abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 januari 2006 @ 13:37:47 #1
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_34238810
Wauw wat een heerlijk begin van een topic
Mijn laatste post
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:34 schreef Nonneke het volgende:
De titel klopt......Alles zal goed komen

Werd net aangebeld, de DierenAmbulance.....Bent u een kat kwijt ??
JAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dus de DA loopt terug naar de auto om de kat te halen, en 2 tellen later horen mn moeder en ik het al "MRAUUUUWWWWWW "

POES IS TERUG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vorige Deeltje; [SC] Een heel goed 2006! -deel 46- Alles zal goed komen
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_34238929
Wow Nonneke, gefeliciteerd !

Is ze wel in goede gezondheid ed ? Weten ze een beetje waar ze uitgehangen heeft ?
  donderdag 19 januari 2006 @ 13:45:39 #3
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_34239096
super gezondheid, ze is iets afgevallen maar niet schrikbarend veel, gelukkig heeft ze ervaring met weglopen, en komt ze altijd aan eten Verder is ze gezond, en helemaal zichzelf, niet op te tillen, lekker sjaggo, maar wel op schoot willen liggen en geaait worden, ze schijnen minstens 3 dagen bezig geweest te zijn om dr te vangen
En ze hebben dr idd 'gevonden' in Dronten, toen ik 2 weken terug ofzo richting Dronten reed, zag ik een zwart/witte kat lopen langs de weg maar we konden niet stoppen (lots of auto's en vrachtwagens, uiteraard op zo'n moment ) en op de terugweg zagen we dr niet meer, en nou blijkt ze dus al die tijd daar op het industrieterrein gezeten te hebben 11 km verderop
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_34239721
Nonneke, wat ontzettend super geweldig!!!!!!!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_34240260
Gefeliciteerd! Fijn zeg, dat je poes weer terughebt!
I had a signature once. It was awful.
pi_34240329
Poes terug
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:24:14 #7
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_34240453

Taart voor iedereen
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_34240892
er is geen mooiere afsluiting voor een topic waarin alles goed komt he

feli hoor

*hap in een taartje*
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:37:42 #9
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_34240952

Zo en dan is het nu tijd, na dik 1,5 maand de hort op, en uiteraard een half blik Felix, om mn mandje op te zoeken, en fijn een paar uurtjes te gaan slapen mag de verwarming een graadje hoger ??
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_34242846
Poes!! !
Ontzettend fijn dat ze weer terug is! !
I bet you are flying inside.
pi_34245302
Poesssssssss wat goeoeoeoed
pi_34249464
Nonneke....... POES IS TERUG!!

Wat stoer! feli
=^.^=
pi_34249649
Poes!!!!!!!!!!!!!!! Wat ontzettend fijn dat ze terug is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_34249852
Gweldig dat ze weer terug is.
Wat zullen jullie in spanning hebben gezeten zeg. Foei toch poes, niet meer doen.
  † In Memoriam † donderdag 19 januari 2006 @ 19:08:09 #15
43556 miss_dynastie
pi_34250131
Poes !!!
  donderdag 19 januari 2006 @ 19:11:57 #16
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_34250292
Ze is het mandje nog niet uitgeweest
Als je tegen dr zegt "wrom was je nou zolang weg ?" krijg je een geirriteerd mauwtje, dus we zullen het er maar niet meer over hebben
Ben wel heeeeeeeel blij dat ze weer thuis is, zij vast even wat minder want de komende 3 weken (minimaal, we kijken na 3 weken hoe ze is, want ze is wel een beetje verwilderd nu) zit ze lekker binnen
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_34256176
Joepie, geweldig dat ze weer thuis is, lijkt me vreselijk om een poekie kwijt te raken
Maar gelukkig is alles goed gekomen.
Zou hij helemaal uit zichzelf naar Dronten gelopen zijn?
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_34256238
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 19:11 schreef Nonneke het volgende:
Ze is het mandje nog niet uitgeweest
Als je tegen dr zegt "wrom was je nou zolang weg ?" krijg je een geirriteerd mauwtje, dus we zullen het er maar niet meer over hebben
Ben wel heeeeeeeel blij dat ze weer thuis is, zij vast even wat minder want de komende 3 weken (minimaal, we kijken na 3 weken hoe ze is, want ze is wel een beetje verwilderd nu) zit ze lekker binnen
Dat gezeur van moeders ook altijd
Het is echt super he, als je naar haar kijkt....
  donderdag 19 januari 2006 @ 21:45:09 #19
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_34256589
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:37 schreef xenobinol het volgende:
Joepie, geweldig dat ze weer thuis is, lijkt me vreselijk om een poekie kwijt te raken
Maar gelukkig is alles goed gekomen.
Zou hij helemaal uit zichzelf naar Dronten gelopen zijn?
Zou kunnen, de weg van hier naar Dronten ligt zegmaar midden in de weilanden, of misschien heeft ze in/onder een auto gezeten/gesprongen en meegereden, geen flauw idee. De mevrouw van de DierenAmbulance vertelde dat er morgen een mevrouw uit Deventer (!!! dat is ong 3 kwartier met de auto v/a hier) dr kat kwam halen in Dronten, die had ook in een auto gezeten

