Vorige Deeltje; [SC] Een heel goed 2006! -deel 46- Alles zal goed komenquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:34 schreef Nonneke het volgende:
De titel klopt......Alles zal goed komen![]()
![]()
![]()
Werd net aangebeld, de DierenAmbulance.....Bent u een kat kwijt ??
JAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dus de DA loopt terug naar de auto om de kat te halen, en 2 tellen later horen mn moeder en ik het al "MRAUUUUWWWWWW![]()
![]()
"
POES IS TERUG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat gezeur van moeders ook altijdquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:11 schreef Nonneke het volgende:
Ze is het mandje nog niet uitgeweest![]()
Als je tegen dr zegt "wrom was je nou zolang weg ?" krijg je een geirriteerd mauwtje, dus we zullen het er maar niet meer over hebben![]()
Ben wel heeeeeeeel blij dat ze weer thuis is, zij vast even wat minder want de komende 3 weken (minimaal, we kijken na 3 weken hoe ze is, want ze is wel een beetje verwilderd nu) zit ze lekker binnen
Zou kunnen, de weg van hier naar Dronten ligt zegmaar midden in de weilanden, of misschien heeft ze in/onder een auto gezeten/gesprongen en meegereden, geen flauw idee. De mevrouw van de DierenAmbulance vertelde dat er morgen een mevrouw uit Deventer (!!!quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:37 schreef xenobinol het volgende:
Joepie, geweldig dat ze weer thuis is, lijkt me vreselijk om een poekie kwijt te raken
![]()
Maar gelukkig is alles goed gekomen.
Zou hij helemaal uit zichzelf naar Dronten gelopen zijn?
Oisterwijkse kat lift onder motorkap naar Oostenrijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:55 schreef rena het volgende:
Ja dat kan best gebeuren Nonneke, pas was er een kat vanuit Oisterwijk meegereden naar Oostenrijk![]()
![]()
Ohw wat leukquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:31 schreef Nilasha het volgende:
Hee super dat Poes terug is Nonneke!!In Dronten nog wel.. (woon ik
)
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:55 schreef rena het volgende:
Ja dat kan best gebeuren Nonneke, pas was er een kat vanuit Oisterwijk meegereden naar Oostenrijk![]()
![]()
Oh gossiequote:Op donderdag 19 januari 2006 22:00 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Helemaal in elkaar gedoken, hij kan zo ontzettend lief liggen slapen![]()
![]()
![]()
Wat een knappe kat heb je toch! Ze kon toch ook apporteren?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:00 schreef Bluezz het volgende:
Xena heeft een nieuwe hobby :
Sjoelen
Met een platte grote knoop.
De spelregels zijn als volgt : Xena zit achter haar tentje (neee niemand ziet je hoor) te wachten, ik begin.
Ik sjoel met mijn voet van een afstandje de knoop rakelings langs het tentje.
Xena haalt met 1 pootje uit en sjoelt hem terug.
En dat het liefst de hele avond![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:00 schreef Bluezz het volgende:
Xena heeft een nieuwe hobby :
Sjoelen
Met een platte grote knoop.
De spelregels zijn als volgt : Xena zit achter haar tentje (neee niemand ziet je hoor) te wachten, ik begin.
Ik sjoel met mijn voet van een afstandje de knoop rakelings langs het tentje.
Xena haalt met 1 pootje uit en sjoelt hem terug.
En dat het liefst de hele avond![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:36 schreef Nonneke het volgende:
Poes doet vooralsnog niks anders dan slapen, ze heeft totdat ik gister naar bed ging in dr hangmatje gelegen, daarna is ze mee naar boven gegaan en is ze op mn kussen gaan liggen(Nou vooruit dan maar
gelukkig heb ik meer kussens
) Later is ze verplaatst naar onder de dekens
(Waterbedje lekker warm
) en nu ligt ze eigenlijk alweer 3 uur op mn schoot te slapen
Zou ze misschien een beetje moe zijn ?
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:15 schreef rena het volgende:
[..]
Dat snap ik best, het arme dier heeft wekenlang gezworven. Wat moet jij blij zijn zeg
ik zou gek worden als we Bommeltje kwijt raakten.
Zo'n 'tje' is het overigens niet, hij weegt 38 kiloen in zo'n golden retriever boekje staat dat ze maar 35 mogen worden, maar verder oogt Bommel niet dik en ik kan zijn ribben vrij goed voelen als ik aan zijn buik voel.
Beetje gek. Zolang hij maar niet dikker word
![]()
Ze zal wel helemaal over de velden naar het industrieterrein zijn gelopen.. het arme ding. Echt lekker dat ze weer thuis is joh! En feli met je contract!quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:35 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ohw wat leuk*zwaait* ik in Swifterbant
Ze zat op het industrieterrein bij Quintus Nova bij die woon/werk huizen zegmaar
![]()
Ik heb inderdaad de hengsels doorgeknipt, nu zijn het extra aantrekkelijke aanhangsels waar niets mis mee kan gaan.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:43 schreef prupke het volgende:
@ tonja : die wasmand is erg leuk idd maar zorg wel dat de hengsels er vanaf zijn aub
Wij hebben ook zon wasmand en ik ben snachts een keer uit bed gemoeten (4 uur ) om ons Nolleke te bevrijden omdat hij zichzelf vast had gedraaid in het hengsel. Hij was bijna gestikt daarin!
verder is het idd een keileuk speeltje voor de katten![]()
huisarrest dusquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:11 schreef Nonneke het volgende:
Ze is het mandje nog niet uitgeweest![]()
Als je tegen dr zegt "wrom was je nou zolang weg ?" krijg je een geirriteerd mauwtje, dus we zullen het er maar niet meer over hebben![]()
Ben wel heeeeeeeel blij dat ze weer thuis is, zij vast even wat minder want de komende 3 weken (minimaal, we kijken na 3 weken hoe ze is, want ze is wel een beetje verwilderd nu) zit ze lekker binnen
Gutquote:Op maandag 23 januari 2006 09:40 schreef inkie1010 het volgende:
Willem is dood
Ik vond hem vanochtend dood in de bak... Hij gedroeg zich de laatste dagen al een beetje vreemd, en ze zijn ook al op leeftijd, maar het is wel zielig...
Willem is in zijn slaap in het nestje gestorven met Gert aan zijn zijde. Gert is nu druk aan het opruimen en de boel aan het verbouwen. Ik ga hem nu een schone bak geven.
Zwaar huisarrest, en uiteraard geen zakgeld neequote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
huisarrest dus
hou je nou ook dr zakgeld in?
geweldig dat ze weer terug is nonneke
had je vast niet meer verwacht (natuurlijk wel gehoopt)
Tuurlijkquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:03 schreef lady-wrb het volgende:
doerak heeft besloten dat ze deze winter in MIJN winterjas door gaat brengen
een normale mand is natuurlijk te min voor mevrouw. nee, t moet een gewatterde winterjas met bontrand zijn
Daar zit ik dus een beetje mee idd, het zijn ontzettend lieve mensen verder, maar dit was gewoon een domme actie, maar ik vlak mijn ventje ook niet uit hoor, hij weet dat hij honden die op hun plaats liggen met rust moet laten, dus van hem was het net zo goed een domme actie, ware het niet dat dat soort verantwoordelijkheden wat mij betrefd niet in de handen van een 6 jarige moeten liggen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:16 schreef rena het volgende:
jezus, Erodome, dat is wel erg![]()
Ik zou mijn kind er eigenlijk niet meer achterlaten nu het 1 keer gebeurd is, want zulke hondeneigenaren snappen het meestal niet, niet allemaal, maar de meesten hebben het niet door.
Een post-it katquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:48 schreef inkie1010 het volgende:
Fritz die wil echt nooit meer alleen zittenHij zoekt telkens een schoot op en probeert ook echt op je schoot te "drammen". Ik was aan het leren met allemaal boeken op schoot en overal en meneer kwam er toch nog tussen drammen
Leren met een poes op schoot, heer herkenbaarquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:48 schreef inkie1010 het volgende:
Fritz die wil echt nooit meer alleen zittenHij zoekt telkens een schoot op en probeert ook echt op je schoot te "drammen". Ik was aan het leren met allemaal boeken op schoot en overal en meneer kwam er toch nog tussen drammen
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:59 schreef erodome het volgende:
Nou, net stond vader nog even voor de deur met een kadootje voor mijn zoontje omdat ze het zo zielig vonden voor hem.
Ze hebben dan wel die ene fout gemaakt, maar verder, wat een lieve mensen zijn het toch...
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:33 schreef rena het volgende:
Ik heb ook wel geduld.![]()
Ondertussen dan een kort filmpje van mijn mafkees die weer eens last heeft van "Puppygekte"![]()
http://www.youtube.com/w/Bommel?v=jGxSiBbTVqw
Hij wil altijd ergens zijn poot overheen gooien en in dit geval zijn staart, en ja, dan val je om![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |