tijd van de maandquote:Op zondag 29 januari 2006 18:32 schreef Bluezz het volgende:Het zal de kleur zijn
Ja, ze is aangekomen, dus heb ik tuigje ruimer gemaakt, dus dat is het niet... geen idee, ze is wat prikkelbaar, tijd van de maand denk ik
Ik heb het hele tuigje op prik nagekeken maar niets gevoeld..
Lieve ink, jij en wij zullen Fritz nooit meer vergetenquote:Op maandag 30 januari 2006 15:22 schreef inkie1010 het volgende:
Fritz is er niet meer....![]()
kan even niet meer vertellen...
Oh nee toch zeg!!!!!!!!quote:Op maandag 30 januari 2006 15:22 schreef inkie1010 het volgende:
quote:Op maandag 30 januari 2006 15:22 schreef inkie1010 het volgende:
Gelukkig maar dat jullie er zo over denken !quote:Op maandag 30 januari 2006 22:46 schreef Miss_B het volgende:
Ja Nonneke, we hebben er zeker vrede mee. We hebben ook het idee dat we er alles aan gedaan hebben enzo.. Dat is het belangrijkste.
En de fokster houdt mij op de hoogte en ik mag zo vaak langskomen als ik wil. En ze stuurt me ook foto's enzo. Dus dat moet helemaal goed gaan komen denk ik..
Hij is zeker in goede handen daar! Ik zal hem de laatste paar dagen helemaal rot verwennen
Denk dat ik woensdag avond nog even een visje voor hem ga koken..Dat vindt hij vast lekker.
Dat ga ik wel doen, maar ik vroeg me af of er dingen waren waar ik vooraf rekening mee moest houden.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:23 schreef lady-wrb het volgende:
gewoon je tante vragen, is dat geen optie?
Alleen even opletten of je wel door de huid heen bent en niet in de vacht zit, het beste kan je de vacht gewoon even opzij schuiven als het veel is, verder werkt het presies hetzelfde, huid is wat losser dan bij een mens, maakt het uiteindelijk alleen maar makkelijker...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:07 schreef SuperBosch het volgende:
[..]
Dat ga ik wel doen, maar ik vroeg me af of er dingen waren waar ik vooraf rekening mee moest houden.
Niet ?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:25 schreef lady-wrb het volgende:
(zolang die niet in een toiletgebouw is dan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |