Vorige Deeltje; [SC] Een heel goed 2006! -deel 46- Alles zal goed komenquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:34 schreef Nonneke het volgende:
De titel klopt......Alles zal goed komen![]()
![]()
![]()
Werd net aangebeld, de DierenAmbulance.....Bent u een kat kwijt ??
JAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dus de DA loopt terug naar de auto om de kat te halen, en 2 tellen later horen mn moeder en ik het al "MRAUUUUWWWWWW![]()
![]()
"
POES IS TERUG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat gezeur van moeders ook altijdquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:11 schreef Nonneke het volgende:
Ze is het mandje nog niet uitgeweest![]()
Als je tegen dr zegt "wrom was je nou zolang weg ?" krijg je een geirriteerd mauwtje, dus we zullen het er maar niet meer over hebben![]()
Ben wel heeeeeeeel blij dat ze weer thuis is, zij vast even wat minder want de komende 3 weken (minimaal, we kijken na 3 weken hoe ze is, want ze is wel een beetje verwilderd nu) zit ze lekker binnen
Zou kunnen, de weg van hier naar Dronten ligt zegmaar midden in de weilanden, of misschien heeft ze in/onder een auto gezeten/gesprongen en meegereden, geen flauw idee. De mevrouw van de DierenAmbulance vertelde dat er morgen een mevrouw uit Deventer (!!!quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:37 schreef xenobinol het volgende:
Joepie, geweldig dat ze weer thuis is, lijkt me vreselijk om een poekie kwijt te raken
![]()
Maar gelukkig is alles goed gekomen.
Zou hij helemaal uit zichzelf naar Dronten gelopen zijn?
Oisterwijkse kat lift onder motorkap naar Oostenrijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:55 schreef rena het volgende:
Ja dat kan best gebeuren Nonneke, pas was er een kat vanuit Oisterwijk meegereden naar Oostenrijk![]()
![]()
Ohw wat leukquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:31 schreef Nilasha het volgende:
Hee super dat Poes terug is Nonneke!!In Dronten nog wel.. (woon ik
)
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:55 schreef rena het volgende:
Ja dat kan best gebeuren Nonneke, pas was er een kat vanuit Oisterwijk meegereden naar Oostenrijk![]()
![]()
Oh gossiequote:Op donderdag 19 januari 2006 22:00 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Helemaal in elkaar gedoken, hij kan zo ontzettend lief liggen slapen![]()
![]()
![]()
Wat een knappe kat heb je toch! Ze kon toch ook apporteren?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:00 schreef Bluezz het volgende:
Xena heeft een nieuwe hobby :
Sjoelen
Met een platte grote knoop.
De spelregels zijn als volgt : Xena zit achter haar tentje (neee niemand ziet je hoor) te wachten, ik begin.
Ik sjoel met mijn voet van een afstandje de knoop rakelings langs het tentje.
Xena haalt met 1 pootje uit en sjoelt hem terug.
En dat het liefst de hele avond![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:00 schreef Bluezz het volgende:
Xena heeft een nieuwe hobby :
Sjoelen
Met een platte grote knoop.
De spelregels zijn als volgt : Xena zit achter haar tentje (neee niemand ziet je hoor) te wachten, ik begin.
Ik sjoel met mijn voet van een afstandje de knoop rakelings langs het tentje.
Xena haalt met 1 pootje uit en sjoelt hem terug.
En dat het liefst de hele avond![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:36 schreef Nonneke het volgende:
Poes doet vooralsnog niks anders dan slapen, ze heeft totdat ik gister naar bed ging in dr hangmatje gelegen, daarna is ze mee naar boven gegaan en is ze op mn kussen gaan liggen(Nou vooruit dan maar
gelukkig heb ik meer kussens
) Later is ze verplaatst naar onder de dekens
(Waterbedje lekker warm
) en nu ligt ze eigenlijk alweer 3 uur op mn schoot te slapen
Zou ze misschien een beetje moe zijn ?
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:15 schreef rena het volgende:
[..]
Dat snap ik best, het arme dier heeft wekenlang gezworven. Wat moet jij blij zijn zeg
ik zou gek worden als we Bommeltje kwijt raakten.
Zo'n 'tje' is het overigens niet, hij weegt 38 kiloen in zo'n golden retriever boekje staat dat ze maar 35 mogen worden, maar verder oogt Bommel niet dik en ik kan zijn ribben vrij goed voelen als ik aan zijn buik voel.
Beetje gek. Zolang hij maar niet dikker word
![]()
Ze zal wel helemaal over de velden naar het industrieterrein zijn gelopen.. het arme ding. Echt lekker dat ze weer thuis is joh! En feli met je contract!quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:35 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ohw wat leuk*zwaait* ik in Swifterbant
Ze zat op het industrieterrein bij Quintus Nova bij die woon/werk huizen zegmaar
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |