abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 januari 2006 @ 13:37:47 #1
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_34238810
Wauw wat een heerlijk begin van een topic
Mijn laatste post
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:34 schreef Nonneke het volgende:
De titel klopt......Alles zal goed komen

Werd net aangebeld, de DierenAmbulance.....Bent u een kat kwijt ??
JAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dus de DA loopt terug naar de auto om de kat te halen, en 2 tellen later horen mn moeder en ik het al "MRAUUUUWWWWWW "

POES IS TERUG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vorige Deeltje; [SC] Een heel goed 2006! -deel 46- Alles zal goed komen
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_34238929
Wow Nonneke, gefeliciteerd !

Is ze wel in goede gezondheid ed ? Weten ze een beetje waar ze uitgehangen heeft ?
  donderdag 19 januari 2006 @ 13:45:39 #3
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_34239096
super gezondheid, ze is iets afgevallen maar niet schrikbarend veel, gelukkig heeft ze ervaring met weglopen, en komt ze altijd aan eten Verder is ze gezond, en helemaal zichzelf, niet op te tillen, lekker sjaggo, maar wel op schoot willen liggen en geaait worden, ze schijnen minstens 3 dagen bezig geweest te zijn om dr te vangen
En ze hebben dr idd 'gevonden' in Dronten, toen ik 2 weken terug ofzo richting Dronten reed, zag ik een zwart/witte kat lopen langs de weg maar we konden niet stoppen (lots of auto's en vrachtwagens, uiteraard op zo'n moment ) en op de terugweg zagen we dr niet meer, en nou blijkt ze dus al die tijd daar op het industrieterrein gezeten te hebben 11 km verderop
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_34239721
Nonneke, wat ontzettend super geweldig!!!!!!!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_34240260
Gefeliciteerd! Fijn zeg, dat je poes weer terughebt!
I had a signature once. It was awful.
pi_34240329
Poes terug
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:24:14 #7
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_34240453

Taart voor iedereen
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_34240892
er is geen mooiere afsluiting voor een topic waarin alles goed komt he

feli hoor

*hap in een taartje*
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:37:42 #9
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_34240952

Zo en dan is het nu tijd, na dik 1,5 maand de hort op, en uiteraard een half blik Felix, om mn mandje op te zoeken, en fijn een paar uurtjes te gaan slapen mag de verwarming een graadje hoger ??
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_34242846
Poes!! !
Ontzettend fijn dat ze weer terug is! !
I bet you are flying inside.
pi_34245302
Poesssssssss wat goeoeoeoed
pi_34249464
Nonneke....... POES IS TERUG!!

Wat stoer! feli
=^.^=
pi_34249649
Poes!!!!!!!!!!!!!!! Wat ontzettend fijn dat ze terug is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_34249852
Gweldig dat ze weer terug is.
Wat zullen jullie in spanning hebben gezeten zeg. Foei toch poes, niet meer doen.
  † In Memoriam † donderdag 19 januari 2006 @ 19:08:09 #15
43556 miss_dynastie
pi_34250131
Poes !!!
  donderdag 19 januari 2006 @ 19:11:57 #16
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_34250292
Ze is het mandje nog niet uitgeweest
Als je tegen dr zegt "wrom was je nou zolang weg ?" krijg je een geirriteerd mauwtje, dus we zullen het er maar niet meer over hebben
Ben wel heeeeeeeel blij dat ze weer thuis is, zij vast even wat minder want de komende 3 weken (minimaal, we kijken na 3 weken hoe ze is, want ze is wel een beetje verwilderd nu) zit ze lekker binnen
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_34256176
Joepie, geweldig dat ze weer thuis is, lijkt me vreselijk om een poekie kwijt te raken
Maar gelukkig is alles goed gekomen.
Zou hij helemaal uit zichzelf naar Dronten gelopen zijn?
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_34256238
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 19:11 schreef Nonneke het volgende:
Als je tegen dr zegt "wrom was je nou zolang weg ?" krijg je een geirriteerd mauwtje, dus we zullen het er maar niet meer over hebben
Ben wel heeeeeeeel blij dat ze weer thuis is, zij vast even wat minder want de komende 3 weken (minimaal, we kijken na 3 weken hoe ze is, want ze is wel een beetje verwilderd nu) zit ze lekker binnen
Dat gezeur van moeders ook altijd
Het is echt super he, als je naar haar kijkt....
  donderdag 19 januari 2006 @ 21:45:09 #19
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_34256589
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:37 schreef xenobinol het volgende:
Joepie, geweldig dat ze weer thuis is, lijkt me vreselijk om een poekie kwijt te raken
Maar gelukkig is alles goed gekomen.
Zou hij helemaal uit zichzelf naar Dronten gelopen zijn?
Zou kunnen, de weg van hier naar Dronten ligt zegmaar midden in de weilanden, of misschien heeft ze in/onder een auto gezeten/gesprongen en meegereden, geen flauw idee. De mevrouw van de DierenAmbulance vertelde dat er morgen een mevrouw uit Deventer (!!! dat is ong 3 kwartier met de auto v/a hier) dr kat kwam halen in Dronten, die had ook in een auto gezeten

Idd Bluezz, ik wordt er helemaal van
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_34257036
Ja dat kan best gebeuren Nonneke, pas was er een kat vanuit Oisterwijk meegereden naar Oostenrijk
And you know I might
pi_34257243

Helemaal in elkaar gedoken, hij kan zo ontzettend lief liggen slapen
And you know I might
pi_34257355
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:55 schreef rena het volgende:
Ja dat kan best gebeuren Nonneke, pas was er een kat vanuit Oisterwijk meegereden naar Oostenrijk
Oisterwijkse kat lift onder motorkap naar Oostenrijk
OISTERWIJK - De Oisterwijkse kater Mario is zaterdagavond herenigd met zijn baasjes nadat hij een ritje naar Oostenrijk had gemaakt. Het beestje was vorige week onder de motorkap van een buurtgenoot gekropen die op ski-vakantie ging. In Oostenrijk kwam Mario ineens tevoorschijn. De verbazing bij de Oisterwijkse vakantiegangers was groot toen ze op het kaartje aan de kattenhalsband lazen dat de kat uit hun eigen dorp kwam. Mario maakt het goed, ondanks de paar brandwonden die hij heeft opgelopen tijdens de reis. Hij heeft nog een weekje in Oostenrijk gelogeerd voordat hij terug naar huis kwam.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_34258688
Hee super dat Poes terug is Nonneke!! In Dronten nog wel.. (woon ik )
If gymnastics were easy, it would be called football!
  donderdag 19 januari 2006 @ 22:35:37 #24
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_34258875
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:31 schreef Nilasha het volgende:
Hee super dat Poes terug is Nonneke!! In Dronten nog wel.. (woon ik )
Ohw wat leuk *zwaait* ik in Swifterbant Ze zat op het industrieterrein bij Quintus Nova bij die woon/werk huizen zegmaar
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  donderdag 19 januari 2006 @ 22:36:16 #25
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_34258917
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:55 schreef rena het volgende:
ja inderdaad, dat was helemaal een verhaal

Bommel in zn mandje
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_34259728
Aaaah Bommeltje
pi_34259894
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:00 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Helemaal in elkaar gedoken, hij kan zo ontzettend lief liggen slapen
Oh gossie !
pi_34260085
Xena heeft een nieuwe hobby :
Sjoelen
Met een platte grote knoop.

De spelregels zijn als volgt : Xena zit achter haar tentje (neee niemand ziet je hoor) te wachten, ik begin.
Ik sjoel met mijn voet van een afstandje de knoop rakelings langs het tentje.
Xena haalt met 1 pootje uit en sjoelt hem terug.
En dat het liefst de hele avond
pi_34260125
Hahahahaha geweldig!!!!! Wat leuk!!! Filmpje ??
pi_34260163
Tja.. met de camera kunnen we het wel proberen, niet eerder dan zaterdag want mw. is nu uitgesjoeld en morgen ben ik pas heeeeel laat thuis
pi_34260287
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:00 schreef Bluezz het volgende:
Sjoelen

De spelregels zijn als volgt : Xena zit achter haar tentje (neee niemand ziet je hoor) te wachten, ik begin.
Wat een knappe kat heb je toch! Ze kon toch ook apporteren?
pi_34260585
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:00 schreef Bluezz het volgende:
Sjoelen

Xena Het is wel een echte grapjas he? Lijkt me vertederend om te zien!
And you know I might
pi_34261823
Ze verbaast ons ook nog steeds met haar gekkigheden
Ze apporteerde, dat is helaas een beetje over... wat ze wel doet is haar prooi (de egel) als die beneden ligt snachts voor onze slp.kamer deur leggen
Sta je sochtends op een dood beest denk je dan
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:36:38 #34
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_34276562
Xena

Poes doet vooralsnog niks anders dan slapen, ze heeft totdat ik gister naar bed ging in dr hangmatje gelegen, daarna is ze mee naar boven gegaan en is ze op mn kussen gaan liggen (Nou vooruit dan maar gelukkig heb ik meer kussens ) Later is ze verplaatst naar onder de dekens (Waterbedje lekker warm ) en nu ligt ze eigenlijk alweer 3 uur op mn schoot te slapen Zou ze misschien een beetje moe zijn ?
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_34277157
Luna, kan ook zo lekker appoteren.
Als we haar muisje weggooien, komt ze het vrolijk terug brengen. Maar voordat je de kans hebt gehad om het te pakken, maakt een rare sprong, geeft een kreet (lees miaauwtje) en sprint vervolgens weg, waar ze het muisje verstopt, en dan dagen later weer tervoorschijn tovert.

Ook hebben wij al iets van 20 muisjes voor haar gekocht, waar ze deze laat
Geen idee. Denk onder kasten enzo.. Maar ja die gaan ook niet elke week aan de kant. Het liefst heeft ze dat we met haar spelen, met de hengel.

En anders gaat ze toch lekker de mensen buiten vangen (lees: tegen de ramen aan springen).

Zo leuk altijd die dolle uurtjes.

Bluezz, waar kun je aan die tenten voor katten kopen? Het lijkt me helemaal geweldig.

[ Bericht 9% gewijzigd door ymme op 20-01-2006 14:02:29 ]
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:01:33 #36
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_34277452
yaaaaaaaaay mn Dolfi contract is binnen
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_34279340
Leuk is dat he ymme
Tentje is van het merk eucanuba en heb ik van BE gekregen, ze kreeg het destijds met het kopen van katten voer van dat merk bij de dierenwinkel. Maar mss is het online daar wel te krijgen?

POES, je bent een dotje
Nonneke feli, nu is het echt
pi_34280095
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:36 schreef Nonneke het volgende:
Poes doet vooralsnog niks anders dan slapen, ze heeft totdat ik gister naar bed ging in dr hangmatje gelegen, daarna is ze mee naar boven gegaan en is ze op mn kussen gaan liggen (Nou vooruit dan maar gelukkig heb ik meer kussens ) Later is ze verplaatst naar onder de dekens (Waterbedje lekker warm ) en nu ligt ze eigenlijk alweer 3 uur op mn schoot te slapen Zou ze misschien een beetje moe zijn ?

Dat snap ik best, het arme dier heeft wekenlang gezworven . Wat moet jij blij zijn zeg ik zou gek worden als we Bommeltje kwijt raakten.

Zo'n 'tje' is het overigens niet, hij weegt 38 kilo en in zo'n golden retriever boekje staat dat ze maar 35 mogen worden, maar verder oogt Bommel niet dik en ik kan zijn ribben vrij goed voelen als ik aan zijn buik voel. Beetje gek. Zolang hij maar niet dikker word
And you know I might
  vrijdag 20 januari 2006 @ 15:18:37 #39
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_34280230
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:15 schreef rena het volgende:

[..]

Dat snap ik best, het arme dier heeft wekenlang gezworven . Wat moet jij blij zijn zeg ik zou gek worden als we Bommeltje kwijt raakten.

Zo'n 'tje' is het overigens niet, hij weegt 38 kilo en in zo'n golden retriever boekje staat dat ze maar 35 mogen worden, maar verder oogt Bommel niet dik en ik kan zijn ribben vrij goed voelen als ik aan zijn buik voel. Beetje gek. Zolang hij maar niet dikker word
En Bommeltje is nog lang niet uitgegroeit wat een monster gaat dat worden
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_34292847
Ah die Poes zooo moe!!! Foto's van slaapie-Poes?

Bommel is een reus!!!!
pi_34296195
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:35 schreef Nonneke het volgende:

[..]

Ohw wat leuk *zwaait* ik in Swifterbant Ze zat op het industrieterrein bij Quintus Nova bij die woon/werk huizen zegmaar
Ze zal wel helemaal over de velden naar het industrieterrein zijn gelopen.. het arme ding. Echt lekker dat ze weer thuis is joh! En feli met je contract!

Xena Ben benieuwd naar het filmpje!

Bommeltje, scheetje
If gymnastics were easy, it would be called football!
pi_34296933
Feli met je contract Nonneke.!! Kan niet beter toch? Poes weer thuis en je dolfi contract binnen..

En hier gaat eigenlijk ook alles wel goed. Het is voornamelijk wennen dat Smokey nu continu thuis is...
Maar vandaag toch gemerkt dat hij wel wat vooruitgang boekt en schijnbaar (en beetje zichtbaar) opknapt van de aandacht die hij heeft. En hij loopt ong. 6 uur op een dag (en hij is 6 uur per dag op een werkdag uit zijn bench)
Gisteren is gebleken dat hij zijn bench toch ziet als rustplaats of als veilig. Want schijnbaar was hij ergens van geschrokken in de gang en hij kwam springend de kamer in, in een rechte lijn rechtstreeks naar zijn bench. Je kon wel duidelijk zien dat hij ergens van geschrokken was.! (Spetter kwam onschuldig kijkend de gang uit lopen).
Maar het feit dat hij gelijk naar zijn bench ging en wist waar deze was, is een goed teken...
Hij loopt nog wel rondjes, maar als je in zijn buurt staat en hij heeft het door, dan loopt hij richting jouw voeten en gaat tegen je aanstaan. Zo van ik wil aandacht... En als je bij hem in de buurt laag gaat en op de grond tikt en zijn naam roept, staat hij stil en probeert hij naar links te lopen en dan loopt hij naar je hand toe..

EN vandaag: Hij heeft zijn etensbakje (met een heel bakje (klein) Gourmet blikje erin) alleen, met hulp, opgegeten!!!! Daar ben ik trots op!!
En hij heeft zichzelf heel eventjes gekrabt met zijn achterpoot!
Toch allemaal weer tekens dat het wel de goede kant op gaat........ Maar het is nog steeds een lange weg!
Maar hij is pas een weekje bij ons

Enne Bluezz wat Xena doet met sjoelen, hebben Spetter en ik met 'verstoppertje spelen.' Dan ga ik achter de deur staan of muur, dan kijk ik naar binnen kijk haar aan voor een paar seconden en duik dan snel weg...
Zij sluipt ondertussen naar mijn plek toe en komt luid mekkerend de hoek om... en dan roep ik BOE en dan begint ze te mekkeren. Daarna ren ik snel naar een ander schuilplaatsje... Dit kan ook de hele avond duren als het aan haar ligt
=^.^=
pi_34297442
Cavia-ukkies zijn lief!!!
I had a signature once. It was awful.
pi_34297816
Kleine kleine kleine stapjes Smook, maar je doet het super goed
pi_34304804
Smokey
And you know I might
pi_34325731
Ik zet het volgende linkje ff hier (kon geen ander topic vinden )
Een vriendin van me hebben thuis een noorse boskat en die vind ik al erg groot.
Ons nolleke ziet er ook als een boskatertje maar dan de kleine variant (omdat hij met een europese korthaar gemegd is) En dat is maar goed ook denk ik als ik de volgende foto bekijk

http://thugian.vietnamwebsite.net/anhla/dv/funny_cats_1.jpg
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_34337687
zooo.... Net even Smokey in bad gedaan.... Hij stonk een beetje boel dus het werd weer tijd.
Op dit moment heb ik een klein bibberend mannetje op mijn schoot zitten... Die ook even niet meer weet of hij nu blij moet zijn of niet..
Er gebeurde ook nog iets leuks in de douche... Had een teil gevuld met warm water en deed hem daar voorzichtig in. De sul bleef gewoon lekker liggen in het water vond het schijnbaar erg lekker..
Op een gegeven moment er even uitgehaald, want ik ging shampoo smeren. Begint Smokey toch te mauwen als een gek... Hij had het natuurlijk koud en hij moest nog even, maar het mauwen werd zo erg dat zelfs Spetter naar ons toe kwam en ons aan keek en ook begon te mauwen...
Zij (enorm bang voor water) liep naar de douche toe en weer terug en weer naar de douche en liep bijna de douchekabine in.... En dat allemaal mauwend naar Smokey en Smokey terug mauwend...
Dat vond ik zo lief en leuk om te zien... Spetter die normaal niets van SMokey moest hebben ging op zijn gemauw af... En spetter gewoon ons beledigend aankijken van: "stop nou!!"
Daarna was het Smokey afspoelen en lekker afdrogen en wikkelen in een handdoek..
Nu ligt hij gewikkeld in mijn badjas op schoot... Weg te doezelen

Wat een heerlijke stel katten heb ik toch
En hij heeft vanmorgen weer zijn hele bakje bijna leeggegeten... Alleen hij moet dit wel liggend doen op de bank, anders kan hij zijn kop niet zo laag krijgen....
=^.^=
pi_34338409
Ah smokey...

Als ik Luna al nat spetter met een beetje water, is het nagels uit, en weg......

Smokey snel weer helemaal beter worden, maar laat je eerst nog maar even lekker vertroetelen.
pi_34341831
Aww wat schattig die twee B

Prup wát een reuzekat
pi_34345224
Wat leuk van Spetter en Smokey!!! Dat zal Smokey ook vast helpen! Fijn om te horen dat het steeds een klein beetje beter gaat met Smokey!!!
pi_34369726
Willem is dood

Ik vond hem vanochtend dood in de bak... Hij gedroeg zich de laatste dagen al een beetje vreemd, en ze zijn ook al op leeftijd, maar het is wel zielig...
Willem is in zijn slaap in het nestje gestorven met Gert aan zijn zijde. Gert is nu druk aan het opruimen en de boel aan het verbouwen. Ik ga hem nu een schone bak geven.
pi_34370079
Sterkte Inkie!!
=^.^=
pi_34370336
Jeetje Inkie, wat klote .
Sterkte! .
  maandag 23 januari 2006 @ 13:02:32 #54
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_34374942
Sterkte Inki..

Ik wil hier even een tip geven voor kattenbezitters.
Bij de Dirk van de Broek verkopen ze wasmanden; Een linnen cilindervormig geval, met een spleet aan de bovenkant.

Ik had er 1 sok in gegooid en meteen een kat er achteraan. Als wasmand is het ding voor mij totaal onbruikbaar, maar het is echt het kattenspeelgoed van de eeuw.

4 euro ongeveer kost het.

[ Bericht 8% gewijzigd door tonja op 23-01-2006 13:13:12 (foto's geplaatst) ]
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_34380014
Ach willem
Leuk die wasmand Tonja (crosspost)
pi_34389047
-verkeerde naam-
pi_34389098
Wat een leuk idee, zo heb je een kattentunnel voor weinig!
denk dat Pien er te oud voor is... maar binnenkort krijgt ze haar eigen katten-tv een rattenkooi om naar te kijken
And the druids turn to stone...
pi_34390908
@ tonja : die wasmand is erg leuk idd maar zorg wel dat de hengsels er vanaf zijn aub
Wij hebben ook zon wasmand en ik ben snachts een keer uit bed gemoeten (4 uur ) om ons Nolleke te bevrijden omdat hij zichzelf vast had gedraaid in het hengsel. Hij was bijna gestikt daarin!

verder is het idd een keileuk speeltje voor de katten
pi_34390938
Inkie Wat ontzettend rot weer
And you know I might
  maandag 23 januari 2006 @ 21:17:34 #60
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_34392378
Ohw Inkie wat kut Trekt Gertje het wel zo allenig ?
daarom hou ik niet zo van hamstertjes enzo, die gaan zo vroeg dood altijd
krijgt Gert een nieuw vriendje(dinnetje) ?
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_34392536
Met Gert gaat het wel goed gelukkig! Ik denk niet dat ik er nog 1 bij zet. Hamsters kunnen namelijk ook heel goed alleen. En Gert is natuurlijk ook al bejaard, en hierna neem ik denk ik eventjes geen hamsters (tot ik een echt huisje heb en ik niet zoveel meer op en neer reis).
  maandag 23 januari 2006 @ 21:50:21 #62
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_34393825
quote:
Op maandag 23 januari 2006 20:43 schreef prupke het volgende:
@ tonja : die wasmand is erg leuk idd maar zorg wel dat de hengsels er vanaf zijn aub
Wij hebben ook zon wasmand en ik ben snachts een keer uit bed gemoeten (4 uur ) om ons Nolleke te bevrijden omdat hij zichzelf vast had gedraaid in het hengsel. Hij was bijna gestikt daarin!

verder is het idd een keileuk speeltje voor de katten
Ik heb inderdaad de hengsels doorgeknipt, nu zijn het extra aantrekkelijke aanhangsels waar niets mis mee kan gaan.

(kan je, als je heel goed kijkt, ook zien op de fotootjes)

[ Bericht 5% gewijzigd door tonja op 23-01-2006 21:55:52 ]
pi_34394608
Oh wat schattig
  † In Memoriam † dinsdag 24 januari 2006 @ 09:52:44 #65
37843 lady-wrb
kortaf
pi_34405151
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 19:11 schreef Nonneke het volgende:
huisarrest dus

hou je nou ook dr zakgeld in?

geweldig dat ze weer terug is nonneke
had je vast niet meer verwacht (natuurlijk wel gehoopt)
pi_34405288

Lekker los in de tuin rond rennen.

pi_34405303
quote:
Op maandag 23 januari 2006 09:40 schreef inkie1010 het volgende:
Willem is dood

Ik vond hem vanochtend dood in de bak... Hij gedroeg zich de laatste dagen al een beetje vreemd, en ze zijn ook al op leeftijd, maar het is wel zielig...
Willem is in zijn slaap in het nestje gestorven met Gert aan zijn zijde. Gert is nu druk aan het opruimen en de boel aan het verbouwen. Ik ga hem nu een schone bak geven.
Gut

Wat ontzettend vervelend voor je.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 16:25:09 #68
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_34416818
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 09:52 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

huisarrest dus

hou je nou ook dr zakgeld in?

geweldig dat ze weer terug is nonneke
had je vast niet meer verwacht (natuurlijk wel gehoopt)
Zwaar huisarrest, en uiteraard geen zakgeld nee En maar jengelen " jaaaa maar al die andere poesjes in Dronten hebben de nieuwste outfits enzenzenz" niks mee te maken jonge dame ! had je maar niet weg moeten lopen !

Nee had het idd niet meer verwacht, maar wel super leuk daarom
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_34425387
Poes

woensdag 25 januari 2006 @ 16:07:58 #70
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_34450102
Gisterenavond voelde ik me zo gemeen :$

Na het eten had ik al een hele tijd Cagney niet meer gezien. Lacey lag voornamelijk op de stoel of de vensterbank, maar Cagney was heel erg stil, hoorde ik niet en zag ik niet. Ik dacht, die ligt lekker op de vensterbank achter de lamellen (die dicht waren).
Toen ik naar bed ging, en ik Cagney zag, begon ik toch eens een zoektocht. Niet op de bank of een stoel, niet bovenop een kast, ook niet onder de bank. Niet stiekem in mijn slaapkamer, badkamer of washok... waar kon zij nog zijn?

Opeens bedacht ik me waar ze zou kunnen zijn. Ik deed de voorraadkast open en wie kwam daar meteen uitgesprongen? Juist, Cagney. Het arme dier had er de hele avond doorgebracht
Tja, ze heeft nog al eens de neiging om in die kast te springen als ik hem open doe. Meestal steekt ze dr koppie naar buiten en zie ik dr wel, maar dit keer deed ze dat dus niet en had ik er niet in de gaten. Ik heb dr maar even goed aangehaald en een kattesnoepje gegeven (de kattensnoepjes lagen wel in die kast maar niet op de plank waar zij zat)
patat ftw :)
  woensdag 25 januari 2006 @ 16:48:07 #71
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_34451474
Heel herkenbaar. Die van mij sluipen ook altijd overal door en in. Ik sluit ze regelmatig per ongeluk op. Maar bij mijn poezen duurt dat nooit zo lang, ze hebben een ingebouwd alarm
  woensdag 25 januari 2006 @ 16:51:25 #72
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_34451551
Die van mij heb ik helemaal niet horen mauwen ofzo...
patat ftw :)
  woensdag 25 januari 2006 @ 16:58:21 #73
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_34451724
Dan zal er ook wel geen sprake van paniek geweest zijn.
  woensdag 25 januari 2006 @ 17:12:46 #74
40091 Meiske78
lang niet gezien
pi_34452177
Mijn kat Piep heeft het vooral voorzien op het keukenkastje waar de pannen in staan. Die zit onder het aanrecht in een hoek, dus is heel erg diep en lekker ruim .

Momenteel is ze echter niet zo heel snel, loopt sinds zaterdag mank (linkervoorpoot) en vanmiddag maar even langs de dierenarts geweest. Die denkt dat ze haar teen gekneusd heeft, dus ze heeft wat ontstekingsremmend/pijnstillend gekregen. Als 't volgende week niet over is, even terugkomen.
Was wel een opluchting, ik was stiekem wel een beetje bang dat het iets ernstigs zou zijn.
En nu ligt ze te slapen op mijn tas , moe van alle perikelen .
Nee jij trekt volle zalen!
Mijn reviews op de FOK! Frontpage
C'est le ton qui fait la musique
  woensdag 25 januari 2006 @ 18:55:59 #75
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_34455565
Mijn vorige kat praatte altijd in zijn slaap als hij naar de dierenarts geweest was. Het is altijd een heel avontuur voor ze.

Fijn dat het meevalt met piep.
pi_34495608
GVD GVD zeg!!!!

Wordt vanmiddag mijn zoontje thuisgebracht van spelen omdat hij door de hond daar in de neus is gebeten, na wat doorvragen aan mijn zoontje bleek dus dat ze alleen waren met de hond, die toch al een super onzeker wezen is, dat hij haar wilde aaien en voordat hij dat kon hing ze zo in zijn neus zonder waarschuwing vooraf.

Hij heeft haar laten schrikken dus met zijn liefbedoelde ding, dat terwijl ik hem zo op het hart heb gedrukt geen onbekende honden te aaien zonder dat het baasje aanwezig is en het ok vindt, terwijl ik hem zo op het hart gedrukt heb niet met zijn gezicht zo dichtbij te komen.
Maarja, hij is er op z'n knieen bij gaan zitten en wilde de hond verder benaderen.

Zoontje boos, stoute hond is het, want ze heeft niet gewaarschuwd eerst, daar was hij erg beledigd over en wunna zou zoiets nooit doen zei hij heel boos

Maar ze heeft hem goed te pakken gehad, hij heeft geluk gehad dat de tanden afgeschoven zijn, dat ze uit een verkeerde hoek heeft gebeten(of juist de goede hoek eigenlijk in dit geval), want je ziet de krassporen lopen over zijn neus die steeds dieper worden en in het puntje van zijn neus zitten gaatjes, ook nog 1 in de basis van zijn neusje.

Maar baal er wel van dat de kids daar dus gewoon alleen worden gelaten met een super onzekere hond, dat is vragen om ellende, gelukkig valt het wel mee allemaal, maar het had een stuk slechter af kunnen lopen zeg....
Dat wordt toch morgen even een gesprekje aangaan over hoe je verstandig met honden omspringt, even goed nadenken hoe ik dat aan ga pakken zonder kwaad bloed te zetten.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_34498376
jezus, Erodome, dat is wel erg Ik zou mijn kind er eigenlijk niet meer achterlaten nu het 1 keer gebeurd is, want zulke hondeneigenaren snappen het meestal niet, niet allemaal, maar de meesten hebben het niet door.
And you know I might
  † In Memoriam † vrijdag 27 januari 2006 @ 09:03:04 #78
37843 lady-wrb
kortaf
pi_34508085
dat is idd schrikken erodome.

heeft iemand spindizze nog wel eens langs zien komen hier?

doerak heeft besloten dat ze deze winter in MIJN winterjas door gaat brengen
een normale mand is natuurlijk te min voor mevrouw. nee, t moet een gewatterde winterjas met bontrand zijn
pi_34508814
Jeetje Erodome wat is dat schrikken zeg..

Ik mis Spindizzy ook al een hele tijd met Smek en Casper...
pi_34509244
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 09:03 schreef lady-wrb het volgende:

doerak heeft besloten dat ze deze winter in MIJN winterjas door gaat brengen
een normale mand is natuurlijk te min voor mevrouw. nee, t moet een gewatterde winterjas met bontrand zijn
Tuurlijk

Ik ben hier ook niet vaak meer zie ik
Kan dan ook bijna niet meer fok!ken op mijn werk
Nou ja, dan maar werken dus
pi_34509399
Wij hebben ook een mandje voor Luna gekocht.
Deze ligt op de stoel bij het raam, daar waar ze altijd ligt. Maar ja als wij in de buurt zijn, moet ze toch bij ons liggen.
En 's avonds op bed bij het voeteneind.
Misschien dat ze er wel op ligt als ze alleen is.:)
pi_34510074
Fritz die wil echt nooit meer alleen zitten Hij zoekt telkens een schoot op en probeert ook echt op je schoot te "drammen". Ik was aan het leren met allemaal boeken op schoot en overal en meneer kwam er toch nog tussen drammen
pi_34512404
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 22:16 schreef rena het volgende:
jezus, Erodome, dat is wel erg Ik zou mijn kind er eigenlijk niet meer achterlaten nu het 1 keer gebeurd is, want zulke hondeneigenaren snappen het meestal niet, niet allemaal, maar de meesten hebben het niet door.
Daar zit ik dus een beetje mee idd, het zijn ontzettend lieve mensen verder, maar dit was gewoon een domme actie, maar ik vlak mijn ventje ook niet uit hoor, hij weet dat hij honden die op hun plaats liggen met rust moet laten, dus van hem was het net zo goed een domme actie, ware het niet dat dat soort verantwoordelijkheden wat mij betrefd niet in de handen van een 6 jarige moeten liggen.
Hij weet het dus wel, maar ik heb gewoon gaarne dat dat voor de zekerheid begeleidt wordt om dit soort dingen te verkomen.

Ik weet nog toen ik een nog kleiner meisje was we net kwamen wonen in ons nieuwe huis, op de hoek woonde een bouvier die aan de ketting zat, waarom dat was dacht ik in het geheel niet over na, dus ik ren die tuin in en omarm die hond.
Toen het baasje naar buiten kwam kreeg ze zowat een hartaanval, beest bleek dus hartstikke vals te zijn en ik had dus een engeltje op mijn schouder blijkbaar op dat moment.

Het komt erop neer dat kinderen nu eenmaal, ook al weten ze eigenlijk beter, soms stomme dingen doen.

Maar ik weet wel dat die mensen erg geschrokken zijn, heb moeder vanmorgen nog aan de telefoon gehad hoe het met mijn zoontje ging, heb maar geen commentaar gegeven verder, want moet echt nadenken hoe ik dat aan moet pakken zonder lullig over te komen.

Misschien dat het verstandig is om op school eens te praten over honden, dat gesprek gaat toch wel bovenkomen in de klas nu
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_34512444
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:48 schreef inkie1010 het volgende:
Fritz die wil echt nooit meer alleen zitten Hij zoekt telkens een schoot op en probeert ook echt op je schoot te "drammen". Ik was aan het leren met allemaal boeken op schoot en overal en meneer kwam er toch nog tussen drammen
Een post-it kat

Daarvan heb ik er hier ook 1tje, wordt post-it kat genoemd, sticky genoemd, soms is het wel irritant hoor, soms wil je gewoon even lekker op jezelf zitten.
pi_34512772
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:48 schreef inkie1010 het volgende:
Leren met een poes op schoot, heer herkenbaar En dan heel geirriteerd kijken wanneer je de bladzijde omslaat of te veel ritselt met papieren
Last.fm Twitter
pi_34517951
Nou, net stond vader nog even voor de deur met een kadootje voor mijn zoontje omdat ze het zo zielig vonden voor hem.
Ze hebben dan wel die ene fout gemaakt, maar verder, wat een lieve mensen zijn het toch...
pi_34524376
nouja ze zullen er dan in ieder geval van geleerd hebben
dat scheelt dan nog

maar ben blij dat het goed is afgelopen
je schrikt je toch half dood als zoiets gebeurd
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_34525021
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:59 schreef erodome het volgende:
Nou, net stond vader nog even voor de deur met een kadootje voor mijn zoontje omdat ze het zo zielig vonden voor hem.
Ze hebben dan wel die ene fout gemaakt, maar verder, wat een lieve mensen zijn het toch...

Oke, dat is wel aardig dan Maar inderdaad, je kunt jonge kinderen zo vaak mogelijk vertellen dat iets niet mag, maar ze echt vertrouwen wat dat betreft kan denk ik nog niet. Hoe gaat het met je zoontje, al van de schrik bekomen?
And you know I might
pi_34526019
Die ouders voelen zich schuldig natuurlijk ero, logisch ook.. wat zal die wesp geschrokken zijn
Kinderen vergeten zo af en toe dingetjes, hoort erbij, maar dit is wel een harde les voor hem.
pi_34531962
Nou wesp is al wel van de schrik bekomen hoor, alhoewel hij met grote schrikogen voor mijn deur stond was hij er niet zo van onder de indruk eigenlijk, heb dan ook gepoogt er maar niet veel bijzonders van te maken verder, er geen drama van te maken.
Maarja, moest wel even de dokter bellen ivm een tetanisprikje en eventueel infectiegevaar, ben daar voor mezelf erg makkelijk mee, maar met hem wat minder makkelijk.
Gelukkig zit dat gewoon bij de gewone kinderentingen in, dus kon hem de snerterige tetanisprik bespaard blijven en infectiegevaar is nihil als je goed schoonmaakt en desinfecteerd.
Dat vond hij dan wel weer even minder, hij maakte zich meer druk over het feit dat hij misschien een shot moest dan het feit dat hij gaatjes in zijn neus heeft
Dieren kunnen niet veel echt fout bij hem doen, daarin is het echt mijn kind, mijn bloed

Hij was voornamelijk erg beledigd dat de hond niet gewaarschuwd heeft, daar heeft hij het zelfs vandaag nog over gehad
Een hond hoort te "brullen" vooraf volgens wesp, of igg duidelijk te maken dat hij iets niet wil, desnoods door weggaan ofzo, maar niet zomaar bijten vindt hij en eigenlijk heeft hij daar ook gelijk in, ware het niet dat angstbijters dat traject maar al te vaak overslaan als ze zich maar bedreigd voelen.

Verder heb ik hem zo goed mogelijk uitgelegd waarom dit zo gebeurt is, hij is het laatste stukje op handen en knieen naar de hond toe gegaan en ik weet hoe hij is in al zijn liefheid, hij kijkt dat beest aan en om nu te zeggen dat hij de kalmheid zelfe is zou een regelrechte leugen zijn

Het diertje is gewoon bang geweest, die mensen hebben haar dan ook al volwassen gekregen, dus uitgelegd dat het diertje misschien wel heel erg geplaagd is door kinderen, of door de vorige eigenaar mishandeld en uitgelegd dat dat dus een reden is waarom je nooit zomaar een hond mag gaan aaien, niet alle honden zijn als die van ons...

Al met al is het een zeer leerzame ervaring, maar de manier van leren is me iets te hard, had het liever niet zo gehad.
pi_34533856
Ja, zo wil je het ook niet leren nee

Hoe gaat het trouwens met Trash ? Heb je foto materiaal ?
And you know I might
pi_34535215
Mer trash gaat het meer dan goed, heb bergen met foto's, maar nog geen tijd gehad deze online te ztten aangezien ik aan de beneden pc gekluiserd ben.

Wunna is idolaat van hem, wij allen ook, alleen de katten denken er anders over, vervelend wezen dat ze achterna zit....
Ik probeer het zoveel mogelijk te verkomen, maar uiteindelijk zullen ze dit met elkaar moeten uitzoeken.
Stapje voor stapje gaat het beter met dit bijdehante en brutale monster dat nergens respect voor heeft, ze komen al echt bij hem liggen als hij rustig heeft, maar zijn meer dan hooghartig als hij dat niet is, wat zo'n beetje altijd is als hij goed wakker is

Binnenkort maak ik een topic aan over het wel en wee van een nieuwe pup, zal een paar dagen duren, dus even geduld
pi_34535540
Klein beetje geduld gaat wel lukken
pi_34551202
Ik heb ook wel geduld.

Ondertussen dan een kort filmpje van mijn mafkees die weer eens last heeft van "Puppygekte"
http://www.youtube.com/w/Bommel?v=jGxSiBbTVqw
Hij wil altijd ergens zijn poot overheen gooien en in dit geval zijn staart, en ja, dan val je om
And you know I might
pi_34552691
Oh Bommrel

Had zelf ook een golden retriever die regelmatig achter zijn staart aam liep... hij is alweer 2 jaar dood maar mis 'm wel hoor... Borre
Last.fm Twitter
pi_34555203
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 15:33 schreef rena het volgende:
Ik heb ook wel geduld.

Ondertussen dan een kort filmpje van mijn mafkees die weer eens last heeft van "Puppygekte"
http://www.youtube.com/w/Bommel?v=jGxSiBbTVqw
Hij wil altijd ergens zijn poot overheen gooien en in dit geval zijn staart, en ja, dan val je om
Wat een mafkees
Hij kijkt ook zo lekker dommig als ie omvalt
pi_34559472
Het gaat niet goed met Fritz..... Hij ademt zwaar en z'n haren staan een beetje overeind.. hij is suf en hij komt niet eens schootje schooien... het liefst hangt ie met z'n kop boven die verwarming. Ik heb hem net wat brokjes en een snoepje voorgehouden en dat at ie wel op maar zelf naar zijn bak gaat ie niet
We weten niet zo goed wat we nu moeten doen. De afgelopen tijd merkten we wel echt dattie oud is, en hij is enorm aanhankelijk, maar nu issie echt niet goed, je ziet ook stukjes van z'n ooglid....
  zaterdag 28 januari 2006 @ 21:13:10 #98
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_34560969
Ahw Fritzie
Even de DA bellen maar ?
Inkie
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_34561134
Het lijkt nu wel weer een beetje te gaan, hij slaapt nu en ademt een stuk rustiger. Maar ik blijf hem heel erg in de gaten houden.
pi_34562429
Och nee he, Fritzje Beterschap
And you know I might
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')