Heb je al een PowerBook dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:06 schreef Furious het volgende:
[..]
Nou, dan denk ik maar dat ik de Powerbook aan jou geef! [afbeelding]
Grepske!!!1111:D:D:Dd;d :"D)
hehehe geen ideequote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:39 schreef ChOas het volgende:
WTF ? i-spy is gisteravond gebanned ?
Wat is er gebeurd dan ??
Ik had genoeg van zijn discussietechniek.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:39 beweerde 'ChOas' het volgende:
Wat is er gebeurd dan ??
Wat is beter XP of Mac OSquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:39 schreef ChOas het volgende:
Wat is er gebeurd dan ??
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:43 schreef 'Slarioux' het volgende:
[..]
Ik had genoeg van zijn discussietechniek.
Als ik de encoding van mijn browser op UTF-8 zet, valt 'ie weg, daar moet je het dus ergens zoeken...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:57 schreef Remzz het volgende:
Ben een beetje aan het kloten met iWeb maar er komen rare tekens te staan.... Die A met iets erboven. en de ' pakt ie niet....
http://members.home.nl/mullerremco/Site%202/Site%203/Welkom.html
Die paar uur verschil maakt ook niets meer uit.quote:
Net thuis; eerst ff eten want ik val om vd hongerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:59 schreef Furious het volgende:
[..]
Die paar uur verschil maakt ook niets meer uit.
Walter, heb je nog Aperture vergeleken?
Okay.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Net thuis; eerst ff eten want ik val om vd honger
Ik hoop serieus dat je hem krijgt, maar denk jij dat er 3 dagen later nog een PowerBook te koop is?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:59 schreef Furious het volgende:
[..]
Die paar uur verschil maakt ook niets meer uit.
Walter, heb je nog Aperture vergeleken?
Ik weet het zeker aangezien ik 'em heb gereserveerd. Er waren er overigens nog 2, gister zeiden ze 1, blijkbaar een vergissing.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik hoop serieus dat je hem krijgt, maar denk jij dat er 3 dagen later nog een PowerBook te koop is?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:39 schreef Furious het volgende:
Leuk dat er zelfs op Apple.com de Powerbook staat met Erasmusbrug achtergrond.
[afbeelding]
http://www.technodad.nl/photos/photo2.htmlquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:28 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Dat is niet de Rotterdamse Erasmus brug maar die ene in Australie naar ik meen.
Er zijn meer van dit soort bruggen.Die van Rotterdam schijnt ook afgekeken te zijn.
En nee, hij zit niet als desktop in de map wanneer je de laatste Mac aanschaft
Over eten gesproken...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Net thuis; eerst ff eten want ik val om vd honger
Maar het is i-spy, geloof je het dan nog?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:30 schreef iDex het volgende:
[..]
[..]
http://www.technodad.nl/photos/photo2.html
Hoeveel tafels kan je in één huis kwijt, vraag ik me af?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:36 schreef nietzman het volgende:
[..]
Over eten gesproken...
Als je heel-erg-veel verschillende camera's in EXIF data van verschillende foto's terug wilt vinden, is het misschien een leuk idee om eens een blik te werpen op de talloze foto's van iSpy's voedschel in "wat eten we vandaag.".
Hij liegt vast.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:36 schreef nietzman het volgende:
[..]
Over eten gesproken...
Als je heel-erg-veel verschillende camera's in EXIF data van verschillende foto's terug wilt vinden, is het misschien een leuk idee om eens een blik te werpen op de talloze foto's van iSpy's voedschel in "wat eten we vandaag.".
Maar misschien wel via die ifire? Of moet je dan nog steeds je computer aan hebben.. ja zeker?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:58 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat niet. Die Apple bolletjes hebben bus power nodig. Daar zorgt die iFire voor. No way dat je dat losstaand voor elkaar krijgt met een iPod Mini.
100% zekerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:45 schreef Furious het volgende:
Je kunt me overigens veel wijs maken, maar de gebouwen op die foto komen overeen met deze:
[afbeelding]
Rotterdam dus.
Passen allemaal in elkaarquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:42 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Hoeveel tafels kan je in één huis kwijt, vraag ik me af?
Wat een lelijke krengen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:10 schreef Beathoven het volgende:
[..]
100% zeker
Dit is de Australische brug die i-Spy bedoelt
[afbeelding]
De Anzac Bridge 2
[afbeelding]
Het is gewoon de Erasmusbrug.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:14 schreef Furious het volgende:
[..]
Wat een lelijke krengen.![]()
Deze daarentegen
[afbeelding]
Nee je moet die op zoek naar het RSS knopje op Flickr, en die url kan je dan in iPhoto plempen bij File --> Subscribe to photocast. ( appletje + u )quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Over Aperture: het draait op zich redelijk op zowel de iMac als PB. Niet de snelheid die de filmpjes op de Apple site laten zien maar ik vind het zelf best goed gaan.
Nog ff over Flickr: moet ik me daarvoor aanmelden om die photocast in iPhoto te krijgen? Het lukt me nl. niet![]()
Ik had em, maar kan em niet meer vindenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:17 schreef Furious het volgende:
Iemand hier had die wallpaper toch weten te bemachtigen?
Sorry, ik had over je post heen gelezen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Over Aperture: het draait op zich redelijk op zowel de iMac als PB. Niet de snelheid die de filmpjes op de Apple site laten zien maar ik vind het zelf best goed gaan.
Nog ff over Flickr: moet ik me daarvoor aanmelden om die photocast in iPhoto te krijgen? Het lukt me nl. niet![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:31 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik had em, maar kan em niet meer vinden
15" PB.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:32 schreef Furious het volgende:
[..]
Sorry, ik had over je post heen gelezen.
Bedankt voor het uitproberen! (1GB Ram, 15" PB of een 12"?)
Hij heeft een PB 15" 1.67GHzquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:32 schreef Furious het volgende:
[..]
Sorry, ik had over je post heen gelezen.
Bedankt voor het uitproberen! (1GB Ram, 15" PB of een 12"?)
Ja uh.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hij heeft een PB 15" 1.67GHz![]()
onthoud eens wat joh!![]()
Bedankt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
15" PB.
Nu ff de rss bij Flickr proberen
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
15" PB.
Nu ff de rss bij Flickr proberen
die dusquote:Feeds for visualseed's photostream Available as RSS 2.0 and Atom
Nee, hij gaat zelf ook niet eens geloof ik. Hij zou op die site kijken maar alles wat hij doet is World of Warcraft.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:32 schreef Furious het volgende:
[..]![]()
.
Ga jij morgen nog een iBook halen voor je broertje?
Awards noem je dat.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:55 schreef Remzz het volgende:
Waarom zie ik verschillende mensen met tonks avatar
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:09 schreef tonks het volgende:
E.T. photocasting is een nieuw onderdeel in iLife 06
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |