abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:37:15 #176
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_34243086
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:36 schreef yvonne het volgende:

[..]

Slechts Yvonnes my dear

We zullen zien
Even helemaal offtopic: ik heb nog steeds wat voor je.
Dr. Cameron: How would you describe my leadership skills?
Dr. Gregory House: Nonexistent... otherwise, excellent.
pi_34243249
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:30 schreef yvonne het volgende:

Dat het een gigantische olievlek is die zich over het hele forum aan het uitspreiden is is zeker waar.
Overigens, in die zin denk ik ook aan het 'ingrijpen op ONZ van een tijdje terug, na die FB-thread van kasta .

Om eerlijk te zijn, vond ik de uitwerking daarvan nogal teleurstellend, naar ik meen zijn er toen enkel drie gebruikers 'gepakt', terwijl overall het weinig gevolg had (nu volg ik ONZ niet, dus misschien heb ik het mis, maar dat was wel mijn indruk, dat het een beleid was dat heel weinig gevolgen had) ...

Ik hoop wél dat er hier in KLB wel een wat langere tijd wat stricter gemod word en er niet hooguit een paar 'opzichtige' bekende namen uitgepikt worden, en daarna weer 'alles-bij-hetzelfde-blijft'

Of ben ik dan weer een betweterig lulletje-rozenwater, als ik die mening open zeg?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Admin donderdag 19 januari 2006 @ 15:44:22 #178
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_34243320
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:37 schreef Poncho het volgende:

[..]

Even helemaal offtopic: ik heb nog steeds wat voor je.
Je weet waar ik woon
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:44:56 #179
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_34243343
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:44 schreef yvonne het volgende:

[..]

Je weet waar ik woon
Ik roep de hulp van je zoon wel even in. Komt goed.
Dr. Cameron: How would you describe my leadership skills?
Dr. Gregory House: Nonexistent... otherwise, excellent.
  Admin donderdag 19 januari 2006 @ 15:49:50 #180
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_34243503
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:42 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Overigens, in die zin denk ik ook aan het 'ingrijpen op ONZ van een tijdje terug, na die FB-thread van kasta .

Om eerlijk te zijn, vond ik de uitwerking daarvan nogal teleurstellend, naar ik meen zijn er toen enkel drie gebruikers 'gepakt', terwijl overall het weinig gevolg had (nu volg ik ONZ niet, dus misschien heb ik het mis, maar dat was wel mijn indruk, dat het een beleid was dat heel weinig gevolgen had) ...

Ik hoop wél dat er hier in KLB wel een wat langere tijd wat stricter gemod word en er niet hooguit een paar 'opzichtige' bekende namen uitgepikt worden, en daarna weer 'alles-bij-hetzelfde-blijft'

Of ben ik dan weer een betweterig lulletje-rozenwater, als ik die mening open zeg?
Klopt, maar dan even van mijn kant,
ik kan niet heel ONZ dagenlang in de gaten houden, en dat is wel nodig, ook heb je back-up van je mods nodig, ze moeten iig doorgeven hoe en wat.
Dat is geen verwijt, slechts een constatering.
Zo'n aanpak vergt heel, heel wat uurtjes "werk" en dat zul je toch gezamelijk moeten opbrengen anders werkt het echt niet.

Maar ook, zie m'n post ergens boven je, is KLB( gelukkig) nog anders dan ONZ.

En uiteraard ben je een betweterig lulletje-rozenwater, had je anders verwacht dan?
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_34243514
Maar nogmaals, als jullie uitwerpselen zoals Tha_T, The_Terminator en Buzzer samen op KLB zetten kan ik me wel enigzins voorstellen dat deze dergelijke users aantrekken. Soort zoekt soort zeg ik altijd maar. .
  Admin donderdag 19 januari 2006 @ 15:50:53 #182
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_34243535
Dank je voor je bijdrage Boe.

pi_34243577
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:50 schreef yvonne het volgende:
Dank je voor je bijdrage Boe.
Geen probleem. Doe je er voordeel mee zou ik zeggen.
pi_34243664
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:50 schreef boebiedoe het volgende:
Maar nogmaals, als jullie uitwerpselen zoals Tha_T, The_Terminator en Buzzer samen op KLB zetten kan ik me wel enigzins voorstellen dat deze dergelijke users aantrekken. Soort zoekt soort zeg ik altijd maar. .
tjah, de users krijgen de modjes die ze verdienen zeg ik dan maar
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:09:33 #185
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_34244269
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:07 schreef ShaoliN het volgende:

Gelukkig kan het niemand ene klote schelen wat jij vindt.
Dat geldt waarschijnlijk ook voor dit topic.
  Admin donderdag 19 januari 2006 @ 16:09:43 #186
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_34244276

Don't

pi_34244445
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:49 schreef yvonne het volgende:

Klopt, maar dan even van mijn kant,
het was ook geen persoonlijke kritiek, ik snap dat dat voor FA's sowieso een probleem is, het zeer een kwestie is van teamwerk, en je als eenling nooit een 'beleids-wijziging' geheel kan doorvoeren, er daar ook werkelijk door _allen_ aan meegewerkt moet worden (eig. inclusief uiteindelijk ook de gebruikers zelf) ...

Ik hoop echter dat dat punt nu wél ook heel goed duidelijk is aan de moderatoren, dat die zelf eveneens moeten meewerken in een 'stricter' beleid, inclusief dat je als mod dan soms je handen werkelijk vuil moet maken (dus het risico lopen publiekelijk bekritiseerd te worden, als je een 'populaire' gebruiker aanpakt) .... maar dat daarmee ook veel respect te winnen is.
quote:
En uiteraard ben je een betweterig lulletje-rozenwater, had je anders verwacht dan?
nee, terecht is het natuurlijk, maar om dat zo openlijk te vertellen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 19 januari 2006 @ 17:53:27 #188
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_34247704
Oh jee. Ik vroeg me al af waarom ik de laatste tijd geen Boomlaars topics meerin de KB zag...
Ach, meestal reageer ik in de KB ebkel op onzin en spui mn gal alleen als ik echt wat te klagen heb.

Succes ermee dan maar; maar maak er ajb geen despotische klaagmuur van waarover meer wordt geklaagd dan in word geklaagd!
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  donderdag 19 januari 2006 @ 18:59:52 #189
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_34249827
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 17:53 schreef descendent1 het volgende:
Oh jee. Ik vroeg me al af waarom ik de laatste tijd geen Boomlaars topics meerin de KB zag...
Ach, meestal reageer ik in de KB ebkel op onzin en spui mn gal alleen als ik echt wat te klagen heb.

Succes ermee dan maar; maar maak er ajb geen despotische klaagmuur van waarover meer wordt geklaagd dan in word geklaagd!
dat is het nu al: men klaagt alleen maar over de bagger en er is meer bagger dan klagen in KLB, dus zie, je vrees is waarheid .
put
your
clothes
on!
  donderdag 19 januari 2006 @ 19:03:07 #190
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_34249963
Laat maar
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_34251516
het valt me wel op dat dit een ongeveer gelijke discussie is als bij t sluiten van GCSC

en daar is buzzer ook mod

ik wil niets suggereren overigens
pi_34251728
En nu maar hopen dat het schrikbewind snel werkt

Het probleem met maikuuul vind ik zelf is dat hij wel een serieuze klacht heeft soms, maar eigenlijk altijd heel oppervlakkig blijft. Zelfs als je de woordjes als 'boh' en 'hendig sjiek' negeert zal je hem nooit betrappen op het lezen van een lang stuk tekst, een inhoudelijke reactie of een stelling die verder gaat dan 'brommerrijden is tof'.
Op zo'n manier heb je al gauw niks meer aan een topic omdat al het oppervlakkige al is gezegd en er niet dieper op in wordt gegaan.
  Admin donderdag 19 januari 2006 @ 19:49:27 #193
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_34251818
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 19:41 schreef dolle_hond het volgende:
het valt me wel op dat dit een ongeveer gelijke discussie is als bij t sluiten van GCSC

Nee, houd dan je klep?

pi_34251855
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 19:41 schreef dolle_hond het volgende:

Was idd hier eerst ook ff wennen dat Buzzer vaste mod werd
Hij begon ook eerst als een "dolle hond" berichten deleten, lol soms nog sneller dan je op de invoerknop kon drukken
Maar dat was ook maar ff, was echter wel nodig
(sry voor de woordspeling, maar 'k kon het niet laten)
pi_34251903
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 19:47 schreef Donnie.Darko het volgende:
En nu maar hopen dat het schrikbewind snel werkt
gewoon adequaat modden zou ik zeggen
pi_34251923
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 19:49 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nee, houd dan je klep?
waarom dan?

ik houd mijn klep wel, mijn vingers gaan door
  donderdag 19 januari 2006 @ 20:44:46 #197
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_34253881
dacht het niet, doei!

[ Bericht 48% gewijzigd door yvonne op 19-01-2006 20:53:47 ]
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
  donderdag 19 januari 2006 @ 20:57:35 #198
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_34254370
Maar goed met Onzin is het ook helemaal goedgekomen, na het topic in Feedback en de onzin ban.
Dus waarom zou dit in Klaagbaak niet het geval zijn?

Hahahaha.
  donderdag 19 januari 2006 @ 21:31:17 #199
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_34255884
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:57 schreef -Angel- het volgende:
Maar goed met Onzin is het ook helemaal goedgekomen, na het topic in Feedback en de onzin ban.
Dus waarom zou dit in Klaagbaak niet het geval zijn?

Hahahaha.
Jup echt een pareltje was dat. Zelfde hier ook weer natuurlijk, Yvonne en een willekeurige andere FA gaat dit 2 dagen in de gaten houden en dan is het weer over. Want hey, consequent kunnen we niet worden, dat kost te veel tijd.
I'm getting too old for this....
pi_34256475
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:31 schreef Havoc het volgende:

[..]

Jup echt een pareltje was dat. Zelfde hier ook weer natuurlijk, Yvonne en een willekeurige andere FA gaat dit 2 dagen in de gaten houden en dan is het weer over. Want hey, consequent kunnen we niet worden, dat kost te veel tijd.
* Het_hupt zich vrijwillig meld voor die taak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')