het was ook geen persoonlijke kritiek, ik snap dat dat voor FA's sowieso een probleem is, het zeer een kwestie is van teamwerk, en je als eenling nooit een 'beleids-wijziging' geheel kan doorvoeren, er daar ook werkelijk door _allen_ aan meegewerkt moet worden (eig. inclusief uiteindelijk ook de gebruikers zelf) ...quote:
nee, terecht is het natuurlijk, maar om dat zo openlijk te vertellenquote:En uiteraard ben je een betweterig lulletje-rozenwater, had je anders verwacht dan?
dat is het nu al: men klaagt alleen maar over de bagger en er is meer bagger dan klagen in KLB, dus zie, je vrees is waarheidquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:53 schreef descendent1 het volgende:
Oh jee. Ik vroeg me al af waarom ik de laatste tijd geen Boomlaars topics meerin de KB zag...![]()
Ach, meestal reageer ik in de KB ebkel op onzin en spui mn gal alleen als ik echt wat te klagen heb.![]()
Succes ermee dan maar; maar maak er ajb geen despotische klaagmuur van waarover meer wordt geklaagd dan in word geklaagd!![]()
Nee, houd dan je klep?quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:41 schreef dolle_hond het volgende:
het valt me wel op dat dit een ongeveer gelijke discussie is als bij t sluiten van GCSC
en daar is buzzer ook mod
ik wil niets suggereren overigens
Was idd hier eerst ook ff wennen dat Buzzer vaste mod werdquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:41 schreef dolle_hond het volgende:
het valt me wel op dat dit een ongeveer gelijke discussie is als bij t sluiten van GCSC
en daar is buzzer ook mod
ik wil niets suggereren overigens
gewoon adequaat modden zou ik zeggenquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:47 schreef Donnie.Darko het volgende:
En nu maar hopen dat het schrikbewind snel werkt
Jup echt een pareltje was dat. Zelfde hier ook weer natuurlijk, Yvonne en een willekeurige andere FA gaat dit 2 dagen in de gaten houden en dan is het weer over. Want hey, consequent kunnen we niet worden, dat kost te veel tijd.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:57 schreef -Angel- het volgende:
Maar goed met Onzin is het ook helemaal goedgekomen, na het topic in Feedback en de onzin ban.
Dus waarom zou dit in Klaagbaak niet het geval zijn?![]()
![]()
Hahahaha.![]()
* Het_hupt zich vrijwillig meld voor die taakquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:31 schreef Havoc het volgende:
[..]
Jup echt een pareltje was dat. Zelfde hier ook weer natuurlijk, Yvonne en een willekeurige andere FA gaat dit 2 dagen in de gaten houden en dan is het weer over. Want hey, consequent kunnen we niet worden, dat kost te veel tijd.
Over een paar dagen (maximaal een paar weekjes, maar dat zou al de nodige verbazingen opwekken) zijn de betreffende crewleden de harde aanpak en al het extra werk dat dat met zich brengt weer beu en vervalt iedereen weer terug in de oude patronen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:54 schreef golfer het volgende:
Mooi zo.
Eindelijk een poging de verbaggering van KLB tegen te gaan.![]()
Hopelijk levert het wat resultaat op.
Hij kan ook heel veel lezen en volgen. Maakt geen flikker uit.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:24 schreef RM-rf het volgende:
Aantal posts: 6 (gemiddeld 6 per dag)
welkom Ofjeleesteven op Fok! .... Je kent de weg al een beetje?
Als je een klein beetje opgelet hebt zou je kunnen zien dat ik er aardig wat tijd voor uitgetrokken heb vandaag.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:31 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Hij kan ook heel veel lezen en volgen. Maakt geen flikker uit.
OT: En wat doet Yvonne er nu constructief tegen dan behalve dit topic ?
En aardig wat baggerusers op een tijdelijke vakantie heen gezondenquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je een klein beetje opgelet hebt zou je kunnen zien dat ik er aardig wat tijd voor uitgetrokken heb vandaag.
Hoiquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:30 schreef Ofjeleesteven het volgende:
Ja dat lukt wel hoor. Maar wees gerust, het is (ongetwijfeld) bij de crew bekend wat mijn originele useraccount is. Niet dat dat verder van enig belang is...
In het begin opgelet. Moest naar school en werken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je een klein beetje opgelet hebt zou je kunnen zien dat ik er aardig wat tijd voor uitgetrokken heb vandaag.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:33 schreef yvonne het volgende:
HoiWas je er weer?
Deze naam vind ik niks, zonde en doei.
Mocht je een tijdelijke task-force nodig hebben....quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:53 schreef yvonne het volgende:
We doen ons best G!
Het is wel goed enzo maar af en toe denk ik :quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:50 schreef yvonne het volgende:
Dan maar hier.
Wat is er aan de hand.
KLB verbaggert meer en meer, er staat geen behoorlijk klaagtopic meer tussen.
Hele ritsen users die alleen hun posthistorie in KLB hebben.
hele ritsen users die KLB gebruiken als veredelde ONZ
Hele ritsen users die topics volledig kapen en verkloten.
Hele ritsen users die ongebreidelde en ongefundeerde "kritiek"op de moderatie hebben.
Jullie verkloten de boel, eik horen jullie het op te lossen.
Want je verknalt het voor jezelf, want vanaf nu ga ik ongebreideld bannen..
Het is mooi geweest nu.
Gevoel voor humor en baggeren in een forum hebben weinig met elkaar te maken.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:16 schreef DR878 het volgende:
[..]
Het is wel goed enzo maar af en toe denk ik :
[afbeelding]
Fok!Forum is een dictatorschap omdat topics worden gesloten als het een admin of modje niet bevalt, toevallig omdat die nerd het geen humor vindt terwijl andere het juist wel vinden.
Dat zeg jijquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Gevoel voor humor en baggeren in een forum hebben weinig met elkaar te maken.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:32 schreef DR878 het volgende:
Ik vind dat er een democratisch systeem moet worden gemaakt waarbij users kunnnen stemmen wie er admin wordt of niet.
Neen, jij hebt gewoon geen argumenten meer om mij te weerleggen. Een enkel modje bepaalt naar zijn eigen mening of iets bagger is of niet. " bagger" is puur een subjectief woord. Een oplossing zou zijn als de users zelf om een slotje vragen waarbij er een minimaal aantal users voor nodig zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Heeft overigens niets te maken met de verbaggering van KLB, dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |