tijd van de maandquote:Op zondag 29 januari 2006 18:32 schreef Bluezz het volgende:Het zal de kleur zijn
Ja, ze is aangekomen, dus heb ik tuigje ruimer gemaakt, dus dat is het niet... geen idee, ze is wat prikkelbaar, tijd van de maand denk ik
Ik heb het hele tuigje op prik nagekeken maar niets gevoeld..
Lieve ink, jij en wij zullen Fritz nooit meer vergetenquote:Op maandag 30 januari 2006 15:22 schreef inkie1010 het volgende:
Fritz is er niet meer....![]()
kan even niet meer vertellen...
Oh nee toch zeg!!!!!!!!quote:Op maandag 30 januari 2006 15:22 schreef inkie1010 het volgende:
quote:Op maandag 30 januari 2006 15:22 schreef inkie1010 het volgende:
Gelukkig maar dat jullie er zo over denken !quote:Op maandag 30 januari 2006 22:46 schreef Miss_B het volgende:
Ja Nonneke, we hebben er zeker vrede mee. We hebben ook het idee dat we er alles aan gedaan hebben enzo.. Dat is het belangrijkste.
En de fokster houdt mij op de hoogte en ik mag zo vaak langskomen als ik wil. En ze stuurt me ook foto's enzo. Dus dat moet helemaal goed gaan komen denk ik..
Hij is zeker in goede handen daar! Ik zal hem de laatste paar dagen helemaal rot verwennen
Denk dat ik woensdag avond nog even een visje voor hem ga koken..Dat vindt hij vast lekker.
Dat ga ik wel doen, maar ik vroeg me af of er dingen waren waar ik vooraf rekening mee moest houden.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:23 schreef lady-wrb het volgende:
gewoon je tante vragen, is dat geen optie?
Alleen even opletten of je wel door de huid heen bent en niet in de vacht zit, het beste kan je de vacht gewoon even opzij schuiven als het veel is, verder werkt het presies hetzelfde, huid is wat losser dan bij een mens, maakt het uiteindelijk alleen maar makkelijker...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:07 schreef SuperBosch het volgende:
[..]
Dat ga ik wel doen, maar ik vroeg me af of er dingen waren waar ik vooraf rekening mee moest houden.
Niet ?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:25 schreef lady-wrb het volgende:
(zolang die niet in een toiletgebouw is dan)
echt serieus, ik vind het gezellig om hem nog even te zien 's ochtends. lekker samen een koppie thee drinken, hij maakt ontbijt voor ons, ik zijn lunchpakket en leg de luncpakketjes voor de kinderen klaar. van vriendje mag ik best blijven liggen, hij is van zijn ex niet anders gewend, maar zo als het nu gaat vindt hij het wel heel gezellig.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:28 schreef Nonneke het volgende:
Voor de gezelligheidNou ik vind mn vriendin hardstikke lief hoor, maar om nou voor de gezelligheid zo allejezusvroeg je nest uit te gaan
![]()
![]()
Scheelt natuurlijk dat jij nog een ieniemienie hebt rondhobbelen die ergens rond 8 uur naar school moet, je verslaapt je niet op die manier iig![]()
Truste all![]()
![]()
Ik ga ook altijd voor de gezelligheid mee uit bed, het voelt gewoon k*t als ik blijf liggen en hij bezig is... Ik voel me gewoon heel erg schuldig, het is dan zo ongezellig! En Paul vindt het ook prima als ik blijf liggen maar dat wilik zelf niet. Ik ben nu ook mee uit bed gegaan, hij is net weg, ik zit even achter de pc en ik denk dat ik zo nog wel even terug op bed plof, ik ben onwijs moe en moet er morgen ook weer vroeg uit...quote:Op woensdag 1 februari 2006 07:04 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
echt serieus, ik vind het gezellig om hem nog even te zien 's ochtends. lekker samen een koppie thee drinken, hij maakt ontbijt voor ons, ik zijn lunchpakket en leg de luncpakketjes voor de kinderen klaar. van vriendje mag ik best blijven liggen, hij is van zijn ex niet anders gewend, maar zo als het nu gaat vindt hij het wel heel gezellig.
okee, het is vroeg, maar ik zou niet anders willen.
luca komt om kwart voor 8 zijn bed uitrollen en tot die tijd heb ik voor mezelf.
Hier het hele jaar door, ben 6 dagen in de week 05.35 de wekker.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:19 schreef Nonneke het volgende:
Zow ik ga mn mandje in![]()
Morgen weer vroeg dag![]()
Heel erg vroeg![]()
Verschrikkelijk onmenselijk vroeg bijna![]()
Maaaaaaaaaar wel weer de hele dag genieten van alle diertjes om me heen, en de geluiden de hele dag![]()
I'm baaaaahaaaaaaacccckkkkkkk
![]()
M'n wekker gaat om kwart voor 6![]()
![]()
![]()
Ooo wat akelig zeg! Ik heb het eens gehad met heet douchen, deur dicht en weinig afzuiging, ging toen van me stokje door tekort aan zuurstof, sindsdien durf ik niet meer met de deur dicht te douchenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:09 schreef rena het volgende:
Offtopic gelul van mij, maar ik ben echt geschrokken. Koud douchen is niet zo verstandig
Ik wilde net even lekker gaan douchen, kom ik er achter terwijl ik hem aanzet dat onze boiler er weer eens de brui aan heeft gegeven, dus ik denk; ach een keer koud douchen kan geen kwaad
In het begin gaat het nog wel goed, haar wassen etc. Maar op een gegeven moment word ik helemaal duizelig en draaierig, en het gevoel alsof ik flauw ga vallen en mijn handen en knieen (
) worden paars/blauw achtig. Daar komt dus de uitdrukking blauw van de kou vandaan.