Idd Bluezz, ik wordt er helemaal van
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_34257036
Ja dat kan best gebeuren Nonneke, pas was er een kat vanuit Oisterwijk meegereden naar Oostenrijk
And you know I might
pi_34257243

Helemaal in elkaar gedoken, hij kan zo ontzettend lief liggen slapen
And you know I might
pi_34257355
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:55 schreef rena het volgende:
Ja dat kan best gebeuren Nonneke, pas was er een kat vanuit Oisterwijk meegereden naar Oostenrijk
Oisterwijkse kat lift onder motorkap naar Oostenrijk
OISTERWIJK - De Oisterwijkse kater Mario is zaterdagavond herenigd met zijn baasjes nadat hij een ritje naar Oostenrijk had gemaakt. Het beestje was vorige week onder de motorkap van een buurtgenoot gekropen die op ski-vakantie ging. In Oostenrijk kwam Mario ineens tevoorschijn. De verbazing bij de Oisterwijkse vakantiegangers was groot toen ze op het kaartje aan de kattenhalsband lazen dat de kat uit hun eigen dorp kwam. Mario maakt het goed, ondanks de paar brandwonden die hij heeft opgelopen tijdens de reis. Hij heeft nog een weekje in Oostenrijk gelogeerd voordat hij terug naar huis kwam.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_34258688
Hee super dat Poes terug is Nonneke!! In Dronten nog wel.. (woon ik )
If gymnastics were easy, it would be called football!
  donderdag 19 januari 2006 @ 22:35:37 #24
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_34258875
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:31 schreef Nilasha het volgende:
Hee super dat Poes terug is Nonneke!! In Dronten nog wel.. (woon ik )
Ohw wat leuk *zwaait* ik in Swifterbant Ze zat op het industrieterrein bij Quintus Nova bij die woon/werk huizen zegmaar
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  donderdag 19 januari 2006 @ 22:36:16 #25
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_34258917
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:55 schreef rena het volgende:
ja inderdaad, dat was helemaal een verhaal

Bommel in zn mandje
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_34259728
Aaaah Bommeltje
pi_34259894
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:00 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Helemaal in elkaar gedoken, hij kan zo ontzettend lief liggen slapen
Oh gossie !
pi_34260085
Xena heeft een nieuwe hobby :
Sjoelen
Met een platte grote knoop.

De spelregels zijn als volgt : Xena zit achter haar tentje (neee niemand ziet je hoor) te wachten, ik begin.
Ik sjoel met mijn voet van een afstandje de knoop rakelings langs het tentje.
Xena haalt met 1 pootje uit en sjoelt hem terug.
En dat het liefst de hele avond
pi_34260125
Hahahahaha geweldig!!!!! Wat leuk!!! Filmpje ??
pi_34260163
Tja.. met de camera kunnen we het wel proberen, niet eerder dan zaterdag want mw. is nu uitgesjoeld en morgen ben ik pas heeeeel laat thuis
pi_34260287
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:00 schreef Bluezz het volgende:
Sjoelen

De spelregels zijn als volgt : Xena zit achter haar tentje (neee niemand ziet je hoor) te wachten, ik begin.
Wat een knappe kat heb je toch! Ze kon toch ook apporteren?
pi_34260585
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:00 schreef Bluezz het volgende:
Sjoelen

Xena Het is wel een echte grapjas he? Lijkt me vertederend om te zien!
And you know I might
pi_34261823
Ze verbaast ons ook nog steeds met haar gekkigheden
Ze apporteerde, dat is helaas een beetje over... wat ze wel doet is haar prooi (de egel) als die beneden ligt snachts voor onze slp.kamer deur leggen
Sta je sochtends op een dood beest denk je dan
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:36:38 #34
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_34276562
Xena

Poes doet vooralsnog niks anders dan slapen, ze heeft totdat ik gister naar bed ging in dr hangmatje gelegen, daarna is ze mee naar boven gegaan en is ze op mn kussen gaan liggen (Nou vooruit dan maar gelukkig heb ik meer kussens ) Later is ze verplaatst naar onder de dekens (Waterbedje lekker warm ) en nu ligt ze eigenlijk alweer 3 uur op mn schoot te slapen Zou ze misschien een beetje moe zijn ?
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_34277157
Luna, kan ook zo lekker appoteren.
Als we haar muisje weggooien, komt ze het vrolijk terug brengen. Maar voordat je de kans hebt gehad om het te pakken, maakt een rare sprong, geeft een kreet (lees miaauwtje) en sprint vervolgens weg, waar ze het muisje verstopt, en dan dagen later weer tervoorschijn tovert.

Ook hebben wij al iets van 20 muisjes voor haar gekocht, waar ze deze laat
Geen idee. Denk onder kasten enzo.. Maar ja die gaan ook niet elke week aan de kant. Het liefst heeft ze dat we met haar spelen, met de hengel.

En anders gaat ze toch lekker de mensen buiten vangen (lees: tegen de ramen aan springen).

Zo leuk altijd die dolle uurtjes.

Bluezz, waar kun je aan die tenten voor katten kopen? Het lijkt me helemaal geweldig.

[ Bericht 9% gewijzigd door ymme op 20-01-2006 14:02:29 ]
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:01:33 #36
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_34277452
yaaaaaaaaay mn Dolfi contract is binnen
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_34279340
Leuk is dat he ymme
Tentje is van het merk eucanuba en heb ik van BE gekregen, ze kreeg het destijds met het kopen van katten voer van dat merk bij de dierenwinkel. Maar mss is het online daar wel te krijgen?

POES, je bent een dotje
Nonneke feli, nu is het echt
pi_34280095
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:36 schreef Nonneke het volgende:
Poes doet vooralsnog niks anders dan slapen, ze heeft totdat ik gister naar bed ging in dr hangmatje gelegen, daarna is ze mee naar boven gegaan en is ze op mn kussen gaan liggen (Nou vooruit dan maar gelukkig heb ik meer kussens ) Later is ze verplaatst naar onder de dekens (Waterbedje lekker warm ) en nu ligt ze eigenlijk alweer 3 uur op mn schoot te slapen Zou ze misschien een beetje moe zijn ?

Dat snap ik best, het arme dier heeft wekenlang gezworven . Wat moet jij blij zijn zeg ik zou gek worden als we Bommeltje kwijt raakten.

Zo'n 'tje' is het overigens niet, hij weegt 38 kilo en in zo'n golden retriever boekje staat dat ze maar 35 mogen worden, maar verder oogt Bommel niet dik en ik kan zijn ribben vrij goed voelen als ik aan zijn buik voel. Beetje gek. Zolang hij maar niet dikker word
And you know I might
  vrijdag 20 januari 2006 @ 15:18:37 #39
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_34280230
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:15 schreef rena het volgende:

[..]

Dat snap ik best, het arme dier heeft wekenlang gezworven . Wat moet jij blij zijn zeg ik zou gek worden als we Bommeltje kwijt raakten.

Zo'n 'tje' is het overigens niet, hij weegt 38 kilo en in zo'n golden retriever boekje staat dat ze maar 35 mogen worden, maar verder oogt Bommel niet dik en ik kan zijn ribben vrij goed voelen als ik aan zijn buik voel. Beetje gek. Zolang hij maar niet dikker word
En Bommeltje is nog lang niet uitgegroeit wat een monster gaat dat worden
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_34292847
Ah die Poes zooo moe!!! Foto's van slaapie-Poes?

Bommel is een reus!!!!
pi_34296195
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:35 schreef Nonneke het volgende:

[..]

Ohw wat leuk *zwaait* ik in Swifterbant Ze zat op het industrieterrein bij Quintus Nova bij die woon/werk huizen zegmaar
Ze zal wel helemaal over de velden naar het industrieterrein zijn gelopen.. het arme ding. Echt lekker dat ze weer thuis is joh! En feli met je contract!

Xena Ben benieuwd naar het filmpje!

Bommeltje, scheetje
If gymnastics were easy, it would be called football!
pi_34296933
Feli met je contract Nonneke.!! Kan niet beter toch? Poes weer thuis en je dolfi contract binnen..

En hier gaat eigenlijk ook alles wel goed. Het is voornamelijk wennen dat Smokey nu continu thuis is...
Maar vandaag toch gemerkt dat hij wel wat vooruitgang boekt en schijnbaar (en beetje zichtbaar) opknapt van de aandacht die hij heeft. En hij loopt ong. 6 uur op een dag (en hij is 6 uur per dag op een werkdag uit zijn bench)
Gisteren is gebleken dat hij zijn bench toch ziet als rustplaats of als veilig. Want schijnbaar was hij ergens van geschrokken in de gang en hij kwam springend de kamer in, in een rechte lijn rechtstreeks naar zijn bench. Je kon wel duidelijk zien dat hij ergens van geschrokken was.! (Spetter kwam onschuldig kijkend de gang uit lopen).
Maar het feit dat hij gelijk naar zijn bench ging en wist waar deze was, is een goed teken...
Hij loopt nog wel rondjes, maar als je in zijn buurt staat en hij heeft het door, dan loopt hij richting jouw voeten en gaat tegen je aanstaan. Zo van ik wil aandacht... En als je bij hem in de buurt laag gaat en op de grond tikt en zijn naam roept, staat hij stil en probeert hij naar links te lopen en dan loopt hij naar je hand toe..

EN vandaag: Hij heeft zijn etensbakje (met een heel bakje (klein) Gourmet blikje erin) alleen, met hulp, opgegeten!!!! Daar ben ik trots op!!
En hij heeft zichzelf heel eventjes gekrabt met zijn achterpoot!
Toch allemaal weer tekens dat het wel de goede kant op gaat........ Maar het is nog steeds een lange weg!
Maar hij is pas een weekje bij ons

Enne Bluezz wat Xena doet met sjoelen, hebben Spetter en ik met 'verstoppertje spelen.' Dan ga ik achter de deur staan of muur, dan kijk ik naar binnen kijk haar aan voor een paar seconden en duik dan snel weg...
Zij sluipt ondertussen naar mijn plek toe en komt luid mekkerend de hoek om... en dan roep ik BOE en dan begint ze te mekkeren. Daarna ren ik snel naar een ander schuilplaatsje... Dit kan ook de hele avond duren als het aan haar ligt
=^.^=
pi_34297442
Cavia-ukkies zijn lief!!!
I had a signature once. It was awful.
pi_34297816
Kleine kleine kleine stapjes Smook, maar je doet het super goed
pi_34304804
Smokey
And you know I might
pi_34325731
Ik zet het volgende linkje ff hier (kon geen ander topic vinden )
Een vriendin van me hebben thuis een noorse boskat en die vind ik al erg groot.
Ons nolleke ziet er ook als een boskatertje maar dan de kleine variant (omdat hij met een europese korthaar gemegd is) En dat is maar goed ook denk ik als ik de volgende foto bekijk

http://thugian.vietnamwebsite.net/anhla/dv/funny_cats_1.jpg
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_34337687
zooo.... Net even Smokey in bad gedaan.... Hij stonk een beetje boel dus het werd weer tijd.
Op dit moment heb ik een klein bibberend mannetje op mijn schoot zitten... Die ook even niet meer weet of hij nu blij moet zijn of niet..
Er gebeurde ook nog iets leuks in de douche... Had een teil gevuld met warm water en deed hem daar voorzichtig in. De sul bleef gewoon lekker liggen in het water vond het schijnbaar erg lekker..
Op een gegeven moment er even uitgehaald, want ik ging shampoo smeren. Begint Smokey toch te mauwen als een gek... Hij had het natuurlijk koud en hij moest nog even, maar het mauwen werd zo erg dat zelfs Spetter naar ons toe kwam en ons aan keek en ook begon te mauwen...
Zij (enorm bang voor water) liep naar de douche toe en weer terug en weer naar de douche en liep bijna de douchekabine in.... En dat allemaal mauwend naar Smokey en Smokey terug mauwend...
Dat vond ik zo lief en leuk om te zien... Spetter die normaal niets van SMokey moest hebben ging op zijn gemauw af... En spetter gewoon ons beledigend aankijken van: "stop nou!!"
Daarna was het Smokey afspoelen en lekker afdrogen en wikkelen in een handdoek..
Nu ligt hij gewikkeld in mijn badjas op schoot... Weg te doezelen

Wat een heerlijke stel katten heb ik toch
En hij heeft vanmorgen weer zijn hele bakje bijna leeggegeten... Alleen hij moet dit wel liggend doen op de bank, anders kan hij zijn kop niet zo laag krijgen....
=^.^=
pi_34338409
Ah smokey...

Als ik Luna al nat spetter met een beetje water, is het nagels uit, en weg......

Smokey snel weer helemaal beter worden, maar laat je eerst nog maar even lekker vertroetelen.
pi_34341831
Aww wat schattig die twee B

Prup wát een reuzekat
pi_34345224
Wat leuk van Spetter en Smokey!!! Dat zal Smokey ook vast helpen! Fijn om te horen dat het steeds een klein beetje beter gaat met Smokey!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')