Zaterdag 3 juli... ik ben vandaag 2 maanden en 1 dag oud.
![]()
Mijn nieuwe baasjes, Bluezz en Golfer kwamen eindelijk aan bij mijn huis in een klein dorpje vlakbij Groningen.
We werden alle 5 door Karin met mandje en al naar beneden gehaald, we hadden net gegeten, en lagen net zo lekker te slapen! :')
![]()
![]()
Vrolijk sprongen we uit het mandje, en speelden lekker in de kamer, met mijn nieuwe baasjes...maar dat wist ik toen nog niet.
Ineens tilt mijn nieuwe baasje Bluezz me op... wel een beetje eng nog, ik wil gewoon weer lekker op de grond spelen!
![]()
![]()
![]()
![]()
Mama Shady, net deze week gesteriliseerd, kijkt nog een beetje ziek van de operatie vanaf de klimpaal naar ons.
![]()
Even later moet ik in een kooi
![]()
Ik snap er niks van!
![]()
Onderweg werd ik gelukkig na een half uurtje uit die kooi gehaald, omdat ik lekker veel lawaai ging maken en bovenin die rare kooi hing
![]()
Vanaf dat moment ben ik lekker bij Bluezz gaan liggen slapen... veeeeel beter zo op schoot, en ik viel lekker in slaap op haar hand (nee ze keelt me niet, echt niet, het is een beetje rare foto, geschoten door Golfer op een stille weg met 140 km per uur!
![]()
)
![]()
Nu ben ik uitgebreid de kamer hier in Utrecht aan het verkennen, speel met een paar muisjes, het is wel leuk hier, ze hebben hier kattegras waar je ook heel leuk mee kan spelen!
![]()
Wordt vervolgd.