Ben maar snel de douche uitgegaan voor ik echt flauw viel
Geen aanrader dus, ik snap echt niet hoe het kwam, het water was opzich nog wel lauw.
Ik ben ook nog eens alleen thuis, dus als ik een smak had gemaakt in de douche.. Moet ik niet aan denken![]()
Ja, ik dacht ook dat het alleen met heet water ging, maar met koud kennelijk ook, ik ben er nog een minstens een half uur naar van geweestquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:41 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Ooo wat akelig zeg! Ik heb het eens gehad met heet douchen, deur dicht en weinig afzuiging, ging toen van me stokje door tekort aan zuurstof, sindsdien durf ik niet meer met de deur dicht te douchen![]()
Het doet me zo erg denken aan blaasgruisquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:05 schreef lady-wrb het volgende:
doerak is echt niet in orde
ze zit iedere keer op de bak, maar dan zit ze met haar kont uit de bak en piest zo over de vloer
wat dat nou weer voor iets mafs is....
en wat minder leuk is, dat ze op alles piest wat haar in de weg ligt en zelfs op de jas waar ze zo graag in slaapt. ik heb de jas nu gewassen en ik kon een hele zooi papieren zo wegmikken.
ik ben nu echt overtuigd van blaasontsteking en ik moet morgen urine brengen. en voor het geval dat niet gaat lukken, heb ik in ieder geval morgen middag een afspraak. dan haalt de da de urine uit doerak dr blaas op de een of andere manier.
nou. tis weer fraai
Ach gut, zielig...quote:Op donderdag 2 februari 2006 06:52 schreef lady-wrb het volgende:
ze is er ondertussen ook nog eens bij gaan spugen
je ziet het aan haar: ze voelt zich hopeloos beroerd
Geruststellend dat je nu weet wat er aan de hand is.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:12 schreef lady-wrb het volgende:
t is me gelukt om een paar druppels op te vangen
om half 9 stond ik al bij de dierenarts.
ze hadden nog niks gedaan en het was al: nou dat is dan 8 euro onderzoekskosten.
tja, ik kwam rechtstreeks van kind naar school brengen en had dus geen geld bij me.
toen was het: u mag om 1 uur terugbellen voor de uitslag.
ik woon zowat bij de da om de hoek, dus ik ben even snel mijn portemonee gaan halen
en toen ik weer terugkwam, kon het ineens wel.
urine werd meteen onderzocht en inderdaad: doerak heeft een fikse blaasontsteking.
ik kreeg een antibioticakuur mee en ik was om even voor 9 weer thuis.
de eerste pil zit er ondertussen al in
wat een idioot, tot 1 uur wachten, en als je eerst geld neerlegt, kan het meteen![]()
Kijk het nog even aan. En anders morgen gewoon weer de DA bellen, als je het niet vertrouwt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:31 schreef lady-wrb het volgende:
zonet kwam het water dat ik haar gegeven had er ook weer uit.
tzag er maar raar uit, rozig, alsof er bloed bij zat zal ik maar zeggen.
ze heeft nu wel zelf weer wat gedronken, maar ligt nu weer te slapen in een doos.
erg he inkie, al die dingen die je tegenkomt.
ik moet er ook erg aan denken hoor, nu doerak zo ziek is.
ik vind het doodeng, ze zo suffig weer en zo... anders(als je begrijpt wat ik bedoel)
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:35 schreef Yez het volgende:
[..]
Raisa!!![]()
*niet kan wachten tot het dolfi weer open is*![]()
Hoe erg was het dan qua aanranden? Het schijnt bij sommige katten best heftig te wordenquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:18 schreef Uhmmie het volgende:
overigens.. we hebben het hier ook overleeft... dots eerste krolsheid
volgns mij is ze helemaal bekaf want ze ligt al heel de dag op schoot/tegen mn schoot aan te slapen
toch vanochtend heeft ze nog wel wat dingen aangerand.. maar nu lijkt de rust weerkeert
ben benieuwd of dit even een vermoeidheidsbreak is... of dat het definitief over is
Ik weet het..quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:08 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
de 18e(let op in Maart gaan de openings tijden en dagen (!) veranderen)
Kent hij het commando plaats???quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:51 schreef rena het volgende:
Hoe leer je een hond nou af dat hij alle aandacht naar zich toetrekt als er visite komt? Bommel kan eigenlijk nooit bij ons in de kamer zijn als er visite is of als er visite binnen komt omdat hij HELEMAAL door het lint gaat, springen, naar handen happen, en gewoon gigantisch wild en bijna achterlijk (dominant) doen. Negeren hebben we een tijd geprobeerd, maar dat is niet prettig voor de mensen die komen, want hij rand ze bijna aan
en we worden er allemaal niet goed van, en voor hem is het ook niet leuk als hij er nooit bij mag zijn als er een keer mensen komen. Alleen als mijn broer hem op zijn donder geeft maakt het indruk.
Voor de rest luistert hij best goed en zo, maar dit is echt zijn zwakke punt, en cursus is helaas op dit moment geen optie (ja, ik weet dat je wat voor je huisdier over moet hebben, maar ik heb zelf ook nog een leven
en geen auto om er te komen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |