij goed voelen als ik aan zijn buik voel.
Beetje gek. Zolang hij maar niet dikker word
![]()
Ze zal wel helemaal over de velden naar het industrieterrein zijn gelopen.. het arme ding. Echt lekker dat ze weer thuis is joh! En feli met je contract!quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:35 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ohw wat leuk*zwaait* ik in Swifterbant
Ze zat op het industrieterrein bij Quintus Nova bij die woon/werk huizen zegmaar
![]()
Ik heb inderdaad de hengsels doorgeknipt, nu zijn het extra aantrekkelijke aanhangsels waar niets mis mee kan gaan.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:43 schreef prupke het volgende:
@ tonja : die wasmand is erg leuk idd maar zorg wel dat de hengsels er vanaf zijn aub
Wij hebben ook zon wasmand en ik ben snachts een keer uit bed gemoeten (4 uur ) om ons Nolleke te bevrijden omdat hij zichzelf vast had gedraaid in het hengsel. Hij was bijna gestikt daarin!
verder is het idd een keileuk speeltje voor de katten![]()
huisarrest dusquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:11 schreef Nonneke het volgende:
Ze is het mandje nog niet uitgeweest![]()
Als je tegen dr zegt "wrom was je nou zolang weg ?" krijg je een geirriteerd mauwtje, dus we zullen het er maar niet meer over hebben![]()
Ben wel heeeeeeeel blij dat ze weer thuis is, zij vast even wat minder want de komende 3 weken (minimaal, we kijken na 3 weken hoe ze is, want ze is wel een beetje verwilderd nu) zit ze lekker binnen
Gutquote:Op maandag 23 januari 2006 09:40 schreef inkie1010 het volgende:
Willem is dood
Ik vond hem vanochtend dood in de bak... Hij gedroeg zich de laatste dagen al een beetje vreemd, en ze zijn ook al op leeftijd, maar het is wel zielig...
Willem is in zijn slaap in het nestje gestorven met Gert aan zijn zijde. Gert is nu druk aan het opruimen en de boel aan het verbouwen. Ik ga hem nu een schone bak geven.
Zwaar huisarrest, en uiteraard geen zakgeld neequote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
huisarrest dus
hou je nou ook dr zakgeld in?
geweldig dat ze weer terug is nonneke
had je vast niet meer verwacht (natuurlijk wel gehoopt)
Tuurlijkquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:03 schreef lady-wrb het volgende:
doerak heeft besloten dat ze deze winter in MIJN winterjas door gaat brengen
een normale mand is natuurlijk te min voor mevrouw. nee, t moet een gewatterde winterjas met bontrand zijn
Daar zit ik dus een beetje mee idd, het zijn ontzettend lieve mensen verder, maar dit was gewoon een domme actie, maar ik vlak mijn ventje ook niet uit hoor, hij weet dat hij honden die op hun plaats liggen met rust moet laten, dus van hem was het net zo goed een domme actie, ware het niet dat dat soort verantwoordelijkheden wat mij betrefd niet in de handen van een 6 jarige moeten liggen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:16 schreef rena het volgende:
jezus, Erodome, dat is wel erg![]()
Ik zou mijn kind er eigenlijk niet meer achterlaten nu het 1 keer gebeurd is, want zulke hondeneigenaren snappen het meestal niet, niet allemaal, maar de meesten hebben het niet door.
Een post-it katquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:48 schreef inkie1010 het volgende:
Fritz die wil echt nooit meer alleen zittenHij zoekt telkens een schoot op en probeert ook echt op je schoot te "drammen". Ik was aan het leren met allemaal boeken op schoot en overal en meneer kwam er toch nog tussen drammen
Leren met een poes op schoot, heer herkenbaarquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:48 schreef inkie1010 het volgende:
Fritz die wil echt nooit meer alleen zittenHij zoekt telkens een schoot op en probeert ook echt op je schoot te "drammen". Ik was aan het leren met allemaal boeken op schoot en overal en meneer kwam er toch nog tussen drammen
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:59 schreef erodome het volgende:
Nou, net stond vader nog even voor de deur met een kadootje voor mijn zoontje omdat ze het zo zielig vonden voor hem.
Ze hebben dan wel die ene fout gemaakt, maar verder, wat een lieve mensen zijn het toch...
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:33 schreef rena het volgende:
Ik heb ook wel geduld.![]()
Ondertussen dan een kort filmpje van mijn mafkees die weer eens last heeft van "Puppygekte"![]()
http://www.youtube.com/w/Bommel?v=jGxSiBbTVqw
Hij wil altijd ergens zijn poot overheen gooien en in dit geval zijn staart, en ja, dan val je om![]()
![]()
tijd van de maandquote:Op zondag 29 januari 2006 18:32 schreef Bluezz het volgende:Het zal de kleur zijn
Ja, ze is aangekomen, dus heb ik tuigje ruimer gemaakt, dus dat is het niet... geen idee, ze is wat prikkelbaar, tijd van de maand denk ik
Ik heb het hele tuigje op prik nagekeken maar niets gevoeld..
Lieve ink, jij en wij zullen Fritz nooit meer vergetenquote:Op maandag 30 januari 2006 15:22 schreef inkie1010 het volgende:
Fritz is er niet meer....![]()
kan even niet meer vertellen...
Oh nee toch zeg!!!!!!!!quote:Op maandag 30 januari 2006 15:22 schreef inkie1010 het volgende:
quote:Op maandag 30 januari 2006 15:22 schreef inkie1010 het volgende:
Gelukkig maar dat jullie er zo over denken !quote:Op maandag 30 januari 2006 22:46 schreef Miss_B het volgende:
Ja Nonneke, we hebben er zeker vrede mee. We hebben ook het idee dat we er alles aan gedaan hebben enzo.. Dat is het belangrijkste.
En de fokster houdt mij op de hoogte en ik mag zo vaak langskomen als ik wil. En ze stuurt me ook foto's enzo. Dus dat moet helemaal goed gaan komen denk ik..
Hij is zeker in goede handen daar! Ik zal hem de laatste paar dagen helemaal rot verwennen
Denk dat ik woensdag avond nog even een visje voor hem ga koken..Dat vindt hij vast lekker.
Dat ga ik wel doen, maar ik vroeg me af of er dingen waren waar ik vooraf rekening mee moest houden.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:23 schreef lady-wrb het volgende:
gewoon je tante vragen, is dat geen optie?
Alleen even opletten of je wel door de huid heen bent en niet in de vacht zit, het beste kan je de vacht gewoon even opzij schuiven als het veel is, verder werkt het presies hetzelfde, huid is wat losser dan bij een mens, maakt het uiteindelijk alleen maar makkelijker...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:07 schreef SuperBosch het volgende:
[..]
Dat ga ik wel doen, maar ik vroeg me af of er dingen waren waar ik vooraf rekening mee moest houden.
Niet ?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:25 schreef lady-wrb het volgende:
(zolang die niet in een toiletgebouw is dan)
echt serieus, ik vind het gezellig om hem nog even te zien 's ochtends. lekker samen een koppie thee drinken, hij maakt ontbijt voor ons, ik zijn lunchpakket en leg de luncpakketjes voor de kinderen klaar. van vriendje mag ik best blijven liggen, hij is van zijn ex niet anders gewend, maar zo als het nu gaat vindt hij het wel heel gezellig.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:28 schreef Nonneke het volgende:
Voor de gezelligheidNou ik vind mn vriendin hardstikke lief hoor, maar om nou voor de gezelligheid zo allejezusvroeg je nest uit te gaan
![]()
![]()
Scheelt natuurlijk dat jij nog een ieniemienie hebt rondhobbelen die ergens rond 8 uur naar school moet, je verslaapt je niet op die manier iig![]()
Truste all![]()
![]()
Ik ga ook altijd voor de gezelligheid mee uit bed, het voelt gewoon k*t als ik blijf liggen en hij bezig is... Ik voel me gewoon heel erg schuldig, het is dan zo ongezellig! En Paul vindt het ook prima als ik blijf liggen maar dat wilik zelf niet. Ik ben nu ook mee uit bed gegaan, hij is net weg, ik zit even achter de pc en ik denk dat ik zo nog wel even terug op bed plof, ik ben onwijs moe en moet er morgen ook weer vroeg uit...quote:Op woensdag 1 februari 2006 07:04 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
echt serieus, ik vind het gezellig om hem nog even te zien 's ochtends. lekker samen een koppie thee drinken, hij maakt ontbijt voor ons, ik zijn lunchpakket en leg de luncpakketjes voor de kinderen klaar. van vriendje mag ik best blijven liggen, hij is van zijn ex niet anders gewend, maar zo als het nu gaat vindt hij het wel heel gezellig.
okee, het is vroeg, maar ik zou niet anders willen.
luca komt om kwart voor 8 zijn bed uitrollen en tot die tijd heb ik voor mezelf.
Hier het hele jaar door, ben 6 dagen in de week 05.35 de wekker.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:19 schreef Nonneke het volgende:
Zow ik ga mn mandje in![]()
Morgen weer vroeg dag![]()
Heel erg vroeg![]()
Verschrikkelijk onmenselijk vroeg bijna![]()
Maaaaaaaaaar wel weer de hele dag genieten van alle diertjes om me heen, en de geluiden de hele dag![]()
I'm baaaaahaaaaaaacccckkkkkkk
![]()
M'n wekker gaat om kwart voor 6![]()
![]()
![]()
Ooo wat akelig zeg! Ik heb het eens gehad met heet douchen, deur dicht en weinig afzuiging, ging toen van me stokje door tekort aan zuurstof, sindsdien durf ik niet meer met de deur dicht te douchenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:09 schreef rena het volgende:
Offtopic gelul van mij, maar ik ben echt geschrokken. Koud douchen is niet zo verstandig
Ik wilde net even lekker gaan douchen, kom ik er achter terwijl ik hem aanzet dat onze boiler er weer eens de brui aan heeft gegeven, dus ik denk; ach een keer koud douchen kan geen kwaad
In het begin gaat het nog wel goed, haar wassen etc. Maar op een gegeven moment word ik helemaal duizelig en draaierig, en het gevoel alsof ik flauw ga vallen en mijn handen en knieen (
) worden paars/blauw achtig. Daar komt dus de uitdrukking blauw van de kou vandaan.
Ben maar snel de douche uitgegaan voor ik echt flauw viel
Geen aanrader dus, ik snap echt niet hoe het kwam, het water was opzich nog wel lauw.
Ik ben ook nog eens alleen thuis, dus als ik een smak had gemaakt in de douche.. Moet ik niet aan denken![]()
Ja, ik dacht ook dat het alleen met heet water ging, maar met koud kennelijk ook, ik ben er nog een minstens een half uur naar van geweestquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:41 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Ooo wat akelig zeg! Ik heb het eens gehad met heet douchen, deur dicht en weinig afzuiging, ging toen van me stokje door tekort aan zuurstof, sindsdien durf ik niet meer met de deur dicht te douchen![]()
Het doet me zo erg denken aan blaasgruisquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:05 schreef lady-wrb het volgende:
doerak is echt niet in orde
ze zit iedere keer op de bak, maar dan zit ze met haar kont uit de bak en piest zo over de vloer
wat dat nou weer voor iets mafs is....
en wat minder leuk is, dat ze op alles piest wat haar in de weg ligt en zelfs op de jas waar ze zo graag in slaapt. ik heb de jas nu gewassen en ik kon een hele zooi papieren zo wegmikken.
ik ben nu echt overtuigd van blaasontsteking en ik moet morgen urine brengen. en voor het geval dat niet gaat lukken, heb ik in ieder geval morgen middag een afspraak. dan haalt de da de urine uit doerak dr blaas op de een of andere manier.
nou. tis weer fraai
Ach gut, zielig...quote:Op donderdag 2 februari 2006 06:52 schreef lady-wrb het volgende:
ze is er ondertussen ook nog eens bij gaan spugen
je ziet het aan haar: ze voelt zich hopeloos beroerd
Geruststellend dat je nu weet wat er aan de hand is.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:12 schreef lady-wrb het volgende:
t is me gelukt om een paar druppels op te vangen
om half 9 stond ik al bij de dierenarts.
ze hadden nog niks gedaan en het was al: nou dat is dan 8 euro onderzoekskosten.
tja, ik kwam rechtstreeks van kind naar school brengen en had dus geen geld bij me.
toen was het: u mag om 1 uur terugbellen voor de uitslag.
ik woon zowat bij de da om de hoek, dus ik ben even snel mijn portemonee gaan halen
en toen ik weer terugkwam, kon het ineens wel.
urine werd meteen onderzocht en inderdaad: doerak heeft een fikse blaasontsteking.
ik kreeg een antibioticakuur mee en ik was om even voor 9 weer thuis.
de eerste pil zit er ondertussen al in
wat een idioot, tot 1 uur wachten, en als je eerst geld neerlegt, kan het meteen![]()
Kijk het nog even aan. En anders morgen gewoon weer de DA bellen, als je het niet vertrouwt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:31 schreef lady-wrb het volgende:
zonet kwam het water dat ik haar gegeven had er ook weer uit.
tzag er maar raar uit, rozig, alsof er bloed bij zat zal ik maar zeggen.
ze heeft nu wel zelf weer wat gedronken, maar ligt nu weer te slapen in een doos.
erg he inkie, al die dingen die je tegenkomt.
ik moet er ook erg aan denken hoor, nu doerak zo ziek is.
ik vind het doodeng, ze zo suffig weer en zo... anders(als je begrijpt wat ik bedoel)
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:35 schreef Yez het volgende:
[..]
Raisa!!![]()
*niet kan wachten tot het dolfi weer open is*![]()
Hoe erg was het dan qua aanranden? Het schijnt bij sommige katten best heftig te wordenquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:18 schreef Uhmmie het volgende:
overigens.. we hebben het hier ook overleeft... dots eerste krolsheid
volgns mij is ze helemaal bekaf want ze ligt al heel de dag op schoot/tegen mn schoot aan te slapen
toch vanochtend heeft ze nog wel wat dingen aangerand.. maar nu lijkt de rust weerkeert
ben benieuwd of dit even een vermoeidheidsbreak is... of dat het definitief over is
Ik weet het..quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:08 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
de 18e(let op in Maart gaan de openings tijden en dagen (!) veranderen)
Kent hij het commando plaats???quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:51 schreef rena het volgende:
Hoe leer je een hond nou af dat hij alle aandacht naar zich toetrekt als er visite komt? Bommel kan eigenlijk nooit bij ons in de kamer zijn als er visite is of als er visite binnen komt omdat hij HELEMAAL door het lint gaat, springen, naar handen happen, en gewoon gigantisch wild en bijna achterlijk (dominant) doen. Negeren hebben we een tijd geprobeerd, maar dat is niet prettig voor de mensen die komen, want hij rand ze bijna aan
en we worden er allemaal niet goed van, en voor hem is het ook niet leuk als hij er nooit bij mag zijn als er een keer mensen komen. Alleen als mijn broer hem op zijn donder geeft maakt het indruk.
Voor de rest luistert hij best goed en zo, maar dit is echt zijn zwakke punt, en cursus is helaas op dit moment geen optie (ja, ik weet dat je wat voor je huisdier over moet hebben, maar ik heb zelf ook nog een leven
en geen auto om er te komen)
Ik heb er zelf ook een ontzettende hekel aanquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:39 schreef Bluezz het volgende:
Lijkt me idd heel goeie tips van ero, succes ermee Rena !!!
Want niets vervelender (ik ben dan even het bezoek) dan dit soort honden als je ergens komt
Het KAN wel, maar of hij het leuk gaat vindenquote:Op maandag 6 februari 2006 17:52 schreef rena het volgende:
Ik heb nu wel een probleem, omdat Bommeltje zo onstuimig is met vreemdenMijn ouders zijn tot morgenavond weg, mijn broer moet werken en ik moet naar school morgen. Dus er is niemand thuis en ik wil het ook de buren niet vragen hem uit te laten, want dat is haast onmogelijk, ook omdat ze sowieso allemaal werken hier
Ik ben van half 8 tot half 4 minstens weg
en nu zit ik er heel erg mee wat ik met hem moet.
Hij kan goed alleen thuis zijn, maar ik vind 8 a 9 uur wel erg lang, het is nog nooit voorgekomen. Zou het dan voor 1 keertje heel erg zijn, als ik de buitendeur openlaat (zodat, mocht hij moeten zijn behoeftes kan doen), een bak water neerzet, de poorten op slot doe zodat hij niet weg kan en er niemand bij kan komen?
Ik ga sowieso wel eerder weg van school, want mijn hart breekt nu al als ik er aan denk. Ik ben veel te bezorgd wat Bommel betreft, en het is maar een hond![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 18:26 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Het KAN wel, maar of hij het leuk gaat vindenHoelang istie normaal gewent om alleen te blijven ? Aardig trouwens van je ouders, geen oppas regelen voor de hond als ze weggaan...
Doet hij zn behoefte wel in de tuin als hij écht écht écht moet ? Die van mij hebben er geen moeite meemaar je hebt honden die absoluut niet in de tuin gaan, omdat het gewoonweg verboden is door het baasje.
En idd als je de tuindeur open laat, goed kijken dattie nergens heenkan, en vooral dat er niemand in jullie tuin kan komen en bv prongelijk een poortje open laat staan ofzoof um wat te voeren, weet jij veel (ik erg paranoide over 'andere/vreemde' mensen in mn tuin, heb al heeeeeeel vaak opzoek kunnen gaan naar konijnen en cavia's omdat mensen het leuk vinden om de hokken open te zetten
)Ohw en 'het is maar een hond'
waarom zou je daar niet bezorgd over mogen zijn
![]()
Bommel braverdquote:Op maandag 6 februari 2006 19:40 schreef rena het volgende:
[..]
Ja we hadden misschien beter iets kunnen regelen van te voren, is niet mijn ouders schuld, het beestje is net zo goed mijn verantwoordelijkheidHij blijft opzich bijna nooit alleen thuis, maar we hebben hem wel eens 2 of 3 uurtjes alleen gelaten en dan gaat hij gewoon liggen slapen, ik ga er vanuit dat hij dat nu ook doet, hij is niet zo moeilijk heb ik al gemerkt
Maar ik ga vroeger weg, en dan ben ik hooguit half 2 thuis. En misschien kan mijn broer in zijn pauze nog hem even uit komen laten en zo. Onze binnenplaats is goed afgesloten van de weg en zo, niemand kan hem daar zien, dus dat moet geen probleem zijn, en de poortjes gaan sowieso op slot. En als hij echt moet dan gaat hij wel, ik zie hem soms zelfs stiekem een plasje doen als hij net nog uitgeweest is
![]()
Dat maar een hond bedoelde ik in een andere context dan zoals ik het nu neergezet heb, het staat er erg hard, ik bedoelde meer dat ik me soms te veel zorgen maak om hem![]()
Ik hou heel erg van dat beestje, hij word vrijdag alweer 1
![]()
![]()
Gelukkig is alles goed gegaan met Raissa, het lijkt me ook niet makkelijk om zo'n beest te opereren
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:00 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Bommel braverdkun jij niet eens met Pim en Fa Shi gaan praten ? dat rustig slapen bevalt me wel
![]()
Zal vast geen probleem geven, denk ik, alstie toch ook stiekem in de tuin plast
Ja laat het um maar niet lezen van maar een hondOeh vrijdag taart ? of wat krijgtie ?
Ohw dat doen die van mij ook hoor, het liefst als ze net heeeeel lang zijn uit geweest, of vlak voor je wegmoetquote:Op maandag 6 februari 2006 23:25 schreef rena het volgende:
[..]
Mijn moeder vind ook wel eens drollen in het grintDus zo'n probleem heeft hij niet met op z'n terrein poepen
Hij poept en plast buiten ook dus het is niet dat hij onzindelijk is
![]()
Ik ga Bommel vrijdag gewoon lekker veel snoepjes geven en lekker dollen en hij krijgt extra veel knuffels. En hij word nu al zo veel geknuffeld door mij![]()
Wow! Gelukkig is alles goed gegaan!quote:Op maandag 6 februari 2006 18:26 schreef Nonneke het volgende:
Ojah, nog Dolfi nieuwtje, "kleine" walrus Raissa is zaterdag geopereerd, dr tanden zijn verwijderd, omdat ze anders zichzelf en de andere zou kunnen verwonden ermee, en daar zitten ze niet op te wachten natuurlijkGelukkig is alles deze keer goed gegaan, toen ze de vorige keer bij Boika een zelfde operatie deden is het minder goed afgelopen
Boika is niet meer
![]()
Ik weet ook zeker dat het gaat lukken, ben nu al bere-trots op hemquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:43 schreef rena het volgende:
SpikeJe bent stoer joh, en je gaat de rest ook nog wel leren
![]()
quote:
Ja iedereen vond het erg spannendquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:13 schreef Yez het volgende:
[..]
Wow! Gelukkig is alles goed gegaan!![]()
Dat zal voor de verzorgers ook wel een hele spannende dag zijn geweest..![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:59 schreef Bluezz het volgende:
Hahahah leuk Nonneke.
Jouw verhalen zijn rijp voor een DolfisOOp
Zo'n 'porno show' heb ik ook al eens eerder meegemaakt,..quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:04 schreef Nonneke het volgende:knip
De afstand maakt me niet zoveel uit. Voor een goede fokker rij ik graag een rondje Nederland en Belgie..quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:10 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
edit; als je ook naar een Heilige Birmaan kijkt, dEUS krijgt misschien over 8 weken wat halfbroertjes en/of zusjes, ik ben echt supersuper tevreden over de fokster waar hij vandaan komt, maar zij woont wel helemaal in Zeeuws-Vlaanderen.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:24 schreef Yez het volgende:
[..]
Zo'n 'porno show' heb ik ook al eens eerder meegemaakt,..![]()
Toen zaten ze nog in het oude verblijf en Nicolai vond het nodig om bepaalde
handelingen bij zichzelf te verrichten...![]()
en inderdaad, ALLES is huge bij een walrus!
Leuk om te zien hoe ouders dit al stotterend aan hun kinderen stonden uit te leggen!
Olga vind ik ook een verschrikkelijke naam voor een walrus..
Gave foto´s trouwens!!Gimme more!
![]()
Pornonarium?quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:37 schreef Nonneke het volgende:
[..]
dan hebben die ouders geluk gehad, bij walrussenwal zag je het van bovenaf, in de Odiezee kijk je er recht tegenaan, dat was een mooi verhaal geworden
ze pakken alles btw, de kant
de muur
mekaar
als je er maar tegenaan kunt rijden
ik hoop dat ze morgen nog in Pornonarium zitten, dan probeer ik een stukje te filmen je weet niet wat je ziet
al dat vet en geblubber, en die geluiden van achter het glas
ik krijg weer buikpijn alsik er aan denk, my gawd wat een gezicht
![]()
Ja die namen scoren ze niet echt punten mee hoor.... sommige namen zijn niet eens uit te spreken, al amper te schrijven, ik snap niet waarom ze dat doenJa leuk hoor buitenaardselandse namen, maar tis zo rot dat je het je strot niet eens uitkrijgt
![]()
Ik zal morgen wat meer foto's voor je erop zettenmet nieuwe uiteraard
en wellicht wat filmpjes
maar nu ga ik eerst naar bed, ik hoop dat ik er niet over droom vannacht... goh wie had dat gedacht.....dat homofielewalrussensex traumatisch kan werken op de mensen die het zien
![]()
morgen koepel dag![]()
Ik moet morgen beter zijn...ik ben twee weken geleden ook al thuisgebleven van mijn werk nadat ik de avond ervoor bij de Griek het "speciale menu" gegeten hadquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:55 schreef Bluezz het volgende:
PRuby.. ik ben de griep bijna de baas nu, eindelijk (zucht) , sterkte !
Ik voel me ook altijd zo schuldig met ziek zijn, vandaag heeft er ook een collega die altijd vrij is op vrijdag voor mij gewerktquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:01 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik moet morgen beter zijn...ik ben twee weken geleden ook al thuisgebleven van mijn werk nadat ik de avond ervoor bij de Griek het "speciale menu" gegeten had
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:31 schreef Auticia het volgende:Bommel!!
! Gefeliciteerd! Wat gaat het hard hè, Rena!
[afbeelding]
Ja ik heb er serieus over gedroomt !quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:13 schreef Yez het volgende:
[..]
Pornonarium?![]()
![]()
Een aantal van die aparte namen vind ik wel mooi, maar die oubollige namen
vind ik dus weer verschrikkelijk.. walrus Olga, dolfijnen maaike, femke,.. Dat vind
ik niet zo passen eigenlijk...![]()
Vannacht toch nog een beetje kunnen slapen dan ondanks deze traumatische
ervaring?![]()
![]()
Hier psies hetzelfde Pipo heeft opeens een hele kale buik en kont, dus ook hier andere kattenbrokjesquote:Op zondag 12 februari 2006 11:14 schreef Uhmmie het volgende:
*kwijl nog even op de dolfi fotoos*
ondertussen vraag ik me af of katten "spontaan" allergisch kunnen worden voor voer dat ze al een tijdje eten
abby wordt namelijk steeds kaler
ze krijgt 2 soorten voer door elkaar... en eerst had ze wel wat minder harige plekken
maar omdat ze veel stoeit.. maakte ik me daar niet zo druk om
maar nu krijgt ze 1 van die 2 soorten al een week.. en ze is nu echt gewoon kaal op sommige plekken
vandeweek maar eens testen door alleen nog dat andere voer te geven...
*net terug is van een weekendje vakantie*quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:18 schreef Nonneke het volgende:
*knip*
Ahww zondag ben ik vrij, wat jammerquote:Op maandag 13 februari 2006 23:21 schreef Yez het volgende:
[..]
*net terug is van een weekendje vakantie*![]()
Superleuke foto's!![]()
Je die jongste groep dolfijnen in de koepel stamt nog uit de periode dat ze een
indianenthema hadden bij de lagune, vandaar die aparte namen.
Aanstaande zondag dan ga ik weer een dagje "dolfinariummen"![]()
Erg veel zin in uiteraard!![]()
Weer even het hele park doorbanjeren en alle dieren bij langs
(het lukt ons namelijk regelmatig dat we de hele dag niet verder komen dan de koepel
en de odiezee)
Bommel
Gefeliciteerd!!
![]()
Cursusquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:31 schreef Auticia het volgende:
Idefix groeit hard zeg! Fijn dat Snotje ook weer beter is.
Vandaag weer met Spike naar cursus geweest, ging stukken beter dan de vorige keer!.
(Nu moet ik wel zeggen dat ik hem van te voren een paar druppeltjes Rescue Remedy heb gegeven, dan is hij iets minder angstig voor de blaffende reuen daar, hoop dat dat niet onder doping valt).
Ik kon goed zijn aandacht krijgen deze keer, hij luisterde goed, we kregen een pluim na afloop dat we ondanks de handicaps (Spike is niet als pup bij ons gekomen en hij heeft maar 1 oog) toch goed wisten te presteren. Spike wilde alleen niet spelen, maar heeft wel heel de les gekwispeld.
Ben zo trots!.
Ik heb inderdaad een spetterpas, vorig seizoen voor het eerst gehaald en datquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:15 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ahww zondag ben ik vrij, wat jammerHeb je een spetterpas oid dat je zovaak gaat ?
En tsja als ik gewoon gast zou zijn, zou je mij ook de hele dag rond en in de koepel en odiezee kunnen vinden, maja mij vind je meestal in het pleegebouwMaar áls ik dan in de Koepel of Odiezee ben, zit/ben ik ook 1e rij, bij de trainingsbasins achter de koepel enzo, of bij het trainershuisje bij de Odiezee, en natuurlijk heb ik smorgens 2 uur dat het park nog dicht is, dus ag
Ah zo te zien snap je over welke namen ik het hebBen helemaal vergeten op teschrijven
![]()
Heeeel erg veel plezier zondag iig![]()
Het gaat op zich goed met Smokey. Alleen heeft de DA van de fokster iets raars gevonden. Ze gaan een foto maken van zijn rug, want hij heeft wel gevoel onder zijn voeten maar hij heeft geen gevoel in zijn rechterknie. De DA en de specialist snappen dat niet en dus hebben ze gevraagd om de foto die mijn DA heeft gemaakt en ze gaan nu zelf nog een foto maken van zijn rug en van zijn kop, om te kijken of zijn scheurtje al wat meer geheeld is.quote:Op woensdag 15 februari 2006 07:21 schreef lady-wrb het volgende:spikey
miss-B hoe is het met smokey?
Misschien is een 'Doe-cursus' iets voor Spike alstie zograag 'werkt' ? Flyball ofzo ? of hoe heet dat ? Agilty oid ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:27 schreef Auticia het volgende:Nonneke!!
. Wat een verhalen
. (Klote van dat ongeluk
).
Spike is maar met 1 oogje geboren. Het schijnt een hond te zijn die graag werkt voor zijn baasje (voor zijn brokjes eigenlijk) en alles wat hij op cursus niet doet, doet hij thuis als de beste, dus hij steekt er wel wat van op en heeft er wel plezier in. (Hij gaat nu ook heel vaak ongevraagd zitten in de hoop dat hij er iets lekkers voor krijgt). Spelen deed hij vorige week wel goed op cursus (was eigenlijk het enige
), maar al met al steken we er wel dingen van op. Best leuk
.
Ik wil wel met hem gaan sporten ja, agility geven ze hier geloof ik, maar daarvoor zal hij toch eerst moeten leren luisterenquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:37 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Misschien is een 'Doe-cursus' iets voor Spike alstie zograag 'werkt' ? Flyball ofzo ? of hoe heet dat ? Agilty oid ?
Ja dat is opzich het leuke van die cursussen, je steekt er allebei wat van op, zowel de hond als jij![]()
Ohw dan ben je voorlopig nog wel ff bezig jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:07 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik wil wel met hem gaan sporten ja, agility geven ze hier geloof ik, maar daarvoor zal hij toch eerst moeten leren luisteren. Hij moet ook eerst E.G. halen om toegelaten te worden, dus we moeten nog even geduld hebben.
Wat voor kitten ?? En dat je zomaar mag komen zeg, je werkt tochquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:49 schreef Miss_B het volgende:
Wij gaan zondag kijken bij een cattery naar een kittenHeb er helemaal zin in!!
(wat is het stil hier trouwens)
Gelukkig dat deze mensen niet zo moeilijk doenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:35 schreef Miss_B het volgende:
Hahahaha dat is waar Nonneke... Gelukkig zijn niet alle cattery's zo
Een Ragdoll kitten gaan we voor kijken. Ben heel benieuwd.
Als het wat is en hoe het is geweest vertel ik morgen wel... de cattery zit in brabant. Moeten morgen nog maar eens kijken hoe we er gaan komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |